Şimdi Ara

özel müşteri yönetimi kapatıldı. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
2
Favori
4.413
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Üşüyoruz be Doany reis...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    karayollar var yan tarafda
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    torpaktan sanırım
  • _A_N_I_L_ kullanıcısına yanıt
    Haklısınız hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum hocam, çok haklısınız.

    Özel Müşteri yönetimi bildiğim kadarıyla Doany döneminde başaltılan Empati programının bir parçasıydı. Program ve ekip hala işine devam ediyor mu bilmiyorum ama mail adreslerini kapanmış olması çok üzücü ancak haklı yönü mevcut tabii ki. Neticede bu iş iki taraflı. Bu kez firmayı savunmak gerekiyor, zira maalesef bizim insanlarımızın ekseriyeti ben istiyorum olsun, benşm işimi görmeyen ölsün anında olsun zihniyetinde. Hal böyle olunca şimdi de gelecekte de bizler değişmedikçe bu tür olaylar hep olacak. Ayırca bu hadise bizleri forum olarak bir nevi mimlemiş de oldu en üzücü olan bu.
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam teşekkürler mesajınız için.

    Umarım ki yeni bir iletişim kanalı geliştirilir yakın gelecekte.
  • Arkadaşlar herkese sağlıklı günler dilerim.

    Bugün Türk Telekom tarafından bölgemde baz istasyonu yetersizliğinden şebekemin çekmemesi durumu nedeniyle Temmuz sonuna doğru gönderdiğim mail sebebiyle arandım. Hangi bölümden arandığımı sorduğumda en üst birimden çünkü bize özelmüşteriyönetimi kısmından mail gönderdiniz şeklinde bir açıklama geldi. Bahsedilen bu muhabbeti sordum hayır herhangi bir iptal söz konusu değil bu mail müşterilerimiz ile en yakın temasta sorun giderme babında kullandığımız mail ve sizin de belirttiğiniz üzere sorununuz ciddi bundan dolayı size ulaştık dediler. 11 dk sürdü görüşmemiz ve oldukça ilgiliydi yetkili.

    Kısacası özel müşteri yönetimi kapatılmamıştır. 2 kere ısrarla teyit istedim. Hayırlı olmasını dilerim.
    @XpressMusic34 Hocamın dediği gibi bu mail adresinin değerini bilelim lütfen. Gerçekten o Twitter destek olsun 444 olsun iletisim@turktelekom olsun oldukça yetersiz geri dönüşler alınıyor fakat özelmüşteriyönetimi kısmını gerçekten probleminiz çözülmüyor, müşteri hizmetleri yetersiz geliyorsa sade, açık ve anlaşılır (ayrıca bolca görsel eklerle dolu) bir mail yazmanız biz tüketiciler olarak da firmanın da yararına olacaktır. Bu konuda hemfikir olmamız lazım. Zaten şu ana kadar oldukça bilinmez bir mail adresiydi. Bu korku bile hepimize yetti sanıyorum. Umarım bundan sonra bu adrese yazılacak maillerde uslup ve dil kurallarına dikkat edilir.




  • High Sierra kullanıcısına yanıt
    Hocam bu güzel haber için çok teşekkür ederiz. Ancak ulaşıp cevap alamayanlar vardı, neden dönüş yapılmadı acaba? Dönemsel bir yoğunluktan mı söz ediyoruz acaba?
    Gerçekten güzel haber ve yüreğimize su serpti doğrusu. Çok teşekkürler hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam siz böyle diyince yazdığım mail tarihlerine baktım fakat çok da eski yazmamışım. Biri 15 Ağustos öbürü 23 Ağustos görünüyor.
    Evet ısrarla sordum böyle bir konu ve muhabbet var kesin gözle özelmüşteriyönetiminin kapatıldığı iddia ediliyor dediğimde böyle bir durumun söz konusu olmadığını altını çizerek belirtti yetkili.
    Ben de çok mutlu oldum çünkü Türk Telekom'un sokağımızda yarıda bıraktığı fiber çalışması var ve bu şekilde konu hakkında güncelleme bildiriminde bulunulmadan Fiber kablo döşeme olasılıklarının da düşük olduğunu bildiğimden 2 -3 ayda bir yazıyordum. Bu hattımdaki şebeke sorunu çok ciddi olduğu için yazma durumunda kaldım.
  • High Sierra kullanıcısına yanıt
    Hocam çok iyi haber verdiniz, gerçekten Allah razı olsun. :)

    Dediğiniz gibi kapanma ihtimali dahi bizleri korkuttu, çok dikkatli kullanmalıyız bu sistemi. Umarım hepimize bir mesaj olmuştur kapanma ihtimali. :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sistem artık şikayetleri ayıklıyor diyebiliriz o zaman. Eskisi kadar dönüş yok çünkü.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    İnşallah hocam, şart.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam, zannediyorum böyle bir durum söz konusu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Taahhüdüm bittiğinde geri bildirim alabildiğim için taahhüdü yenilemiştim. Attığım tweetlere geri dönüş yok. Telefonla net bilgi alınamıyor. Söz verdikleri hızlı internet sözlerini en az 5 kere ötelediler ve cezası yok. Rezil firma. Başka bir şey değil bana göre.
  • Belki her Türk Telekom müşterisi özel olduğu için kapatmışlardır. Ne gerek var ki böyle bir mail adresine demişlerdir.
  • Söz konusu mail adresi kapanmış olsa attığınız mailler için ulaşmadı şeklinde geri dönüş alırsınız. Hata dönmediğine göre hesap aktif. ama bakan varmıdır o ayrı tabi :)

  • Cant Let Go kullanıcısına yanıt

    Ben de kullanmadım hocam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanırım kapanmış attığım mail'lere cevap gelmiyor.

  • Bana da hiç dönen olmadı. Tr de bir işi yaptırmak gerçekten zor. Emek server tam kallavisinden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.