Şimdi Ara

P0014 HATASI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
13.119
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Aracımla ilgili bir sorunu sizlerle paylaşmak ve sizlerden fikir almak istedim. 2012 model Cruze 1.6 HB manuel vites aracım var. Henüz 25.000 km de. Aracımı İzmir Surtaş'tan Mayıs sonu 2012 de aldım. Malum ülkemizde benzinli araç kullanmak her babayiğidin harcı olmadığından satış yetkilisinin tavsiyesiyle BRC marka tüp taktırmaya karar verdim. Surtaş bununla ilgili bütün işlemleri yaptı. Ben sadece aracı Surtaş'tan LPG li olarak aldım. Aracı almadan önce LPG takılırsa motorun Chevrolet tarafından garanti dışında kalacağı ama BRC nin sigorta yaparak LPG den kaynaklanan sorunlara karşı motoru garantiye aldığını belirtmişlerdi. Bu garanti süresi de 3 yıl. Çok şükür bu zamana kadar aracımla ilgili bir sıkıntı yaşamamıştım. Ta ki düne kadar. Aracıma dün bindiğimde motor ikaz ışığının yandığını gördüm. Bir kaç kez aracı stop edip tekrar çalıştırdım. Hatta LPG yi devre dışı bırakıp da denedim ama ışık yanmaya devam etti. Ama motorun çalışmasında bir anormallik göremedim. İşyerm sanayinin içinde olması sebebiyle tanıdık bir tamirci abimize durumu anlattım. Kendisi kaputu açıp araca göz gezdirdi ve motorda bir sıkıntı görünmüyor ama yine de bir servise götürüp bilgisayara bağlattır dedi. Ben de bu sabah Mercanlar servisine giderek durumdan bahsettim. Bilgisayara bağladılar ve arıza kodunu P0014 (EGZOS EKSANTRİK MİLİ KONUM SİSTEMİ PERFORMANSI) olarak belirlediler. Dişli takımının değişmesi gerektiğini belirttiler. Araçta LPG olduğu için durumu genel merkeze bildirip garanti kapsamında değerlendirilip değerlendirilmeyeceğini sordular. Yazışma yaptıkları ve bugün de cumartesi olduğu için hemen cevap gelemeyebileceğini. Benim aracımla gidebileceğimi, ccevap gelir gelmez de benimle irtibata geçeceklerini belirttiler ve servisten aracımla ayrıldım. Tabi bu arada arıza ışığını söndürdüler. Servisten ayrıldıktan 3-4 saat sonra beni arayıp LPG dolayısıyla aracın garantiden çıktığını ve çıkarılan 1.200 TL masrafın tarafımdan karşılanması gerektiği bildirildi. Müşteri hizmetlerini ve aracı aldığım Surtaş'ı aramama rağmen hepsi garanti kapsamında değerlendiremeyeceklerini bildirdiler. İşin kötü tarafı şimdi 1.200 TL verip yaptırsam ve 2-3 ay sonra aynı sorun tekrar oluşsa yine cebimden karşılamam gerekecekmiş. Ona da garanti veremiyorlar yani. Araç LPG li diyerek işin içinden sıyrılıyorlar. Şimdi bilgisayar çıktısını istedim servisten. Dedim en azından sorunun LPG den kaynaklandığını ve hata kodunu LPG taktırdığım yere götürerek onların garantisinden yaptırmaya çalışacağım bu değişimi. Artık pazartesi günü bununla uğraşacağım. Gelişmeleri de sizlerle paylaşırım.
    Bunlar başıma gelince 0 araç aldığım için kendimi enayi gibi hissettim açıkçası. Çünkü aman arkama birkaç sene bakmayayım diye bir dünya para harcayıp araba alıyoruz ve benzin fiyatları yüksek olduğu için de LPG taktırıyoruz bu yüzden de aracımız garantiden çıkıyor. Yani garantisiz 0 araç :( Acaba siz böyle bir olayla karşılaştınız mı? Karşılaştıysanız eğer nasıl çözdünüz ya da ne tavsiye edersiniz. Hepinize şimdiden çok teşekkür ederim.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    P0014 Arıza Kodu: Chevrolet Cruze ve Opel'de Sık Görülen Bir Sorun

    P0014 arıza kodu, Chevrolet Cruze ve Opel araçlarında sıklıkla karşılaşılan bir sorunu ifade eder. Bu kod, eksantrik mili konum sensöründe bir sorun olduğunu gösterir.

    P0014 Arıza Kodunun Belirtileri:

    • Motor arıza ışığının yanması
    • Motorun rölantide düzensiz çalışması
    • Motorun zor çalışması veya hiç çalışmaması
    • Yakıt verimliliğinin düşmesi
    • Egzoz emisyonlarının artması

    P0014 Arıza Kodunun Nedenleri:

    • Eksantrik mili konum sensörünün arızalanması
    • Sensöre giden kabloların veya konektörlerin hasar görmesi
    • Eksantrik milinin yanlış zamanlanması
    • Zamanlama zinciri veya kayışının gerilmesi veya kopması

    P0014 Arıza Kodunun Çözümü:

    P0014 arıza kodunu gidermek için şu adımları izleyebilirsin:

    • Eksantrik mili konum sensörünü kontrol et ve gerekirse değiştir.
    • Sensöre giden kabloları ve konektörleri kontrol et ve gerekirse onar.
    • Eksantrik milinin zamanlamasını kontrol et ve gerekirse ayar yap.
    • Zamanlama zinciri veya kayışını kontrol et ve gerekirse değiştir.

    Bu adımları uyguladıktan sonra arıza kodu genellikle giderilir. Ancak sorunun devam etmesi durumunda, daha kapsamlı bir teşhis için bir oto tamircisine başvurmalısın.

    P0014 Arıza Kodunun Önemi:

    P0014 arıza kodunu görmezden gelmemek önemlidir. Bu kod, motorun düzgün çalışması için hayati önem taşıyan bir sensördeki sorunu gösterir. Bu sorunu çözmezsen, daha ciddi motor sorunlarına yol açabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muverrih35

    Merhaba arkadaşlar. Aracımla ilgili bir sorunu sizlerle paylaşmak ve sizlerden fikir almak istedim. 2012 model Cruze 1.6 HB manuel vites aracım var. Henüz 25.000 km de. Aracımı İzmir Surtaş'tan Mayıs sonu 2012 de aldım. Malum ülkemizde benzinli araç kullanmak her babayiğidin harcı olmadığından satış yetkilisinin tavsiyesiyle BRC marka tüp taktırmaya karar verdim. Surtaş bununla ilgili bütün işlemleri yaptı. Ben sadece aracı Surtaş'tan LPG li olarak aldım. Aracı almadan önce LPG takılırsa motorun Chevrolet tarafından garanti dışında kalacağı ama BRC nin sigorta yaparak LPG den kaynaklanan sorunlara karşı motoru garantiye aldığını belirtmişlerdi. Bu garanti süresi de 3 yıl. Çok şükür bu zamana kadar aracımla ilgili bir sıkıntı yaşamamıştım. Ta ki düne kadar. Aracıma dün bindiğimde motor ikaz ışığının yandığını gördüm. Bir kaç kez aracı stop edip tekrar çalıştırdım. Hatta LPG yi devre dışı bırakıp da denedim ama ışık yanmaya devam etti. Ama motorun çalışmasında bir anormallik göremedim. İşyerm sanayinin içinde olması sebebiyle tanıdık bir tamirci abimize durumu anlattım. Kendisi kaputu açıp araca göz gezdirdi ve motorda bir sıkıntı görünmüyor ama yine de bir servise götürüp bilgisayara bağlattır dedi. Ben de bu sabah Mercanlar servisine giderek durumdan bahsettim. Bilgisayara bağladılar ve arıza kodunu P0014 (EGZOS EKSANTRİK MİLİ KONUM SİSTEMİ PERFORMANSI) olarak belirlediler. Dişli takımının değişmesi gerektiğini belirttiler. Araçta LPG olduğu için durumu genel merkeze bildirip garanti kapsamında değerlendirilip değerlendirilmeyeceğini sordular. Yazışma yaptıkları ve bugün de cumartesi olduğu için hemen cevap gelemeyebileceğini. Benim aracımla gidebileceğimi, ccevap gelir gelmez de benimle irtibata geçeceklerini belirttiler ve servisten aracımla ayrıldım. Tabi bu arada arıza ışığını söndürdüler. Servisten ayrıldıktan 3-4 saat sonra beni arayıp LPG dolayısıyla aracın garantiden çıktığını ve çıkarılan 1.200 TL masrafın tarafımdan karşılanması gerektiği bildirildi. Müşteri hizmetlerini ve aracı aldığım Surtaş'ı aramama rağmen hepsi garanti kapsamında değerlendiremeyeceklerini bildirdiler. İşin kötü tarafı şimdi 1.200 TL verip yaptırsam ve 2-3 ay sonra aynı sorun tekrar oluşsa yine cebimden karşılamam gerekecekmiş. Ona da garanti veremiyorlar yani. Araç LPG li diyerek işin içinden sıyrılıyorlar. Şimdi bilgisayar çıktısını istedim servisten. Dedim en azından sorunun LPG den kaynaklandığını ve hata kodunu LPG taktırdığım yere götürerek onların garantisinden yaptırmaya çalışacağım bu değişimi. Artık pazartesi günü bununla uğraşacağım. Gelişmeleri de sizlerle paylaşırım.
    Bunlar başıma gelince 0 araç aldığım için kendimi enayi gibi hissettim açıkçası. Çünkü aman arkama birkaç sene bakmayayım diye bir dünya para harcayıp araba alıyoruz ve benzin fiyatları yüksek olduğu için de LPG taktırıyoruz bu yüzden de aracımız garantiden çıkıyor. Yani garantisiz 0 araç :( Acaba siz böyle bir olayla karşılaştınız mı? Karşılaştıysanız eğer nasıl çözdünüz ya da ne tavsiye edersiniz. Hepinize şimdiden çok teşekkür ederim.

    Bu forum bugün hala niye aktif? 4 yıldır panther joliva ne diye yazmaya devam ediyor.....chevy çekilecem dedikten sonra bile 10-15 yeni cruze cu arkadaş niye foruma katıldı????
    Cevabı bu linkte!!!!

    http://www.opelgm.com/Chevrolet-Cruze-16-Yagli-Eksantrik-Dislisi-Eksoz-GM,PR-5185.html

    Olmayan garantiye yas tutulmaz 1200 lira para sayılmaz....en azından DH cruze forumunun %51 salt çoğunluğu böyle düşünür....

    Bir depo benzinin hemen hemen linkteki rakama eşit olduğu zamanda masraf çıktı diye kederlenmeye gerek yok......

    Burası cruze forumu... Çare tükenmez


    ....bu arada orjinal GM marka dişli istemem dersen hemen 150 liraya yan sanayisini bulalım....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi joliva -- 8 Şubat 2014; 17:16:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.200 TL önemli bir meblağ benim için özellikle de şu aralar. Hadi bunu geçtim en ufak şey bahane edip malının arkasında durmayan satıcılar asıl benim kederlenmeme sebeptir. O kadar para döküp sıfır araç alıyoruz ama karşımıza böyle şeyler çıkabiliyor. Eğer bu miktarı LPG takan firmaya ya da servise ödetebiliyorsam ne diye ödetmeyeyim ben onlardan daha mı zenginim. LPG yi daha ucuza taktırabilecekken gidip sırf garanti veriyor diye BRC ye taktırıyorsam o zaman bir sorun çıktığında da bunu ödemeleri lazım. İşin en çok canımı sıkan noktası ise servis bu değişimi yapıp arızayı giderdikten sonra bile garanti veremiyor taktığı parçaya. Bir ay sonra taktıkları parça hatalı olduğu için yine aynı arızayı yaşasam bana dönüp "ama sizin aracınız LPG li o yüzden garanti dışı ve bunu cebinizden ödemelisiniz" diyebilecekler. bu adalet mi sizce? Zaten servisler sıfır araç sahiplerini yolunacak kaz gibi görüyorlar, o zaman ne diye onlara gidiyoruz ki ? Ne anlamı kalıyor servislerin bu durumda?
    Ayrıca 2 yetkili servisten ve 1 yedek parçacıdan fiyat sordum hepsi kdv dahil 581 TL fiyat verdiler sadece 1 dişli için ve benim araca 2 dişli takılması gerekiyormuş. 300 TL ye bu nasıl oluyor anlamadım bir sorun çıkmasın ? internetten böyle alışverişlere çok temkinliyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muverrih35 -- 8 Şubat 2014; 17:29:41 >




  • ilk mesaja EKSOZ eksantrik dişlisi yazıldığı için bende orjinal GM eksoz eksantrik dişlisinin fiyatını verdim...... diğer emme eksantrik dişlisinin de değişeceği yazılsaydı.....ona göre link verirdim... eksoz yazılmış eksozun dişlisinin fiyatını verdim.....

    sanayide 253 bin tane opel servisi opel motor üstadı var.....hepsi parça lazım olunca GM yedek parçacılarını ararlar telefonla..... yıllardır tanınan ahbap olunan arkadaşın arkadaşı kankanın kuzeni 25 yıllık ustaya gidilir ,,,, eksozsa eksoz dişlisi hadi diyelim ikisi birden muayene ettirilir.....

    bana yetkili serviste eksoz eksantirik dişlisi deniyorsa sadece bunun değiştirilmesi gerektiği kanısına varırım. haaa ikisi birden değişecek diyorlarsa ki normaldir ,,,, tuzağa düşene bol keseden fatura çıkarırlar şunu da bunu da değiştirelim derler....

    bu yüzden ben kendi 25 yıllık ustama giderim ,,, işin gerçeğini yalanını cepten çıkacak meblağı ondan öğrenirim...

    linkteki ilanı örnekleme açısından verdim,,,, yoksa oradan alınacak kaPIYA gelecek diye değil.......evde usta varsa alınır tabi internetten.....




  • Sorun alınan sıfır(0) araç da değil ki! "lpg ye uygun değidir" diye ibare konulan araca lpg takılmasın da.

    Eğer uygun görülmeyen bir araca lpg montajı yapılıyor ise, olası sonuçlarına katlanmak gerekir.
    BRC firması motor garantisi veriyor. BUnun için ek ödeme yapıp, lpg garanti poliçesi satın aldınız mı? Aldıysanız ve sorun lpg kaynaklı
    motor arızası ise poliçe de yazıldığı gibi teminatları karşılarlar.

    Kolay gelsin...



    Bu lpg işi böyledir. Servis lpg'ciye, lpg'ci servise topu atar/atabilir. Arada olan kullanıcıya olur.




     P0014 HATASI




  • zaten tanıdık birisi varsa en iyi o ama servisler sırf kendileri biraz daha araç sahibini soyalım diye en ufak şeyi bile garanti dışı sayıp ekstradan masraflar çıkarıyorlar. Eğer sorunu BRC ile çözemezsem zaten tanıdık usta aracılığıyla sorunu çözme yoluna gideceğim.

    Arabayı alırken sadece motor kısmının garanti dışı kalacağı onun da LPG firması tarafından garanti edileceğini belirtmişlerdi. Ama servis bana LPG takıldığı için aracın komple garanti dışı kaldığını söyledi. Bu iki ifade arasında büyük fark var ve umarım doğru değildir bu. Yoksa niye sıfır araç alalım ki? Ayrıca BRC ye garanti verdiği için yaptırmıştık Surtaş'ın tavsiyesi üzerine. Elimde sigorta poliçesi var. Yarın gidip onlarla görüşeceğim. Dün akşam Mercanlar Servisinden aracın arıza kayıt belgesini de bana maillediler. Orada LPG kaynaklı hata yazıyor. Bununla birlikte gideceğim BRC ye bakalım neler olacak. Umarım iş tüketici hakem heyetinden öteye gitmez. Yoksa uzayacak ve sıkıntı verecek bir hal alacak. Durumu burada paylaşırım tekrardan ki bu sorunu yaşayan biri varsa örnek teşkil etsin. Bu arada bu sorun sadece bende mi oldu acaba ? Benzer sorunu yaşayanı pek bulamadım internette ? Bahtsız Bedevi durumu mu bende ki yoksa :(




  • Merhaba tekrardan. Bugün chevrolet müşteri hizmetleri ve genel merkezi ile ve LPG taktırdığım yerlerle görüşmeler yaptım. Müşteri hizmetleri de aracın LPG takılmasından dolayı motor, şanzuman ve elektrik aksamları gibi bölümlerin garanti dışı kaldığını belirtti. Ama aracı alırken sadece motordan bahsedildi bana ve onun da LPG takan firma tarafından garantiye alındığı söylenmişti. İkisi arasında çok büyük fark var. LPG taktırdığım firma ile görüşmemde böyle bir sorunun LPG den kaynaklanmadığını belirtti ve madem LPG kaynaklı o zaman servis bu arıza LPG kaynaklıdır diye yazı versin dedi (Elimdeki servis kaydı harici resmi yazı) ve veremez zaten çünkü LPG kaynaklı değil bu arıza. Bu araçlarda bu tip arızalar oluyor ve servis LPG yi bahane ederek garanti dışı bırakıyor dedi. Gerçekten de servis başka bir yazı veremeyeceğini söylüyor. Şimdi arada sıkışıp kaldım. Aşağıda LPG taktırdığım BRC firmasının montaj sigorta poliçesi var. Zaten o da sadece subaplarla alakalıymış. Yani anlayacağınız motorun garantisini biz veriyoruz hikayesi koca bir YALAN. Aracı satanlar, aracın komple garanti dışı kalacağından bahsetmeyip sadece motor garanti dışı kalacak dediler, onu da BRC garantileyecekti (!) yani bir sıkıntı gözükmüyordu. Ama arıza meydana gelince gerçekler ortaya çıktı. Madem araca LPG taktırınca garanti dışı kalıyor ve LPG de garanti veriyorum demesine rağmen ortada bir garanti yoksa o zaman sıfır araç alıp LPG taktırmak hiç mantıklı olmuyor. Alın o zaman temiz bir 2. el araç ondan sonra da taktırın bir LPG kiti ucuzlarından aynı kapıya geliyor. Zaten her halukarda araç da lpg de garanti dışında sayıldığından cebinizden çıkan para fazla olmaz. Ben bu hataya düştüm sizler düşmeyin ya da en azından başınıza neler gelebilir bir fikriniz olsun benim bu durumumdan. Aman garantisi olsun aracın diye gidip sıfır araç alıp dünya para döküyoruz, sonra da bu ülke şartlarında benzinli araç kullanmak zor diye lpg taktırmak zorunda kalıyoruz. Onu da aman aracım sıfır garantili birşey olsun diye diğerlerinden 2 kat fazla para vererek yaptırıyoruz ama iş garantiyi devreye sokmaya geldi mi herkes kendini kenara çekiyor ve olan araç sahibine oluyor. İşin kötüsü çıkan 1.200 TL masrafı cebinizden ödeyerek aracı serviste yaptırdınız diyelim parçada sorun olması haline 2-3 ay sonra servise yine gitmeniz durumunda size yine "aracınız lpg li olduğu için garanti dışı" diyecekler ve aynı masrafları size tekrar çıkaracaklardır. Ben bu konuda oldukça zor durumda kaldım ve tüketici olarak aldatıldım. sizler benim yaşadığım bu durumdan ders çıkarıp daha dikkatli olun lütfen. Bunun için bu mesajımı ve aşağıdaki resimleri paylaşıyorum. Sizler de montaj poliçelerinizi kontrol ederek durumunuzu görebilirsiniz. Hepinize saygılar.






     P0014 HATASI P0014 HATASI P0014 HATASI P0014 HATASI P0014 HATASI P0014 HATASI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muverrih35 -- 10 Şubat 2014; 15:27:33 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Swapfile.sys hatası
    7 yıl önce açıldı
    0xc00000e hatası
    3 hafta önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muverrih35

    Merhaba tekrardan. Bugün chevrolet müşteri hizmetleri ve genel merkezi ile ve LPG taktırdığım yerlerle görüşmeler yaptım. Müşteri hizmetleri de aracın LPG takılmasından dolayı motor, şanzuman ve elektrik aksamları gibi bölümlerin garanti dışı kaldığını belirtti. Ama aracı alırken sadece motordan bahsedildi bana ve onun da LPG takan firma tarafından garantiye alındığı söylenmişti. İkisi arasında çok büyük fark var. LPG taktırdığım firma ile görüşmemde böyle bir sorunun LPG den kaynaklanmadığını belirtti ve madem LPG kaynaklı o zaman servis bu arıza LPG kaynaklıdır diye yazı versin dedi (Elimdeki servis kaydı harici resmi yazı) ve veremez zaten çünkü LPG kaynaklı değil bu arıza. Bu araçlarda bu tip arızalar oluyor ve servis LPG yi bahane ederek garanti dışı bırakıyor dedi. Gerçekten de servis başka bir yazı veremeyeceğini söylüyor. Şimdi arada sıkışıp kaldım. Aşağıda LPG taktırdığım BRC firmasının montaj sigorta poliçesi var. Zaten o da sadece subaplarla alakalıymış. Yani anlayacağınız motorun garantisini biz veriyoruz hikayesi koca bir YALAN. Aracı satanlar, aracın komple garanti dışı kalacağından bahsetmeyip sadece motor garanti dışı kalacak dediler, onu da BRC garantileyecekti (!) yani bir sıkıntı gözükmüyordu. Ama arıza meydana gelince gerçekler ortaya çıktı. Madem araca LPG taktırınca garanti dışı kalıyor ve LPG de garanti veriyorum demesine rağmen ortada bir garanti yoksa o zaman sıfır araç alıp LPG taktırmak hiç mantıklı olmuyor. Alın o zaman temiz bir 2. el araç ondan sonra da taktırın bir LPG kiti ucuzlarından aynı kapıya geliyor. Zaten her halukarda araç da lpg de garanti dışında sayıldığından cebinizden çıkan para fazla olmaz. Ben bu hataya düştüm sizler düşmeyin ya da en azından başınıza neler gelebilir bir fikriniz olsun benim bu durumumdan. Aman garantisi olsun aracın diye gidip sıfır araç alıp dünya para döküyoruz, sonra da bu ülke şartlarında benzinli araç kullanmak zor diye lpg taktırmak zorunda kalıyoruz. Onu da aman aracım sıfır garantili birşey olsun diye diğerlerinden 2 kat fazla para vererek yaptırıyoruz ama iş garantiyi devreye sokmaya geldi mi herkes kendini kenara çekiyor ve olan araç sahibine oluyor. İşin kötüsü çıkan 1.200 TL masrafı cebinizden ödeyerek aracı serviste yaptırdınız diyelim parçada sorun olması haline 2-3 ay sonra servise yine gitmeniz durumunda size yine "aracınız lpg li olduğu için garanti dışı" diyecekler ve aynı masrafları size tekrar çıkaracaklardır. Ben bu konuda oldukça zor durumda kaldım ve tüketici olarak aldatıldım. sizler benim yaşadığım bu durumdan ders çıkarıp daha dikkatli olun lütfen. Bunun için bu mesajımı ve aşağıdaki resimleri paylaşıyorum. Sizler de montaj poliçelerinizi kontrol ederek durumunuzu görebilirsiniz. Hepinize saygılar.






     P0014 HATASI P0014 HATASI P0014 HATASI P0014 HATASI P0014 HATASI P0014 HATASI


    Sanıyorum! 3-4 yılda 50 kez söylemişim/yazmışımdır; Bayi garantili lpg diye birşey yoktur. Herşey aracı ve lpg kitini satana kadar.
    Eğer lpg ciyi tanımıyorsanız yada çok iyi tanıyan bir ahbap'a sahip değilseniz. O da tam bir "motor garantisi lpg'ci de" aldatmacası.

    Yıllar önce açtığım şu konuda;http://forum.donanimhaber.com/m_65435833/tm.htm poliçenin "subap ve subap yatakları için" olduğunu belirtmişim.

    Topu birbirlerine atarak sürdürülen bir oyun....

    Neyse! Geçmiş olsun demekten başka bir şey gelmez elden.




  • Orijinalden alıntı: Panthér



    Sanıyorum! 3-4 yılda 50 kez söylemişim/yazmışımdır; Bayi garantili lpg diye birşey yoktur. Herşey aracı ve lpg kitini satana kadar.
    Eğer lpg ciyi tanımıyorsanız yada çok iyi tanıyan bir ahbap'a sahip değilseniz. O da tam bir "motor garantisi lpg'ci de" aldatmacası.

    Yıllar önce açtığım şu konuda;http://forum.donanimhaber.com/m_65435833/tm.htm poliçenin "subap ve subap yatakları için" olduğunu belirtmişim.

    Topu birbirlerine atarak sürdürülen bir oyun....

    Neyse! Geçmiş olsun demekten başka bir şey gelmez elden.

    Ah kardeşim keşke daha önceden görseydim. Ama öyle bir anlatıyorlar ki satarken işte garantiyi biz veriyoruz aha bu da sigorta poliçesi. Zaten istediğin sıfır bir aracı alıyorsun ve aklın bir karış havalarda olabiliyor mutluluktan o sıralar ve bunlara inanıyorsun maalesef. Bende de öyle oldu. Bir şikayet sistesine durumu anlatan bir şikayet yazmıştım dün. Bugün BRC İstanbul'dan beni arayıp şikayetimi dinleyerek bu sorunun LPG den kaynaklanmadığını servisin beni başından savmak için böyle söylediğini belirttiler. Ben de servis kayıt formunda lpg kaynaklı sorun olduğu yazıyor diyince benden servis kayıt formunu maille göndermemi istediler. İnceleyip gerekli yerlerle iletişime geçip bana dönüş yapacaklarmış. Ayrıca lpg kaynaklı motorda bir sorun olması durumunda kendilerinin garantisini olduğunu tekrarlayıp sadece subaplar değil diğer parçalar da sigortadan değişir dediler ama neden poliçenin öyle yazıldığını belirtmediler. Bakalım şimdi ger dönüş olacak mı onu merak ediyorum.




  • muverrih35 kullanıcısına yanıt
    İnşallah sorun çözülür.

    Gelişmelerden haberdar edersen, memnun olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    İnşallah sorun çözülür.

    Gelişmelerden haberdar edersen, memnun olurum.

    Bir gelişme olması halinde burada paylaşırım ki aynı sorunu yaşayan bir kişinin önünde en azından bir yol haritası olsun.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.