Şimdi Ara

PASSAT 1.6 102 bg. & 1.4 TSI 122 bg. HANGİSİ UYDUNDUR.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
10.174
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • PASSAT 1.6 102 bg. & 1.4 TSI 122 bg. HANGİSİ UYDUNDUR.

    102 bg. trendline: 43000
    122 bg. trendline: 52000


    yani sadece motora o kadar fark para vercez.sizce değermi.



  • ileride lpg takariz dusunceniz varsa 1.6 olan mukemmel uyumlu, digerine daha takilamiyor.

    aradaki fark 9 bin TL bence degmez, vergi avantaji yok, yakitta da 9 bin TL yi amorti edecek bir fark yok.

    performans beklentinizi yazarsaniz daha guzel yorumlar gelecektir.
  • Tabiki değer. Hiç düşünmeden 1.4 TSI/122 HP al derim. Bu konuda en iyi sana sevgili Taner abi yorum yapar. O da bir Passat 1.4 TSI sahibi.
  • Beklentilerinize bağlı.

    Eğer 20 beygir bana lazım değil,1.6 ile kalkışlarda ağır,uzun yolda rahat olurum derseniz 1.6 MPI güzel motor.
    Ancak +20 beygir çok farkeder,kalkışlardada,uzun yoldada uzar giderim derseniz 1.4 TSI güzel motor.

    Örneğin ben sırf Turbonun verdiği sesi ve araca yansıttığı titreşimi kulaklarımda duyup,motive olmak için TSI tercih ederdim.
    Bence verilen 7-8 bin lira sonuna kadar hakeden bir motor.

    Benzindede daha ekonomiktir...

    Ama eğer dediğim gibi 1.6 yeter derseniz vereceğiniz fark yerine araca Sunroof vs gibi aksesuarlar taktırabilirsiniz..
  • 1.6 MPI 102 HP motorlu Trendline donanım paketli 2010 model VOLKSWAGEN Passat'ın fiyatı motorun üretim kolaylığından ve basitliğinden kaynaklanıyor, ayrıca far sensörü, yağmur sensörü, ön sis farları ve 6. vites de çok pahalı olmamakla beraber sahiplerinin LPG takacağı da varsayılıyor. Bu motorlu bir Passat, sizin de belirttiğiniz gibi:

    a) Çok az kilometre yapan, LPG istemeyen, fazla masraf yapmak istemeyen ama Passat'tan da vazgeçmeyenler
    b) Çok kilometre yapan, LPG isteyen ve bu motordan başka seçeneği bulunmayan ve Passat isteyenler
    c) Çok ya da az kilometre yapan ama asla benzinde gitmeden sadece LPG ile Passat'tan yana karar verenler
    d) LPG ve Passat imkanını sadece bu motor ve donanım kombinasyonunda bulanlar ve Passat almak isteyenler

    tarafından tercih ediliyor. Motor LPG'ye % 100 uyumlu, aracın CAN-BUS elektronik sisteminde herhangi bir çakışmaya sebep olmuyor. Ayrıca artık SİMİT TANKLARA izin verilmiyormuş. 60 Litrelik silindir tankı arka koltuğun arkasına koyabilir ve 48 litre LPG ile 600 kilometre yol alabilirsiniz. Cruise Control ve diğer tüm sistemler çalışıyor.

    Çok sevdiğim bir arkadaşım 2010 Model VW Passat 1.6 MPI 102 HP Trendline aldı, derin siyah, hemen Xenon ve Atiker marka LPG sistemi taktırdı. Yedek lastik yerinde duruyor. Çok ve çok memnun, iki güne bir arayıp teşekkür ediyor.

    Motoru garantisi siliniyor ancak LPG dönüşüm istasyonunun markası garanti veriyor.

    Selamlar,

    Taner Göde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    Tabiki değer. Hiç düşünmeden 1.4 TSI/122 HP al derim. Bu konuda en iyi sana sevgili Taner abi yorum yapar. O da bir Passat 1.4 TSI sahibi.
    performans beklentim şöyle yani uzun yolda rampada sollarken falan 102 beygirle yığılır kalır diolar 122 ile basıp geçeceksem alırım die düşünüyorum.hız tutkunu deilim ama uzun yolda tat vermeyecek kadar kaldırmassada kötü olur.siz olsanız ne alırdınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    1.6 MPI 102 HP motorlu Trendline donanım paketli 2010 model VOLKSWAGEN Passat'ın fiyatı motorun üretim kolaylığından ve basitliğinden kaynaklanıyor, ayrıca far sensörü, yağmur sensörü, ön sis farları ve 6. vites de çok pahalı olmamakla beraber sahiplerinin LPG takacağı da varsayılıyor. Bu motorlu bir Passat, sizin de belirttiğiniz gibi:

    a) Çok az kilometre yapan, LPG istemeyen, fazla masraf yapmak istemeyen ama Passat'tan da vazgeçmeyenler
    b) Çok kilometre yapan, LPG isteyen ve bu motordan başka seçeneği bulunmayan ve Passat isteyenler
    c) Çok ya da az kilometre yapan ama asla benzinde gitmeden sadece LPG ile Passat'tan yana karar verenler
    d) LPG ve Passat imkanını sadece bu motor ve donanım kombinasyonunda bulanlar ve Passat almak isteyenler

    tarafından tercih ediliyor. Motor LPG'ye % 100 uyumlu, aracın CAN-BUS elektronik sisteminde herhangi bir çakışmaya sebep olmuyor. Ayrıca artık SİMİT TANKLARA izin verilmiyormuş. 60 Litrelik silindir tankı arka koltuğun arkasına koyabilir ve 48 litre LPG ile 600 kilometre yol alabilirsiniz. Cruise Control ve diğer tüm sistemler çalışıyor.

    Çok sevdiğim bir arkadaşım 2010 Model VW Passat 1.6 MPI 102 HP Trendline aldı, derin siyah, hemen Xenon ve Atiker marka LPG sistemi taktırdı. Yedek lastik yerinde duruyor. Çok ve çok memnun, iki güne bir arayıp teşekkür ediyor.

    Motoru garantisi siliniyor ancak LPG dönüşüm istasyonunun markası garanti veriyor.

    Selamlar,

    Taner Göde
    Motoru garantisi siliniyor

    tek basına almama nedeni..

    1.4tsi alın ama o paraya 1.6turbo insignia da alınabilir..




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    1.6 MPI 102 HP motorlu Trendline donanım paketli 2010 model VOLKSWAGEN Passat'ın fiyatı motorun üretim kolaylığından ve basitliğinden kaynaklanıyor, ayrıca far sensörü, yağmur sensörü, ön sis farları ve 6. vites de çok pahalı olmamakla beraber sahiplerinin LPG takacağı da varsayılıyor. Bu motorlu bir Passat, sizin de belirttiğiniz gibi:

    a) Çok az kilometre yapan, LPG istemeyen, fazla masraf yapmak istemeyen ama Passat'tan da vazgeçmeyenler
    b) Çok kilometre yapan, LPG isteyen ve bu motordan başka seçeneği bulunmayan ve Passat isteyenler
    c) Çok ya da az kilometre yapan ama asla benzinde gitmeden sadece LPG ile Passat'tan yana karar verenler
    d) LPG ve Passat imkanını sadece bu motor ve donanım kombinasyonunda bulanlar ve Passat almak isteyenler

    tarafından tercih ediliyor. Motor LPG'ye % 100 uyumlu, aracın CAN-BUS elektronik sisteminde herhangi bir çakışmaya sebep olmuyor. Ayrıca artık SİMİT TANKLARA izin verilmiyormuş. 60 Litrelik silindir tankı arka koltuğun arkasına koyabilir ve 48 litre LPG ile 600 kilometre yol alabilirsiniz. Cruise Control ve diğer tüm sistemler çalışıyor.

    Çok sevdiğim bir arkadaşım 2010 Model VW Passat 1.6 MPI 102 HP Trendline aldı, derin siyah, hemen Xenon ve Atiker marka LPG sistemi taktırdı. Yedek lastik yerinde duruyor. Çok ve çok memnun, iki güne bir arayıp teşekkür ediyor.

    Motoru garantisi siliniyor ancak LPG dönüşüm istasyonunun markası garanti veriyor.

    Selamlar,

    Taner Göde
    Yukarıdaki mesajımı forumda 1.6 MPI 102 HP Trendline paket 2010 model VOLKSWAGEN PASSAT satın alan bir arkadaşımız için yazdım, buraya da ekledim. Kendim 1.4 TSI 122 HP Comfortline araç kullanıyorum ve LPG'li bir araçtan geçiş yaptım. Aracımı daha çok şehiriçinde kullanıyorum. Yılda 1 veya kez uzak ve 5 ya da 6 kez yakın şehirlerarası yolculuk yapıyorum.

    Yılda 10.000 km'den az yapıyorsanız ve bunu 10 km'den uzun mesafelerle katediyorsanız 1.4 TSI 122 HP sizin için uygun. Motor bu mesafede ısınır ve optimum vites seçeneğinde seyahat ederek dur/kalk şehir trafiğinden uzak, güçlü ve 6 vitesli turbo bir motorla seyahat edersiniz. Konu şehiriçi olunca 1.4 TSI motor dur/kalk trafiği ve kısa mesafelerden ötürü 8 litrenin altına yakmamaktadır. Geçen yıl 8 litreyi tutturmuştum ama bu yıl 9 litrenin altına düşmedim çünkü trafik nedense Adana'da çok yoğunlaştı ve daha çok şehiriçinde dolaştım.

    Uzun yolda ise bu motor tasarruflu, 100 km/h ve 6. viteste Cruise Control açık giderseniz. Avantajları satın alırken düşük ÖTV, düşük MTV ama yüksek güç ve tork değerleridir. Turbonun keyfi tabi ki tatrışılmaz.

    Burada zevk ve maliyeti tartmak gerek. Benzinin fiyatı mantık sınırlarını zorlamaya başlayınca, mesela 4,00 TL gibi, o zaman ne zevk kalıyor, ne de başka birşey, ancak pahalı benzinden kaçış da LPG'ye geçerek mümkün oluyor.

    1.4 TSI motor 2008 ve 2009'da çok sattı, şu anda ise 1.6 MPI motor çok satıyor, alanlar da genelde, hepsi değilse de, LPG takıyor. Garanti gidiyor ama motor ve araç yeni ve LPG sistemi de kaliteli olunca bu her zaman sorun olmuyor.

    Taner Göde




  • Zor soru.

    Beklentilere bağlı. Ona göre karar vermek gerek. Trendline ve Comfortline arasındaki fark far ve yağmur sensörü, kendinden kararan iç dikiz aynası, 6. vites ve sis farları (servis takıyor, 680 TL). Ondan başka herşey var.

    Ocak 2008 tarihinde 1.4 TSI aracımı alırken motorun 122 HP ve 210 NM (şimdi 200 NM'ye düşürüldü) torkuna kapılmıştım. LPG'den vazgeçmek zorunda olduğumun farkındaydım. Aracım şu anda 12.000 KM olmak uzere, 19 ayda çok az bir miktar, LPG'yı avantajlı duruma düşürmeyecek kadar bir kilometre fakat LPG'nin ucuz olması özellikle de benzin fiyatı 3.50 TL'ye göz kırparken acaip cezbediyor. Bu nedenle eşimin aracına LPG taktırdım, evde ne olur ne olmaz yine de şehiriçinde ve şehirdışında tasarruflu küçük bir otomobil olması için.

    1.6 MPI 102 HP alıp ATİKER marka LPG takan (950 TL) arkadaşım performansından çok memnun. 180-190 km/h hız yapabildiğini ve devri doğru verdiğinde de yokuşlarda sorun çıkarmadığını ifade ediyor. Bu motor benim 2000 yılında kullandığım SEAT Toledo'daki motor ile aynı ve 100 HP'ydi, araca da tamamen yetiyordu.

    1.4 TSI'de sorun "kaldırmıyor"du, ama felaket kaldırıyor.
    1.6 MPI'de sorun "çekmiyor"du, ama çekiyor ve LPG'de gidiyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolgagun

    performans beklentim şöyle yani uzun yolda rampada sollarken falan 102 beygirle yığılır kalır diolar 122 ile basıp geçeceksem alırım die düşünüyorum.hız tutkunu deilim ama uzun yolda tat vermeyecek kadar kaldırmassada kötü olur.siz olsanız ne alırdınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Göde -- 27 Ağustos 2009; 22:29:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Zor soru.

    Beklentilere bağlı. Ona göre karar vermek gerek. Trendline ve Comfortline arasındaki fark far ve yağmur sensörü, kendinden kararan iç dikiz aynası, 6. vites ve sis farları (servis takıyor, 680 TL). Ondan başka herşey var.

    Ocak 2008 tarihinde 1.4 TSI aracımı alırken motorun 122 HP ve 210 NM (şimdi 200 NM'ye düşürüldü) torkuna kapılmıştım. LPG'den vazgeçmek zorunda olduğumun farkındaydım. Aracım şu anda 12.000 KM olmak uzere, 19 ayda çok az bir miktar, LPG'yı avantajlı duruma düşürmeyecek kadar bir kilometre fakat LPG'nin ucuz olması özellikle de benzin fiyatı 3.50 TL'ye göz kırparken acaip cezbediyor. Bu nedenle eşimin aracına LPG taktırdım, evde ne olur ne olmaz yine de şehiriçinde ve şehirdışında tasarruflu küçük bir otomobil olması için.

    1.6 MPI 102 HP alıp ATİKER marka LPG takan (950 TL) arkadaşım performansından çok memnun. 180-190 km/h hız yapabildiğini ve devri doğru verdiğinde de yokuşlarda sorun çıkarmadığını ifade ediyor. Bu motor benim 2000 yılında kullandığım SEAT Toledo'daki motor ile aynı ve 100 HP'ydi, araca da tamamen yetiyordu.

    1.4 TSI'de sorun "kaldırmıyor"du, ama felaket kaldırıyor.
    1.6 MPI'de sorun "çekmiyor"du, ama çekiyor ve LPG'de gidiyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolgagun

    performans beklentim şöyle yani uzun yolda rampada sollarken falan 102 beygirle yığılır kalır diolar 122 ile basıp geçeceksem alırım die düşünüyorum.hız tutkunu deilim ama uzun yolda tat vermeyecek kadar kaldırmassada kötü olur.siz olsanız ne alırdınız


    Alıntıları Göster
    resmi sitesinde 41.600 yazıyor 43.000 tl nerden çıktı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecelnico

    resmi sitesinde 41.600 yazıyor 43.000 tl nerden çıktı?

    Alıntıları Göster
    metalik boya dahil fiyat...altta var metalik boya farkı 1100tl...41900+1100=43000
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plateau

    metalik boya dahil fiyat...altta var metalik boya farkı 1100tl...41900+1100=43000

    Alıntıları Göster
    quote:

    Ayrıca artık SİMİT TANKLARA izin verilmiyormuş.

    Taner Bey, Ne kastettiğinizi anlayamadım. Piyasada benimki dahil bir sürü simit tanklı araba var. Yeni dönüşümlerde mi artık Simit tank takılmıyor, yoksa Passat gibi belli marka arabalarda mı simit tanka izin verilmiyor? Biraz açıklar mısınız, kafam karıştı ? Bi de çok alakasız olacak ama Ali Göde şalgamlarıyla bir alakanız var mı?




  • Merhaba Barış Özyurt.

    Bundan böyle LPG dönüşümlerinde araçların yedek lastik bölmelerine yerleştirilen ve şeklinden dolayı Avrupa'da "donut", Türkiye'de de "simit" olarak anılan dairesel LPG tanklarına yasaklama geldiğini ve artık sadece silindir tankların kullanılacağı bilgisini edindim. Sebebini ben de bilmiyorum. fakat çarpışma güvenliğ ile ilgili bir konu sanıyorum. Malum, silindir tanklar daha içeride, arka koltuğun arkasına yerleştiriliyor.

    Ali Göde ve babam amca çocukları. Fakat ben şalgam içmem, hatta sevmem de. Erciyes Vişnecisinden Soğuk Vişne Suyu tercih ederim. Üstüne yoktur, sadece Susurluk Ayranı, ama o da biraz uzak kalıyor.

    Selam ve sevgiler,

    Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    quote:

    Ayrıca artık SİMİT TANKLARA izin verilmiyormuş.

    Taner Bey, Ne kastettiğinizi anlayamadım. Piyasada benimki dahil bir sürü simit tanklı araba var. Yeni dönüşümlerde mi artık Simit tank takılmıyor, yoksa Passat gibi belli marka arabalarda mı simit tanka izin verilmiyor? Biraz açıklar mısınız, kafam karıştı ? Bi de çok alakasız olacak ama Ali Göde şalgamlarıyla bir alakanız var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Merhaba Barış Özyurt.

    Bundan böyle LPG dönüşümlerinde araçların yedek lastik bölmelerine yerleştirilen ve şeklinden dolayı Avrupa'da "donut", Türkiye'de de "simit" olarak anılan dairesel LPG tanklarına yasaklama geldiğini ve artık sadece silindir tankların kullanılacağı bilgisini edindim. Sebebini ben de bilmiyorum. fakat çarpışma güvenliğ ile ilgili bir konu sanıyorum. Malum, silindir tanklar daha içeride, arka koltuğun arkasına yerleştiriliyor.

    Ali Göde ve babam amca çocukları. Fakat ben şalgam içmem, hatta sevmem de. Erciyes Vişnecisinden Soğuk Vişne Suyu tercih ederim. Üstüne yoktur, sadece Susurluk Ayranı, ama o da biraz uzak kalıyor.

    Selam ve sevgiler,

    Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    quote:

    Ayrıca artık SİMİT TANKLARA izin verilmiyormuş.

    Taner Bey, Ne kastettiğinizi anlayamadım. Piyasada benimki dahil bir sürü simit tanklı araba var. Yeni dönüşümlerde mi artık Simit tank takılmıyor, yoksa Passat gibi belli marka arabalarda mı simit tanka izin verilmiyor? Biraz açıklar mısınız, kafam karıştı ? Bi de çok alakasız olacak ama Ali Göde şalgamlarıyla bir alakanız var mı?


    Alıntıları Göster
    quote:

    Ali Göde ve babam amca çocukları. Fakat ben şalgam içmem, hatta sevmem de. Erciyes Vişnecisinden Soğuk Vişne Suyu tercih ederim. Üstüne yoktur, sadece Susurluk Ayranı, ama o da biraz uzak kalıyor.

    Aslında ben Ankara'dayım, Adana'ya gidip gelen bir arkadaşım "En kral şalgam Ali Göde'dir" demişti ve bana 2 litrelik getirdi. Gerçekten çok güzeldi, içtiğim en güzel şalgam diyebilirim .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    Ali Göde ve babam amca çocukları. Fakat ben şalgam içmem, hatta sevmem de. Erciyes Vişnecisinden Soğuk Vişne Suyu tercih ederim. Üstüne yoktur, sadece Susurluk Ayranı, ama o da biraz uzak kalıyor.

    Aslında ben Ankara'dayım, Adana'ya gidip gelen bir arkadaşım "En kral şalgam Ali Göde'dir" demişti ve bana 2 litrelik getirdi. Gerçekten çok güzeldi, içtiğim en güzel şalgam diyebilirim .

    Alıntıları Göster
    Bence 102 lik passat + lpg yapacağın en mantıklı seçim olur. çünkü böyle giderse benzin çok pahalılaşacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Merhaba Barış Özyurt.

    Bundan böyle LPG dönüşümlerinde araçların yedek lastik bölmelerine yerleştirilen ve şeklinden dolayı Avrupa'da "donut", Türkiye'de de "simit" olarak anılan dairesel LPG tanklarına yasaklama geldiğini ve artık sadece silindir tankların kullanılacağı bilgisini edindim. Sebebini ben de bilmiyorum. fakat çarpışma güvenliğ ile ilgili bir konu sanıyorum. Malum, silindir tanklar daha içeride, arka koltuğun arkasına yerleştiriliyor.

    Ali Göde ve babam amca çocukları. Fakat ben şalgam içmem, hatta sevmem de. Erciyes Vişnecisinden Soğuk Vişne Suyu tercih ederim. Üstüne yoktur, sadece Susurluk Ayranı, ama o da biraz uzak kalıyor.

    Selam ve sevgiler,

    Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    quote:

    Ayrıca artık SİMİT TANKLARA izin verilmiyormuş.

    Taner Bey, Ne kastettiğinizi anlayamadım. Piyasada benimki dahil bir sürü simit tanklı araba var. Yeni dönüşümlerde mi artık Simit tank takılmıyor, yoksa Passat gibi belli marka arabalarda mı simit tanka izin verilmiyor? Biraz açıklar mısınız, kafam karıştı ? Bi de çok alakasız olacak ama Ali Göde şalgamlarıyla bir alakanız var mı?




    taner abi hiç söylemedin 2001 yılında haberlere konu olmuşsun o herşeyi protesto ediyor diye
    http://www.aksiyon.com.tr/detaylar.do?load=detay&link=7483

    nedir bu anlatırsan seviniriz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Ali Göde ve babam amca çocukları. Fakat ben şalgam içmem, hatta sevmem de. Erciyes Vişnecisinden Soğuk Vişne Suyu tercih ederim. Üstüne yoktur, sadece Susurluk Ayranı, ama o da biraz uzak kalıyor.

    Selam ve sevgiler,

    Taner Bey, bu bahsettiğiniz Ali Göde şalgamcısı, Adana'da Çetinkaya Mağazasının karşısındaki yer mi acaba?
  • Adana'da kışın ŞALGAM (suyu), yazın da VİŞNE (suyu) ve AŞLAMA içilir. Şalgam fermentasyon ürünü olduğundan ve midede de fermentasyonu devam ettiğinden bana pek iyi gelmiyor. Bu nedenle vişne tercih ederim. Ali Göde şalgam hususunda çok iyidir, kendisi bu işten zengin oldu ancak aynı işi yapan ve sarı şalgam suyu üreten kardeşi pek başarı sağlayamadı. Orjinal yeri Kuruköprü Kavşağında, Çetinkaya Mağazasının yanında/karşısındadır.

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt
    Aslında ben Ankara'dayım, Adana'ya gidip gelen bir arkadaşım "En kral şalgam Ali Göde'dir" demişti ve bana 2 litrelik getirdi. Gerçekten çok güzeldi, içtiğim en güzel şalgam diyebilirim .


    quote:

    Orijinalden alıntı: yavuzhz
    Taner Bey, bu bahsettiğiniz Ali Göde şalgamcısı, Adana'da Çetinkaya Mağazasının karşısındaki yer mi acaba?




  • Röportaj yapmaya gelen kişi AKSİYON değil de başka bir ünlü dergi için geldiğini söylemişti ama nasıl olduysa bu dergide çıktı.

    2000 Yılında TURKCELL'in piyasadaki hakim konumundan faydalanarak acımasız ve insafsız zam yapmasına dur demek için bir e-mail zinciri başlatmıştım. TURKCELL yönetiminin her zamdan sonra abonelerinin bunu alkışlayarak karşılamadıklarını ve protesto ettiklerini ama kimsenin itirazını dile getirmediğini ve bir hata yaptıklarını, aboneleri dinlemediklerini ve çok fazla "kurumsal zırva" ile dolu olduklarını yazdım. E-Mailim binlerce yere ulaştı, onbinlerce kişi de TURKCELL Müşteri Hizmetlerine protesto e-mailimi iletti. Bunun üzerine TURKCELL Kalite Geliştirme Müdürü beni telefonla aradı. Yaklaşık 45 dakika telefonda konuştuk. Kendilerini devlet gibi görmemeleri gerektiği, abonelerin salak olmadığını ve daha popülist olmaları gerektiğini, her zamdan sonra da abonelerin ateş püskürttüklerini, memnun olmadıklarını ve kendilerine çeki ve düzen vermeleri gerektiğini söyledim. Değerlendireceklerini söyledi sayın müdire bayan. Ondan sonra da TURKCELL'in reklamları, kampanyaları vb. değişti. Paketler, kontör satış şekileri vb. promosyonlar yapmaya başladılar. Fakat operatör sayısı 2'den 4'e çıkınca (sonra da 3'e düşünce) rekabet daha da kızıştı ve Turkcell şu anda bildiğiniz şirket haline geldi.

    Amacım biraz düşünmelerini ve aynaya bakmalarını sağlamaktı. Bunu da başardığımı düşünüyorum. 1996 Yılından bu yana da aynı Turkell telefon numarasını kullanıyorum.

    Birçok kurum ve şirketi şikayet ettim. Dondurma üreticilerini Rekabet Kurumuna şikayet ettim, aynı gün aynı ürüne aynı zammı yaptıklarından ama nedense haksız çıkartıldım.

    Sonra da zaten bu işleri bıraktım. Şimdi sadece dolmuş ve trafikteki canavarları şikayet ediyorum.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Warrıor Sako

    taner abi hiç söylemedin 2001 yılında haberlere konu olmuşsun o herşeyi protesto ediyor diye
    http://www.aksiyon.com.tr/detaylar.do?load=detay&link=7483 nedir bu anlatırsan seviniriz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Warrıor Sako


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Merhaba Barış Özyurt.

    Bundan böyle LPG dönüşümlerinde araçların yedek lastik bölmelerine yerleştirilen ve şeklinden dolayı Avrupa'da "donut", Türkiye'de de "simit" olarak anılan dairesel LPG tanklarına yasaklama geldiğini ve artık sadece silindir tankların kullanılacağı bilgisini edindim. Sebebini ben de bilmiyorum. fakat çarpışma güvenliğ ile ilgili bir konu sanıyorum. Malum, silindir tanklar daha içeride, arka koltuğun arkasına yerleştiriliyor.

    Ali Göde ve babam amca çocukları. Fakat ben şalgam içmem, hatta sevmem de. Erciyes Vişnecisinden Soğuk Vişne Suyu tercih ederim. Üstüne yoktur, sadece Susurluk Ayranı, ama o da biraz uzak kalıyor.

    Selam ve sevgiler,

    Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    quote:

    Ayrıca artık SİMİT TANKLARA izin verilmiyormuş.

    Taner Bey, Ne kastettiğinizi anlayamadım. Piyasada benimki dahil bir sürü simit tanklı araba var. Yeni dönüşümlerde mi artık Simit tank takılmıyor, yoksa Passat gibi belli marka arabalarda mı simit tanka izin verilmiyor? Biraz açıklar mısınız, kafam karıştı ? Bi de çok alakasız olacak ama Ali Göde şalgamlarıyla bir alakanız var mı?




    taner abi hiç söylemedin 2001 yılında haberlere konu olmuşsun o herşeyi protesto ediyor diye
    http://www.aksiyon.com.tr/detaylar.do?load=detay&link=7483

    nedir bu anlatırsan seviniriz


    Taner Göde halk kahramanıymışta haberimiz yokmuş keşke herkez böyle girişimlerde bulunabilse bilinçli olabilsek toplum olarak hakkımızı aramayı bilsek




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.