Şimdi Ara

Pasaportla Cihaz Kaydı ve Avea Mağdurları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
378
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar merhaba. Son 2 haftadir basima gelenlerden size bahsetmek ve tavsiyelerinizle yardimci olmanizi istiyorum. Cunku hakikaten burama kadar geldim inanilmaz gerginim. 15 temmuz gunu bir avea bayisiniden pasaportla telefon kaydi yaptim. Butun kriterlerim bilgilerim vs. kaydin yapilmasi icin uygun durumdaydi. Bunu takiben telefonum da acildi. Taki ayni gunun aksamina kadar, telefon tekrar eski haline dondu ve btk dan kontrol ettirdigimde kayitdisi cihaz diye gorunmeye basladi. Btk yi aradim operatore bilgilerimi kontrol etmesini soyledim, bana pasaport sahibine ait bilgilerin yanlis olmasindan dolayi emniyet genel mudurlugunun onayindan gecmedigini, bu bilgileri duzeltmek uzere tekrar kaydi yaptirdigim bayi ile iletisime gecmemi soyledi. Fakat avea bayisi ise bilgilerin israrla dogru girildigini savunuyor. Acaba cakallik mi yapiyorlar diye farkli bayilerde de bilgilerimi kontrol ettirdim ve bilgilerim harfi harfine dogru. Avea bayisinin dedigine gore benim de kayit yaptirmis oldugum o 3-4 gunluk surecte sistemsel bir problem sonucu kayit yapilan cihazlara ait butun bilgiler BTK nin sistemine hatali yansimis. Misal yurda giriis tarihi 11 iken 13 olarak yansimis.. Avea bayisi kaydin dogru yapildigina dair bir takip numarasi aldiklarini, yanlis olmasi durumunda sistemin uyari verip bu numarayi zaten vermedigini savunuyor. BTK kayit duzeltilmeli diyor fakat Avea ise kendi sisteminde kaydin tamamen dogru oldugunu ve kayit numarasi alinip kaydin tamamlanmasi sebebiyle kayit uzerinde herhangi bir duzeltme veya silme isleminin yapilamayacagini soyluyor. Karsimda derdimi anlatacak bana yardimci olacak hicbir muattap bulamiyorum. Hem BTK hem de AVEA bana kesin bir cozum yolu sunamiyor. Ne yapacagimi sasirmis durumdayim resmen bir tuketici rezaleti yasaniyor. Ayrica farkli bayilerden edindigim bilgiye gore bu sorunu yasayan tek kisi ben degilim. AVEA ve BTK kendi aralarindaki sistemsel problemi cozemedigi icin onlarca insan magdur edildi. Bu sorun ulkeye giris yapilan ilk 1 ay icerisinde giderilmezse hem pasaport hem de odedigimiz vergi bosa gidecek. Yaziklar olsun hem BTK ya hem AVEA ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Edevlet ten 2 tane telefon kayıt ettim ben,öyle bir imkanınız yok muydu?
    Hem hızlı hem de sorunsuz oluyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caferhan

    Edevlet ten 2 tane telefon kayıt ettim ben,öyle bir imkanınız yok muydu?
    Hem hızlı hem de sorunsuz oluyor

    Keske oyle yapsaymisiz valla gecti artik. Mevcut duruma gore yapilabilecekler uzerinden konuscaz bu saatten sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BTK'ya telefon açıp durumu anlatınca ne diyorlar? AVEA bilmemne bayisi kaydı düzeltmiyor napmalıyım desen? Belki kendileri bastırır aralarında hallederler.
  • BTK bu tür sorunlarda kılını kıpırdatmaz
    "Bayiye gidin yapacağimız birşey yok" derler
    adam gibi yardımcı olmazlar ki
    Şuan yapılması gereken,Avea yı arayıp ilgilenmelerini istemek,
    Mail atn,500 ü arayın,rahatsız edin,usandırın yoksa çok bekletirler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiNaPSiS

    BTK'ya telefon açıp durumu anlatınca ne diyorlar? AVEA bilmemne bayisi kaydı düzeltmiyor napmalıyım desen? Belki kendileri bastırır aralarında hallederler.

    Btk bilgilerin duzeltilmesini istiyor ama Avea ise bilgilerin zaten dogru olmasindan dolayi kayit yapildigini ve bu nedenle herhangi bir duzeltme veya silme isleminin yapilamayacagini soyluyor. Bilgileri kendim bizzat kontrol ettirdim tamamen dogru ama gel de bunu BTK ya anlat..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibo1907


    quote:

    Orijinalden alıntı: SiNaPSiS

    BTK'ya telefon açıp durumu anlatınca ne diyorlar? AVEA bilmemne bayisi kaydı düzeltmiyor napmalıyım desen? Belki kendileri bastırır aralarında hallederler.

    Btk bilgilerin duzeltilmesini istiyor ama Avea ise bilgilerin zaten dogru olmasindan dolayi kayit yapildigini ve bu nedenle herhangi bir duzeltme veya silme isleminin yapilamayacagini soyluyor. Bilgileri kendim bizzat kontrol ettirdim tamamen dogru ama gel de bunu BTK ya anlat..

    avea müşteri hizmetlerinden yetkili biriyle konuş hallederler. inşallah :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.