Şimdi Ara

Pc aldım ama burnumdan geldi-yardımlarınızı bekliyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
588
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dell Inspiron 7559 B70F161C model leptobu cuma günü teslim aldım. iyi hoş windowsu kurdum ama
    1-pc nin garantisi mart ayında başlamış aklıma gelen iade ürünün bana gönderilmiş olması

     Pc aldım ama burnumdan geldi-yardımlarınızı bekliyorum


    2- 2 3 kez denedim microsoftun kendi sitesinden indirdiğim windowsu kuruyorum ancak

     Pc aldım ama burnumdan geldi-yardımlarınızı bekliyorum


     Pc aldım ama burnumdan geldi-yardımlarınızı bekliyorum


    bu hataları alıyorum. bilgisayarla haşır neşir olan bi kaç arkadaşım donanımsal hatanın olduğunu söyledi.
    yani bir keyifle leptop aldım burnumdan geldi.
    forumda bu konuda bilgi sahibi olan arkadaşlardan isteğim şimdi ben ne yapacağım. sitesinde cayma hakkından bahsetmiş
    süresi ise 14 günmüş fakat not olarakta sıkıştırmış orijinal ambalajı açılmayan herhangibir sistem kurulmayan ürünler
    bu kapsamda diye.
    iade formu doldurmaya çalışıyorum ürün daha sistemlerinde bana verilmiş gözükmediğinden iade formuda dolduramadım
    ebrarbilgisayar.com ile yarın görüşeceğim olmadı müşteri hizmetlerine danışayım dahada olmadı hakem heyetine başvurada
    bulunayım diyorum arkadaşlar siz ne dersiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ek201990 -- 8 Mayıs 2016; 17:53:16 >







  • Bende FHD 8 gb modelini almıştım iki kere teknik servise gönderdim ışık sızması yüzünden ama ikinci aldığım laptopta alt tarafta çizik vardı laptop daha önce kullanılmış gibiydi bende ebrar dan almıştım şimdi teknik servisten doa raporunu aldım ebrara gönderdim daha ulaşmadı bakalım ulaşınca arayıp iade istediğimi söyleyeceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • orada yazan garanti süresine pek takılma, genellikle satın aldığın aydan bir iki ay eski görünüyor. Bende 7537 var, aynı şekilde bir iki ay öncesi görünüyor ama garantili işlemlerde fatura tarihi esas alınıyor.

    Mavi ekran hatası genellikle donanım kaynaklıdır, hem iki hata da birbirinden farklı.

    Sistem kurmak sorun olmaz diye düşünüyorum, Win8.1 ile gelen Lenovo bilgisarı Win10'a yükselttim. Ekrandaki titremeden dolayı iade istedim ve kabul ettiler.
    Dell'in servisi de kötü değil, çok uğraştıracaklarını sanmıyorum. Garantiye gönderirken tamir istemediğini iade/değişim istediğini belirtmen lazım.
  • Ebrar a gönderdim donanımsal ise değişim yapacaklarını söylediler çarşamba ulaşırmış dediklerine göre

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -Maalesef elektronik aletlerde bu tip sıkıntılar oluyor. Bu durumda yapılacak en iyi şey sükunetle sakince aldığınız yerle anlaşma yoluna gitmek. Bende aynı makineden aldım fakat ışık sızmasının çokluğundan iadeye değişime gönderdim satıcı öyle bilindik birisi falan da değil internet siparişiydi. Satıcı 1 hafta geçti para iadesi yapıyım dedi ama ben istemedim yine aynı makineden alacağım diyerek tedarik etti edemedi 3 hafta sonra makine geldi ve de 3 haftadır kullanıyorum. :)

    -9 ay önce Sony Z3 Compact aldım 2 kere kameradan dolayı servislik oldu tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum. Karar lehime çıktı. 2 ay boyunca haftada 1 falan satın aldığım firma ile görüştüm. Tabi onlarda Sony ile görüşüp gerekli yazışmaları yapıyor derken 2 ay öyle geçti geçen ay firma paramı iade etti. :)

    2 olayda anlatmak istediğim sakin olup sabırla hareket ederek davranırsanız sorununuz muhakkak çözülecektir. Hani bazı arkadaşlar sağda solda der ya sesinizi yükseltin gibisinden çirkefçe tavır takının bunlar fasa fiso. Firma dese ki hukuki hakkını yitirdin git mahkemeye ver uğraş dur.

    Mavi ekran hatası donanımın haricinde sürücü sorunu da olabilir. Hatta BIOS sürümünü güncel tutmanızı tavsiye ederim. Kullanılan makinedeki donanımın güncel olmasından ötürü sürücülerin ve BIOS'un güncel olması kararlılığı arttıracaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dmclskn -- 11 Mayıs 2016; 1:57:23 >




  • Ebrar bilgisayar sorunsuz bir şekilde iade mi kabul etti. İyi bir firma gerçekten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Firmadan çok Dell servislerinin başarısı. Ebrar hakkında baya kötü yorum okumuştum demek ki olay satıcıda değil marka temsilcilerinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dell kullanmıyorum ama ebrar bilgisayarla ilgili bir şeyler söyleyebilirim şimdi bende ebarar dan msı aldım ve aşırı ısınma yaşadım zor bela para iadesi istedim ve parayı alıcaz inşallah bekliyorum yani kısaca ebarar dan almayın. mesela büyük ihtimalle benim verdiğim msı yi bir şekilde 0 diye satcaklar o yüzden üzülmüyor da değilim , kısaca bence sorun ebarar da çünkü üstte diğer sorun yaşayan arkadaşta ebrar dan almş . eğer 7 gün dolmadıysa kesinlikle para iadesi iste ister windows kur ister kurma fark ETMEZ 1 hafta içinde koşulsuz değişim veya para iadesi hakkın var .
  • DenizMahir D kullanıcısına yanıt
    hocam msi hangi modeldi? ben 2 sene önce ebrardan bir asus almıştım hicbir sorun yaşamadım ve gayet memnundum. bu sebepten su sıralar almayı düsündügüm bilgisayarı yine ebrardan almayı düsünüyordum fakt aklımı karıstırdınız acıkcası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetc4n

    hocam msi hangi modeldi? ben 2 sene önce ebrardan bir asus almıştım hicbir sorun yaşamadım ve gayet memnundum. bu sebepten su sıralar almayı düsündügüm bilgisayarı yine ebrardan almayı düsünüyordum fakt aklımı karıstırdınız acıkcası.

    MSI GE60 Apache Pro 2QE-1094XTR GTX 960M bu modeli aldım aşırı ısınma vardı zaten üstlere baktığınızda bir iki kişi daha ebrardan aldığı dellerde sorun olduğunu belirtmiş yani bence ebrarda sıkıntı var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DenizMahir -- 31 Mayıs 2016; 19:49:11 >
  • DenizMahir D kullanıcısına yanıt
    o sistemin ısınması pek mümkün değil sanırım. demek ki bilgisayarda sorun var. ama ebrar'dan daha güvenilir bir site de olduğunu sanmıyorum. en azından oradan bir kere alışveriş yaptım ve sorun çıkmadı. bunun dışında her site bir cok iade alıyor. eger iade alınan ürünler bir şekilde onarılıp tekrar sıfır kategorisinde satılıyorsa bu bütün sitelerde oluyordur diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetc4n

    o sistemin ısınması pek mümkün değil sanırım. demek ki bilgisayarda sorun var. ama ebrar'dan daha güvenilir bir site de olduğunu sanmıyorum. en azından oradan bir kere alışveriş yaptım ve sorun çıkmadı. bunun dışında her site bir cok iade alıyor. eger iade alınan ürünler bir şekilde onarılıp tekrar sıfır kategorisinde satılıyorsa bu bütün sitelerde oluyordur diye düşünüyorum.

    karar sizin
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.