Bildirim
OTOPARK.Com daki AND Focus RS i Pert Etmiş (8. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
-
Hocam araç giderken çekilen fotoğraf ışıklardan kalktıktan sonra yani son gaz gitmiyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YASNAKTP -- 29 Eylül 2016; 20:43:24 > -
Pistte kaza olması neden burada çok tartışılıyor anlamıyorum ki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Gorod
quote:
Orijinalden alıntı: SHIHAD
quote:
Orijinalden alıntı: Gorod
quote:
Orijinalden alıntı: SHIHAD
Ama focusun yol yol tutuşu iyi sdhfdgf
And beye geçmiş olsun
Aynen, pistlerde nice Ferrari'ler, Lamborghini'ler patlıyor. Hepsinin yol tutuşu kötü..
Mizahı bile beceremiyorsunuz.
Fiesta en iyi yol tutuşa sahip diye yere göğe sığdırılamıyor du. Defelarca fiesta kazası haberi okuduk o yol tutuscular bişey diyebildimi? Hayır.
Forumda bi eleman vardı her konuya yol tutuş yazarak artı alıyordu.Ve onun gibi düşünenlerde sürekli aynı şeyleri tekrar ediyordu. Bunu siz yaptınız istediğim gibide yazarım zaten bunun yüzünden mesajlarım silinmisti
Bir arabanın iyi yol tutması kaza yapmayacağı anlamına mı geliyor ? Ne olduğu önemli değil isterse mühendisliğin zirvesinde bir araç olsun, limitlerinin üstüne çıktığınız zaman kaza yaparsınız. Fiesta'da altı üstü B segmenti bir araç. İnsanlar değerlendirmesini yaparken buna göre yapıyor. Fiesta'nın yol tutuşu iyi dendiği zaman M3 kadar yol tutacak denmiyor. Youtube; kaza yapan, takla atan, bariyerlere giren milyon dolarlık arabalarla dolu. Yahu hepsini geçtim F1 arabaları kaza yapıyor, viraj alamıyor. :D Yani nasıl bir mantık bu Fiesta, Focus iyi yol tutuyor diye kaza yapmasın.
Tabiki kaza yapar yapmaz demiyorum ama forumdakiler sanki hiç kaza yapmazmis gibi büyüttüler. İlk yazdığımi zaten onlara söyledim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Otopark testlerini sevmem.. And ı da yakından tanımam.. Ancak Çok acımasız yorumlar olmuş yazık.. Adamlar belkide 1000 tane test yapmıştır bugüne kadar okadar aracı kim test ederse etsin mutlaka bir kaza bir talihsizlik gelir başına. Aracı kullanan kişide problem olduğunu düşünmüyorum. And iyi şöfördür kötü şöfördür diye tartışmaya gerek yok hiçbiriniz yanında oturupda aracı sürerken izlemediniz yada kazanın nasıl olduğunu bilmiyorsunuz belkide lastik patladı , veya başka bir şey oldu.. İlk fırsatta akbabacılık oynamak insanları bu derece gömmek iyi bir şey değil diye düşünüyorum.. Bugün onlara, yarın sizin başınıza gelebilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 29 Eylül 2016; 21:58:20 > -
Talihsizlik adam araba test ediyor açıp Katalog mu okusun?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok geçmiş olsun. Gerçekten üzüldüm.
Aslında Porsche ile de patlamıştı ama etrafa çarpmadan kurtuldu. Benim içim o an cız etmişti. Üstelik o takipçi aracıydı. Ondan sonra biraz akıllanması yerinde olurdu.
Kamyon devrildikten sonra yol gösterenlerden olmak istemiyorum. Bu kadar abartmasına gerek yok. Hele hasarın maddi bedelini kendi cebinden ödeyecekse işler çok kötü. Bunu baştan bildiği halde kendine ait olmayan araçlarla bu tür hareketlere girişiyorsa, zaten işin akıllıca bir yanı yok.
Edit: E39 M5 vs w211 E55 AMG videolarinda, E39 M5 ile de patlamanin esiginden donmustu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soğutucu -- 30 Eylül 2016; 7:29:35 > -
Araç eğer takipçinin değil ise yani Ford Türkiye tarafından alın test edin diye ekibe verildiyse hiçbişey olmaz ,sadece biraz evrak işi biraz sitem felan olur konu kapanır.Sonuçta firmalar test araçlarını reklam için bu tip organizasyonlara tahsis ediyorlar.
Bunun gibi bir araçta pistte denenir ve zorlanır aynı type r daki olduğu gibi, sonuçta caddede gazlayacak halleri yok.Bu araç resmi olarak Türkiye'ye daha ithal edilmedi bildiğim kadarıyla ,o yüzden takipçi aracı değildir diye düşünüyorum. -
Teşekkur ederım. -
quote:
Orijinalden alıntı: Vega
Olay nedir arkadaşlar?Bilgilendirir misiniz
Otopark.com'dan And, test için alınan Ford Focus RS'ile kaza yapmış hocam olay bu. -
quote:
Orijinalden alıntı: UzayMekiğineKafaAtanKedi
Öncelikle çok geçmiş olsun diyorum klasik ford sorunu virajda esnemez esnemez sonra birden patlar sonra yol tutuşu iyi he tamam sizsiniz
Gayet doğru bir tespit ama burada bunu anlayacak insan sayısı sınırlı. Sert süspansiyonlu araçların limitleri keskin olur. -
Hızlı giden atın boku seyrek düşermiş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Focus rs, tur zamanlarında kendinden daha güçlü rakiplerini bile geçiyor.
Olayın nasıl gerçekleştiğini bilmeden focusa giydirmek nasıl bir mantıktır bilmiyorum ama rs bütün hot hatchlere dersini vermiş. Youtubeda bir çok rs videosu var izlemenizi tavsiye ederim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 30 Eylül 2016; 18:10:02 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Kazanın sebebini çok merak ediyorum.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Otoparkı takip ederim, çoğu zaman severek izliyorum testleri ama özellikle pistte and ın yüz ifadeleri ve direksiyon hareketlerini gözlemlerseniz, direksiyonunun çok iyi olmadığını anlarsınız.Sinan ise o ekipte pistte araç kullanabilecek tek kişi bence.Üzücü bir durum olmuş tabiki, umarım çok zarar ödemeden atlatırlar.Bir kaç önceki porsche testinde aracı çok acemice spin attırmasını da izleyebilirsiniz.Pist dışında And beyin incelemelerini fena bulmuyorum... -
Arkadas da yazmıs zaten virajda fazla guvendim hata yaptım minvalinde sonucta iki taraf da haklı bence bir taraftan kaza bu olabilir diger taraftan da sonucta araba darbe almıs.Hem Ford imajı icin kotu bir durum hem kaza yapan ekip icin sonucta insan hali kaza olabilir ama arabaları da hasar olsun diye vermiyorlar.İster Otopark olsun ister topgear.com olsun.
Gecmis olsun. -
Arkadaşlar kazadır olmuş, o hatalıymış bu hatalıymış fazla irdelememek lazım. Takipçiler olarak bizlere geçmiş olsun dilemek düşer. Ama Tech'li malum sitede And'ın kişiliğine hakaret etmeye kadar uzamış bir durum var.
Bu adam E-5'te makas atarken kaza yapmadı.
Bu adam trafiğe açık yolda hız yaparken kaza yapmadı.
Eee, problem nedir? Trafiğe kapalı bir alanda (Pist) yaptığı bir kaza sonuçta. Kaldı ki Ford bu aracın bir performans aracı olduğu ve bu yönünün zorlanacağını biliyor. Buradaki tek talihsizlik yağmurun yağması ve pist zemininin ıslak olması. Ağızlarından salyalar saçarak And'ı saldırgan bir tavırla eleştirenler de çekemediklerinden top atıyorlar. Yapıcı eleştiri her zaman lazım ama konu kişisel tarafa geçince işin rengi değişir bambaşka bir boyuta taşınır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şaban Oğlu Şaban -- 1 Ekim 2016; 3:31:19 > -
quote:
Orijinalden alıntı: redbul_540
Yerli kanalları gibi eskisi gibi takip etmiyorum.Şuan yerli birkaç kanal takip ediyorum otopark'a arada bakıyorum o izlemesi keyifli gece testleri dönemleri sona erdikten sonra sıkı takipten ayrıldım.
Video'lardan gözlemlediğim and'ın direksiyon hakimiyeti ''garip'' nasıl desem böyle güven vermiyor,tedirgin kullanıyor gibi.. Sinan'ın direksiyonunun kesinlikle daha iyi olduğunu düşünüyorum.
Bu arada birkaç kanal hariç yerli kanalları boşverin eğlenceli ve farklı bakış açılı rus test kanalları varDünyaya açılın
Tavsiye olarak dediğiniz kanalları söylerseniz sevinirim hocam.
Bu arada Otopark.com iyi bir site bence ben severek takip ediyorum. Bir çok yabancı kanallardan iyi olabilir kullanıcın merak edebileceği çoğu şeye değiniyorlar. Tasvirleri de güzel. Geçmiş olsun And'a diyorum burdan.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UcanHollandali -- 2 Ekim 2016; 20:38:54 >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X