Paris seçmeninin yalnızca yüzde 7-8’lik bir kısmı oy kullanmaya gitti. %89 luk oyla yasaklanması kararı çıktı. Demek ki yasaklanmasını isteyen kesim gitmiş sadece oylamaya. Oy kullanmanın oy hakkının ne kadar önemli olduğunun bir gerçeği. Senin amannn diye salladığın bir şeyi, adamlar oy kullanarak tamamen yasaklayabiliyor. Zorunlu olarak seçim olsaydı belki sonuç daha farklı olabilirdi. Neyse esas konuya gelecek olursak, başta iyi olan ama sonra boku çıkan bir sistem oldu bu. Ama hiç biri elektrikli motor kadar aptalca değil. İnsanların içinde öyle gerizekalıca gidiyorlar ki, keşke motorlu taşıt kategorisine sokulsa da motorlar gibi insan içine girildiğinde ceza kesilse. 40 yaşında adam da salak gibi sürüyor bunu 10 yaşında dükkanın çırağı da deli gibi sürüyor. Adam gibi gidenine az rastadım. |
Paris, İstanbul’da da tepki gören kiralık e-scooter’ları yasakladı! (2. sayfa)
-
-
İklim değişikliği ile mücadele aracı onlar Onlar olmazsa Florida sahillerini Antartika suyu basar
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
ne kuralı var ne bir düzeni
kullanıcılar da amele
kırmızı filan demeden dalıyolar yola
geçen birine çarpıyordum bir anda kırmızıda geçti aptal herif
düzensiz gelişigüzel bir şekilde atıp gitmeleri ayrı bir öküzlük zaten
-
yerinde karar.
o ne lan paris olmuş thailand daki motosikletler gibi her yer.
turkiye gibi zeka seviyesinin dusuk, trafik canavarlarının yasadıgı yerde geç kalınmış bir olay
inş bizde de yasaklanır.
-
Zaten bisikletlerinde yasaklanması lazım yollardan
-
Hem trafiği hem de yayaları tehlikeye atıyorlar.. Bağdat caddesinde saçma sapan kullanan çok var, Maltepe de de 3 4 scooteri tek direge baglamislar, bebek arabali kadin yola inmek zorunda kaldi.
Marti ve türevleri net olarak büyükşehirlerde yasaklanmali..
Bisiklet candır, ne zaman bisikletli görsem kaskı yeleğı üzerinde oluyor ve belli bir disiplinde kullanıyor ama martılar öyle değil.. Hele bir de motorsiklet gibi bir şey çıkartmışlar , yolun ortasına bırakıp gidiyorlar..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İnsanların seyrek olduğu yerlerde gideceğin konuma daha çabuk varmak senaryosunda mantıklı bence. İnsan yoğunluğunun bulunduğu yerlerde en azından o yoğunluğun olduğu saatlerde kiralamaya izin vermeyebilirler mesela. Park ettikleri yerler de sıkıntılı. Geçen biri evin kapısının önündeki direğin diğer tarafı boşken kapının önüne bakan tarafa kilitlemiş. Belli noktalara park izni olmalı sadece. Bu tür kısıtlamalar scooter şirketlerine zarar verecek ama şu ana kadar ettikleri kara sayarlar diyelim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Colouse -- 6 Nisan 2023; 5:14:37 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İşte şu fotoğraftan dolayı istanbulda yasaklanması çok zor bir durum. Ayrıca Martı'nın sahibi akp'li bir vekilin kızıyla evli.
-
kendim hiç kullanmadım, saçma sapan yerlere bağlanmaları benim için de sorun oluyor ama bu ülkede taksicilere zarar veren ne varsa desteklerim, isterse insanların birbirlerini sırtında taşıdığı uygulama yapsınlar.
trafikte yarattıkları tehlike konusuna gelince de; istanbul'daki tüm scooterları toplasanız bir tane taksicinin yarattığı kadar tehlikeye sebep olmuyordur.
-
ben ara sokaklarda yolu kapatanlara gıcık oluyorum. kornaya basıyorum kenara çekip yol versin diye. adam bağırıyor en fazla bu kadar gidiyor bu diye. bana ne kardeşim ben gaza mı bas dedim. çekil kenara diyorum. saatte 15km hızla daracık yolu kapatıyordu dik yokuşta.
-
İnsanları toplu taşıma harici binmeyi yasaklayalım, sorun toptan çözülsün!
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X