İşin hikaye kısmı : İphone 5s kullanıcısıyım yaklaşık 1.5 senedir. bundan 7-8 ay kadar önce telefonumu ''şarj göstergesinin birden %10 düşmesi'' problemi ile servise verdim. Bazı testler sonucunda telefonda sorun olmadığına karar verip o testlerin sonucu ile bana geri gönderdiler. O zamandan beri telefonu kullanıp zaman zaman bu sorunu tekrar yaşıyordum taki bir hafta öncesine kadar. Telefonum bir anda mavi ekran verdi. Mavi ekranla kapanıp tekrar açılıyor sonra ilk uygulamaya girişimde tekrar mavi ekran vs devam ediyordu. sonrasında hiç açılmamaya başladı. telefonu sıfırlamama rağmen sorunlar düzelmedi. garantiye gönderdim
Asıl soru:Telefonumun yeni bir telefon ile değişimine karar vermişler. Fakat ben eğer varsa para iadesi hakkımı kullanmak istiyorum. Bu konuda bir bilgisi tecrübesi olan arkadaşlar bildiklerini aktarabilirler mi?
3 kere aynı sorun yaşanırsa paranı tüketici hakem heyeti yoluyla iade alabilirsin diye biliyorum. Sıfır telefon verecekleri için de bir daha böyle bi sıkıntı yaşama ihtimalin 1/1000 den bile az bence :)
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme