Şimdi Ara

Otomatik / Yarı Otomatik Şanzımanda Patinaj ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
17.730
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • freni full leme sakın! frene hafif bas, gaza bastıkça frene de bas, sonra bi kökle gazı, patinaja başlayınca aracı elinle bile tutabilirsin freni hafilet patiye başlayınca. düz vites olsa of diyorum ama otomatikde çok zorlama derim en önmlisi şanzımanına iyi bak
  • Tamam anladım sayılır full fren yok. Ayrıca Dip Köklemek anlamına mı geliyor acaba ?

    Ayrıca mRcOLL dostum belirteyim aracın çekişi önden.

  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ozdamar

    Tamam anladım sayılır full fren yok. Ayrıca Dip Köklemek anlamına mı geliyor acaba ?

    Ayrıca mRcOLL dostum belirteyim aracın çekişi önden.





    nası önden yaw bmw 3.25 den bahsetmiyomuyuz burada
  • Anlattıklarım arkadan için..

    Önden çeker ise söylediklerimi unut (:

    Frenin ağırlık merkezi ön olduğundan önleri kitlemeye çalışcak ve aksları zorlucak..

    Önden çeker için yardımcı olamıyacağım
  • MRcool çok güzel açıklamış ama senin arabanın arkadan itiş olması lazım
  • önden çeker için çekiyosun abi el frenini gaza oturuyosun dar alanda kısa dönüşler iin birebirdir
  • Sol ayak freni aslen turbolu araçlarda türbini dolu tutmak için bir yandan gaz verirken öbür yandan oversteer veya understeer olmasın diye hafif hafif fren yapma tekniğidir.Tek ayak ile frene ve gaza aynı anda basma ise (Heel'n Toe) arkadan itişli araçlarda viraja yüksek süratle girip yüksek süratle çıkmak için yüksek hızla giderken aracın stabilizasyonunu bozmamak için uygulanan bir tekniktir.İkisinde de fren gereğinden az uygulandığında araç baştan veya kıçtan kayma(understeer veya oversteer),fazla uygulandığında ise sürat kaybı yaşar.
  • Aklım 530 a mı gitti benim arkadanmı hadi ya kafam karıştı kusura bakmayınız efendim .

    @ RqJnr

    Açıklama için teşekkür ederim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: RqJnr

    Sol ayak freni aslen turbolu araçlarda türbini dolu tutmak için bir yandan gaz verirken öbür yandan oversteer veya understeer olmasın diye hafif hafif fren yapma tekniğidir.Tek ayak ile frene ve gaza aynı anda basma ise (Heel'n Toe) arkadan itişli araçlarda viraja yüksek süratle girip yüksek süratle çıkmak için yüksek hızla giderken aracın stabilizasyonunu bozmamak için uygulanan bir tekniktir.İkisinde de fren gereğinden az uygulandığında araç baştan veya kıçtan kayma(understeer veya oversteer),fazla uygulandığında ise sürat kaybı yaşar.


    bilgiler için eyvallah ama patinaj çekmekle meşgulüz şu an




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ozdamar

    yok kaptanım uğraşmadım. 1 kere denedim sora sorayım dedim zaten.

    Birde şey yapıyorlar bunun maksadı nedir ? Frene ve Gaza aynı anda basma yöntemi ..



    aracı bosa al kokle sona vıtese al bak nası cekıyo patıyı.
    FREN gaz olayına gelınce o arabayı olduğu yerde patı cektrmek için yapılır arkadan itişli arabalar için uygundur ama tavsıye etmem bırcok aksama zararı vardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PRODRİVER -- 28 Mart 2007; 19:24:59 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: PRODRİVER


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ozdamar

    yok kaptanım uğraşmadım. 1 kere denedim sora sorayım dedim zaten.

    Birde şey yapıyorlar bunun maksadı nedir ? Frene ve Gaza aynı anda basma yöntemi ..



    aracı bosa al kokle sona vıtese al bak nası cekıyo.


    Yani "N" den >> "D" ye ...

    Yoksa Manuelde "N" Den >> "S" e mi ..

    ( Manuel konuma geçtiğinde ilk S ( Sport ) e geçiyor çünki... )

    Sevgiler




  • quote:

    Orjinalden alıntı: PRODRİVER


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ozdamar

    yok kaptanım uğraşmadım. 1 kere denedim sora sorayım dedim zaten.

    Birde şey yapıyorlar bunun maksadı nedir ? Frene ve Gaza aynı anda basma yöntemi ..



    aracı bosa al kokle sona vıtese al bak nası cekıyo.


    Şanzımanıda alsın mı sonra eline

    En iyi yöntem frene basarken gaza yüklenmek




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ozdamar


    quote:

    Orjinalden alıntı: PRODRİVER


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ozdamar

    yok kaptanım uğraşmadım. 1 kere denedim sora sorayım dedim zaten.

    Birde şey yapıyorlar bunun maksadı nedir ? Frene ve Gaza aynı anda basma yöntemi ..



    aracı bosa al kokle sona vıtese al bak nası cekıyo.


    Yani "N" den >> "D" ye ...

    Yoksa Manuelde "N" Den >> "S" e mi ..

    ( Manuel konuma geçtiğinde ilk S ( Sport ) e geçiyor çünki... )

    Sevgiler

    n de basgaza s ye al senn araba neydı yukarıya baktımda e36 kasamı bmw 325 galıba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PRODRİVER -- 28 Mart 2007; 19:29:56 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ozdamar

    @ impress

    2.5 motor 325.. Kasa da ufak aslında atması gerekir


    ....

    N de kaça kadar basayım ( Devir kaça gelsin. ) ?

    Zararı nedir diğer uygulamalara kıyas ile..
  • 3 pedal dediğim manuel araçlarda yapılıyor. sol ayakla debriyaja basıyorsun sağ ayakla frene. Sonra vitesi geçirip sol ayağın frene basılıyken sol ayağının topuğuyla gaza bir anda değilde normal patinaj çekecekmiş gibi yüklenir sağ ayağını debriyajdan çekiyorsun. Arkadan çekişli araçlarda fren ön tekerleklerde olduğu için ön tekerlekler sabit kalıyor arka tekerlekler patinaj çekiyor araba olduğu yerde patinaj çekiyor. Olay bu

    Ama dediğim gibi otomatik viteste deneyip aracı zorlama bence...
  • Hyundai Tucson'un azına mıçtık

    N'deyken gazı kökle ve D'ye al. 4 çekerdi, fata futa muta tuta yapa yapa patinaj çekerdi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Hyundai Tucson'un azına mıçtık

    N'deyken gazı kökle ve D'ye al. 4 çekerdi, fata futa muta tuta yapa yapa patinaj çekerdi


    Varmı bir zararı coşkunum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ozdamar


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ozdamar

    @ impress

    2.5 motor 325.. Kasa da ufak aslında atması gerekir


    ....

    N de kaça kadar basayım ( Devir kaça gelsin. ) ?

    Zararı nedir diğer uygulamalara kıyas ile..
    senn nekadar patı cekmek ıstedııne bağlı ama 3000 ve 6000 devır arasında n den s ye alırsan 325 le asfaltı yırtarsın sana tavsıyem 3000 devırde dene defransıye baskı balatası ve aktarmaların hepsıne anıden güç bınecegınden zarar vardır ancak sureklı yapmmasan bısey olmaz hadı ıı geceler yarın dene :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PRODRİVER -- 28 Mart 2007; 19:37:02 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: PRODRİVER

    quote:

    Orjinalden alıntı: Ozdamar


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ozdamar

    @ impress

    2.5 motor 325.. Kasa da ufak aslında atması gerekir


    ....

    N de kaça kadar basayım ( Devir kaça gelsin. ) ?

    Zararı nedir diğer uygulamalara kıyas ile..
    senn nekadar patı cekmek ıstedııne bağlı ama 3000 ve 6000 devır arasında n den s ye alırsan 325 le asfaltı yırtarsın sana tavsıyem 3000 devırde dene defransıye baskı balatası ve aktarmaların hepsıne anıden güç bınecegınden zarar vardır ancak sureklı yapmmasan bısey olmaz hadı ıı geceler yarın dene :)


    Öğrenince Ayda 1 den yukarı çıkmam.

    Yarın değilde hafta sonu . Teşekkür Ettim. Diğer yorumları alalım bu yöntem hakkında .





  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ozdamar


    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Hyundai Tucson'un azına mıçtık

    N'deyken gazı kökle ve D'ye al. 4 çekerdi, fata futa muta tuta yapa yapa patinaj çekerdi


    Varmı bir zararı coşkunum.


    dikkatini çeker belki, kırmızıya boyadım




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.