Şimdi Ara

Passat & Avensis Evi Sattık Hala Karar Veremedik (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
0
Favori
3.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir evi var zaten arkadasin ha alinabiliyorsa bir ev daha alinir kiraya verilir astra satilir uzerine kredi cekilir birde sifir faizden yararlanma inkani var ise yararlanilir insigia 1.6 d 136 beygir otomatik alinir uzun surede sorunsuz binilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen yıl Avensis kampanyasında uygun fiyatlar çok iyiydi ama bayide araç kalmamıştı. Sadece 1 tane Full paket vardı ama o aracı da incelediğimde hem içinin hem de bagajının passattan küçük olduğunu gördüm.

    Sizin aracınız ne Passat Ne Avensis, Size SuperB lazım. 1.6 TDI DSG Full paket beyaz renk.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karti

    Dsg avantajı mı yazıyor ben mi yanlış okudum

  • Avensisin 2 eli hiç iyi değil ayrıca Toyota Avensisin üretimini durdurmayı düşünüyor bu durumda zararınız çok olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bence de dizel otomatik en full donanim superBsüper alın. Artan parayı da mazot parası yaparsiniz. Passat kadar güzel bir araç. Arka koltuklarda bile ısıtma var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Insignia sport 1.6 CDTI A.T varken esameleri okunmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dsg avantajına gelince okumayı bıraktım..
    passat mı avensis mi dersen;nerden bileyim ikisini de kullanmadım.avensisin yeni kasasını görmedim bile.hoş buraya yazanların % 90'nının da binmişliği yoktur
  • Selamlar

    Bilgiler için teşekkür ederim.

    Ben daha önce bir kaç günlüğüne CVT bir araç kullandım, ikame vermişlerdi, Jeep Compass 2012 model. CVT şanzımandı. O dönem 2014 model Compass' ım vardı, o tam otomatikdi.

    Hatırladığım en net şey hızlanırken sürekli sabit ve yüksek bir devirde kalması ve yüksek motor sesiydi.

    Buna ilişkin birkaç video da buldum.





    Eğer manuel modda hızlanırsanız da 5 ile 6 bin devir arasında hareket ediyor motor sürekli ki bu da gürültülü DSG ye göre.


    Sorun çıkarma ve yakıt tasarrufunua gelirsek;

    DSG dediğimiz robotize manuel şanzıman. Çift kavrama sayesinde çok süratli ve sarsıntısız vites değiştiriyor.

    DSG nin sorunları malum, özellikle istanbul trafiğinde. Ben daha önce şirket aracı olarak Jetta kullanıyordum, sanırım 2012 modeldi, belki 2011 de olabilir. O araçta çektiğim videolar var ısınma ile ilgili. Ancak şu an PAssat B8 kullanıyorum şirkette. Bu araç sıfır geldi, 50.000 KM oldu. Bir defa dahi şanzıman uyarısı, sıkıntısı yaşamadım bu araçta. Ki en ufak bir dikkat etmek yok. Normal kullanıyorum tam otomatik gibi.

    Ha bu sorun olmayacağı anlamına gelmez tabi fakat aynı şey CVT için de geçerli. Forumda konuları var Nissan'ın CVT sorunları diye. Yine şikayet var sitesinde de Xtrail in cvt şanzıman sorunlarından bahsedşyor.

    Yakıt ile ilgili olarak ise, CVT nin kimi modelleri çok yakıt tüketirken yeni nesil CVT ler çok daha tasarruflu. Fakat DSG esasen manuel şanzıman olduğundan, eski otomatikleştirilmiş manuellerden farklı olarak çift kavrama sayesinde vites değişimlerinde kararsızlık az olduğundan yakıt sarfiyatı en düşük şanzımanlardan biri.

    Zamanla her iki şanzıman da gelişecektir. Belki DSG' den CVT ye dönüş olabilir. öZellikle VAG'ın bir zamanlar CVT kullandığını düşünürsek.




  • Arabaya 144k para verecek olsam 0 ve 2.elden tercihlerim soyle giderdi

    Subaru imp mitsubishi lancer evo(hayalim)
    Jaguar xe xf
    Mercedes a cla c e
    Bmw 3 5
    Ford mondeo
    Superb
    Passat
    Talisman
    Oktavia
    Ford focus



    Kesinlikle o kadar param varken tasarim özürlüsü toyotadan bir araç almazdim saglamlik falan anlamam ben
    O kadar para veriyorsam hem içi hem disi gözüme guzel gelmeli bence sizde cok fazla ozellik kapistirmasi falan yapmayin gonlunuzden geceni alin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yahu yapmayın
    bile bile kendinizi yakmayın
    bu forumda dsg öneren neredeyse herkes garantisi bitince satarım diye açık açık yazıyo
    yani sorunlu ya da sorun çıkaracağına kesin gözüyle bakıyo
    ve bunu bi başkasına "itelemeyi" düşünüyo
    (bunun dürüstlükle bağdaşmadığını hatta namussuzluk olduğunu düşünüyorum ya neyse belki bi gün konu açar yazarım fikirlerimi)
  • BEnim anladığım, CVT zaten her modda yüksek devir ve ses ile hızlanıyor. Normal modda hep yüksek devirde hızlanırken, manuel modda 5 - 6 bin devir arasında gidip geliyor.
    Yukarıdaki videolarda da görülüyor zaten bu.
    SAnırım normal kullanımda sessiz şekilde çalışıyor.

    Oysa DSG' yi normal modda kullanırsanız düşük devirlerde vites değiştiriyor, sport modda kullanırsanız yüksek devirde vites değiştiriyor, manuel modda kullanırsanız ise istediğiniz devirde vites değiştiriyor.


    CVT de beni rahatsız eden hızlanmadaki sabit ses. Bu büyük ihtimal alışık olamdığım için. Yıllarca manuel, tam otomatik ve DSG araç kullandım.

    Tüm bu araçlar vites oranlarının önceden belirlendiği, hızlanma sırasında vites yüklesmesi ile devrin düşerek yeniden yükseldiği araçlar olduğu için CVT nin sabit devir sesini garipsemiş olabilirim.


    Mesajımda da yazdığım üzere, sorun yaşamadım demedim. Daha önceki araçta(Jetta) kavrama değişimi, ısı hatası vs vs bir çok sorun yaşadım. Bu araçta(Pasat B8) henüz bir sıkıntı yaşamadım. Ama bu yaşanmayacağı anlamına gelmez.

    Yaz başı araç bakarken Subaru(Forester ve Levorg) ve Nissan(Xtrail) ' da baktım.

    Nissan' ı şanzıman sorunlarından dolayı eledim.

    Subaru'yu ise Forester' in 2000 motor olmasında(Jeep de bıktım yüksek MTV den) ve Levorg'u da çok iddialı görünmesinden eledim.

    Subaru' da şanzıman ile ilgili hiçbir kaygım yoktu mesela. CVT kullanmak konusunda bir çekincem de yok. Olay tamamen alışmak meselesi bence.

    Konfor konusunda CVT ile DSG arasındaki nasıl bir fark var anlayamadım? Sıkışık trafikte her ikisi de gayet konforlu. Eğer mevzu ısı alarmı vs ise evet bu bir konfor riskidir. Ancak böyle bir arıza olmadığını farzedersek konfor konusunda bir fark yok.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Konu sahibine önerim 2. el araç alıp, kalan parayı ikinci evin peşinatı yaparak kredi ile ev alıp kiraya vermedir...
  • Passat derdim ama yaklaşık 30000tl pahalı olması ve dsg riski yüzünden avensis derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Passat cc dostum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • belli passat alacak kadar zengin değilsiniz ev satıp passat alınmaz sana reno megan sedane yakışır artan parayıda çocugun geleceğine yatırırsın xd



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Last Peony -- 2 Kasım 2016; 13:14:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daerohn

    öncelikle üslubuna dikkat et, bana moruk gibi laflar etme. laf olsun torba dolsun diye burada yorum yapmanın bir anlamı yok.

    bir aracı hiç görmüyor olman onun kötü olduğunu düşünmene sebep oluyorsa eğer zaten sen hiiiç yorum yapma. Sana kendi gördğümü de söyleyeyim bugüne kadar yollarda hiç yeni kasa mondeo'ya denk gelmedim. Ama az da olsa yeni Avensis gördüm. Senin mantığına göre Avensis, Mondeo'dan daha iyi.



    Birader git falan zaten cok yakisik alan bir uslup.Sen duzgun hitap etmezsen bende etmem.

    Ayrica bu sadece tuz biber olan bir sebep,ana bir sebep degil.Yapacagim yoruma da karisma istersen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba
    nisan ayından itibaren kullanıyorum araç 26 binde şuan.
    eksilerden başlayayım aracın vites dişli oranları uzun olduğu için 1,500 devirin altında ölü ve hafif rampa dahi gelse zor topluyor
    araç 3bin devir 6 vites 186 km hız yapıyor son olarak 220 gördüm hafif eğimli yolda.
    aracın burnu biraz uzun dönüşlerde ara sokaklarda sıkıntı olabiliyor.
    onun dışında arkada şaft tüneli olmaması sebebiyle 3 yetişkin çok rahat oturuyor.
    ben aldığımda 2015 model liste fiyatı 106 idi 6-7 bayi dolaşıp en son 103 e almıştım.
    şuan ki fiyata 117 yazmışsın bu araç için çok fazla.
    yaz aylarında 6,1-6,2 arası yakıt tüketimi vardı şuan 6,5 tan aşağısı olmuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aderinkaya

    Kime ne yazacağımı şaşırdım. Ev satıp arabamı alınır demişsiniz bütün hevesimi kırdınız :) Geçliğimde binmeyeceksem ne zaman bineceğim? Çoluk çocuğa karıştıktan sonra tüm paramı onlara mı akıtayım yoksa kendi zevkime mi?

    İnsignia hiç düşünmüyorum çünkü astradan opelin ne denli sorunlu bir otomobil markası olduğunu biliyorum ki İnsignia 1.6T ya 2009da bindim bayağı trim sesleri ve ufak tefek arızaları nedeni ile gerek yok diye düşünüyorum.

    DSG konusuna gelirsek biraz şans işi sanırım. Stock dsgnin 500hp güçlere kadar sorunsuz dayandığını gördüm çünkü. Yorumlar az daha bu şekilde devam ederse araba almaktan vazgeçeceğim sırf bu paraları hak etmiyorlar diye. İnsanlar yurt dışında bizim 100 bin TL ye bindiğimiz araçlara nerede ise yarı fiyatına biniyor.

    Mondeo düşünmeyişimin sebebi tipini beğenmiyor olmam ve TDCI motorun 80binden 100binden sonra ne gibi sorunlar verdiğini çok kez gördüm. O yüzden çekindiğim bir marka ve 2.eli kesinlikle toyota yada passat kadar hızlı değil. Hayatında her an herşey değişen bir insanım yoksa ikinci el piyasası hiç umurumda olmasa direk gider Mazda 6 alırım.

    valla gençliğinde avensis'e binersen yaşlılığında da benim gibi kira ödersin. ben avensis'e de binmedim yani ama hiç arabasız kalmadım. sonuç; benim yarı maaşımı alanlar ev sahibi oldu...




  • bu fiyatlara sıfır araç alınmaz. düşük müşük itabarımı sarsar vs. demeyip çevreden temiz 2.el alınması taraftarıyım.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.