Şimdi Ara

Param,Oldubil %25 GİYİM...koooşş (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
323
Cevap
28
Favori
29.905
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Oldubilden boyner deneyen var mı?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Mavi jeans’ ten deneyen oldu mu?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Oldubil FLO iade gelmedi, gece alışveriş yaptım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği (TÖDEB) Üyeleri ile yaşadığınız bireysel nitelikli uyuşmazlıklara ilişkin TÖDEB Bireysel Müşteri Hakem Heyeti’ne,
    todeb.org.tr
    TÖDEB - Türkiye Ödeme Ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği
    https://todeb.org.tr/hakemheyetibasvuruformu/index.php
    linkinde yer alan Hakem Heyeti Başvuru Formu’nu doldurarak başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz. Başvurunuzu gerçekleştirmeden önce, süreç hakkında detaylı bilgi edinmek için https://todeb.org.tr/source/hakem-heyeti/Yeni_Brosur_Tr.pdf linkinde yer alan Bilgilendirme Broşürü’nü okumanız önemle tavsiye olunur.



    Saygılarımızla,



    Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Eldezenfektani E kullanıcısına yanıt

    tödeb bir kuruluş birliği olduğundan (birazcık kimi kime şikayet ediyorsunuz durumu avr bunda genelde tödeb kararları olumsuz oluyor) ve en kısa çözüm süresi 3 ay'ı bulabildiğinden bence kart ile param'a yükleme yaptıysanız harcama itirazına direkt başvurun. İşlem teyidi ile zamanında benim hesabım kapanmıştı (yanlış bir şey yapmadım sadece kredi kartı ile 1000TL yükledim ve rutinleri böyleymiş) bankayla biz iletişime geçicez ve işlem teydi alıcaz demişlerdi ve asla hiç bir şey yapılmamıştı ben bankadan ıslak imzalı belge alıp param'a yollayınca hesabı açmışlardı ve bu süre 1 aydan fazla sürdü yani param bu konularda çok katı.

  • Ben de "2 günde nasıl 10 sayfa oldu bu konu" diyorum, meğer başka olaylar dönmüş. xD




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zabadabadab -- 15 Haziran 2023; 9:53:59 >
  • Ben mahkemeye verecem tüketici mahkemesine direk hakemle falan uğraşmayacağım, dilekçe yazdım yazılı hesabı açmayacaklarına dair mail atsınlar haftaya veririm. kimseyi haklarında yasal bir kısıtlama olmadan nasıl bankacılık haklarından mahrum bırakıyorlar görelim bakalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oldubilden boynerden alışveriş yaptım yalnız yüzde 8 geldi müşteri hizmetlerine mail attım 24 saate gelir dedi ama geleceğini sanmıyorum gelmezse siparişi iptal edeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar Moneypay hesabımı bile şüpheli işlem gerekçesi ile askıya almışlar. Akıl alır gibi değil

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Zabadabadab Z kullanıcısına yanıt

    esra erol ve müge anlı konuyu ele alacak.

  • Yükleme ile alakası yok alışveriş yaptık diye hesap kapandı ya onu yazdım bana gelen cevapta o bisey cikmazda bakicaz işte

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Eldezenfektani E kullanıcısına yanıt

    hayır bu kadar basit bir işlem için ne kadar sıkıntı yarattığına örnek olarak verdim ben

  • Drlaw38 D kullanıcısına yanıt

    Mh alışveriş geçerli , 24 saat içinde yatmazsa kayıt oluşturalım dedi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wiru5 kullanıcısına yanıt

    Aynısını yapmışlar. MoneyPay de ödenmesi gereken borçlar var. Nasıl ödeyecez? Yöntem yok. Ödemezsek gecikmeye girecez ve Findeks notumuz düşecek, ne yapacağız? Çözüm yok. Bu ülkede neden herkes iş bilmez?


    EDIT: Çağrı merkezine bağlandım. Diyor ki "Size IBAN atarlar oraya para atarsınız". Bu işin sonu (firmanın sığırlığı sebebiyle) icraya gidecek diye pis bir şüphe var içimde




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erenafl -- 15 Haziran 2023; 11:28:59 >
  • erenafl E kullanıcısına yanıt

    Askıya alınan money pay hesabını acmiyorlar mi hocam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hesabım açıktı sadece Sanal Kart blokeliydi sabahki sikayetimden sonra hesabı kapatmışlar Çok yazık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erenafl E kullanıcısına yanıt
    Benim numarayı mı engellediler ne yaptılar anlamadım. Arıyorum telefon çalmadan kapanıyor. Kendi hatalarını müşteriden çıkarıyorlar. Neyseki ben o borç alma işine girmemiştim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • wiru5 kullanıcısına yanıt

    Paramı bu sefer gangırtarak birileri sağlam ...mişler belli. Bu kuyruk acısı başka türlü açıklanamaz. önüne geleni banlamışlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gonulbas -- 15 Haziran 2023; 11:45:29 >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.