Şimdi Ara

Passat & Avensis Evi Sattık Hala Karar Veremedik (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
0
Favori
3.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karti

    Dsg avantajı mı yazıyor ben mi yanlış okudum

    bunu yazmaya gelmiştim şimdi gidiyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deliyürek_116

    +sorunsuz bir şanzıman

    yalnız konu sahibi arkadaş "Normal şartlar altında direk Passata yönelesim geliyor DSG avantajı nedeniyle " demiş pek bizimle aynı görüşte gözükmüyor sanki
  • Ateş düştüğü yeri yakar muhterem biz sessiz kalalim boşver.

    Desegeli günler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • seri üretim araçlar içerisinde en hızlı vites geçişi, en düşük yakıt tüketimi, en az kayıpla motordan gücü tekerleklere aktarma ve bu nedenle çok daha hızlı ivmelenme sağlayan şanzıman dsg olduğuna göre avantajlı demesi gayet normal değil mi? diğer tork konvertörlü veya cvt gibi otomatik şanzımanların düz vitesli versiyonlara göre 0-100 değerinin en az 1 saniye daha yavaş ve yakıt tüketiminin de en az 1 litre daha fazla olduğunu görüyoruz fakat dsg'de veriler düz vitese göre bile daha iyi
  • Güle güle
  • Gelin siz bir avensis manuel alip lpg takip misler gibi binin 60.000 Tl bandinda ,kalan parayida altin-dolar ikileminde kullanin ,seneye o paraya dokunmazsaniz bu gidisle o altin-dolar parasi size bir ev daha aldirir, avensis gibi bir aracta size kar kalir...

    Millein agzina bakmayin passat massata para gommeyin,hele hele DSG evlerden irak...

    Emin olun 1-2 yila ne demek istedigimi anlayacaksiniz cunku dolarin bu gidisle surdurulebilir bir tarafi yok...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rdiesel -- 1 Kasım 2016; 15:59:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daerohn

    haklısın ama ne cvt ne de tam otomatik uzun vadede dsg kadar çok sorun yaşatmaz. Toyota CVT misal, arat internette dünyada arızaya rastlayacak mısın? ben arattım uzun uzun denk geldi bir-iki tane. bir de dsg arıza diye arat geçtim türkiye'yi dünyada milletin canı yanmış.

    sen 140b veri aldığın bir araçta "acaba otomatik şanzuman sıkıntısı yaşar mıyım?" diye düşüneceksen bence o aracı değil güvenilir başka bir aracı al. kafana takacak daha az derdin olur.

    Bugün hangisi daha üstün diye sorarsan CVT her DSG'den çok daha avantajlıdır. Sorunsuzluğu bir yana motor optimum devirde sabit kalırken hız sürekli artar veya azalır. bu sistem klasik devir değişkenliği olan bir şanzumanla hayatta kıyaslanmaz. DSG daha az yakabilir ancak o az yaktığı yakıt 60-90b aralığında çift kavrama değişimi ile zaten faydasını götürecektir. CVT diğer tarafta 180b km'ye kadar herhangi bir bakım istemeyen şanzuman.

    ayrıca D segmenti bir araç aldığında 0-100 veya yakıt tüketiminden daha ziyade farklı beklentiler içine girersin. bu 0-100 değeri klasik kullanıcı için hiç bir şey ifade etmez. çok daha ucuza çok daha iyi 0-100 değeri olan araçlar alabilirsin çünkü.

    ek olarak aşağıda güzel bir yazı var.
    http://www.greencarreports.com/news/1092322_why-cvts-won-direct-shift-gearboxes-lost-fuel-economy-fight/page-2

    alıntı:
    Dual-clutch units, on the other hand, have had teething problems. They're expensive to make, too, and require costly maintenance--Volkswagen's units need oil and filter changes every 30,000 miles, running into the hundreds of dollars each time.

    türkçe meali: çift kavrama şanzumanların kavrama sorunları var. imalatı pahalı, yüksek tamiri-bakımı maliyetine sahip. VW şanzumanları her 30b milde (kabaca 50b km) yağ ve filtre değişiklği gerektiriyor ve bir kaç yüz dolara patlıyor.(300$ diyelim-daha fazla da olabilir yüzlerce dolar diyor- misal bizde 900-1000 gibi bir meblağ 100km'de 1lt az yaksa 5lira karın var. 50b km.de 2500tl kar. buna bir de milyar liradan fazla kavrama değişikliğini ekle)

    cvt'ler bahsedilen kadar sorunsuz değiller, nissan qq ve xtraillerin şikayetlerine açıp bir bakın derim. Ayrıca sürekli bağıra bağıra giden ve vites geçişi olmayan bir şanzımanı ben asla tercih etmem, beğenen varsa saygı duyarım. Sorunsuzluk arayan kişinin tercihi tork konvertörlü şanzımanlar olmalıdır ki benim aracım da mercedes 5g-tronik şanzıman var, 16 yaşındaki aracımda sorunsuz olarak çalışmakta ve çok memnunum. fakat bu dsg'nin vites geçişinin çok daha pürüzsüz ve hızlı olduğu gerçeğini ortadan kaldırmıyor. tork konvertörlü ve cvt şanzımanlara göre daha çok arıza verdikleri bir gerçektir fakat sürüş keyfi, yakıt tüketimi ve aracın ivmelenmesine kattığı artıları da göz ardı etmemek lazım.




  • bu arada unutmadan okulu bitirdin mi?
  • Şaka bir yana bence otomatik şart değilse manuel passat, Ama otomatik şartsa avensis. Nacizane fikrim bu yönde ama insigniayida alternatif olarak incele derim. Saygilar hayirlisi insAllah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D segmentte manuel alınacaksa tercih belli 1.tdci titanium mondeo,otomatik alınacaksa insignia.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kime ne yazacağımı şaşırdım. Ev satıp arabamı alınır demişsiniz bütün hevesimi kırdınız :) Geçliğimde binmeyeceksem ne zaman bineceğim? Çoluk çocuğa karıştıktan sonra tüm paramı onlara mı akıtayım yoksa kendi zevkime mi?

    İnsignia hiç düşünmüyorum çünkü astradan opelin ne denli sorunlu bir otomobil markası olduğunu biliyorum ki İnsignia 1.6T ya 2009da bindim bayağı trim sesleri ve ufak tefek arızaları nedeni ile gerek yok diye düşünüyorum.

    DSG konusuna gelirsek biraz şans işi sanırım. Stock dsgnin 500hp güçlere kadar sorunsuz dayandığını gördüm çünkü. Yorumlar az daha bu şekilde devam ederse araba almaktan vazgeçeceğim sırf bu paraları hak etmiyorlar diye. İnsanlar yurt dışında bizim 100 bin TL ye bindiğimiz araçlara nerede ise yarı fiyatına biniyor.

    Mondeo düşünmeyişimin sebebi tipini beğenmiyor olmam ve TDCI motorun 80binden 100binden sonra ne gibi sorunlar verdiğini çok kez gördüm. O yüzden çekindiğim bir marka ve 2.eli kesinlikle toyota yada passat kadar hızlı değil. Hayatında her an herşey değişen bir insanım yoksa ikinci el piyasası hiç umurumda olmasa direk gider Mazda 6 alırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aderinkaya -- 1 Kasım 2016; 20:52:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coder73

    Hocam git beylikdüzünden ev al 150 bin liraya 4 sene sonra 500 olur.

    Beylikduzunde 150bine ev mi kaldi hocam ? Kayasehirde bile 2+1 ler 700bin tl olmus :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sifir araba sart mi? 2012 mercedes c180 75 bin e alinir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • forumdakilere kulak asmayın

    gidin passat ve avensis i sürün beğendiğinizi seçip alın.

    bana kalırsa passat daha önde konfor acısından
  • Maceracılar Avensis yazar ama almaya gelince Passat alır. Gaza gelmeyin .)
  • Avensis 117 bin nedir ya
  • Superb alınabilir.1.6 Tdı dsg prestige
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coder73

    Hocam git beylikdüzünden ev al 150 bin liraya 4 sene sonra 500 olur.

    Konuyla alakasız fakat 150bin tlye beylikdüzünde nerede ev var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle araba almanizi onermem.Eger sartsa tabii ikinci el superb passat insignia mondeo oneriririm.Su durumda sifir araba almak parayi yakmak gibi bir sey piyasa berbat.

    Bir de insignia mondeo onereni anlarimda avensis nedir aga ya gorunmez olma ozelligi var herhalde ortalikta yok :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daerohn

    birader git bir avensis test sürüşü yap sonra gel burada konuş... saydığın araçlardan eksiği yok. tutmaması bu aracın kötü olduğu anlamına gelmez. hatta sana şunu söyleyeyim D segmenti arabalar içinde Mondeo tam bir fiyasko. araç dıştan devasa, süper bir görünümü var içten 4 kişi anca sığar. bagaj komedi 400 küsür litre. neymiş tam boy stepne varrmış. Yol tutuş, malzeme kalitesi falan 10 numara. Motorlar da güzel ancak bu aracın segmenti D'de daha ziyade D Coupe gibi. VW CC rakibi. ki o bile daha fazlasını sunuyor.

    Alacak olsam Mondeo kısıtlı iç hacimi dar bagajı vs aile için son seçenek. Ha yeni evlisindir. 2 kişisindir. gider alırsın saygı duyarım ama aile için alacaksan Avensis o mondeo'yu her türlü katlar.

    Yaa moruk,burda paylasilan gorusler oznel yargi iceriyor,farkinda misin bilmiyorum.Ben sportif havaya sahip araclari begendigim icin o aston martin endamli mondeo beni cezbediyor.400 litre 500 litre bana farkeden bir durum degil.

    Avensisi e5de gormuyorum gibi bir sey(evet metrobus kullaniyorum) o yuzden pek tutulmadigi icin kotu oldugunu dusunuyorum ve toyotanin karakteristigini de sevmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.