Şimdi Ara

Otomatik Vites Geri Kaçırma (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
1
Favori
79.143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sorunuza cevap olurmu bilemem ama arkadaşım kia ceed tam otomatik aldı bu sebeplerden ötürü.

    bende Caddy i denemiştim dsg li bir test sürüşünde aynı olay ondada var ve can sıkıcı idi benim fikrim hiç kaçırmasın istiyorsunuz otomatik lafını duyunca.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrvirtuous

    Merhaba,

    Otomatik vites 2.el bir araç bakıyorum.

    Tek önemli kriterim var:

    * Yokuşlarda kesinlikle geri kaçırmaması. (Yani tam otomatik) Sırf böyle bir araç almak için 2008 Jazz Elite'mi sattım.


    Düşündüğüm fiyat aralığı 15.000 TL - 25.000 TL. Temiz, güvenilir olduktan sonra değerinde bir fiyatı olması yeterli. Ancak geçici (2 sene kadar) bir tecrübe edinme arabası olacağından, uygun fiyatlı olmasından yanayım tabii ki. O yüzden, aman boyasız olsun, aman değişeni olmasın gibi takıntılarım yok. Taklalı, ağır darbeli, önemli bir kaza yapmamış olsun yeter... Zaten servisler kasko kapsamında parça yenilemek için takla atıyorlar maalesef...

    Bu şartlarda, 2. eli daha hareketli ve yakıt tüketimi nispeten daha düşük olan ve aklıma ilk gelen arabalar:

    2002 - 2008 Jazz CVT
    2004 - 2008 Polo 1.4
    2004 - 2007 Corolla D-4D 1.4
    2005 - 2006 Fusion 1.4 TDCi
    2005 - 2008 Fiesta 1.4 TDCi
    2002 - 2008 Corsa

    Tavsiyelerinizi ve tecrübe paylaşımınızı rica ediyorum.

    Teşekkürler...



    jazzı sattınız ama o geri kacırıyomuydu bildigim kadarıyla tam otomatik oldugu icin kacırmıyor bnde almayı dsunüyorum jazz elite




  • Alacağınız arabada Autohold özelliği olup olmadığına bakmanızda fayda var.
    santim kaçırmaz arabayı ne yokuş yukarı ne yokuş aşağı.
  • www.sikayetvar.com sitesinde bu arabalarla ilgili yokuşta geri kaçırıyor şeklinde bir sürü şikayet vardı. Üretici firmanın verdiği cevap ta aynen şöyle oluyordu.

    Bu sistem şanzımanlı arabalarda geri kaçırma toleransı vardır. Yarım metre kadar geri kaçabilir.

    O yüzden şikayet edecek bir şey yok. Ya alırken araştıracağız. ya da aldıktan sonra pişman isek üç aşağı verip kurtulacağız. Sonuçta ayıplı mal değil. Adamlar açıkça belirtiyor.
  • tasshelhoff arkadaşımızın da bahsettiği gibi bu araçlarda yokuşta yarım gaz yarım fren böyle gitti gidecek şekilde durmayın....
    ya tamamen frene basın durun yada birden gaza yeterince basıp harekete geçin.... bu şanzımanlar ara konumu pek sevmiyor ...

    önünüzdeki araç biraz ilerlesin ondan sonra hareket edin gıdım gıdım gitmeyin...
    hatta normal trafikte de yoğun durumlarda sürekli gaz fren yapmaktansa biraz daha toleranslı öndeki araçla ara daha çok açılınca aracı hareket ettirmekte yarar var...

    ne kadar az atraksiyon olursa ömrü o kadar uzun olur... debriyaj balatasıda uzun ömürlü olur...
  • Biraz yoğun trafikte önümdeki araba ile bir araba boyu takip mesafesi bıraktığım zaman (sözüm forumdan dışarı) öküzün biri hemen araya girer. Öndeki araba ile boşluk bırakmaya da gelmiyor.
  • En temizi tam otomatik dizel era almak sanırım
  • Jazz CVT kullanıyorum. Yokuşlarda zaman zaman az da olsa kaçırır. Ama hiç bir zaman bu yarı-otomatiklerdeki gibi boştaymışçasına kaçmaz. Gaza dokunduğunuz an toparlar kendini. Yokuş yukarı geri geri park ederken de sorun yaratmaz. Bir çok yarı-otomatikde hill-holder yok. Hatta bildiğim kadarıyla Toyota hala MMT'de hill-holder kullanmıyor. VW ise Polo'da ve Seat'ın bazı modellerinde hill-holder kullanmıyor. Yarı-otomatik alırken buna dikkat etmeniz gerek. Çünkü özellikle İstanbul'da kullanıyorsanız hem sıkışık trafik hem de çok fazla tırmanış nedeniyle zor durumda kalırsınız..Vakti zamanında Jazz ile Astra arasında kararsız kalmışken Astra Easytronik'ten sırf hill-holder yok diye vazgeçmiştim. Jazz'ı aldıktan birkaç ay sonra standart olmuştu. iyiki de öyle olmuş..: )
  • yokuşta geri kaçıcaksa napıcam ben o otomatik arabayı
  • İmzamdaki araçta hillholder dualogic şanzımanla birlikte geliyor.Asr ve Esp de pakete dahil.Yeni evolardada bu şekilde standart.
  • Bu araçlarda az da olsa gaz tepkisi geç olduğu için vede yarı otomatik olduğu için geri kaçırma dediğiniz gibi çok oluyor
    Bu gaz tepkisini bir nebzede olsa ortadan kaldıracak bir cihaz var Sprint Booster 2 kademeli bir cihaz gaz tepkisini istediğiniz hıza göre ayarlaya biliyorsunuz bunu öneririm .

    Sprint Booster nedir?

    2003 model ve üzeri bir cok aracta gaz teli bulunmamaktadır, gaz telinin yerini basit anlatımla aracın boğaz kelebeğine sinyal gönderen bir potansiyometre almıştır. Sprint booster otomobilin gaz pedalı sensörü ile beyin ve boğaz kelebeği arasındaki sinyal transferini hızlandırarak aracınızın gaza daha tepkili olmasını sağlayan mucizevi bi parçadır.

    Aracınızdan beklediğiniz atak hareketlerini veya ilk gaz tepkilerini yarı sürelere indirgemektedir. Bu sayede örneğin Mini Cooper S de 0-100 akselerasyonu 0.7-0.9 saniye gibi hızlandırmaktadır ve düşük hacimli veya otomatik vitesli araçlardaki alt devirlerdeki hantallığı %80 oranında serileştirmektedir.

    Aynı zamanda Sakin kullanımlarda %5-10 yakıt ekonomisi de yapmaktadır. Tüm araçlara 5 dakika gibi kısa bir sürede uygulanabilen bu ürün aracınızı bir kat daha sevmenizi sağlayacak.

    http://vimeo.com/12645186

     Otomatik Vites Geri Kaçırma




  • arkadaşlar 97 model passat aracım var araç d konumunda iken rampada geriye doğru gitmesi şanzımana bir zarar verirmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passat9797 -- 13 Aralık 2012; 13:22:42 >
  • arkadaşlar 97 model passat aracım var yokuşta d konumundayken araba geri kaçırdı d konumanda geri gitmesi şanzımana zarar verirmi
  • arkadaşlar araba geri kaçırıyorsa vites d ye aldın kaçıyor vitesi N ye Al yani boşa ondan sonra bir daha d ye al kaçrmaz öyle benim arabam kaçırmıyor daha doğrusu öyle yaptığım zaman...
  • merhaba.2006 model triptonic otomatik vites opel corsa var..normal yokuşa park edemiyoruz.arkaya kayıyor..el freni çeksek bile arkaya kayıyor.nedeni ne olabilir acaba..arabayı kayıyor diye yokuşa park edemiyoruz..yardımcı olursanız sevinirim..saygılar
  • Bunlarla ugrasmamak için manuel alin. Araba sizi değil, siz arabayı kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KNTLG

    Bunlarla ugrasmamak için manuel alin. Araba sizi değil, siz arabayı kullanın.

    Ve manuel alınki sıkışık trafikte sol ayağınızı hissetmeyin, böylece kendi kendinize, olsun ben arabayı kullanıyorum o beni kullanmıyor diye züğürt tesellisi verin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    Jazz CVT kullanıyorum. Yokuşlarda zaman zaman az da olsa kaçırır. Ama hiç bir zaman bu yarı-otomatiklerdeki gibi boştaymışçasına kaçmaz. Gaza dokunduğunuz an toparlar kendini. Yokuş yukarı geri geri park ederken de sorun yaratmaz. Bir çok yarı-otomatikde hill-holder yok. Hatta bildiğim kadarıyla Toyota hala MMT'de hill-holder kullanmıyor. VW ise Polo'da ve Seat'ın bazı modellerinde hill-holder kullanmıyor. Yarı-otomatik alırken buna dikkat etmeniz gerek. Çünkü özellikle İstanbul'da kullanıyorsanız hem sıkışık trafik hem de çok fazla tırmanış nedeniyle zor durumda kalırsınız..Vakti zamanında Jazz ile Astra arasında kararsız kalmışken Astra Easytronik'ten sırf hill-holder yok diye vazgeçmiştim. Jazz'ı aldıktan birkaç ay sonra standart olmuştu. iyiki de öyle olmuş..: )

    Hocam merhaba konu eski ama yorumunuz beni ilgilendirdiği için yazdım bendede cvt tam otomatik Mitsubishi var benim araçta 10 cm de olsa kaçırıyor ama akmıyor umrarım bir problem teşkil etmez saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevban41


    quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    Jazz CVT kullanıyorum. Yokuşlarda zaman zaman az da olsa kaçırır. Ama hiç bir zaman bu yarı-otomatiklerdeki gibi boştaymışçasına kaçmaz. Gaza dokunduğunuz an toparlar kendini. Yokuş yukarı geri geri park ederken de sorun yaratmaz. Bir çok yarı-otomatikde hill-holder yok. Hatta bildiğim kadarıyla Toyota hala MMT'de hill-holder kullanmıyor. VW ise Polo'da ve Seat'ın bazı modellerinde hill-holder kullanmıyor. Yarı-otomatik alırken buna dikkat etmeniz gerek. Çünkü özellikle İstanbul'da kullanıyorsanız hem sıkışık trafik hem de çok fazla tırmanış nedeniyle zor durumda kalırsınız..Vakti zamanında Jazz ile Astra arasında kararsız kalmışken Astra Easytronik'ten sırf hill-holder yok diye vazgeçmiştim. Jazz'ı aldıktan birkaç ay sonra standart olmuştu. iyiki de öyle olmuş..: )

    Hocam merhaba konu eski ama yorumunuz beni ilgilendirdiği için yazdım bendede cvt tam otomatik Mitsubishi var benim araçta 10 cm de olsa kaçırıyor ama akmıyor umrarım bir problem teşkil etmez saygılar

    Hangi model? Hill holder yok mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: sevban41


    quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    Jazz CVT kullanıyorum. Yokuşlarda zaman zaman az da olsa kaçırır. Ama hiç bir zaman bu yarı-otomatiklerdeki gibi boştaymışçasına kaçmaz. Gaza dokunduğunuz an toparlar kendini. Yokuş yukarı geri geri park ederken de sorun yaratmaz. Bir çok yarı-otomatikde hill-holder yok. Hatta bildiğim kadarıyla Toyota hala MMT'de hill-holder kullanmıyor. VW ise Polo'da ve Seat'ın bazı modellerinde hill-holder kullanmıyor. Yarı-otomatik alırken buna dikkat etmeniz gerek. Çünkü özellikle İstanbul'da kullanıyorsanız hem sıkışık trafik hem de çok fazla tırmanış nedeniyle zor durumda kalırsınız..Vakti zamanında Jazz ile Astra arasında kararsız kalmışken Astra Easytronik'ten sırf hill-holder yok diye vazgeçmiştim. Jazz'ı aldıktan birkaç ay sonra standart olmuştu. iyiki de öyle olmuş..: )

    Hocam merhaba konu eski ama yorumunuz beni ilgilendirdiği için yazdım bendede cvt tam otomatik Mitsubishi var benim araçta 10 cm de olsa kaçırıyor ama akmıyor umrarım bir problem teşkil etmez saygılar

    Hangi model? Hill holder yok mu?

    Hocam valla dediğinizin ne olduğunu bilmiyorum desem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.