Şimdi Ara

PASSAT 1.6 102 bg. & 1.4 TSI 122 bg. HANGİSİ UYDUNDUR. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
10.179
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Röportaj yapmaya gelen kişi AKSİYON değil de başka bir ünlü dergi için geldiğini söylemişti ama nasıl olduysa bu dergide çıktı.

    2000 Yılında TURKCELL'in piyasadaki hakim konumundan faydalanarak acımasız ve insafsız zam yapmasına dur demek için bir e-mail zinciri başlatmıştım. TURKCELL yönetiminin her zamdan sonra abonelerinin bunu alkışlayarak karşılamadıklarını ve protesto ettiklerini ama kimsenin itirazını dile getirmediğini ve bir hata yaptıklarını, aboneleri dinlemediklerini ve çok fazla "kurumsal zırva" ile dolu olduklarını yazdım. E-Mailim binlerce yere ulaştı, onbinlerce kişi de TURKCELL Müşteri Hizmetlerine protesto e-mailimi iletti. Bunun üzerine TURKCELL Kalite Geliştirme Müdürü beni telefonla aradı. Yaklaşık 45 dakika telefonda konuştuk. Kendilerini devlet gibi görmemeleri gerektiği, abonelerin salak olmadığını ve daha popülist olmaları gerektiğini, her zamdan sonra da abonelerin ateş püskürttüklerini, memnun olmadıklarını ve kendilerine çeki ve düzen vermeleri gerektiğini söyledim. Değerlendireceklerini söyledi sayın müdire bayan. Ondan sonra da TURKCELL'in reklamları, kampanyaları vb. değişti. Paketler, kontör satış şekileri vb. promosyonlar yapmaya başladılar. Fakat operatör sayısı 2'den 4'e çıkınca (sonra da 3'e düşünce) rekabet daha da kızıştı ve Turkcell şu anda bildiğiniz şirket haline geldi.

    Amacım biraz düşünmelerini ve aynaya bakmalarını sağlamaktı. Bunu da başardığımı düşünüyorum. 1996 Yılından bu yana da aynı Turkell telefon numarasını kullanıyorum.

    Birçok kurum ve şirketi şikayet ettim. Dondurma üreticilerini Rekabet Kurumuna şikayet ettim, aynı gün aynı ürüne aynı zammı yaptıklarından ama nedense haksız çıkartıldım.

    Sonra da zaten bu işleri bıraktım. Şimdi sadece dolmuş ve trafikteki canavarları şikayet ediyorum.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Warrıor Sako

    taner abi hiç söylemedin 2001 yılında haberlere konu olmuşsun o herşeyi protesto ediyor diye
    http://www.aksiyon.com.tr/detaylar.do?load=detay&link=7483 nedir bu anlatırsan seviniriz






    Taner abi, şu foruma 2 aydır aktif olarak ilgi alanımdaki şeyleri takip ediyorum, hakkaten bu forumun abisisin ya da 90 dakika bittiğinde ntvde ne söyleyeceği beklenen ağzının içine bakılan rıdvan dilmenisin...hele şu haksızlıklarla mücadelen sana olan saygımı 10la çarptı...

    Bu arada şu anda stajdayım istanbulda, yarın ankaraya dönünce ilk işim brc takan tüpçülerle temasa geçicem, tabii önce garantiden çıkıcağı için beleş servise götürcem sonra doğru tüpçüye...hayırlısı bakalım aslında markanın yanında en önemli şey işçilik bu tüp işinde...




  • Sevgili kardeşim,

    Dostum, birkaç defa forumda dile getirdim. Bazı özellikle yaşla gelir. Eminim benim yaşıma geldiğinizde sizde de bazı sinai ve fikri mülkiyet ve düşünce oluşumları kendiliğinden gelişecek. Bilhassa şu hususlara dikkat çekmek istiyorum.

    1. Hepimiz aynıyız / We are all the same
    2. İnsanları dinle, sonra onların duymak istediklerini söyle / Listen to people, then tell them what they want to hear
    3. Doğruyu söylemekten imtina etme / Always tell the truth
    4. Kendine bir referans noktası kur / Set a reference point for yourself
    5. İyi bir evin, eşin ve işin olsun / Get a fine home, spouse and job

    Tabi bu tür sözleri durmadan ve bozuk plâk gibi tekrarlamak doğru değil, anlamını yitirebilir. Sizin yaşınızdayken DH forum, SMS, MP3, zart ve zurt yoktu, yol gösterenler de genelde yanlış yolu gösteriyordu, ama çok şükür ki artık böyle bir paylaşım platformu var. Aranızda olmaktan mutluyum. Dalga geçilen açık mavi çoraplarımı da attım. Efendim sırıtıyormuş da ondan.

    www.lpghaber.com sitesinde de 102 HP 8V motorlara LPG uygulaması hakkında ayrıntılı forum bilgileri mevcut. Bu işi çok çok iyi yapanlar uğraşıp emme manifoldunu söküp enjektörleri aşağıdan (içeriden) takabilenler ancak bu 3 saatte bitecek işin 9 saatte bitmesi demek, çünkü motorun yarısına yakını sökülüyor. Her halükârda enjektörleri üstten takmak da aynı sonucu veriyor ama işte benim gibi işaret parmağının tırnağını başparmağının kenarını batıranlar gidip arabanın altına, önüne ve kenarına beyaz pazen bez serer, eline kauçuk eldiven geçirir ve sakin, ağır, itina, tertip ve titizlikle bu işe koyulurlar.

    Doğru, belki de ben fazla abartıyorum, bu kadar sık dokuyup ince elemeye gerek olmayabilir, ama nasıl sarsılmaz bir "devlet politikası" varsa benim de kendime ait bir "prosedürüm" var. Fırsat oldukça da uygularım. Genelde de çok iyi sonuçlar verir çünkü sorun çıkartabilecek unsurları önceden bertaraf ederim.

    Hayattan azami keyif almaya bakın, nerede ve kiminle olursanız olun!

    Selam ve sevgiler,

    Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: erfir

    Taner abi, şu foruma 2 aydır aktif olarak ilgi alanımdaki şeyleri takip ediyorum, hakkaten bu forumun abisisin ya da 90 dakika bittiğinde ntvde ne söyleyeceği beklenen ağzının içine bakılan rıdvan dilmenisin...hele şu haksızlıklarla mücadelen sana olan saygımı 10la çarptı...

    Bu arada şu anda stajdayım istanbulda, yarın ankaraya dönünce ilk işim brc takan tüpçülerle temasa geçicem, tabii önce garantiden çıkıcağı için beleş servise götürcem sonra doğru tüpçüye...hayırlısı bakalım aslında markanın yanında en önemli şey işçilik bu tüp işinde...




  • 1.4 tsi motor istedigin zaman ekonomi istedigin zaman performans verırı 1.6 passat tup atmadıgın surace ne 1.4tsi den az yakar nede daha performanslı olur bence tsi motor verılen paranın hakkını verır
  • Merhabalar,
    40.000 TL civarı C segmenti dizel otomobil araştırmalarım devam ederken; küçük bir farkla D segmenti 2010 VW Passat 1.6 102 hp Trendline alabileceğimi öğrendim.Bu durum tekrar araştırmaya yöneltti ve bazı sorularım olacak.

    1-Öncelikle yakıt ekonomisi benim için önemli, fazla sürat yapmadığımdan performans beklentim normal boyutta.Bu şartlarda Passattan memnun kalırmıyım?
    2-Araca en uygun LPG kiti ne olabilir?
    3-Aracın 2.eli denildiği gibi dizel passatlara göre epey kötümü?

    Teşekkürler..
  • 1-Öncelikle yakıt ekonomisi benim için önemli, fazla sürat yapmadığımdan performans beklentim normal boyutta.Bu şartlarda Passattan memnun kalırmıyım?
    Kalırsın. Araçta 5 kişiyle 5. viteste 180 km/h hız yapabilen arkadaşım var. Çok sıkıştığında vites küçültürsün, o kadar.

    2-Araca en uygun LPG kiti ne olabilir?
    BRC, Landi-Renzo ve Zavoli iyidir, Atiker taktıranlar da var.

    3-Aracın 2.eli denildiği gibi dizel passatlara göre epey kötümü?
    İlgisi yok. Dizel Passat'ların 2. eli de kötü değil ki. Sahibinden.com sitesinden bakabilirsin. 2010 model LPG'li bir Passat her zaman satılır ve değerini kolayca düşürmez.
  • Konuyu açan arkadaşlar 1.4 TSI almış herhalde imzasında yazıor . Geçen 1.4 TSI+DGS kullanma şansım oldu şiddetle herkezin kullanmasını tavsiye ediyorum ....
  • bence ne olursa ve hangi marka olursa olsun kasası ağır araç için min 130 beygir hafif bir kasa için min 100 beygir olmalı aşağı yukarı , passat gibi bir araç için minimum 120-130 beygir olmalı aksi halde hangi marka olursa olsun yokuşta gaz pedalına bastığın zaman tepkisizleşme (yığılma ) oluyor hiç iyi bişey değil hız meraklısı olmamak değiştirmiyor aksine kaptırınca çok da hızlı gider ama yığılma hissi çok gıcık bişey bir de lpg taktırırsan iyice bıktırır ben 122 beygir olanı al derim amcamın passatı var 1.8 turbo 150 beygir (lpgsiz) anca tepki veriyor kasa . madem 100 beygir olsun dersen daha hafif kasalı bişey al daha esnek kullanırsın her halde vites değiştirmek , yığılmak yolun ortasında , gerektiği yerde aracın fırlaması için vitesle uğraşmak,artı daha devirli kullanmak gerekiyor vs.... bütün bunlar gıcık ediyor insanı
  • 2004 model 1.6 Passat kullanıcısıyım yaklaşık 2 ay olacak.55000 km de idi şuan 62000 de yaklaşık 1000 km benzinde bindim çokta şikayetim yoktu ama hazır ruhsatta değişecekken LPG ücreti ve muayene sızdırmazlık vs hepsini 1350 tl ye 10 taksit yaptırdım.5000 km LPG de bindim ve LPG ücretinin neredeyse %40 ını amorti ettim.Bende baya bi kararsızdım almadan önce kasa ve motor hususunda ama inanınki hiçte öyle dışardan bakıldığı gibi bir durum yok ortada performans olarak.Tabi bu performanstan ne beklediğinizlede ilgili.Ben daha önce hep dizel ve turbolu araçlar kullandım uzun yıllar. model golf II td ve Audi 80 tdi.vw rahatına da alıştım bu uzun süre zarfında.
    Yaşımında ilerlemesi (27) ve artık aile temelleri atacak bir kişi olarak rahat geniş konforlu güvenlikli araç arayışlarım 2004 Passat ile son buldu.Artık fazla sürat yapmamaya 2 kişilik ailemle yolun tadını çıkara çıkara sohbet ede ede gitmeye kendimi alıştırdım ve sürüş karakterimi bu şekilde değiştirmeye başladım.Böylesi hem benim hem de diğer yolcular için çok daha iyi oldu.

    Bazı arkadaşlar sollamalarda yetersiz kaldığından bahsedecekelrdir muhakkak lakin duble yolların artık çok yagınlaştığı güzel ülkemizde artık eski tek şerit yollar neredeyse kalmadı.En son görev yerime gelirken memleketim olan Aksaray Konya arası bile büyük oranda duble yol olmuştu.Ki burası en tehlikeli yollardan biridir.E ozaman sollamalar nerede kullanılacak? Ha yazın Konya -Karaman -Gülnar Mut yolundan Aydıncık'a gittim o yolu bilenler bilir gerçekten zor bir yoldur tek şerit ve hep rampa viraj .Orada da manzaranın keyfini çıkara çıkara gititim geldim.Araç bana hiç bir sıkıntı yaşatmadı. Yani demek istediğim aracı kullanırken ki duygularınız önemli.

    Burada yaşı küçük olan yorum yaptığı araçlar hakkında tecrübesi olmayan,marka sempatisi ve antipatisi olan bir çok üyenin yorumları yol gösterici ve caydırıcı olacaktır.Ama size tavsiyem,ihtiyaçlarınızı sağlıklı belirleyin muhakkak test sürüşü yaparak aracınız alın.Uzun seneler aileniz ve sevdiklerinizle kazasız belasız sağlıcakla binin.

    Ayrıca şunuda ekleyeyim benim param ancak bukadarına yetebiliyordu daha fazla koymamın imkanı yoktu imkan meselesi biraz da.O apraya alabileceğim en uygun aracı aldığım kanaatindeyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadbul -- 7 Eylül 2009; 22:33:57 >




  • Şehir içi ve dışı sarfiyat ile hangi marka LPG taktırdıgınızı yazarmısınız?
    quote:

    Orijinalden alıntı: sadbul

    2004 model 1.6 Passat kullanıcısıyım yaklaşık 2 ay olacak.55000 km de idi şuan 62000 de yaklaşık 1000 km benzinde bindim çokta şikayetim yoktu ama hazır ruhsatta değişecekken LPG ücreti ve muayene sızdırmazlık vs hepsini 1350 tl ye 10 taksit yaptırdım.5000 km LPG de bindim ve LPG ücretinin neredeyse %40 ını amorti ettim.Bende baya bi kararsızdım almadan önce kasa ve motor hususunda ama inanınki hiçte öyle dışardan bakıldığı gibi bir durum yok ortada performans olarak.Tabi bu performanstan ne beklediğinizlede ilgili.Ben daha önce hep dizel ve turbolu araçlar kullandım uzun yıllar. model golf II td ve Audi 80 tdi.vw rahatına da alıştım bu uzun süre zarfında.
    Yaşımında ilerlemesi (27) ve artık aile temelleri atacak bir kişi olarak rahat geniş konforlu güvenlikli araç arayışlarım 2004 Passat ile son buldu.Artık fazla sürat yapmamaya 2 kişilik ailemle yolun tadını çıkara çıkara sohbet ede ede gitmeye kendimi alıştırdım ve sürüş karakterimi bu şekilde değiştirmeye başladım.Böylesi hem benim hem de diğer yolcular için çok daha iyi oldu.

    Bazı arkadaşlar sollamalarda yetersiz kaldığından bahsedecekelrdir muhakkak lakin duble yolların artık çok yagınlaştığı güzel ülkemizde artık eski tek şerit yollar neredeyse kalmadı.En son görev yerime gelirken memleketim olan Aksaray Konya arası bile büyük oranda duble yol olmuştu.Ki burası en tehlikeli yollardan biridir.E ozaman sollamalar nerede kullanılacak? Ha yazın Konya -Karaman -Gülnar Mut yolundan Aydıncık'a gittim o yolu bilenler bilir gerçekten zor bir yoldur tek şerit ve hep rampa viraj .Orada da manzaranın keyfini çıkara çıkara gititim geldim.Araç bana hiç bir sıkıntı yaşatmadı. Yani demek istediğim aracı kullanırken ki duygularınız önemli.

    Burada yaşı küçük olan yorum yaptığı araçlar hakkında tecrübesi olmayan,marka sempatisi ve antipatisi olan bir çok üyenin yorumları yol gösterici ve caydırıcı olacaktır.Ama size tavsiyem,ihtiyaçlarınızı sağlıklı belirleyin muhakkak test sürüşü yaparak aracınız alın.Uzun seneler aileniz ve sevdiklerinizle kazasız belasız sağlıcakla binin.

    Ayrıca şunuda ekleyeyim benim param ancak bukadarına yetebiliyordu daha fazla koymamın imkanı yoktu imkan meselesi biraz da.O apraya alabileceğim en uygun aracı aldığım kanaatindeyim.




  • şehir dışı 6.6 yol bilgisayarı ortalaması sürat 99 km/h cc açık.Şehir içi de 7.9 civarı bunun düşük olmasının sebebi Konya'da yolların çok geniş ve rahat olması.sıkışık trafik yok denecek kadar az. Atiker taktırdım depom 45lt 32 lt civarı alıyor 400 km yapıyorum.
  • Oldukça ekonomik.Güle güle kullanın kazasız belasız.Teşekkürler.
    quote:

    Orijinalden alıntı: sadbul

    şehir dışı 6.6 yol bilgisayarı ortalaması sürat 99 km/h cc açık.Şehir içi de 7.9 civarı bunun düşük olmasının sebebi Konya'da yolların çok geniş ve rahat olması.sıkışık trafik yok denecek kadar az. Atiker taktırdım depom 45lt 32 lt civarı alıyor 400 km yapıyorum.
  • arac bu
     PASSAT 1.6 102 bg. &  1.4 TSI 122 bg. HANGİSİ UYDUNDUR.

     PASSAT 1.6 102 bg. &  1.4 TSI 122 bg. HANGİSİ UYDUNDUR.
  • 10.000TLlik fark yok tabi ki ama 1.6 motor 6 aydır ucuza satılıyo baya. Alacaksanız 1.6 alın derim.

    50.000TL'yi gececekseniz insignia veya avensis öneririrm. Yuzu eskidi artık passat'ın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaya5789 -- 22 Ekim 2009; 13:13:27 >
  • TSI passat trendline alınmış bile ya yine tongaya düştüm
  • Sayın Taner GÖDE bu toplumun sizin gibi insanlara ihtiyacı var, karşınızda saygıyla eğiliyoruz...

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Röportaj yapmaya gelen kişi AKSİYON değil de başka bir ünlü dergi için geldiğini söylemişti ama nasıl olduysa bu dergide çıktı.

    2000 Yılında TURKCELL'in piyasadaki hakim konumundan faydalanarak acımasız ve insafsız zam yapmasına dur demek için bir e-mail zinciri başlatmıştım. TURKCELL yönetiminin her zamdan sonra abonelerinin bunu alkışlayarak karşılamadıklarını ve protesto ettiklerini ama kimsenin itirazını dile getirmediğini ve bir hata yaptıklarını, aboneleri dinlemediklerini ve çok fazla "kurumsal zırva" ile dolu olduklarını yazdım. E-Mailim binlerce yere ulaştı, onbinlerce kişi de TURKCELL Müşteri Hizmetlerine protesto e-mailimi iletti. Bunun üzerine TURKCELL Kalite Geliştirme Müdürü beni telefonla aradı. Yaklaşık 45 dakika telefonda konuştuk. Kendilerini devlet gibi görmemeleri gerektiği, abonelerin salak olmadığını ve daha popülist olmaları gerektiğini, her zamdan sonra da abonelerin ateş püskürttüklerini, memnun olmadıklarını ve kendilerine çeki ve düzen vermeleri gerektiğini söyledim. Değerlendireceklerini söyledi sayın müdire bayan. Ondan sonra da TURKCELL'in reklamları, kampanyaları vb. değişti. Paketler, kontör satış şekileri vb. promosyonlar yapmaya başladılar. Fakat operatör sayısı 2'den 4'e çıkınca (sonra da 3'e düşünce) rekabet daha da kızıştı ve Turkcell şu anda bildiğiniz şirket haline geldi.

    Amacım biraz düşünmelerini ve aynaya bakmalarını sağlamaktı. Bunu da başardığımı düşünüyorum. 1996 Yılından bu yana da aynı Turkell telefon numarasını kullanıyorum.

    Birçok kurum ve şirketi şikayet ettim. Dondurma üreticilerini Rekabet Kurumuna şikayet ettim, aynı gün aynı ürüne aynı zammı yaptıklarından ama nedense haksız çıkartıldım.

    Sonra da zaten bu işleri bıraktım. Şimdi sadece dolmuş ve trafikteki canavarları şikayet ediyorum.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Warrıor Sako

    taner abi hiç söylemedin 2001 yılında haberlere konu olmuşsun o herşeyi protesto ediyor diye
    http://www.aksiyon.com.tr/detaylar.do?load=detay&link=7483 nedir bu anlatırsan seviniriz






  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadbul

    arac bu
     PASSAT 1.6 102 bg. &  1.4 TSI 122 bg. HANGİSİ UYDUNDUR.

     PASSAT 1.6 102 bg. &  1.4 TSI 122 bg. HANGİSİ UYDUNDUR.



    Maşallah,Allah kazadan beladan korusun !

    Otomobil dediğin budur,bundan daha güzel alınabilir bir sedan araba görmedim ben

    Muhteşem bir görünüşü var yaaa




  • passat 1.6 ilk zamanlar çekişi güzel geliyorda sonra zamanla insanı yormaya baslıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmeta60 -- 22 Ekim 2009; 19:54:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    passat 1.6 ilk zamanlar çekişi güzel geliyorda sonra zamanla insanı yormaya baslıyor.




    Bana göre tam tersi ilk zamanlar devirlerine alışmak gerekiyor ama sonradan gayet rahat ettiriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kemal Fırat


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    passat 1.6 ilk zamanlar çekişi güzel geliyorda sonra zamanla insanı yormaya baslıyor.




    Bana göre tam tersi ilk zamanlar devirlerine alışmak gerekiyor ama sonradan gayet rahat ettiriyor.

    devir olayını anlamadım devrinin neyine alışıyorsunuz yüksek devirdemi vites degiştiriyorsunuz.
  • trendline alıp chip yaptırabilirsiniz bence 9 bin vermeye değmez
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.