Şimdi Ara

OTOPARK.Com daki AND Focus RS i Pert Etmiş (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
209
Cevap
5
Favori
38.066
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcu07


    quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    quote:

    Orijinalden alıntı: yolcu07

    evin önünde M5 olan veya o kadar güçlü araç kullanan kaç kişi var veya yarış pilotu olan bu formda sürüş becerisini küçümsemişsiniz.
    Yol tutuşu ile nam salan focusun adam Rs versiyonu test etmiş testi yaparken çoğunun yaptığı gibi 80 km hızla verdikleri broşürü yaptıkları sunumlarda anlatılanları papağan gibi tekrarlamıyor.
    Deneyimlediklerini paylaşlamaya çalışıyor.


    Şakşakcısısınız sanırım :) Evin onunde e39 m5 i duran adamın yapmış oldugu komık açıklamaarını okumadınız sanırım ?? 230 la spın atan 911 ı tek hamlede yola sokmuşmuşta falan. Hepsını meydana dökdük kardeşim biz sitemizde 67 ile giden 911 ile spin atıyor arkadaş. Başka bir videoda ise hareket halindeki otomatik aracı P konumuna sokmaya çalışıyor. Sen bu adama üstün sürüş becerisimi var diyorsun ?? Sor bakım kendısıne o P ye somaya çalıstıgı vw gibi kendi aracındada 5. vites dip gaz giderken 1 e alıyormu ? Kazadır yaparsın eyw. kımse bunu yadırgamaz ama sonra açıklamada vay efendim difransiel ısındı kilit bıraktı önden çekere düştü diye komik açıklamar yaparsan kendini trollersin başka bişey değil.

    Oncelikle uslubuna dikkat et sonra sitenin reklamini başka mercide yapmani tavsiye ederim.
    Eğer vaktin olursa youtubede biraz video izle .. en kolay böyle anlayabilirsin.
    Süper spor otomobillerin çok düşük süratte ışıktan kalkarken yada basit bir kavşakta kolayca spin attığını göreceksin çünkü bu otomobillerin düşük hizlardaki az olan yere basma gücü motorun gücü ile başa cikamaz. Aracın gaz tepkilèrine alışık değilseniz 200 lü hızlarda viraj alan aracı yürüme hızında spin atarken bulabilirsiniz.
    Buradaki durum sürüş becerisinden çok aracı tanımak ile alakalı

    Merak etmeyin uslubumda birşey yok :) Sitemin reklamını yapmama gerek yok bilen biliyor googleda ilk sayfada çıkıyor. Yazdıklarımdan birşey anlamamışsınız yada çok ters anlamışsınız kendını haklı çıkarmak için uğraşan bir and dan bahsedıyorum ben aracın orda kopmasında kendısının değilde aracın suclu oldugunu soylemeye calısıyor. Aynı arkadaş 230 la spın atan 911 i tek hamlede piste soktugunu söylüyor ki bu araç 67 le giderken nasıl spin atıyor 230 değilmiydi ? 911 videosunu ızlersenız kaç kere aracı kaçırdıgını bir aracın lımıtlerını anlamadan sürdüğünü araca ve sinan a işkence çektirdiğini görebilirsiniz. EMin olun pistte and yerıne sinan olsa o kaza olmazdı ikisinin sürüş yetenekleri farklı. And sözde m5 ını dsc sı kapalı kulanıyormusmusta kaza yapmamısmıs e gördük pistte. Demekki sınırlarını bilmediğin aracın limitleriyle uğraşmayacaksın. Hadi uğraştın dıyelım çıkıp efendı gibi arabayı zorladım koptu kaydı bizde dicezki eyw geçmiş olsun usta. Ha yok sen altına verilmiş sıfır araca binbirtürlü bahane uydurursan ne senı savunurum nede sürüş becerini. Kaldı ki becerebilsen zaten üst limitlerini o denli sıkıştırmazdın. Kısacası oturdugu arabayı ezbere kullanıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bc_

    quote:

    Orijinalden alıntı: grkankot2

    2 gündür videolarını izliyorum. Başta güzel gibiydi ancak farkettim ki her araba uçmalı kaçmalı yanlamalı gibi bir istekleri var. İnsanları apaçiliğe yönlendiriyorlar.
    Test videosunda köy yolunda 120-130 yapıyor elemanlar.
    Oysaki çevre yollarında bile hız sınırı 120.
    Harun taştan zırtosunun inceleme yapan versiyonları gibi kendileri. Su testisi su yolunda ...

    Geçmiş olsun kendilerine. İzlerim ama yanlış örnek oluyorlar.

    Bazen cozuttukları doğrudur. Ancak arabanın limitlerini zorlayarak neler yapabildiğini test ediyorlar... Bunu da herkes yapamaz diye düşünüyorum.

    Test limitlerinde yapılır,tamam özellikleri say bitir de sıkıcı geliyor o işi yapan Saffet Bey gibileri var. Son Opel Mokka X testi nedir? Kurumsallıkla alakası olmayan arkadaşlar bana müsade basacağız,gereksiz hareket,konuşmalar. Gerçi bunu yapan sadece And, diğer iki arkadaş çok daha oturaklı. İyi bir çizgi tutturdular ama böyle giderse rakipleri kendilerini geçer. Açıkçası diğer iki arkadaş olmasa ben takibi bırakmıştım çoktan, özellikle de Doğan olmasa.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    quote:

    Orijinalden alıntı: bc_

    quote:

    Orijinalden alıntı: grkankot2

    2 gündür videolarını izliyorum. Başta güzel gibiydi ancak farkettim ki her araba uçmalı kaçmalı yanlamalı gibi bir istekleri var. İnsanları apaçiliğe yönlendiriyorlar.
    Test videosunda köy yolunda 120-130 yapıyor elemanlar.
    Oysaki çevre yollarında bile hız sınırı 120.
    Harun taştan zırtosunun inceleme yapan versiyonları gibi kendileri. Su testisi su yolunda ...

    Geçmiş olsun kendilerine. İzlerim ama yanlış örnek oluyorlar.

    Bazen cozuttukları doğrudur. Ancak arabanın limitlerini zorlayarak neler yapabildiğini test ediyorlar... Bunu da herkes yapamaz diye düşünüyorum.

    Test limitlerinde yapılır,tamam özellikleri say bitir de sıkıcı geliyor o işi yapan Saffet Bey gibileri var. Son Opel Mokka X testi nedir? Kurumsallıkla alakası olmayan arkadaşlar bana müsade basacağız,gereksiz hareket,konuşmalar. Gerçi bunu yapan sadece And, diğer iki arkadaş çok daha oturaklı. İyi bir çizgi tutturdular ama böyle giderse rakipleri kendilerini geçer. Açıkçası diğer iki arkadaş olmasa ben takibi bırakmıştım çoktan, özellikle de Doğan olmasa.

    ağzımdan aldın

    aynen isteyen saffet ile 0-100 ü izleyebilir




  • Öncelikle geçmiş olsun.

    Mesele adamın milletin dişinden tırnağından arttırıp aldığı arabaya küfür edercesine gülmesi. ''Olmamış, tutmuyor, yürümüyor yav ahahahaha'' şeklinde bir üslup ile başladı bu adamlar. Kimse kurumsallaştılar vs demesin Allah aşkına.

    Pek çok konuda da gayet sübjektifler. İnsanların bilgisini küçümseyen, senelerin sanayi kültürünü ayakaltı eden bir bilmişlikleri var. Bkz Toyota konuları.

    Yani özetle üslup sorunları vardı. Şimdi düzelmiş düzelmemiş beni ilgilendirmez. Vardı ve hala içeride bir yerlerde o ukala üslup kendisini saklıyor.

    Sermayenin dokunduğu her adam, her grup gibi otopark da zamanla orta yolcu olacak. Belki oldu bile. Bkz. 1.4 benzinli Egea incelemesi.

    Özetle, geçiniz efendim.
  • Çok abartmayın bu adamları gözünüzde takipçi kitlesi 12-18 yaş arası yok evinin önünde 20 yıllık m5 yatıyormuş adı üstünde yatıyor kaza geçirmesine sevinmedim ama egosu bu kadar şişik bi kişide ciddi psikolojik rahatsızlıklar olduğuna eminim zaten kendine güvensizlikten ortaya çıkar bu ego kulaklarından kırptırması da bunun bi göstergesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun and kardeşe.

    Kaza bu olacak tabi. Cana gelmemiş gerisi önemli değil.

    Airbaglarinin sorunsuz bir şekilde çalıştığını da girmiş olduk bahaneyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tam tahmin ettiğimiz gibi vw fanboyları ile birleşip arabaya bok atılmış peki şoförde hata yokmuydu ? arabayı iyice tanımadan huyunu suyunu bilmeden piste girip limitlerde kullanmak ne kadar ustaca olur ? eminim kazayı golf r ile yapsaydı asfalta bok atardınız
  • takipçiler görmek sitediği için o kadar agrasif kullanıyor, zorluyor araçları. takipçilerin ilgisini çekiyor. kim mokka test ederken o kadar agrasif kullanır ve el freniyle döner ? adamların bi tarzı var. ne var bunda. yurtdışında birsürü program var. hareket halindeki hondayı 1. vitese takmaya çalışıyorlar. otomatik arabayı p ye alıyorlar falan. herkezin ilgisini çekiyor. bizimkiler yapıncada böyle oluyor.

    hata yapmışlar vurmuşlar arabayı. herkez hata yapabilir. f1 pilotları bile kaza yapıyor. bu arada o difransiyel ısınma muhabbeti doğru. araştırırsanız yabancı forumlarda görebilirsiniz. bence aracın etkisi büyük.
  • Onlar herşeyi hesaba katıp test etmiştir.
    illaki vardır güvendikleri bir durum
  • Doğan Kabak ile de yollarını ayırmışlar..
    And paşa'nın kibiri ve egosu yüzünden ayrılık yaşanan kaçıncı kişi oldu bu ?

    Muhip, Buğra ve daha önce Corvette'li çocuk hep And egosu ile oluşumdan ayrıldı...

    Doğan Kabak 'ın otomobil sektöründeki pozitif imajı ve geçmişi sayesinde son zamanlarda Premium markaların araçlarını test'e alabildiler.

    Yoksa Borusan kara listeye almıştı And Paşa'yı... Meşhur X1 testinde arazi kabiliyeti olmayan bu aracı maden ocağı yoluna off road yoluna sokup çamura saplayıp traktör ile çekilmesini yayınlayıp Borusan dan şamarı yiyip videoyu sonra kaldırmak zorunda kalmıştı...

    Sonrasında Doğan Kabak sayesinde Borusan'dan Jaguar bile geldi teste... Rüyasında göremezdi And jaguardan test aracını....

    Şimdi Doğan gitti Lale devri bitti.. Yine takipçi arabalarına minnet edecekler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BIXI MAN kullanıcısına yanıt
    Dipnot ekleyeyim.
    Corvette 'li çocuğun adı Murat.
    Araziye soktuğu araç X3.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Doğan Kabak ile de yollarını ayırmışlar..
    And paşa'nın kibiri ve egosu yüzünden ayrılık yaşanan kaçıncı kişi oldu bu ?

    Muhip, Buğra ve daha önce Corvette'li çocuk hep And egosu ile oluşumdan ayrıldı...

    Doğan Kabak 'ın otomobil sektöründeki pozitif imajı ve geçmişi sayesinde son zamanlarda Premium markaların araçlarını test'e alabildiler.

    Yoksa Borusan kara listeye almıştı And Paşa'yı... Meşhur X1 testinde arazi kabiliyeti olmayan bu aracı maden ocağı yoluna off road yoluna sokup çamura saplayıp traktör ile çekilmesini yayınlayıp Borusan dan şamarı yiyip videoyu sonra kaldırmak zorunda kalmıştı...

    Sonrasında Doğan Kabak sayesinde Borusan'dan Jaguar bile geldi teste... Rüyasında göremezdi And jaguardan test aracını....

    Şimdi Doğan gitti Lale devri bitti.. Yine takipçi arabalarına minnet edecekler...

    And'in egosu And'in egosu neymis arkadas bu And'in egosu...

    O ekipte en donanimli, en egitimli adam And; sitenin sahibi de basli basina o.

    Corvette'li cocuk, Muhip falan bi ozellikleri vardi sanki. Hele ki o Corvette'li cocukta ne gordunuz bilmiyorum. And baskasiyla yapamaz evet, cunku baskalari And'in yaninda golgede kalip sikintiya giriyorlar.

    And'in da hatali oldugunu dusundugum noktalar tabi ki var. Ama yigidi oldur hakkini yeme.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Donanımlı - Eğitimli adam derken KPSS 'ye mi girecek adamlar.. ?



    Otomobil sektörü ve test ise konu oradaki en donanımlı adam Sinan'dır.. Adamın mesleği bu bi anlamda... İşinden ayrılmadan önce Skoda da çalışıyordu Sinan...

    Muhip te Sinan da Makine mezunu , Muhip yüksekte yapmış üstüne... Borusan gibi öyle herkesin kabul edilmeyeceği bir firmada çalışıyor.

    And ise çoluk çocuğa özel ders veriyordu öğretmenlik yapıyordu...



    Ayrıca Sinan'ın Direksiyonu da hepsinden sağlamdır...!!!



    Muhip' te bu otomotiv sektöründe olan birisi...

    Murat neyse çok önemli değil bende ısınamadım ona ama Muhip otomotiv konusunda Sinan ile birlikte And'dan çok daha bilgilidir.



    Sonuçta Doğan'ın gidişi otomobil firmaları ile ilişkileri sekteye uğratacak. Çünkü Doğan'ın otomobil firmaları üzerindeki etkisi çok büyük...



    G30 kasa testine Doğan gitti Borusan çağırdı , Otoparktan giden var mı ??? ııhhhh...



    Yine eski günlerine dönecekler... Test aracı bir bulmakta sıkıntı olacak....



    Totosu ile inatlaşan donuna eder demişler. Bir sürü kişi geldi geçti oradan hepsi kötü bi And'mı iyiydi... Biraz da kabahati kendinde arasın...

    Orada Ego yapılacaksa yapacak tek adam Sinan'dır. Clio Cup ta bile derece yaptı adam, And gibi Focus Pert etmedi. Ama Sinan'da gram ego yok efendi çocuk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BIXI MAN -- 15 Aralık 2016; 21:46:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Donanımlı - Eğitimli adam derken KPSS 'ye mi girecek adamlar.. ?



    Otomobil sektörü ve test ise konu oradaki en donanımlı adam Sinan'dır.. Adamın mesleği bu bi anlamda... İşinden ayrılmadan önce Skoda da çalışıyordu Sinan...



    And ise çoluk çocuğa özel ders veriyordu öğretmenlik yapıyordu...



    Ayrıca Sinan'ın Direksiyonu da hepsinden sağlamdır...!!!



    Muhip' te bu otomotiv sektöründe olan birisi...

    Murat neyse çok önemli değil bende ısınamadım ona ama Muhip otomotiv konusunda Sinan ile birlikte And'dan çok daha bilgilidir.



    Sonuçta Doğan'ın gidişi otomobil firmaları ile ilişkileri sekteye uğratacak. Çünkü Doğan'ın otomobil firmaları üzerindeki etkisi çok büyük...



    G30 kasa testine Doğan gitti Borusan çağırdı , Otoparktan giden var mı ??? ııhhhh...



    Yine eski günlerine dönecekler... Test aracı bir bulmakta sıkıntı olacak....



    Totosu ile inatlaşan donuna eder demişler. Bir sürü kişi geldi geçti oradan hepsi kötü bi And'mı iyiydi... Biraz da kabahati kendinde arasın...

    Orada Ego yapılacaksa yapacak tek adam Sinan'dır. Clio Cup ta bile derece yaptı adam, And gibi Focus Pert etmedi. Ama Sinan'da gram ego yok efendi çocuk

    Şimdi 2. el test ediyorlar baya iyi




  • Hyundai ile araları iyiydi onlardan araç alırlar belki, ford ile Rs olayından sonra araları iyi gidiyorsa onlardan da araç alırlar diyeceğiz de test edecek araç kalmadı yeni Edge geldi belki onu verirler test için...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abuzet

    takipçiler görmek sitediği için o kadar agrasif kullanıyor, zorluyor araçları. takipçilerin ilgisini çekiyor. kim mokka test ederken o kadar agrasif kullanır ve el freniyle döner ? adamların bi tarzı var. ne var bunda. yurtdışında birsürü program var. hareket halindeki hondayı 1. vitese takmaya çalışıyorlar. otomatik arabayı p ye alıyorlar falan. herkezin ilgisini çekiyor. bizimkiler yapıncada böyle oluyor.

    hata yapmışlar vurmuşlar arabayı. herkez hata yapabilir. f1 pilotları bile kaza yapıyor. bu arada o difransiyel ısınma muhabbeti doğru. araştırırsanız yabancı forumlarda görebilirsiniz. bence aracın etkisi büyük.

    Direndim şans vermek için ama takibi bıraktım artık. Youtuber olayı patladıktan sonra bir de bu takipçi yorumları kısmı başladı.Yorumların çoğunu dikkate alarak ciddi iş yapmaya çalışan kanal olursa şimdiden söyleyeyim batar.Çoluk çocuktan geçilmiyor yorum kısmı.Emrivaki bir şekilde şunu da test edin,şunun testi nerede kaldı diyeninden tutta abi selam göndersene,süpersiniz abi ya,abi arabanın anasını iyi ağlatıyorsunuz biraz daha ağlatın ya tarzı çocukların ki yaşları tahminim 18 altı geçilmiyor.

    Yabancı ülkelerin ingilizceden dolayı hitap ettikleri kitle fazla olduğundan belki bu şımarıklıkları şimdilik kaldırıyordur,zamanla onlarda da biter. Bilimsel olarak bilinen,firma mühendislerinin çok rahat açıklayabilecekleri harekat halindeki aracın P'ye alınması,hızlı giden aracın vitesinin uygun olmayan vitese düşürülmeye çalışılması,antifriz olmadan soğukta aracın kalması vs vs gibi durumları ancak şımarık,ilgi çekmeyi seven çoluk çocuk yapılması şeklinde merak eder.Onlara kalırsa nükleer bomba patlatın bakalım ne olacak derler,vites topuzuna yanlışla otursan ne olur onu da yapın bakalım merak ediyoruz derler.

    Bu saçma reyting savaşı zamanında televizyonlarda da vardı,bir ara forumlarda da oldu şimdi de youtube'da aynısı.Yeter ki abone sayımız,izlenme sayımız artsında nasıl artarsa artsın.Yanlış politika,çünkü bu bilinçsiz kitle sizi eninde sonunda felakete sürükler.Eğer Otopark yeni bir hamle yapmazsa rakipleri kat kat geçer,benim görüşüm böyle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Donanımlı - Eğitimli adam derken KPSS 'ye mi girecek adamlar.. ?



    Otomobil sektörü ve test ise konu oradaki en donanımlı adam Sinan'dır.. Adamın mesleği bu bi anlamda... İşinden ayrılmadan önce Skoda da çalışıyordu Sinan...

    Muhip te Sinan da Makine mezunu , Muhip yüksekte yapmış üstüne... Borusan gibi öyle herkesin kabul edilmeyeceği bir firmada çalışıyor.

    And ise çoluk çocuğa özel ders veriyordu öğretmenlik yapıyordu...



    Ayrıca Sinan'ın Direksiyonu da hepsinden sağlamdır...!!!



    Muhip' te bu otomotiv sektöründe olan birisi...

    Murat neyse çok önemli değil bende ısınamadım ona ama Muhip otomotiv konusunda Sinan ile birlikte And'dan çok daha bilgilidir.



    Sonuçta Doğan'ın gidişi otomobil firmaları ile ilişkileri sekteye uğratacak. Çünkü Doğan'ın otomobil firmaları üzerindeki etkisi çok büyük...



    G30 kasa testine Doğan gitti Borusan çağırdı , Otoparktan giden var mı ??? ııhhhh...



    Yine eski günlerine dönecekler... Test aracı bir bulmakta sıkıntı olacak....



    Totosu ile inatlaşan donuna eder demişler. Bir sürü kişi geldi geçti oradan hepsi kötü bi And'mı iyiydi... Biraz da kabahati kendinde arasın...

    Orada Ego yapılacaksa yapacak tek adam Sinan'dır. Clio Cup ta bile derece yaptı adam, And gibi Focus Pert etmedi. Ama Sinan'da gram ego yok efendi çocuk

    Oylesin ya da degilsin bilmiyorum ancak And'in mezun oldugu okullarin onunden gecemeyecek tiplerden biri gibi yazmissin. Ogretmenlik yapiyormus bla bla.

    Orada en donanimli adam And.(Nokta) Digerleri tabiri caizse, halkin geneline hitap eden piyasa adamlari. Haliyle genel tarafindan en cok sempati duyulanlarin onlar olmasi da beklenilen bi durum.

    Insan konusmasindan, kurdugu cumlelerden bile belli olur. And nere, digerleri nere. Yadirgamiyorum senin de digerlerini one cikarmaya calismani. Nihayetinde kalabalik kitlenin icindekilerden biri olma ihtimalin bi hayli kalabalik.

    And'in hatasi piyasa gerceklerini gormekten uzak kalmasi. Kisa zamanda firmalari pohpohlamaya baslar umarim. Biraz da kendine ceki duzen vermesi gereken konular var onlara dikkat etsin. Fiat Egea testiyle, B7 Passat testi arasinda; Egea'ya biraz daha yakin bir konumda dengeyi bulursa tamamdir. Araclari da cok zorlamasin.

    Edit: Dogan Kabak kimdir yahu? Ben de severim Dogan'i ama simarmasin. Onu sosyal medya fenomeni yapan And'in bizzat kendisi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soğutucu -- 16 Aralık 2016; 7:48:21 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • And'ın akrabası felansın kesin...

    Bu kadar şakşak ancak akraba da olur...



    Piyasa adamı dediğin adamlar sayesinde Otopark devam ediyor.. Sinan şimdi bırakıp gitsin otopark patlar...



    Doğan Kabak 'ın geçmişini bi araştır önce.... Sosyal medya vs çok öncesinde adam otomobil sektöründe zaten...



    Top Gear'ın Türkiye deki bir anlamda distribütörlüğünü öyle senin değişinle "piyasa adamları" na vermezlerdi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    And'ın akrabası felansın kesin...

    Bu kadar şakşak ancak akraba da olur...



    Piyasa adamı dediğin adamlar sayesinde Otopark devam ediyor.. Sinan şimdi bırakıp gitsin otopark patlar...



    Doğan Kabak 'ın geçmişini bi araştır önce.... Sosyal medya vs çok öncesinde adam otomobil sektöründe zaten...



    Top Gear'ın Türkiye deki bir anlamda distribütörlüğünü öyle senin değişinle "piyasa adamları" na vermezlerdi..

    He canım. Başka kapıya.
  • And'a selam söyle bi tur versin sana testteki arabalardan...
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.