Şimdi Ara

OTOPARK.Com daki AND Focus RS i Pert Etmiş (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
209
Cevap
5
Favori
38.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yanlış yapmış, arabanın önünde oturup 2 saat aerodinamiğinden bahsetmesi lazımdı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi more34 -- 29 Eylül 2016; 8:13:35 >
  • and kimdir tanımam, kazadan dolayı geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.

    Otopark.com gerçekten araba testlerinde samimi ve zorlayıcı, 80 km hızla gidip arabanın yol tutuşu mükemmel diye yorum yapmıyorlar.(Saffet'e selam olsun)

    ANCAK bana garip gelen neden pist?

    Top Gear vari bir iş ortaya çıksın istendiyse, profosyonel şoför şart. Hız zamanlarını tutma, kıyaslama vs için. Yok sadece And isimli arkadaşımızın aracın limitlerini görmek için deneyimi ise "bence" biraz ahmakça olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GcGokhan

    and kimdir tanımam, kazadan dolayı geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.

    Otopark.com gerçekten araba testlerinde samimi ve zorlayıcı, 80 km hızla gidip arabanın yol tutuşu mükemmel diye yorum yapmıyorlar.(Saffet'e selam olsun)

    ANCAK bana garip gelen neden pist?

    Top Gear vari bir iş ortaya çıksın istendiyse, profosyonel şoför şart. Hız zamanlarını tutma, kıyaslama vs için. Yok sadece And isimli arkadaşımızın aracın limitlerini görmek için deneyimi ise "bence" biraz ahmakça olmuş.

    Neden pist diyosun ya

    Çekimleri bitirmişler araba boş kalmasın diye piste çıkarmış And öyle bi açıklaması var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Sase falan saglam gibi,takla atmamis,kafadan girmemis.Nasil pert oluyor ? Toplasan 10 bin lira masrafi var yanilmiyorsam.Kaskosu vardir arabanin basi agrimaz.Olayin akibeti ne olmus sahibiyle yaka paca birbirine girmemisdir umarim.

    Hem ön hem arka mekanik aksam hasarlı. Bu aracın 4WD olduğunu, hatta akıllı bir 4WD olduğunu düşününce sadece yürüyen aksamın parçaları bile 10 bin liraya toplanmaz gibi. Afedersiniz kıçı kırık 2000 model 140 beygir S40'ın bir aksına 1600 TL diyor yetkili servis, bir radyatörüne 1000 lira diyor yetkili servis, böylesi bir otomobil, her şeyden öte 4 tane aksı varken (Muhtemelen hasar görenin karşılığını da değiştirirler, dengeli olsun diye. Sonuçta uç seviye performans arabası), diğer yürüyen aksam parçaları (Salıncak v.b) ne alemde bilmiyorken (Muhtemelen hasarlı bir sürü parça var) ve o kadar hava yastığı açmışken nasıl 10 bin liraya çıksın?




  • kaporta pert olmuş tamam ama motor başka bir forda takılabilir sadece yarış için tabikide trafiğe cıkamaz o ayrı konu.
  • Geçmiş olsun adı üstünde kaza.Sonuçta adam m5 kullanıyor sadece yetersizlikle olacak iş değil.Kaza olması niye rahatsız ediyor milleti anlamadım.Adamlar Mercedes E kasanın konforuna yetersiz dedi diye, Bmw ci diye zamanında çok laf ettiler şimdi bunu yakalayıp sözde laf sokuyolar.
  • Otopark'ın reytingi artar bence.

    Geçmiş olsun...
  • Geçmiş olsun.
    Ama And bey'in sık sık dile getirdiği focus yol tutuş olayını artık duymayız umarım
  • Arkadaşlar konuyu tam bilmiyorum, and ın kaza yaptığı ford rs bayiden inceleme için mi verilmiş ? Yoksa takıpçilerinin arabası mı ? Bu durumda araba ne olacak, çok kötü bir durum Allah kimseye göstermesın.
  • Geçmiş olsun. Bu kadar tecrübelinin bu kazayı yapmasının tek sebebi And dahil herkeste var olan eski Ford iyi yol tutar söylentisi sanırım. Focus'ların RS bile olsa eskisi kadar yol tutmadığını kullanan görüyor zaten. Her şeyden önce canına bir zarar gelmemesi en önemlisi.
  • Düzgün bir M5 in değeri iki sene önce 45 60 civarı olamaz hocam. Ölü arabalardan bahsediyorsanız evet öyleydi. 6-7 sene evvel de dediginiz fiyatlara bulmak mümkündü. Temiz bir e39 m5in şuan değerini biçmek zor gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Edit: Yanlış konuya yazdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 12 Angry Men -- 29 Eylül 2016; 11:50:33 >
  • Birkaç sene önce, İbrahim Okyay ile , M5 test sürüşü yapıyorduk istanbul Park'ta, kendisi bu 8.virajı , tek çizgi halinde almamızı söylüyordu, asla direksiyonu kıpırdatmamız konusunda uyarmıştı. Zira spin atma riski olduğunu söylemişti.
    Bu kardeşte bu 8.virajda düz tutamamıştır direksiyonu, bundan dolayı pert etmiş. Geçmiş olsun.
  • Flight Of Icarus F kullanıcısına yanıt
    Yabancı derken diğer Türk kanallarını kastediyorsanız onları taraflı buluyorum.

    Dikkat ederseniz daha önceden test arabaları en son otopark.com kanalına gelirdi.Şimdi firmalar otopark.com ailesine öncelik veriyor.

    Yabancı derken İngiliz,Alman... kanallarından bahsediyorsanız onları takip etmiyorum gerek de duymuyorum çünkü donanım farklılıkları ve motor farklılıkları ortada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasnaktp kullanıcısına yanıt
    Kaza yaptıkları arabayı bayiden mi almışlar test yapmak için ? Yoksa otopark takipçisi bir vatandaşın özel arabası mı hocam ?
  • focus rs ne ki ya

    millet aston parçalıyor

  • Kaza adı üstünde kaza yani tabiki kimse o arabayı o hale getirmek istemezdi, olan olmuş suçlu felan aramıcam ama eğer o kırmızı ışıkta geçme, deli gibi şehir içinde kullanma iddiaları doğruysa gözümde baya itibar kaybettiler. Bence yanlış anlaşılmadır umuyorum hızlı bir şekilde somut olarak bu iddiayı yalanlamaları lazım. Geçmiş olsun And'a
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quattro

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasnaktp

    Kaza pist'te olduğu için sigorta karşılamıyor.Yani herşeyi cebinizden ödemek zorunda kalıyorsunuz.Bu arada piste oluşan zararlarıda siz temin ediyorsunuz.

    Böyle bir bedeli otopark'ın ödemesi zor. Türkiye'de hangi yayıncıdan istense büyük rakamlar bunlar.
    Ama oraya çıkıp arabayı patlatırcasına zorlamanın riskine girebildiklerine göre kendilerini sağlama almışlardır.
    Aksi durum biraz ahmaklık olur.

    Top Gear'ın Türkiye şubesi değil mi otopark artık? Ben anlaşma yaptılar o yüzden hatta kurumsallaşma bazında bu kadar değişiklik yaptılar diye biliyorum. Bir ara top gear falan diyorlardı And abi falan.

    Geçmiş olsun bu arada kötü durum cana geleceğine mala gelsin. Çok lüks araçlar sürüyorlar bu aralar. Bu kadar lüks aracı ve pist gibi benzer durumlar da hesaba katılarak verilir. Muhakkak bir sigorta vardır. Hadi bu araç focus rs. Aynı pistte porsche'da sürdüler.Sigortasız onu vursan adamı öperler.




  • powermoon kullanıcısına yanıt
    Merhabalar.

    Hem Tv'deki Rory Reid'in incelemesini izledim, hem sitedeki review'i okudum, hem sitedeki ilk izlenimi okudum. Top Gear cephesinde drift mod ile alakalı olumsuz hiçbir şey görmedim.

    Top Gear internet sitesindeki ilk izlenim yazısında: Siz bile Ken Block gibi drift yapabilirsiniz bu araçla diyordu. Yani Drift modu ile herkesin çok kolay drift yapabildiğini söylüyorlardı. Hatta küçük bir çocuğun bile bu araç ile drift yapabileceği belirtiliyordu. Focus'un bu konuda bir zaafiyeti olduğunu ben okumadım, yakından takip ettiğim bir araç olduğu için sürekli yazılıp çizilenlere bakıyorum.

    ------

    Tabiki benim bu söylediklerim kazanının birilerinin hatası olmasına delil olmaz. Kaza bu. İnsan yeri geliyor yürürken ayağı takılıp tökezliyor, ki Top Gear'ın efsane Pilotu Stig bile "Koenigsegg Ccx" ile kaza yaptı, hem de Top Gear 'ın kendi Test Track'inde. Adamın tüm hayatı o pist, hayatının yarısı o pist üzerinde araç sürerek geçiyor ve orada kaza yaptı. Stig de embesil o zaman .)

    Kaza yapmak kimseyi kötü pilot yapmaz. Hayatında hiç kaza yapmamış iyi bir pilot dünya üzerinde yoktur. Focus Rs'e çok üzüldüğümü dipnot olarak ekleyeyim.

    Geçmiş olsun.

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legolas246 -- 29 Eylül 2016; 16:21:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mücahit_

    Anlaşılan 30 km/s hızla gidilip katalog okunan testleri özlemişiz ki And ve Otopark'ı beğenmez olmuşuz. Hoşunuza gitse de gitmese de, Otopark şu an en iyi üç otomobil inceleme platformundan birisidir. Birkaç hatası ve falsosu olabilir, ama bu durum And'ın sözde otomobil test ettiğini sanan broşür okuyucusu güruh ile kıyaslanamayacağı gerçeğini değiştirmez. Otomobili limitlerde kullanmanın bu tip riskleri var tabiki, dünyanın en iyi F1, WRC, NASCAR v.b pilotlarının da zaman zaman bu tip talihsizlikler yaşadığı ortada. Üstelik 8. Viraj otomobilin tutuşunu ve dengesini son derece zorlayan, aerodinamiyi sorgulayan bir viraj. Görüldüğü üzere otomobil limitlerdeyken en küçük bir hatanın bile telafisi yoktur. Kendisine geçmiş olsun diyorum.

    +1

    Firmaların en sevdiği tipte inceleme şirketler zaten katalog okuyanlar. Kamerayı açıyorlar aracın fabrika hız verisi şu kadar saniye, fabrika tüketim verisi şu kadar saniye. Tamam bunları söylüyorsun bir de araç altında kamera önünde gerçeğini de test et deki firma 8 saniye diyor ben şimdi bu düz yolda 9.5 saniyede çıkabildim. Firma 5 litre tüketim diyor ben 6 litre yakıyorum bu hızla de.

    Canlarına bir şey olmamış ya çok şükür.

    Bir de kötü yorum yapan arkadaşların çoğu tahmin ettiğim üzere aynı mesleği yapmak isteyip te yapamayanlar. Bende araç sahibi değilim ve uzun bir süre olamayacağım biliyorum. Ehliyetim dahi yok yaş vb. her şey tutuyor para yok. Ehliyete'de arabaya da. Ehliyet alsak araç yok zaten. Burda ve diğer sitelerde kinlerini kusanların nedenleri belli. Bu adamlar artık neredeyse milyon liralık araçları da test ediyorlar. Bu kinlerini kusan insanların kapısına bile dokunamayacağı araçları bu adamlar 1-2 saat sürüp bir de ülke ülke gezerek kazandıkları para için herkes sövüyor.




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.