< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legolas246 -- 29 Haziran 2016; 22:48:43 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legolas246 -- 29 Haziran 2016; 22:48:43 > |
Yaklaşık 15 dakika önce bir bakayım dedim, 2. sayfayı bırak sayfanın altına bile inmedim.
Bölüm bu şekilde devam eder, kötüye gitti anda otomobil bölümü yöneticileri yönetimde serzenişte bulunsa da adım atılmadı. Trollere de çözüm bulunamayınca çoğu kişi elini ayağını çekti. Bu durumun aynısı Futbol bölümünde oldu. Üye sorunlu olduğu halde her ne kadar uyarı verirsem vereyim onaylandıktan sonra cezalarını kaldırdılar. Aynı şekilde diğer 2-3 arkadaşın da öyle. Daha sonra bu şekilde devam edemeyeceğimi belirtip ayrıldım ve benim arkamdan diğer 2-3 arkadaş daha geldi. Ana avrat söven kişiler, bölümün sorunlu üyeleri uzaklaştırılmadı tam aksine prim verildi. Futbol bölümü de bu şekilde bitmiş oldu, eski müdavimler artık foruma girmez oldu. Futbol bölümünden 4-5 yıl önce görüşüp,bana otel ayarlayan, her İstanbul'a gittiğimde elimi cebime attırmayan kişiler şu anda bölümde yoklar. Forumdaki yöneticiliğimden ayrıldığım 8. veya 9. ayda yönetimden arkadaşa mesaj attım. Otomobil bölümünün durumu pek iyi görünmüyor, bu bölüm için yardımcı olabilirim şeklinde. O zamanlar bilirsiniz belki "Stones" Cihan hocam ile de konuşuyoruz. Bana geri dönüş "yöneticiliği bırakma sebebin cezalar konusundaydı, biz yine aynı şekilde devam ediyoruz" şeklinde oldu. Cihan hocamla da görüşüp cezaların daha da indirildiğini duyunca hem ben hem de yönetim tekrar girmemde pasif kaldık. Genel olarak bölüm içerisinde muhtemelen kopmalar olacaktır. İlk mesajda belirttiğim " konu ileri gider gitmez bilmiyorum " cümlesi bu tür konuların biraz zor yapılandığı fakat yapılandığı zaman da kopmanın çok zor olduğu konular. Sadece otomobil konusuyla aramızdaki 10-20 kişi ile bölümü sürekli canlı tutamayabiliriz. O yüzden bu konunun aile gibi olması gerekiyor. Yani konu dışı, dert, tasa, yardım, ihtiyaç, fırsat gibi konularda da alışveriş yapılırsa daha da sağlamlaşır diye düşünüyorum. |
Opellerin aktarma problemi yoktur arkadaşlar. bu durum forumda bir kaç tane tartışma ve polemik konusunda hevesli arkadaşımızın her ortamda söylediği yaydığı bir klise.makul ve mantikli insanlar da bu tur polemik meraklisi ve polemikle beslenen insanlari kaale alip cevap vermwdiginden sanki dogruymus gibi uzadikca uzadi okuyan genc arkadaslarda aaaa bak aktarmada sorun varmis gibi bir dusunceyle forumda buyuduler ve bayragi onlar devir aldilar bu sekilde de gidiyor.bu kilisenin temelindede katalog değerlerinin masa başında yorumlanması ve ayrıştırılması gelir 0-100 ile araç ölçmek sonra aracın hp değerine ve kilosuna bakıp bakın bu araç falancadan daha kötü teknik veri ortaya koyuyor diyerek ya beygirleri sütçü beygiri yada aktarması sorunlu demek çok basit ve yanlis. Cogu modelin de evet vites oranları 0-100 kasmaya uygun değildir, araçlarınında agirliklari ortada olduğundan ara hızlanma değerleri de siniftaşlarınin bazilarindan bir miktar geridir ama bu aktarmada bir problem olduğundan değil firmanın sanziman tercihinin böyle olduğundandır.kaldiki boyle bir kiyasa girerseniz acarsiniz kataloglari baslarsiniz 0-100 degeri hp/kilo orani son surat vesaire gibi teknik verileri siralamaya 1.olan hariconde digerleri ya aktarma ozurludur yada sütçü beygiri dır çünkü 1. Kadar iyi değillerdir. gelelim otomatiklere opelin otomatikleri çok yakıyor demek klasik tork konvertörlu otamatiklerin yakıt değerleri konusunda tecrübe sahibi olmamak demektir son birkaç yılda çıkan verimli bazı şanzımanları kapsam dışı tutarsak c segmenti bütün tork konvertölu araçlar fazla yakarlar ornegin corolla nin tam otomatik versiyonu astradan belirgin miktarda daha az yakmaz veya meganin veya bir başka modelin ki. Bu aktarma sorunlu ve sütçü beygiri konusunda yıllardır forumdaki hiçbir tartışmaya girmedim su saatten sonrada girmek istemiyorum ve konunun devamınada birşey yazmak istemiyorum bu yüzden benden alıntı yapmazsanız sevinirim. Son olarak aynı sınıf aynı segment aile tipi binek araçların performans verileri arasındaki minik farklari çokta abartmaya gerek yok ama madem abartiyorsunuz şunu çok açık biliyorum ki 1.33 corolla life performans olarak 1.6 edition astranin sizin bakış açınizla oldukça gerisinde bir araçtır. (Oldukça lafı forumdaki üslup ve bakış açısı fatkini ortaya koymak için yazılmıştır. Yoksa bana gore lafı edilecek bir fark değildir)
|
2016 model crv yi sıfır alıp 3500 km’de iken sattık. Şansıma araç kasada yaşanabilen diğer araç sahiplerinin yaşadığı tümü sorunları bana 3500 km’de yaşattı Ve 2 defa yolda kalıp çekici üstünde servise giderek rekor kırdı :)
Ne güncel kasa ne de yeni gelecek kasadan umutluyum. Bakınız güncel fc5 kasa civic ile mağdurlar grubu kurduracak kadar büyük bir kitleye sahip oldu Honda. O sınıfta kuga, 3008, tucson gibi sınıfının oldukça iyi modelleri varken crv bence mantıklı bir seçim olmayacaktır. |
Cennettedir babalarımız.
*Zamanında pek kıymetini bilemedim, affetsin beni. |
cizgisiz demiş ki; Mesajı Yerinde Gör
İmzamda belirttiğim instagram hesabımda ikinci el piyasasının nabzını tutuyorum. Ve etrafımdaki kişiler içinde yıllardır araç araştırdığım için anlattığınız durumun net olarak farkındayım. Çok çok dikkatli olun derim. İnaının herkes çakal düzenbaz ve hilekar bugün bir ilana bakmaya gittik. Adam ne diyorsa baştan sona yalan ve bu oraya gittiğinizde ortaya çıkacak ama adam yinede yalan söylüyor ve sonunda seni oraya kadar getiriyor. Sen söyleyincede hakkını helal et diyor. O kadar da Allah korkusu var yani. Halkını helal et dedimi iş bitiyor. Bu işlerden anlamayan kişilere şu aralarda ikinci el araç almasını tavsiye etmem, istek ve zevkelerinizi törpüleyin sadece bir taşıt gözüyle bakın gidin sıfır km egea 1.4 easy alın, clio 1.2 joy alın en azından 3 sene kafa rahat binin. Bu söylediğim şeyleri yabana atmayın |
Tanıdığımız, aklımızda olan üyeleri çağırmak lazım. Umarım aktif oluruz
@Pi @Panthér @hsngencer@sfzb67 |
760 daki indirim muazzam, kaçırmamak lazım da, acaba hangi rengi seçsek
|
15 Kasım Cuma sabahı Ankaradan çıkış ve Çorum üzerinden Samsun'a varıp orada konaklama; 16 Kasım Cumartesi Ordu'ya geçiş ve orada konaklama; 17 Kasım Pazar Ordu'nun köylerinden geçip 1900 rakımlı Çambaşı yaylasına çıkış, oradan yine stabilize yolları kullanarak Topçam baraj gölünün kenarından Ulugöl Tabiat Parkı'na geçiş, ve oradan da Aydoğan beldesini takiben Aybastı ilçesine ve oradan da 1500 rakımlı Perşembe yaylasına çıkışı takiben Reşadiye üstünden Tokat'a varış ve orada konaklama; 18 Kasım Pazartesi de Turhal üstünden Amasyaya geliş, orada Yeşilırmak kenarında ve şehrin tepelerinde sürüşten sonra Merzifon üstünden Çorum, Sungurlu, Delice, Kırıkkale Elmadağı takip ederek Ankaraya dönüş olarak 3 gece, 4 gün, 1550 km süren motosiklet turumu tamamladım. Turda bana İstanbuldan Ankaraya kendi motosikletiyle gelerek eşlik eden dostum ve adaşım Halukla birlikte İlk gün Samsunda aralarında sevgili Eren'in de bulunduğu birkaç arkadaşımla görüştük. İkinci gün Orduda Murat ve 3. gün de Tokatta Enes forumdaşlarımızla tanışıp görüştük. Enes'in telefonunu da Esmerce Tolga'dan temin ettim. Kendi adıma mini bir forum buluşması oldu desem yalan olmaz hani. :) Kendilerine hoşsohbetleri için bir kez daha teşekkür ediyorum. Görüşmek üzere.
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RevivaL -- 2 Haziran 2016; 15:04:55 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|