Merhaba, Aldığım televizyon ile ilgili ciddi problemler yaşıyorum ve Hafta içi hukuki işlem başlatılacaktır ve sorunum çözülecektir. Burda sadece Panasonic Türkiye'nin yaptığı terbiyesizliği sizinle paylaşıp alırken bir kez daha düşünmenizi istedim. Aşşağıdaki yazı Panasonic global için hazırladığım mailin Türkçesidir. Türkiye bölgesinin yaptıklarının farkına varır ve bu büyüklükteki bir firmanın düzelmesini sağlarlar umarım.. (yazıdaki her kelime hiç abartılmadan yaşanmıştır)
Sayın Yetkili,
Özde Tekstil Kon. Gıda Tur. ve San. Tic. Ltd. Şti tarafından 10. 09. 2011 tarihinde Bostancı Vatan Bilgisayardan Panosonic 65vt30e( seri no:FZ-1340199) marka televizyon aldım. 17. 09. 2013 tarihinde (garanti süresi kapsamında) televizyonumdan yüksek cızırtılı bir ses gelmeye başladı. Firmanız Çağlar Elektronik' e yönlendirdi. Yetkili servis elemanları evime gelip arızayı kontrol ettikten sonra evde televizyonun arkasını açıp tamir yaptılar. Fakat televizyonumdaki sorunun devam ettiğini görüp yeniden aradım, ve bana yurtdışından sipariş edilen parçaları bekliyoruz geldiğinde gelip tamir yapacağız dendi ve 10-15gün sonra gelip televizyonun içerisindeki kartları değiştirdiler ama sorunum çözülmedi. Bende tekrar servisi arayıp çağırdım. 3. kez geldiklerinde televizyonumu götürdüler ve 1hafta sonra hallettik diye eve teslim ettiler. Fakat televizyon geldiğinde sorun hala giderilememiş farklı sesler de eklenmişti. Merkezinize mail yoluyla ulaştım. Mehmet Can tarafından yanıtlanan mailimde cihazın bana tesliminden önce test edildiği ve sorun olmadığını söylediler ve kusura bakmayın dediler. Telefon açarak bu durumla ilgilenilmesi gerektiğini ve sorunun teyidi için Merkezden veya farklı bir bayiden birilerinin yollanmasını istedim. Fakat sorun için tekrar Çağlar Elektronikten birilerini yolladınız. Gelen elemanlar sesi duyduktan sonra ses çıktığını kabul edip “ İdare edin, bu modellerde olur, konsantre olmazsanız duymazsınız ....” gibi anlamsız cümleler kurup servis formuna ‘’cızırtı duyuldu ama normaldir’’ yazıp bunu imzalamamı istediler ve bende reddedip imzalamadım. Çağrı merkezinize sorun için merkezden veya başka bir servisten eleman yollanıp bu sorunu görmeleri talebinde tekrar bulunduğumda ise “Mahkemeye verin bizi, onlar çok iyi servistir.Öyle diyorlarsa öyledir!” diye bir yanıtla karşılaşmış bulunmaktayım.
Bu durumda:
1-Madem televizyonum bozuk değildi ve çıkan o anormal sesler!! normal bir sesti televizyonum neden 3 kere servis görüp, yurt dışından parça getirtilip parçası değiştirildi? 2-Çağlar Elektronik'teki elemanların 3 kez uğraşıp sorunu çözemedikleri için “Takmayın kafanızı duymamazlıktan gelin,böyle kullanın!” gibi keyfi yaklaşımlarını kabul etmek ve arızalı televizyonu cızırtılı bir şekilde kullanmak zorunda mıyım? Sorularının yanıtını öğrenmek istemekteyim.
Bu sorularımın yanıtını ivedilikle rica ediyorum.
Saygılarımla,
ÖZGÜN ÖKTEN
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme