Şimdi Ara

Pegasus'tan tarihi anlaşma: Boeing'e 200 uçak siparişi verdi!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
2.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy şu anda #9
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pegasus'tan tarihi anlaşma: Boeing'e 200 uçak siparişi verdi!
    Pegasus Hava Yolları, Boeing ile tarihi bir anlaşma imzalayarak 200 adet Boeing 737-10 model uçak siparişi verdi. 36 milyar dolarlık dev anlaşma kapsamında, ilk 100 uçak 2028 yılından itibaren Pegasus filosuna katılacak.



    Anlaşma kapsamında 2028 yılından itibaren alınacak olan 100 uçağın dışında, ilave 100 adede kadar uçak satın alma opsiyonu bulunuyor. 



    %20 daha düşük yakıt tüketimi sunacak



    Pegasus tarihindeki bu en büyük sipariş, Boeing’in 737 MAX ailesinin en büyük tek koridorlu uçağı olan Boeing 737-10 modelini kapsıyor. Bu uçaklar, CFM International LEAP-1B motorları sayesinde önceki nesile göre %20 daha düşük yakıt tüketimi sunarak, Pegasus'un verimlilik ve çevresel hedeflerine katlı sağlayacak. 



    Boeing 737-10, 230 yolcu taşıma kapasitesine sahip olup, geniş kabin ve büyük bagaj bölmeleri ile daha konforlu bir seyahat deneyimi vadediyor. Pegasus, bu uçaklarla kısa ve orta mesafeli uçuşlarındaki verimliliğini artırmayı ve uçuş ağını genişletmeyi planlıyor.



    Ayrıca Bkz.İnsansız savaş uçağı Bayraktar KIZILELMA, sadece “konuşarak” kontrol edilecek



    Pegasus Hava Yolları CEO’su Güliz Öztürk, imzalanan anlaşmayla ilgili yaptığı açıklamada, “Türkiye’de ve yurt dışında büyüme, yeni rotalar açarak uçuş ağımızı genişletme hedeflerimiz doğrultusunda, filomuza yatırım yapmaya devam ediyoruz. Halen 4,5 yaş ortalamasıyla Türkiye’nin en genç filosuna sahibiz. Boeing uçakları, Pegasus’un havacılık sektörüne girdiği 1990 yılından itibaren operasyonlarımızın ayrılmaz bir parçası oldu. Bu yeni sipariş, Türkiye'nin havacılık sanayisinde de önemli fırsatlar yaratacak” dedi.



     




    Kaynak:https://www.dunya.com/sirketler/pegasus-hava-yollarindan-tarihinin-en-buyuk-anlasmasi-boeing-ile-imzalar-atildi-haberi-757459







  • Düşen 2017-2018 model uçaklara (ki o zamanlar yeni üretimdi) airbus'tan daha eski demek de ne bileyim... boeing bile sıvadığını anlayıp havacılık tarihinin en kanlı yıllarını yazmışken burada böyle kolpa savunma yapmak güldürüyor.
    max-8 -> mcas kaynaklı düşme
    max-9 -> gövdeden parça (kapı) kopması
    Boeing kendisini terkeden müşterilerini tekrar çekmek için deli gibi iskonto uyguluyor.

    İtibarlı havayolları bu indirimlere rağmen boeing'ten uzak durmaya devam ediyorlar..



    Pegasus ise zaten yolcu emniyetini, konforunu ve haklarını çokta dikkate almayan bir firma olarak Boeing'in kendisine sunduğu fırsata balın üzerine çöken sinek gibi hemen atlamıştır..

    Bu habere asla şaşırmadım..
  • Tarihi bir hata Boeing tercihi
  • Max lar şu son surekli düşenlerden değil mi? Airbus varken boeing nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ssbrutality -- 19 Aralık 2024; 19:54:38 >
  • 1600 adet max var havada. sürekli düşme de yok 2 tane olay oldu sadece ve bir süre yerde tutuldular. 2021 den sonra uçuşlara yeniden izin verildi. 

  • Hayatımda iki kez pegasusla uçma hatasını yaptım daha uçmam.

    İlkinde mahkemeye verdim kazandım, üst mahkemeye taşıdılar onu da kazandım. Aradan 7 yıl geçti tekrar deneyeyim dedim kalite aynı. En azından istikrarlı bir firma kalitesizliğini hiç bozmamış.
  • ssbrutality S kullanıcısına yanıt
    Basının çarpıtmalarının gazına gelmeyin. Hizmete girdiğinden beri 2 tane max düştü evet ama uçaklar yere indirildi ve sorun çözüldü. Airbus’ı sütten çıkmış ak kaşık sanmak ve tekel haline getirmek hata olur. Düştü diye haber yapılan 737’lerin çoğu Airbus daha kurulmamışken üretilen uçaklar. Ayrıca şu an sözde basın da en ufak Boeing haberine skandal diye başlık atıyor. Lastik patlar, bakımda hata olur hemen “yine boeing yine skandal “ diye manşetler. Airbuslarda da yaşanıyor ama ilgi çekmiyor diye Türk basını haber yapmıyor.
  • Düşen 2017-2018 model uçaklara (ki o zamanlar yeni üretimdi) airbus'tan daha eski demek de ne bileyim... boeing bile sıvadığını anlayıp havacılık tarihinin en kanlı yıllarını yazmışken burada böyle kolpa savunma yapmak güldürüyor.
    max-8 -> mcas kaynaklı düşme
    max-9 -> gövdeden parça (kapı) kopması
  • Schtroumpf Grognon kullanıcısına yanıt
    Dava devam ederken ölen gizli tanık mesela.
    TR de değil Amerika da gizli tanık dava devam ederken şans eseri öldü, kader işte 😀
  • Üf deli para.
  • Tam %100 airbusa geçecekler diye düşünürken ters köşe yaptılar. Aslında oldukça mantıklı çünkü Airbus tekelleşirse hem gevşer hem de fiyat rekabeti kalmaz. Ki bir havayolunu tek üreticiye bağlarsan üretici seni bir yerden sonra umursamamaya başlar. Ne de olsa bana muhtaç, tüm personeli benim uçaklarım için eğitilmiş kafasına girer.
  • Schtroumpf Grognon kullanıcısına yanıt
    Maxlere airbustan eski diyen olmadı. Düşen Classic seri 737’lere Skandal diye manşet atanlara seslendim ama illa kendini üstü başkasını cahil görmek istiyorsan sorun yok. İstersen tüm boeingler düştü, Airbus dünyanın kurtarıcısı da diyebilirsin. Ne de olsa Boeing linç eden ilgi görüyor.
  • khaos kullanıcısına yanıt
    He filosu sadece 737 den oluşan o kadar havayolu var hepsi beyinsiz sadece Airbus kullananlar akıllı
  • Yakında (3-5yıl) avrupada da bir şirket satın alacak veya ortak olacak ve avrupaya tamamen açılacak diye düşünüyorum.
  • Öyleler can ökten problemin mi var
  • Pegasus dolmuş gibi uçuyor, aslında heyecanlı da oluyor, heyecan seven binsin. :)
  • khaos kullanıcısına yanıt
    Aslında şu anda Boeing almak daha mantıklı, adamlar yoğurdu üfleyerek yiyorlardır, şu anda boeingden çok daha dikkatli olduklarına eminim, aksi durumda batarlar zaten, hatta imaj düzeltmek için fiyat avantajı da sunarlar, arkalarında abd olduğu için finansman kullanmak da sorun olmaz.
  • Boeing kendisini terkeden müşterilerini tekrar çekmek için deli gibi iskonto uyguluyor.

    İtibarlı havayolları bu indirimlere rağmen boeing'ten uzak durmaya devam ediyorlar..



    Pegasus ise zaten yolcu emniyetini, konforunu ve haklarını çokta dikkate almayan bir firma olarak Boeing'in kendisine sunduğu fırsata balın üzerine çöken sinek gibi hemen atlamıştır..

    Bu habere asla şaşırmadım..
  • Bunlar müşteri hizmetlerini bile paralı yapmıştı. Onda lowcost böyle ryanair de böyle diye canla başla savunanlar oldu sosyal medyada. Sonra bagajı bile paralı yaptılar ayrıntıyı hatırlamıyorum ekstra bagajı değil bak kabin bagajını mı uçak bagajını mı ne komple paralı yaptılar valiz taşıyorsan donuna kadar veriyordun. He işte ondan beri kullanmıyorum. Tramvayla merterden zeytinburnuna gitmiyoruz ya şehir değiştiriyoruz tabi bagaj taşıyacaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stoa -- 20 Aralık 2024; 2:27:45 >
  • omanner kullanıcısına yanıt
    Boeing’de bir olay daha olması bu defa Boeing den çok ABD ye zarar verir. FAA de deli gibi denetliyor ama olan oldu üç beş video izleyen Boeing linç ediyor.
  • RealOmer kullanıcısına yanıt
    Sen bir havayolu kur kral belli ki üstün bir zekaya sahipsin harcıyorlar seni buralarda
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.