Şimdi Ara

Otoyola düzenlenen 120km/h sınırı hakkında (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
126
Cevap
2
Favori
9.918
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: van_hoijdonk

    Mola yerini saymayacaksa onun da çözümü vad sabitler 50'ye 10 dakika 50 ile gidersin. O da olmazsa yakar 4lüyü herhangi bir yerde açarım kaputu araba bozuldu diye neden duruyorsun denemez heralde.



    En iyisi arabayı satıp tekrardan 1.3 mjet falan almak, istesen de gitmiyor.

    Ya biraderim ne enteresan tiplersiniz bence bu mantaliteye ceza sart cunku senin amacin biyere ulasmak degil hiz yapmak! Madem bi yerde bekleyecen gidecegin yere 3saatte gidecen amac ne bi 200 le gidip bi tosba gibi 50 ile gitmenin? Ha sunu dersin birader yolda biyerde mola verir cay corba icerim ben uzun sure surekli arac kullanamiyorum otoban zaten dumduz bos yol sıkıcı anlarim sonuna kadar saygida duyarim bende oyleyim hele otomotik vitesle uzun yol cok sıkıcı be birader ama bu mantalite ne 200 le git sonra 50 ile amac? Hep 120 ile git ne farki var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • madhane kullanıcısına yanıt
    Yavaş...

    Öyle 200'le gittim arabam 230 bastı manyağı değilim. Kurallara da riayet ederim. Ben kanunsuzluğun karşısındayım. İstanbul'dan çıktıktan sonra 121 ile otobanda ceza yiyeceksin ama istanbul'un göbeğinde aracına her türlü modifiyeyi yapıp karakolların önünden bağırta bağırta araçla geçeceksin polisler de uyuyacak. Onlara ceza yazsınlar sonra da gelip bana 121 ile ceza yazsınlar.

    Evimle karakol yanyana, gece araçların bağırtısından cam, pencere açamıyoruz. Onlara devlet yok da sadece bize mi var?

    Gelelim senin dediğin hep 120 ile gitmeye, daha geçtiğimiz hafta uzun yol yaptım. Sabit hızda gitmek ya da hız sabitleyici kullanmak dikkat dağıtıyor. Ara ara 160-170 ara ara 90-100 gittiğim oldu. Ortalama hızım ulaştığımda 105 km idi. Sizin dediğiniz gibi 120 ile sabit gitsem muhtemelen dalgınlık oluşurdu. Ayrıca aracımda şerit takibe kadar her şey mevcut, en önem verdiğim konu da güvenliktir.

    Buradaki amaç kazaları önlemek değil para toplamaktır. Devletin tefeci gibi para toplamasına karşıyım. Önce makas atanları, emniyet şeridini kullananları adam etsinler sonra hız konusuna geliriz.

    Geçtiğimiz hafta bayram trafiğinde gelen geçen emniyet şeridinden gidiyor. Resmen şerit gibi akıyor ve en sağda biz duruyoruz. Çektim aracı sağa doğru biraz ve arkadakinin geçemeyeceği şekilde şeridi ortaladım. Arkadan geldi birisi önce sellektör, sonra korna hiç umursamadım. Beyefendi indi aracından ve geldi camı tıkladı, açtım acil ne durumu olduğunu sorunca afalladı. Açsana yolu geçeceğiz diyor. Gücün yetiyorsa sen açtır ben bu şekilde geçirmeyeceğim seni dedim ve gitti.

    Aynı zamanda eşime emniyet şeridinden gidenlerin videosunu çektirip ileride görevi emniyet şeridinden gelenlere ceza yazmak olarak bekleyen polis noktasında durup videoyu gösterdiğimde polisin bana dediği biz tespit edemediğimizden bir şey yapamayız. Kolay gelsin dedim devam ettim.

    Şimdi sen diyorsun ki 200 ile gidip sonra neden 50 ile gidesiniz. Doğru, haklısın ama önce diğer trafik problemlerini çözelim, otobandaki hız sınırı en son iş.

    Yine geçtiğimiz hafta yolda yandex 90 gösteriyor, aracın trafik işareti okuma tabelası 70 gösteriyor, yolda tabela ise 110-90-70-50 şeklinde 100 metre içerisinde 4 farklı hız gösteriyor. Şimdi burada kaçla gidersek kurallara uymuş oluruz? İşaretlerimiz ya da yollarımız çok mu düzgün?

    2016 ekim ayından sistemde görülmeyen ogs geçişim var. Yeniçağa-istanbul var 1 gün önceki çamlıca-yeniçağa yok ortada. Arayıp sorduğumda biz görüyoruz parayı çekmiş diyor. Ulan bankacıyım önümde sistem diyorum ki almamış benden parayı, yok almıştır siz bankanızla görüşün. E zaten ben bankayım, bankadayım? 1 ay önceki aynı şekilde dönüş var gidiş yok ortada, gişelerde de ogs okudu girişimi çıkışımı. Şimdi sen bu sisteme güvenerek adaletli bir ceza yazılacağını düşünüyor musun? 10 ay önceki geçiş yok ortada ve ben başım belaya girmesin, mahkeme vs hanım uğraşmasın diye çözmek istediğimde sorun yok deniyor. Sanki ogs-hgs sistemi doğru çalışıyor da buna göre yazılan cezaya güveneceğiz.

    Önce eğitim gerekli. Sonra kuralları düzgün koymak önemli. Sen halkı eğitmeden kurallar, cezalar üzerinden gidersen çıkamazsın işin içinden.

    İstersen balkondan kural ihlali yapan 1 saat içerisinde 15-20 tane aracın videosunu çekip atabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi van_hoijdonk -- 2 Temmuz 2017; 14:11:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Boludan İstanbul'a 140 altına innedim heralde yedik otoyolda paralı yolda basmayacaksam ne yapayım bayramda doğuya da gitmek yasak oldu heralde uçak biletleri kişi başı 200 e çıkıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: van_hoijdonk

    Yavaş...

    Öyle 200'le gittim arabam 230 bastı manyağı değilim. Kurallara da riayet ederim. Ben kanunsuzluğun karşısındayım. İstanbul'dan çıktıktan sonra 121 ile otobanda ceza yiyeceksin ama istanbul'un göbeğinde aracına her türlü modifiyeyi yapıp karakolların önünden bağırta bağırta araçla geçeceksin polisler de uyuyacak. Onlara ceza yazsınlar sonra da gelip bana 121 ile ceza yazsınlar.

    Evimle karakol yanyana, gece araçların bağırtısından cam, pencere açamıyoruz. Onlara devlet yok da sadece bize mi var?

    Gelelim senin dediğin hep 120 ile gitmeye, daha geçtiğimiz hafta uzun yol yaptım. Sabit hızda gitmek ya da hız sabitleyici kullanmak dikkat dağıtıyor. Ara ara 160-170 ara ara 90-100 gittiğim oldu. Ortalama hızım ulaştığımda 105 km idi. Sizin dediğiniz gibi 120 ile sabit gitsem muhtemelen dalgınlık oluşurdu. Ayrıca aracımda şerit takibe kadar her şey mevcut, en önem verdiğim konu da güvenliktir.

    Buradaki amaç kazaları önlemek değil para toplamaktır. Devletin tefeci gibi para toplamasına karşıyım. Önce makas atanları, emniyet şeridini kullananları adam etsinler sonra hız konusuna geliriz.

    Geçtiğimiz hafta bayram trafiğinde gelen geçen emniyet şeridinden gidiyor. Resmen şerit gibi akıyor ve en sağda biz duruyoruz. Çektim aracı sağa doğru biraz ve arkadakinin geçemeyeceği şekilde şeridi ortaladım. Arkadan geldi birisi önce sellektör, sonra korna hiç umursamadım. Beyefendi indi aracından ve geldi camı tıkladı, açtım acil ne durumu olduğunu sorunca afalladı. Açsana yolu geçeceğiz diyor. Gücün yetiyorsa sen açtır ben bu şekilde geçirmeyeceğim seni dedim ve gitti.

    Aynı zamanda eşime emniyet şeridinden gidenlerin videosunu çektirip ileride görevi emniyet şeridinden gelenlere ceza yazmak olarak bekleyen polis noktasında durup videoyu gösterdiğimde polisin bana dediği biz tespit edemediğimizden bir şey yapamayız. Kolay gelsin dedim devam ettim.

    Şimdi sen diyorsun ki 200 ile gidip sonra neden 50 ile gidesiniz. Doğru, haklısın ama önce diğer trafik problemlerini çözelim, otobandaki hız sınırı en son iş.

    Yine geçtiğimiz hafta yolda yandex 90 gösteriyor, aracın trafik işareti okuma tabelası 70 gösteriyor, yolda tabela ise 110-90-70-50 şeklinde 100 metre içerisinde 4 farklı hız gösteriyor. Şimdi burada kaçla gidersek kurallara uymuş oluruz? İşaretlerimiz ya da yollarımız çok mu düzgün?

    2016 ekim ayından sistemde görülmeyen ogs geçişim var. Yeniçağa-istanbul var 1 gün önceki çamlıca-yeniçağa yok ortada. Arayıp sorduğumda biz görüyoruz parayı çekmiş diyor. Ulan bankacıyım önümde sistem diyorum ki almamış benden parayı, yok almıştır siz bankanızla görüşün. E zaten ben bankayım, bankadayım? 1 ay önceki aynı şekilde dönüş var gidiş yok ortada, gişelerde de ogs okudu girişimi çıkışımı. Şimdi sen bu sisteme güvenerek adaletli bir ceza yazılacağını düşünüyor musun? 10 ay önceki geçiş yok ortada ve ben başım belaya girmesin, mahkeme vs hanım uğraşmasın diye çözmek istediğimde sorun yok deniyor. Sanki ogs-hgs sistemi doğru çalışıyor da buna göre yazılan cezaya güveneceğiz.

    Önce eğitim gerekli. Sonra kuralları düzgün koymak önemli. Sen halkı eğitmeden kurallar, cezalar üzerinden gidersen çıkamazsın işin içinden.

    İstersen balkondan kural ihlali yapan 1 saat içerisinde 15-20 tane aracın videosunu çekip atabilirim.

    Madhane kusura bakma ama arkadaş haklı

    Memlekette hiçbirşey Düzgün değil nasıl güveneceksin kesilen cezalara?

    Geçenlerde radar cezası yemişim ödemeye çalışıyorum hiçbiryerde borcum görünmüyor. Devlet resmen zamanında ödemesin de fazla para alalım diye yapıyor herhalde.



    İlk defa trafik cezası ödeyeceğim. Nasıl ödeyeceğimi bilen var mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Pulse_

    cc'li araç artık farz oldu. keşke dizel fiestama takılabilse.

    şart oldu diyin, farz Allahın emri, tehlikeli yorumlardan kacınalım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kaplan261 -- 2 Temmuz 2017; 14:38:16 >
  • Bunlar insana durduk yere suç işletiyor, biz niye aldık altımıza hızlı giden araçları? Süs niyetine mi alıyoruz? 190 gören motor var altımda, daha geçen gün 100' le ceza yedim, 100 nedir ya. Neyse bunu da duydum ya, bundan sonra alırım katlanır plakalığımı, uzun yolda katlarım plakayı hgs'de ödemem, cezada yemem.
  • Otobanlar bir noktadan diğer noktaya daha hızlı gitmek için yapılırlar. Çok pahalıdır otoban yapmak. Verilen emeğin , harcanan paranın karşılığını daha çabuk gideceğin yere ulaştığın zaman alırsın. Yani 200 gidip sonra 50 gitmek ya da durmak beklemek değil , amaç daha çabuk gitmek zaten. Çabuk gidemedikten sonra , süre aynı olduktan sonra 200 yapmanın hiç bir manası yoktur.



    Otobanlar , en az kazanın yaşandığı yerler bu ülkede. Kimse kusura bakmasın. Almanya da da o şekilde. Hız sınırı olmadığı halde dünyanın en güvenli otoyolları.



    Yani amaç kaza azaltmak falan değil kesinlikle. Öyle bir şey olamaz yani , sadece otomatik olarak para kesmek burada amaç. Avrupa ya çıkmayanlar için de yazayım. Orada da hız sınırları mevcut tabii ki. Mesela Yunanistan da 130 km otoban. Ama bizdeki gibi zırt pırt her köşe başında radar Yok. Hatta satın alacağınız kaliteli bir Navigasyon cihazı size radar noktalarına gelmeden uyarı dahi veriyor. Yani Yunan otobanında 200-300 giden dünya kadar insan var. Kazanın k sı yok.



    Bizde şerit değiştirme özürlüsü ve sol şerit meraklısı insanlar sadece tehlike yaratıyor otobanlarda. Yoksa güncel satılan bir çok araç gayet konforlu şekilde 170-180 ile yol alabilir otobanda. Tamamen kültür , eğitimle alakalı bu durum. 2 sene önce Münih Stuttgart arasında artık gazlamaktan sıkılmıştüm. Bağlantı noktaları hariç 220-250 arası akıyor yol.



    Onun için kendinizi kandırmayın. 115 ile gidince kaza olmuyormuş gibi düşünmeyin. Bu kural sadece para toplamak için. Ve iddia ediyorum , otobanlardaki mevcut kullanımı dahi düşürecek bu uygulama. İnsanlar normal yollarda daha hızlı gidip daha büyük tehlike yaratacaklar , otobanlar boşalacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ridleyscott -- 2 Temmuz 2017; 14:46:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • "Bu yolda kaç saatte gidilmesi gerekiyor 50 dakikada eğer 48 dakikada Pozantı'ya girilmişse sistem hızlı geldiğini görüp otomatik olarak cezası kesilecek."




    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • heatblast kullanıcısına yanıt
    Basa basa gidenler gişeden önce duruyorlar yanımdan uça uça geçiyorlar ben ortalamayı geçmeyelim diye 120 ile gidiyorum ama adamdan önce çıkıyorum otoyoldan.

    Yolda bas çıkışta bekle. Yedirmezler onu. Yakında gişe öncesi beklemek yasak diye birşey çıkar o ceza her türlü yazılır. Hadi biz neyse de ticari doblo ile 120 120 gidenler artık gişe öncesi yemek molası verecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Canınız ve taşıdığınız canlar, kaybedeceğiniz bir kaç saatten daha değerlidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaplan261 kullanıcısına yanıt
    farz
    isim, din b. (***) Arapça farz
    1. isim, din b. (***) Müslümanlıkta, özür olmadıkça yapılması zorunlu, yapılmaması günah sayılan ibadet
    2. Yapmak zorunda kalınan şey, boyun borcu

    2. anlamı olarak kullanılabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elninom1

    Almanya'daki birkaç otoban dışında tüm dünyaya göre 120 km/s hız sınırı normal görünüyor. Nedense otobana para verilince tüm trafik kuralları kalkacağını zannedenler var.
    Otoyola düzenlenen 120km/h sınırı hakkındaOtoyola düzenlenen 120km/h sınırı hakkında


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yıllardır otoban 120 ile limitli. Kural aynı kural. Sadece elektronik ortamda herkes denetlenecek demişler yaygara kopmuş :)



    Zaten bir cok kisiyi etkilemeyecek, ben 130-140 gidiyorum, bi bakıyorum ortalama 117 km...



    200 basıp ortalama düşsün diye mola verenlerin aklına şaşıyorum. 120 ile git madem, aynı sürede gideceksin... O adamla aynı anda çıkacaksın otobandan :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • internette kota tarifi verirken otobanda hız limiti örnekleri verirdik hayaldi gerçek oldu :D
  • ben ankaradan istanbula giderken bi benzinliğe durduğumda en az 5-10 dakika duruyorum zaten, yani bi benzinliğe girip 150 150 devam etsem sıkıntı olmayacak mı ? en merak ettiğim nokta bu
  • BlancpaiN kullanıcısına yanıt
    Hocam sıkıntı olmaz girdiğin saate bakar birde çıktığın saate senin durup dinlendiğini hesap etmez

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • van_hoijdonk kullanıcısına yanıt
    Yazdiklarinda sonun kadar katiliyor is polisleri vs elestirmekse ozelliklede hukumeti ölumune elestirmekle kalmaz herseyi soylerim ne cezalar yedim akla zarar



    -arabamda film yok film var diyemi ceza yemedim



    - hic olmadigim biyetde hic olamayacagim bi saatte sabahin 7 sinde bir mufettis tarafindan cifte cezami yemedim



    - aracim evin otoparkindaykenmi ceza yemedim ( ki guvenlik kamerasi kayitlarini verdigim halde bile iptal ettiremedim !)



    - hamile esim en sagda 50 km hizla arac kullanirken zuppe bir kizin salakca sinyal bile vermedigi icin onine kirip durdugu ve esimin korna caldigi icin dikkatsiz arac kullanmaktanmi ceza yemedim



    -78 model 4 ileri renault12 bide tuplu inip yurusem daha hizli gider dedigin aracla 184!!!! Le radarami girmedim



    Yani bahtsiz bedeviyi aracta trafik polisi oper hesabi neleeerrr neeeerrr



    Onun disinda arabamda herzaman bikoli sicakta birakilmis yumurta ve yaklasik 500 lu poset paintball topu tasirim bilen bilir kokusunu yumartanin ve boyanin o anlattigin magandalarla hiiiic utanmiyorum yanina yaklasiyorum cami indirip onun cami acikssa yumurta degilse paintball topu kufredercesine ki kufrederk yapistiriveriyorum simdiye kadarda sadece bitanesi plakami ezberleyip tesadufen isiklarda karailasip indirdi beni arabadan cok sukur bende elmacik kemigimde bi morluk onda iki kas acilmasi burun kirigi ve cene kaymasi ile olayi atlattik karakoldada zaten isiklardaki kamer kayitlarindan beni arabadan indirdigi icin suclu o oldu sikayetcide oldum 6 ay 20 gun yatar aldi onuda sartli para cezasina cevirdiler



    Ama dedigin gibi konu yasalar olunca bu yasalari koyan kime sorduysa duyemeden ona bisey yapamadan boyun egmek zorunda kaliyoruz malesefki turkiyenin %51 i yuzunden semsiye acilmiyo. Oyuzden birak 10 kat artirsinlar cezalari biz dikkat edelim oy verenler dusunsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Olsun yol yaptı. Yok lan yanlış oldu yol yapsa niye güzelim yolda ceza kessin. Dur dur karıştırdım iyice ben biraz makarna yiyip bu soruyu çözeceğim ama sanıyorum ki dıj gujleron parmağı var yada paralel desem doğru cevabı buluyorum otomatikmen

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hız mız hikaye, maksat vergi toplamak. Havadan vergi alınması ütopya idi ama artık o bile ihtimal dahilinde.
  • road35 R kullanıcısına yanıt
    Havadan vergi almasi utopyami? :) Konu ak sa gerisi teferruat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.