Şimdi Ara

Otomatik şanzumanda güven veren marka ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
1
Favori
5.217
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06


    quote:

    Orijinalden alıntı: Farfaraway21


    quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06


    quote:

    Orijinalden alıntı: Farfaraway21

    O fiyat bandında otomatik şanzıman sağlamlığı konusunda alabileceğiniz araçlar



    Peugeot 308 EAT6

    Ford Focus Powershift

    Astra J CDTİ Active Select

    Astra K AT6

    Honda Civic(Bir önceki kasa)

    Toyota Auris,Corolla 1.6 CVT

    Powershift yarı otomatik çift kavramalı şanzımandır. Listeden çıkarmanız gerekiyor onu. Edc ve dsg ile aynı

    Sizi kırmıyorum hocam çıkardım liseteden

    Bütçeye uygun olan en sorunsuz şanzıman EAT6
    Premiumlarda ise ZF ve Mercedes G-Tronic

    Geri kalanların otomatiklerini bilmem çünkü japon arabaları benim ruhuma gitmiyor. Kia ve Hyundai cephesindeki korelilerde ise tam otomatik şuan yok sanırım. Bütçe zorlanıp ZF veya G-Tronicin keyfi çıkarılmalı bence

    EDCye Powershifte DSGye çok bulaşmayacaksın. Ancak benim gibi yarı otomatiği kurallarına göre kullanma bilincinde olan insanlar bulaşabilir

    Aynen hocam şu an için fiyat/performans ve en sağlam tam otomatik C sınıfı araç şüphesiz EAT6 kullanan PSA araçları. Tabi gel de milletin Fransız araçlarına olan ön yargısını kır. Fransız alınır mı? Pejoya o kadar para verilir mi? Pejo çabuk dökülüyor alma,sağlam değil bla bla bla. Benim aracım 308 1.2 VTİ 5 ileri manuel. EAT6 ile aynı vites kolu ve topuzu kulanılıyor dışardan bakanlar ilk gördüklerinde otomatik sanıyor



    "Önyargıları yok etmek, atom çekirdeğini parçalamaktan daha zordur" Albert Einstein



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Farfaraway21 -- 17 Eylül 2017; 9:57:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • en sorunsuz şanzıman Tam Otomatik Tork Kon. EAT6.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim gibi orta halli insanların ulaşabileceği araçlar arasında eat6 en önde ve gelir. Sonra Opel olabilir. Honda ve Toyota da iyidir lakin cvt şanzıman bazılarına hiç uymuyor. Çift kavramlarda Hyundai pek sorun çıkaran duymadım. DSG malum, powershift ise tek tük sorunlu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pejo 508 in eatli dizel 2015-2016 modelleri 85.000 civarinda. Sifirina baktim 150.000 gorunuyor. Cok buyuk fark degil mi? Bilmedigim gozden kacirdigim bir sey mi var? (Yeni yila kadar C/D segmenti dizel otomatik arayisindayim)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EAT6 demiş herkes ama Fiatın BMW ile geliştirdiği AT6 dan kimsenin haberi yok galiba

    Sorunsuzluk,konfor,v değişimleri çok iyidir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çift kavrama her zaman sorunludur, bazı markalar çift kavramayı denemeden pas geçip tork konvertörlülere yöneliyorlar, günümüz otomobil endüstrisi aracı sadece satarken değil aynı araçtan sattıktan sonra da para kazanmaya devam etmek istiyor, çift kavrama şanzımanlar da burada devreye giriyor
  • Tabiki DSG 7...



    Hem konforlu hem hızlı daha ne?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • toyota'yı övmüşler ama hangi toyota'yı övmüşler? toyota var toyota var.

    şimdi mesela corolla'yı ele alırsak, bu otomobilin CVT şanzımanlısı da var, yarı otomatik robotize şanzimanlısı da var. "multidrive s" adıyla satılan corolla modelleri CVT oluyolar. bunun dışında özellikle filo için üretilen corolla'larda yarı otomatik şanzıman bulunuyo. CVT her ne kadar motor gücünü azaltarak biraz çok yakmasına neden olsa da, sorun çıkarmaz. yarı otomatik şanzımanlar bildiğimiz manuel vitesin benzeri olduğu için motor gücünden yemezler, CVT'ye kıyasla az yakıt tüketimi sağlarlar. ama, günümüzün kuru kavramalı otomatik şanzımanlarının hemen hepsinde olan kavrama sorunu bunlarda da var. hani "toyota sorunsuz araçtır sanayiye girmez" olayı işte tam burada bom diye patlıyo. toyota gibi sorunsuzluğu için alınan bir marka bile bu yarı otomatik şanzımanlarda kullanıcılarına kan ağlattı. kuru kavrama ısındığında şanzıman alarm ışığı yanıyor ve aracı sağa çekin diyor. durup şanzımanın soğumasını bekliyosun. toyota bu sorunu garantiye de sokmadığı için hem aracı kullanırken kafayı yiyen, hem de garanti hizmeti de alamayan madur toyota kullanıcıları toyota'yı mahkemeye verip üstüne bir de toyotamadurmarı diye site açmışlardı.


    otomatik şanzımana gelirsek. sorunsuzluk ile az yakıt tüketimi ve performans arasında seçim yapacaksını. eski nesil otomatik şanzımanlar olan tam otomatikler ve CVT'ler sorunsuzdurlar, ancak motor gücünü tam aktarmadıkları için nispeten çok yakarlar. yeni nesil daha gelişmiş otomatik şanzımanlarda genellikle kuru kavrama kullanılıyor ve arıza yapabiliyorlar. özetle durum bu. işin ayrıntılarına girmek gerekirse çok uzar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 01001101 -- 17 Eylül 2017; 15:34:50 >




  • Eat6 için şikayet var sitesine baktim şikayet bulamadım. Galiba şimdilik bu şanzıman hem erişilebilir hem de sorunsuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eat6 dan daha ulaşılabilir kaliteli ve hızlı tam otomatik şanzıman görmedim. Fransız araç ön yargısı bitmedikçe de insanların bu şanzımanı bilmeleri zor. İnşallah ileride bir sıkıntı çıkmazsa ben de Eat8 1.5 dizele gelirse geçeceğim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şahsen dsg şanzımanla kötü bir geçmişim var şiddetle önermem :) Yeni geliştirilmiş cvt şanzıman bence şu an en iyisi. Gerçekten sorunsuz bir şanzıman, geçişleri de hissettirmiyor. Sonuç olarak cvt şanzıman açık ara önde benim için diyebilirim. CVT şanzımanla birlikte honda civic ya da jazz (limitine göre söylüyorum) tercih edebilirsin.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.