Şimdi Ara

Passat CC Satmalımıyım ? Ah bu ustalar..... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.124
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • cloudman34 C kullanıcısına yanıt
    Araç sonuçta belli bir oranda yıpranmıştır, 135bindeki araçtan 0 km sorunsuzluğu beklemek yanlış olur hocam. Ustanızda siz uğraşmayın diye satın demiştir. Planlı bakım takvimine uyarsanız parçaları bozulmadan arıza yapmadan değiştirirseniz pek sorun yaşamazsınız.

    1.4tsi 160bg kronik pronlemleri biliniyor artık, iyi bir usta her sorunu çözer. Bu km den sonra çıkabilecek belli başlı problemler var. Triger zinciri/triger gergisi, ateşleme coili, bujiler, devirdaim, yağ pompası/takozu, bujiler, frenler, dsg ise dsg yağ/ oringler/tüp/filtre mekatronik bakımı vs. kontrol edilmesi/değişmesi gerekebilir. Bunlarda tabi hep maliyet. İyi kötü kabaca hesap kitap yapıp kararı kendiniz veriniz.

    Birde kurum bağlamıştır motor muhtemelen, yakıt sistemi temizlik katkısı+ carbon clean sonrasında engine flush+yağ değişimi yaptırmanızda fayda var.

    Birde aracı düşük devirde kullanmayın. DSG ise Sport modu tercih edin sorun yaşamazsınız muhtemelen. 160bg lik makineler düşük devirde yüklenince piston kırabiliyor.

    Bkz.https://passatturkiye.com/benzinli-motorlar/15649-passat-cc-14-tsi-160hp-aracim-da-piston-kirilma-2.html

    Ben olsam yukarıdaki bakım ve kontrolleri yapar, 150bin civarıda güçlendirilmiş piston, triger değişimi ve dsg bakımı yaptırıp kullanmaya devam ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onatba -- 24 Temmuz 2023; 14:46:24 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Ne derseniz diyin 150binden sonra her araç saatli bomba.
    Metal yorgunluğu diye bişey var.
    Siz aynı ayarda arabaya binmek istiyorsanız 150bine gelene kadar ufak ufak kenara para koy demek istemiş bence.
    Radarınızda sürekli birkaç model olsun. Takipte kalın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim W204 176 bini geçti, 240 KMH+ hızları rahat görüyor, ne motor ne mekanik olarak bir sorun çıkartmadı, hep orijinal parça kullanırım ve bakımları 5 bini geçmeden yaptırıyorum.


    Bence satmayın keyifle sürün. Devir her dakika araba değiştirmeye çok uygun değil. şahsen 2020+ boş arabaya bineceğime 10 yaşında dolu arabaya binmeyi tercih ederim.

  • Hocam nerede oturuyorsunuz? Önce güzel bir VAG ustası bulun gerekirse onun için de konu açın. Aracınıza keyifle biniyorsanız 300 kilometreye kadar rahat binilir. Periyodikleri kaliteli malzemeyle yapacaksınız alt takım masrafından kaçmayacaksanız ufak sorun çıktığı an çözeceksiniz oldu bitti. Bakın bizde 1.6 TDI leon var 2013 model bu hafta 281 bin km oldu (sıfırdan beri bizde) ve geçen merak ettim sanayide biriktirdiğim faturalarımızı topladım araç periyodik dışı dolar bazında ömrü boyunca 2300 dolar masraf çıkarmış 10 yıl için para mı bunlar?

    Sizin aracınıza gelirsek kronikleri artık bilinen ya direk çözülebilen ya da güçlendirilmiş yan sanayiyle geciktirilebilen problemler. Yukarıda @onatba çok güzel anlatmış zaten.

    Kısacası keyif aldığınız aracınızın kilometresi yükseliyor diye korkmayın, araca iyi baktıkça o paralara alacağınız sıfır tenekelerin kat kat keyfine binersiniz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.