Şimdi Ara

Passat vs Talisman 2. el değer kaybı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
3.426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MYılmaz4646 kullanıcısına yanıt
    İyi arabayı mükemmel fiyata almışsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yahu şu forumda ne kadar tuhaf üye varsa toplanmış, passat araca bazat diyerek kendini tatmin edenler var ya :)

    Değer kaybı konusu çok basit, Talisman ülkemizde tutmadı tutmayacak...Tamamen Renault firmasının yanlış stratejileri güzelim arabayı ölü doğmasını sağladı.

    Passat çıktığı günden beri aynı isimle yollarda, firma aracın değer kaybını önlemek adına her şeyi yapıyor, satılması için her türlü donanım şanzıman kombinasyonunu müşteriye sunuyor, ee birde satıyor. Değer kaybı yaşatması için bunların tam tersi olması lazım...

    Bugün passat ismini kaldır seneye farklı isimle çıkar, passat bile sekteye uğrar.
  • egelidost kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 150bin tlye araba alırsam maaşım 10 15bin tl civarı olmalı,oturdugum ev 250bin tl civarı olmalı..o zamanda 2.el değeri falan düşünmeden hoşuma gideni alır binerim
  • Bir galerici olarak bunu söylüyorum. Vw Passat'ı donanım, dsg, fiyat gibi konularda eleştirmeyeceğim. Zaten forumda bu konu defalarca kez konuşuldu. Kimsenin de fikri değişmedi. Herkesin bakış açısı farklı..



    Vw Passat ikinci elde değer kaybı konusunda en başarılı araçlardan biridir. Örneğin 2013 Vw Passat 1.6 TDİ DSG Highline 90.000 TL civarında alıcı bulabiliyor. Gerisini siz düşünün.. O rakamları hakedip etmediği apayrı bir konu ancak Vag grubunun özellikle de Vw'nin her modeli rahatlıkla alıcı bulabiliyor. Bizim tabirimizde ikinci elde hafif araçlar
  • egelidost kullanıcısına yanıt
    hocam mesela insigniyanın hangi modeli hangi opsiyonlarda bu fiyat ? bilmediğimden soruyorumda yanlış anlamayın
  • Geçen perşembe günü Opel bana 113 Bin TL'ye 1,6 dizel otomatik full OPC Line Insignia'yı bırakırız dedi. O paraya boş dizel otomatik Passat alamıyorsun. Talisman da Passat'ta aşırı pahalı hale geldi. Alacak olmam Insignia şuan alınacak bir araç.

    Ben yaz aylarında yeni araç alacağım için bir fiyat araştırması yapıyorum ve Insignia gerçekten şu an alınacak bir araç. Yeni kasası Ekim'de gelecek dedi satış müdürü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egelidost

    Boşver, kimse farkına varmasın bu gerçeğin. Herkes Passat alsın ki ben dopdolu 2013 otomatik Insignia'yı 68000 liraya alabileyim.



    Halkımızın saplantıları ne güzel fırsatlar yaratıyor işte.

    Hi hi evet

    Insignia'nin elle tutulur hic bir modeli ucuz degil. Aldiginiz aracin ucuz olma nedeni 60-70Kr/km yakip, ustune LPG uyumunun da olmamasi.

    Eger 1.4T 140bg manuel Cosmo olsaydi, sizin aracinizdan pahali olurdu.

    3.8 V6 Genesis bile MTV sorunu olmasa daha mantikli bir arac.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elimde 5 sene tutacaksam talisman alırdım.



    Ondan sonra değer kaybı olmaz fazla.

    Ama 160 lığı olacak bastın mı yaslayacak seni...
  • Şu sürü psikolojisi ders olarak okutulması gereken bir şey aslında.Sırf 2.eli iyi diye içime sinmeyen istemediğim bir aracı almaya gönlüm el vermez.O yüzden bmw fiyatına volvo aldım.Şirket arabası gibi adım başı görmekten sıkıldığım müteahhit oğlu arabası 3 serisi yerine s60 aldım çok da memnunum.Sizlere tavsiyem bir arabayı almak için ilk sebebiniz 2.elinin iyi olması değil de içinize sinmesi işte bu benim arabam diyebilmeniz olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc


    quote:

    Orijinalden alıntı: egelidost

    Boşver, kimse farkına varmasın bu gerçeğin. Herkes Passat alsın ki ben dopdolu 2013 otomatik Insignia'yı 68000 liraya alabileyim.



    Halkımızın saplantıları ne güzel fırsatlar yaratıyor işte.

    Hi hi evet

    Insignia'nin elle tutulur hic bir modeli ucuz degil. Aldiginiz aracin ucuz olma nedeni 60-70Kr/km yakip, ustune LPG uyumunun da olmamasi.

    Eger 1.4T 140bg manuel Cosmo olsaydi, sizin aracinizdan pahali olurdu.

    3.8 V6 Genesis bile MTV sorunu olmasa daha mantikli bir arac.

    60-70 kr mi? Yalan uydurmanin mantigi yok. Ortalama 9-10 litre benzinlide kullanim. Yaklasik 50 kurus. Daha sakin kullanirsaniz 7.5_8.5 arasi yakar. Dizeller ise ortalama 7 litre civari yakar. Insanlari kandirmanin manasi yok. Insignia D segmentinde guclu bir alternatiftir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supergoktugtr


    quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc


    quote:

    Orijinalden alıntı: egelidost

    Boşver, kimse farkına varmasın bu gerçeğin. Herkes Passat alsın ki ben dopdolu 2013 otomatik Insignia'yı 68000 liraya alabileyim.



    Halkımızın saplantıları ne güzel fırsatlar yaratıyor işte.

    Hi hi evet

    Insignia'nin elle tutulur hic bir modeli ucuz degil. Aldiginiz aracin ucuz olma nedeni 60-70Kr/km yakip, ustune LPG uyumunun da olmamasi.

    Eger 1.4T 140bg manuel Cosmo olsaydi, sizin aracinizdan pahali olurdu.

    3.8 V6 Genesis bile MTV sorunu olmasa daha mantikli bir arac.

    60-70 kr mi? Yalan uydurmanin mantigi yok. Ortalama 9-10 litre benzinlide kullanim. Yaklasik 50 kurus. Daha sakin kullanirsaniz 7.5_8.5 arasi yakar. Dizeller ise ortalama 7 litre civari yakar. Insanlari kandirmanin manasi yok. Insignia D segmentinde guclu bir alternatiftir.

    7.5-8 yakan 1.6 cdti. Siz insanlari kandirmayin.

    Benzinin litresi 5.25TL olmusken, Insignia gibi D sinifi, 1.5 ton ustu, 18" 245 taban lastikli, 1.6 turbo benzin 170bg, tork konvertorlu otomatik arabanin sehir icinde hakkidir zaten 11-13 litre.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: safa_oyuncu

    Bir galerici olarak bunu söylüyorum. Vw Passat'ı donanım, dsg, fiyat gibi konularda eleştirmeyeceğim. Zaten forumda bu konu defalarca kez konuşuldu. Kimsenin de fikri değişmedi. Herkesin bakış açısı farklı..



    Vw Passat ikinci elde değer kaybı konusunda en başarılı araçlardan biridir. Örneğin 2013 Vw Passat 1.6 TDİ DSG Highline 90.000 TL civarında alıcı bulabiliyor. Gerisini siz düşünün.. O rakamları hakedip etmediği apayrı bir konu ancak Vag grubunun özellikle de Vw'nin her modeli rahatlıkla alıcı bulabiliyor. Bizim tabirimizde ikinci elde hafif araçlar


    Sıfırı 160k 2.eli 90k. 70k değer kaybı olmuyor sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1. Araç şehiriçi 10-11 litre yakıyor. Tamamı yoğun trafik.

    2. Araç şehirdışı 7 litre yakıyor.

    3. Araca uyumlu lpg kitlerinin sıralı listesi:
    A) Prins sıvı lpg sistemi. (7500 lira)
    B) Icom sıvı lpg sistemi. (7500 lira)
    C) Marjet sıvı lpg sistemi. (4000 lira)
    Ç) Landi Renzo sıralı lpg sistemi. (3500 lira)

    İlk saydığım üç sistemde tasarruf oranı %50.

    Üstelik rakibi Passat'ın lpg uyumu da benzer fiyatlı sistemler ile sağlanıyor. Yani lpg uyumu yok demişsiniz ancak bu doğru değil. Atmosferik motorlara kıyasla biraz pahalı sadece.

    1.4 turbo otomatik olsa daha pahalı olurdu demişsiniz. Bu motor Insignia'yı otomatik vitesle birlikte ancak 11,5 saniyede 100 km hıza ulaştırır. Bu motorun lpg uyumu daha iyi olda da verimliliği SIDI motora kıyasla düşük. Keşke olsaydı tabi ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • husock H kullanıcısına yanıt
    2013, 1.6 turbo, 170 beygirlik SIDI motorlu, en dolu model olan Cosmo donanımlı, 40000 km, bir parça lokal boyalı, sunroof opsiyonlu modeli aldım ben bu paraya.

    Açıkçası biraz ucuz denk geldi ama 73 bin lira civarına benzeri hatta belki 2014 modeli bulunur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halalaluya


    quote:

    Orijinalden alıntı: safa_oyuncu

    Bir galerici olarak bunu söylüyorum. Vw Passat'ı donanım, dsg, fiyat gibi konularda eleştirmeyeceğim. Zaten forumda bu konu defalarca kez konuşuldu. Kimsenin de fikri değişmedi. Herkesin bakış açısı farklı..



    Vw Passat ikinci elde değer kaybı konusunda en başarılı araçlardan biridir. Örneğin 2013 Vw Passat 1.6 TDİ DSG Highline 90.000 TL civarında alıcı bulabiliyor. Gerisini siz düşünün.. O rakamları hakedip etmediği apayrı bir konu ancak Vag grubunun özellikle de Vw'nin her modeli rahatlıkla alıcı bulabiliyor. Bizim tabirimizde ikinci elde hafif araçlar


    Sıfırı 160k 2.eli 90k. 70k değer kaybı olmuyor sanırım

    Ben 2013 modellerden bahsetmiştim.

    Vw Passat 2012-2013 fiyat listesi


     Passat vs Talisman 2. el değer kaybı




  • Nerd Miner kullanıcısına yanıt
    Hocam model devamlılığıyla ilgili söylediklerinize katılıyorum. Eklemek istediklerim;

    Latitude tasarım yada kalite olarak avrupa arabası olmaktan uzak bir araçtı. Zaten bu araç aslında Renault değil Renault amblemi basılmış bir Samsung'du. Renault Laguna'yı Türkiye pazarından çekip Latitude'u piyasaya sürdü fakat avrupa ülkelerinin çoğunda Laguna satılmaya devam etti Latitude satışa sunulmadı.
    Şu an avrupadaki Talisman satışları aracın tuttuğunu gösteriyor (aylık 4000 adetlik araç satışı önemli bir baraj). Yani modelin geleceği var gibi. Fakat ülkemizde Talisman'ın tutmama ihtimali yüksek. Passat da D-segment liderliğini kaybetmekten çok uzak, yüksek satışlara sahip. Bu da her 2 aracın 2. el değerlerine yansıyacaktır.
  • quote:

    Latitude tasarım yada kalite olarak avrupa arabası olmaktan uzak bir araçtı. Zaten bu araç aslında Renault değil Renault amblemi basılmış bir Samsung'du. Renault Laguna'yı Türkiye pazarından çekip Latitude'u piyasaya sürdü fakat avrupa ülkelerinin çoğunda Laguna satılmaya devam etti Latitude satışa sunulmadı



    zırvanın zirvesi. 2012 latitude 4 yıldır bizde. iddia ederim muadili (sene/kasa) olan passattan kalite olarak zerrrece aşağı değil. kaldı ki dsg gibi saatli bombaya da sahip değil. iç genişlikten motor şanzımana gayet başabaş. bilmeyen, sahip olmayan, kullanmayan hastalıklı beyinlerin uydurması. gelelim 2. el değer kaybına. doğrudur passatın ikinci eli ülkemizde talismandan daha iyidir daha da iyi olacaktır. 90 ların başında nasıl laguna passattan daha iyi bir araba intibası yaratıyorsa renault firmasının yanlışları sayesinde bugün terazi tersine dönmüştür. ama, passat alan başkalarının hayalini kullanır talisman alan kendininkini.




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Kişisel fikriniz anlarım fakat zırva demeniz gereksiz olmuş. Renault neden Latitude'u avrupada bir çok ülkede satışa sunmadı da Laguna'yı satmaya devam etti ve şu anda Talisman'ı Britanya hariç tüm avrupa ülkelerinde satışa sundu? Latitude avrupada (satışa sunulduğu ülkelerde) 2010-2015 yılları arasında satıldı ve toplam satılan miktar 14.546 adet. ( 2016'nın ilk 9 aylık döneminde ülkemizde satılan Passat miktarı 22.363 adet). Latitude, Renault'nun D-segment'de pazar payını arttırmak için piyasaya sürdüğü bir nevi geçiş aracıydı. Bu arada söylediğim Latitude'un berbat bir araç olduğu da değil. Güncel duruma gelecek olursak Talisman'ın Passat'dan daha güzel bir araç olduğunu düşünüyorum fakat muhtemelen ülkemizdeki Renault algısı yüzünden muhtemelen ülkemizde çok fazla satılmayacak.
  • Latitude ilk ciktigindada yok soyle yok boyle denirdi , araba yol tutmuyor diye firmaya davalar acildi , simdide talisman cok ovuluyor hadi hayirlisi bakalim reno nun bu segmentte daha biseyler basardigi gorulmemisken diger urettigi araclarinda kalitesi ve amaci belliyken kimse kusura bakmasinda talismanla passat kiyaslanmaz ..
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.