Şimdi Ara

Panasonic PV60 (önemli bir problem?) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
3.371
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • kullanıyorum, özellikle bu sorunu görmek için daha dikkatli izliyorum henüz görmedim.
  • kullanmiyorum, bu sebeple almaktan vazgectim
  • Ben panasonic farklı model tv alarak hayatımın hatasını yaptım uzak durun...
  • dukkanin kapisindan dondum, almadim, alamadim. mor yilan icimi derin bir korkuyla kapladi. 1 sene 40pv/px-60/600 alcam diye tutturmusken gittim Samsing LE40F71 aldim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eren_ramazan -- 16 Şubat 2007; 14:11:51 >
  • eren hocam hayırlı olsun ama hala izlenimlerini yazmadın..... nasıl tv memnunmusun... araştırmacı biri olarak sanada sorayım bende m61 almıştım biliyosun arızalı çııktı geri iade ettim.. şimdi r71 ve n71 arasında kaldım sen nedersin...
    quote:

    Orjinalden alıntı: eren_ramazan

    dukkanin kapisindan dondum, almadim, alamadim. mor yilan icimi derin bir korkuyla kapladi. 1 sene 40pv/px-60/600 alcam diye tutturmusken gittim Samsing LE40F71 aldim.
  • Ya arkadaşlar bu olay gerçekten çok enterasan. Yurt dışında problem çığ gibi. Bunu bile bile de gidip sorunlu olma ihtimali olan bir TV almak insanın kendi ipini çekmesine benziyor. Plazma TV'ler risk almayı göze alamayacak kadar pahallı cihazlar.
    Olay yok değil, var. Panasonic kart geliştirdi sırf bu sorunu gidermek için. Ama garip bir durum Türkiye'de sorun pek gündeme gelmiyor. Ama sorun kesinlikle var ve alınan kayıtlara göre Çek Cumhuriyetinden çıkan cihazların bir çoğunda bu problem ortaya çıktı. Sadece Japonların kullandıklarında Purple Snakes yokmuş.

    İşin bir de psikolojik, insanı rahatsız eden yönü var. Düşünsenize bu TV'yi aldınız ve her DVD seyredişinizde ekranda Purple Snakes arayacaksınız ve film keyfiniz çekilmez hale gelecek. İşin doğrusu benim bu TV'den vazgeçme nedenlerimden biri de bu. Gözüm ekranda sürekli mor yılan arayacak ve seyrettiğim filmden zevk alamayacağım diye vazgeçtim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: vehbi

    Yalnız, arkadaşlar burada Tekofaks'ın pek dürüst yaklaşmadığını düşünüyorum...
    Tekofaks yetkilisi green_kemal, Tekofaks olarak hiç bir mor yılan probleminin kendilerine gelmediğini söylüyor; fakat benim açtığım diğer topic'de odurusken arkadaşımız Antalya Tepe Home'dan aldığı Panasonic 42PV60 televizyonunda bu problemi yaşadığını ve bu durumun Tekofaks'a yansıtılıp cihazın teknik serviste beklediğini belirtiyor.

    Şimdi bu durumda Tekofaks'ın söylediklerine artık nasıl güveneceğiz?

    Ben haftalardır bu cihazı almayı düşünüyordum, ancak bu mor yılan probleminden sonra almaktan vaz geçtim. Daha sonra green_kemal'in söylediklerine inanarak tekrar (fiyatındaki düşüşü de dikkate alarak) satın alma yönünde karar verdim, takii odurusken arkadaşımızın mor yılan problemli TV'sini Tekofaks'a tamir için gönderdiğini söyleyene kadar.

    Şimdi Tekofaks'tan tekrar bir açıklama bekliyoruz. Purple Snakes problemli bir cihaz için size şikayet geldi mi? Geldiyse kaç tane? D-Board değişiminin garantisini veriyormusunuz? Garanti süresinin bitiminden sonra bu olay ortaya çıkarsa D-Board'un değişim ücreti ne seviyelerde olacak? Bu kart değiştirilirken kalibrasyon yapabilecek gerekli donanım ve deneyimli teknik elemana sahipmisiniz?

    Vereceğiniz yanıtlar çok önemli ve ben ve benim gibi alım aşamasında olan birçok arkadaşın alım kararını etkileyecektir.

    Saygılarımla.


    Sayın vehbi benim konu ile alakam yok. Tek alakam tekofaksta çalışıyor olmam. Açıkcası bu konuyu bende merak ediyorum ve şirket içerisindeki gelişmeleri yurtdışı ile yapılan yazışmaları yakınen izlemeye çalışıyorum. odurusken nickli arkadaşın öbür konuda antalya tepe home dan aldığını belirttiği cihazın servis kayıt numarasını ve eğer varsa seri numarasını istemiştim. Benden sonrada (green_kemal) kemal bey bilgileri istemiş ve odurusken nickli arkadaş özel mesaj ile kemal beye istediği bilgileri vermiş. Kemal bey geri döndümü dönmedimi açıkcası bilmiyorum fakat merakımdan dolayı cihazın seri numarasını aldım ve araştırıyım dedim.

    Tekofaks türkiye çapında bir servis kayıt programı kullanmakta ve bu program tüm yetkili servislerde kullanılmaktadır. Bu program vasıtası ile servislerdeki cihazların durumları hakkında bilgi ve cihazların hangi aşamada olduğunu öğrenebiliyoruz. Fakat yaptığım incelemede odurusken nickli arkadaşın plazma tv si ile alakalı bulabildiğim tek kayıt montaj kaydı idi. Yani kısacası servise girdiğine dair herhangi bir şey yok.

    Şimdi bu dediğimde yanlış anlaşılmasın. Ben odurusken nickli arkadaş cihazı servise bırakmadı demiyorum. Fakat muhtemelen servis cihazın kaydını el ile yazdığı teslim formu ile aldı ve bilgisayara kaydını geçmemiş olabilir. Bilgisayar vasıtası ile kaydı açılmayan cihazlardan malesef tekofaksın herhangi bir bilgisi olmuyor. Kısacası şuana kadar tekofaksa bu konu ile alakalı herhangi bir servis yada müşterimizden şikayet ulaştırılmamıştır.

    Fakat internette bu konunun bu kadar irdelenmesi ve tekofaksın bu konudan habersiz olmasına karşılık yurt dışı ile yazışmalar başlatılmış ve konu hakkında bilgi istemiştir. Şuan için en son bildiğim kadarı ile yurtdışından kesin bir açıklama gelmedi. O yüzden de tekofaks kamuoyuna kesin ve net bir açıklama yapmıyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: PVH17

    eren hocam hayırlı olsun ama hala izlenimlerini yazmadın..... nasıl tv memnunmusun... araştırmacı biri olarak sanada sorayım bende m61 almıştım biliyosun arızalı çııktı geri iade ettim.. şimdi r71 ve n71 arasında kaldım sen nedersin...
    quote:

    Orjinalden alıntı: eren_ramazan

    dukkanin kapisindan dondum, almadim, alamadim. mor yilan icimi derin bir korkuyla kapladi. 1 sene 40pv/px-60/600 alcam diye tutturmusken gittim Samsing LE40F71 aldim.




    hocam haklisin, izlenimlerimi yazacaktim ancak bizim bebekte bu aralar hic tat yok. surekli hasta. hanimla kafamizi kaldiramadik. ama ilk firsatta detayli bir degerlendirme yapacagim. sadece tv icin degil tv'den iki gun sonra aldigim kolonlarim (klipsch) ,amfim (yamaha) ve dvd playerim (sony) dan da etraflica bahsedicem.

    ilave olarak, 800 euro'luk bose ses sistemini almak uzre ciktigim yolda neredeyse 3000 euro harcamis biri olarak sana 400 ytl fark ver derim.. vermezsin bu sefer daha sonra cebinde fazladan 600 ytl olur ama aradaki farki yine de kapatamazsin, vurursun kafani duvarlara. aklinda kalmasin bence. al bitir..
    kolay gelsin.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: akiF81

    quote:

    Orjinalden alıntı: vehbi

    Yalnız, arkadaşlar burada Tekofaks'ın pek dürüst yaklaşmadığını düşünüyorum...
    Tekofaks yetkilisi green_kemal, Tekofaks olarak hiç bir mor yılan probleminin kendilerine gelmediğini söylüyor; fakat benim açtığım diğer topic'de odurusken arkadaşımız Antalya Tepe Home'dan aldığı Panasonic 42PV60 televizyonunda bu problemi yaşadığını ve bu durumun Tekofaks'a yansıtılıp cihazın teknik serviste beklediğini belirtiyor.

    Şimdi bu durumda Tekofaks'ın söylediklerine artık nasıl güveneceğiz?

    Ben haftalardır bu cihazı almayı düşünüyordum, ancak bu mor yılan probleminden sonra almaktan vaz geçtim. Daha sonra green_kemal'in söylediklerine inanarak tekrar (fiyatındaki düşüşü de dikkate alarak) satın alma yönünde karar verdim, takii odurusken arkadaşımızın mor yılan problemli TV'sini Tekofaks'a tamir için gönderdiğini söyleyene kadar.

    Şimdi Tekofaks'tan tekrar bir açıklama bekliyoruz. Purple Snakes problemli bir cihaz için size şikayet geldi mi? Geldiyse kaç tane? D-Board değişiminin garantisini veriyormusunuz? Garanti süresinin bitiminden sonra bu olay ortaya çıkarsa D-Board'un değişim ücreti ne seviyelerde olacak? Bu kart değiştirilirken kalibrasyon yapabilecek gerekli donanım ve deneyimli teknik elemana sahipmisiniz?

    Vereceğiniz yanıtlar çok önemli ve ben ve benim gibi alım aşamasında olan birçok arkadaşın alım kararını etkileyecektir.

    Saygılarımla.


    Sayın vehbi benim konu ile alakam yok. Tek alakam tekofaksta çalışıyor olmam. Açıkcası bu konuyu bende merak ediyorum ve şirket içerisindeki gelişmeleri yurtdışı ile yapılan yazışmaları yakınen izlemeye çalışıyorum. odurusken nickli arkadaşın öbür konuda antalya tepe home dan aldığını belirttiği cihazın servis kayıt numarasını ve eğer varsa seri numarasını istemiştim. Benden sonrada (green_kemal) kemal bey bilgileri istemiş ve odurusken nickli arkadaş özel mesaj ile kemal beye istediği bilgileri vermiş. Kemal bey geri döndümü dönmedimi açıkcası bilmiyorum fakat merakımdan dolayı cihazın seri numarasını aldım ve araştırıyım dedim.

    Tekofaks türkiye çapında bir servis kayıt programı kullanmakta ve bu program tüm yetkili servislerde kullanılmaktadır. Bu program vasıtası ile servislerdeki cihazların durumları hakkında bilgi ve cihazların hangi aşamada olduğunu öğrenebiliyoruz. Fakat yaptığım incelemede odurusken nickli arkadaşın plazma tv si ile alakalı bulabildiğim tek kayıt montaj kaydı idi. Yani kısacası servise girdiğine dair herhangi bir şey yok.

    Şimdi bu dediğimde yanlış anlaşılmasın. Ben odurusken nickli arkadaş cihazı servise bırakmadı demiyorum. Fakat muhtemelen servis cihazın kaydını el ile yazdığı teslim formu ile aldı ve bilgisayara kaydını geçmemiş olabilir. Bilgisayar vasıtası ile kaydı açılmayan cihazlardan malesef tekofaksın herhangi bir bilgisi olmuyor. Kısacası şuana kadar tekofaksa bu konu ile alakalı herhangi bir servis yada müşterimizden şikayet ulaştırılmamıştır.

    Fakat internette bu konunun bu kadar irdelenmesi ve tekofaksın bu konudan habersiz olmasına karşılık yurt dışı ile yazışmalar başlatılmış ve konu hakkında bilgi istemiştir. Şuan için en son bildiğim kadarı ile yurtdışından kesin bir açıklama gelmedi. O yüzden de tekofaks kamuoyuna kesin ve net bir açıklama yapmıyor.


    Sayın akiF81

    Sayın green_kemal bana gerekli açıklamayı özelden yaptı. Tabii ki burada yazışmanın detayından bahsetmeyeceğim bunu green_kemal kendi isterse yapabilir. Ancak şunu belirtmek isterim ki sözkonusu mağduriyetim tahmin edilen süreden daha önce giderilecek gibi gözüküyor. Bu olay da sanırım Tekofaks'ın konu ile ilgili ciddiyetini ortaya koyuyor.
    Dolayısı ile bu konuda emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Ve bir kez daha belirtmek isterim ki 42PV60 şu anda piyasada hele ki son fiyatlarla alınabilecek en iyi plazmalardan biridir.

    Saygılar




  • Odurusken,
    Sana kısa zaman içinde sorunu halledilecek plazma TV'n ile keyifli seyirler diliyorum. Tekofaks'ı da buradan kutlamak gerek üzerine düşen sorumluluğun gereğini gecikmeden yapıyor. Darısı bu forumu takip etmeyen, ama magenda sorunu ile yaşayan diğer kullanıcılar başına..
  • Arkadaşlar ufak bir noktaya daha değiniyim buradan. Tüketici hakları yasasını bir çoğunuz biliyorsunuz. Bu yasaya göre bir ürünün maksimum tamir süresi 30 iş günü yani toplamda ortalama 45 gündür ve teknik serviste geçen her gün garantiye eklenir. Demek istediğim odur ki teknik servisten sadece cihazınızı değil cihazınızla size verilecek teslim formunuda alarak saklayın (bu teslim formu genellikle bilgisayar çıktısıdır). İleride ne olur ne olmaz. Belki günü gelir işinize yarar.

    Ürünlerinizi sorunsuz ve teknik servis yüzü görmeden kullanmanız temennisi ile.
  • sorumluluk gosteren herkese tesekkurler..
  • arkadaşlar ben de uzun araştırmaların ve izlenimlerim sonucu 37PV60E almaya karar verdim. ancak burada okuduklarım karşısında canım epey sıkıldı. en iyisi olduğunu düşündüğüm bu tv problemlimi şimdi.. konu havada kalmış. 1 aydır topice hiç bir şey yazılmamış. son durum nedir acaba?. ayrıca bu sorun 42" e mi ait , yoksa 37" olanlarda da varmı. birde kafama takılan konu şu: kullandığımız kablolardaki kalitenin yüksek olması bu sorunu düzeltirmi? belki sorun yaşayan arkadaşların bağlantıları sağlıklı değildir diye düşünüyorum...
  • cihazını bir tekofaks bayisinden al, digitürk e tak ve izle arkadaşım...daha uygun fiyatlı pv45 e de bak hatta.1 sene oldu pv60 kullanalı ve iyiki de almışım diyorum.bu problemi duyduğum zaman ekranda mor yılan arama tarama olayı da yaptım...bir şeye rastlamadım ama olayı yurtdışında ve canlı olarak da yaşayan bir arkadaşımız forumda yazmış..fakat bu durum her cihazda var diye de bir durum yok..son derece performanslı , donanımlı , bomba gibi bir cihaz.bri problemin çıkarsa da servis ilgilenir.
  • pv45 ile ilgili yorumlarınız nelerdir.pv60 ile ne farkı var?zannedersem pv45 daha yeni bir model.
    bilgisi olanlar paylasırsa sevinirim.simdiden tesekkürler.
  • PV60 topici mevcut, orada devam edelim.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.