Şimdi Ara

Pelicell (Rezilcell) Hakkım Haram zıkkım olsun!!! Uzak durun!!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
2.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt

    Hocam, BTK ya Cimer üzerinden de yazabilirsiniz, dilekçe detayına ilgili firmanın tuketici.btk.gov.tr talep açma listesinde olmadığı için yazdığınızı da belirtebilirsiniz.


    Hepsini geçiyorum, ifadeleriniz çok kusurlu. Sizin yazdıklarınıza kanunda "ticari itibarı zedeleme suçu" deniyor. Elinizde bir tane resmi bilgi veya belge yok, kurumlara başvurunuz da yok anladığım kadarıyla. Firma bu yazdıklarınızı ekran görüntüsü yapıp size dava açabiliyor. Forumda daha önce benzeri çok oldu.


    Benim size tavsiyem, elinizdeki tüm bilgi ve belgelerle tüketici hakem heyetine, tuketici mahkemesine veya bir üstteki mesajımda gönderdiğim BTK bölge müdürlüğüne bir mail atmanız. Ayrıca Cimer den de BTK ya yönelik olarak yazıp belge ekleyebilirsiniz.


    Gönderme ekranında, listede BTK çıkmayacak, iletişim başkanlığı seçmelisiniz o kısımda.


    Selamlar





  • İnternet servis sağlayıcılar, bir yıldan uzun süreli taahhütlerin bahsettiğiniz şekilde iptaline sadece hizmette kusur olması durumunda sıcak bakıyor. Forumda bununla ilgili yüzlerce kez yazıldı, yüzlerce konu açıldı. Aksi halde dava açıp ilgili tutarı geri istiyorlar ve senelerce uğraşıyorsunuz, bildiğiniz gibi tüketici hakem heyeti kararlarına her iki taraf da tüketici mahkemelerinde itiraz edebiliyor.


    Ayrıca;


    İşletmeciler sizden taahhüt iptal bedeli istemiyor, bağlantı bedeli, aktivasyon bedeli, kurulum hizmeti gibi tutarları geri istiyorlar. Yani hizmet sözleşmelerinde "taahhütten cayma bedeli" diye bir şey yok zaten. Ne var? İptal edersen sana başlangıçta ücretsiz verdiğim şeyleri bana geri öde diyor. Kanunda da bunu talep etme hakkı var.


    Yani hizmette kusur yoksa, tuketici hakem heyetleri tüketici lehinde karar verse bile, işletmeci bunu tüketici mahkemesine götürüp iptalini talep ediyor. Forumumuzda geçtiğimiz yıllarda çokça okuduğumuz bir konu bu.





  • kuzeyogi kullanıcısına yanıt

    Hız testleri bir kanıt değildir, kanıt sayılabilmesi için,hız testlerinin modeme kablo ile bağlı olarak yapılması ve işletmecinin tercih ettiği sunucu üzerinden yapılması gerekli. Hatta çoğu işletmeci kendi sitesi üzerinden yapılan hız testlerini kabul ediyor sadece. Wifi üzerinden yapılan hiçbir hız testinin bilir kişiler nezdinde de bir geçerliliği yoktur. İsterse modem bilgisayarın yanında olsun bir önemi yok.


    Testin kablo ile yapıldığı da video ile gösterilmelidir. Bu şekilde kanıt sayılabilir.


    Eğer bu konuda daha detaylı araştırma yapmak isterseniz, hukuk siteleri bu tarz davaların detaylarıyla dolu hocam.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Doğrudur hocam.Çok teknik bilgim yok fakat arkadaşın dediği gibi sözleşmenin 1 senesi dolduktan sonra sözleşmeyi tek taraflı fesh edebiliyor.Onun için yazdım.Ben internet aboneliği için değil ama pronet alarm sistemleri ile bu sıkıntıyı yaşadım 1 senem dolduktan sonra fesh ettim 2 yıllık taahhütü.

  • kuzeyogi kullanıcısına yanıt

    Hocam alarm sistemleri ile ilgili hukuki süreci bilmiyorum, yani alarm firma sözleşmesini hiç incelemedim demek istiyorum. İnceleme imkanım olursa daha doğru konuşabilirim.


    Orada hizmette bir kusur vardı anladığım kadarıyla, işletmeciler açısından da üstte bahsettiğim gibi bir kusur olmadığı sürece sizi tüketici mahkemesine götürüyorlar tüketici hakem heyeti kararının ardından. O süreci yaşayan çok forum arkadaşımız oldu. Bazen THH ler tüketici lehinde karar veriyor ama işletmeciler/şahıslar o karara itiraz edebiliyorlar tüketici mahkemesi aracılığı ile.


    Yani bir yıldan uzun taahhütler konusu çok uzun bir konu ve forumumuzda da çok uzun süredir tartışılıyor. Bununla ilgili birçok konu açılmıştı geçmişte. Yani denenebilir tabiki ama sonucunda dava açılması da var, karar kişiye ait elbette. Bir de forum arkadaşımızın konusunun ilk mesajında hizmetteki kusur ile ilgili yaptığı herhangi bir resmi başvuru göremedim. Keşke yapsaydı zaman içerisinde. Yine de geç olsun güç olmasın diyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 1 Mayıs 2023; 17:7:21 >




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Ya arkadaş sen ne anlatıyorsun burda? Cimer'e başvurunca da BTK ya yönlendiriyor zaten sonuç alamıyorsun yine?. ee yani bir sen mi işi biliyorsun burda, ya da resmi makamlara başvurunca sorununu çözebiliyor gibi konuşmanın amacı nedir ,haksızken haklı çıkmak mı? Kaldı ki kendinle bile çelişkiye düşmüşsün yukarıdaki mesajlarında,, ayrıca firma kusuru olduğunu nasıl kabul edecek peki bir anlatır mısın..

    Ayrıca neyin firma itibarından bahsediyorsun Allah aşkına? yaklaşık 10 gündür doğru düzgün internet hizmeti alamıyoruz,şu sürede mobil internete para ödemekten ,bizim yaşadığımız maddi manevi iş kaybından oluşan zararlar ne olacak peki, kim karşılayacak bunları?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bella Ciao -- 1 Mayıs 2023; 18:51:5 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 100-200 daha verin bu rezil firmalarla muhattap olmayın. türk telekom'a geçtim kafam rahat.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Kafayı takmışsın bi resmi başvuruya, başka bir şey yok..sanki resmi başvuru yapınca sonuç değişiyor..
    Hadi şimdi firma itibarını düşündüğün kadar ,biz mağdur abonelere çözüm önerilerini de bekliyoruz burda,hattı taşı da dersen yarın taşıyacam hemen , amma arkamızdan taahhüt cezası ,cayma cezası,zırt vırt cezası derlerse bozuşuruz burda bilesin

    Benim derdim seninle değil burda,ama gelip burda resmi makamlara şikayet edince bir sonuç alınıyor gibi yazma burda ,bak rica ediyorum.

    Örnek,benzer sorunları yaşayan bir arkadaşımızdan sıcağı sıcağına alınmıştır.

    Pelicell (Rezilcell) Hakkım Haram zıkkım olsun!!! Uzak durun!!!!

    Pelicell (Rezilcell) Hakkım Haram zıkkım olsun!!! Uzak durun!!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bella Ciao -- 1 Mayıs 2023; 18:51:56 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Cimere girdim ve şikayetimi yazdım. Fakat şikayet ne btk ne pelicell nede başka şikayeti gönderebileceğim uygun bir kurum yok. Eğer bilginiz varsa eleştirmek yerine yol gösterseniz daha iyi değil mi?


    Evet THH ne vermedim çünkü sorun çözüldü, çözülüyor, çözülecek diye sürekli yalan beyanda bulundular, bende inandım. BTK ya başvurusu yok demişsiniz ama YAPILAMIYOR. Olsa 1000 kere yapmış, buradaki arkadaşlara da nasıl yapılacağını anlatmıştım.


    Eğer yine benim bilmediğim bir şeyi biliyorsanız paylaşım öğrenelim.


    Verdiğiniz linklerde de işe yarar bişey yok. Google da var diyeceğinize biliyorsanız paylaşın. Burada paylaşmadığımıza göre varsa da bulamamışızdır.



    Mesajınızın amacını dahi anlayamadım.



    Edit.


    Ben mesajı yazarken başka mesajlar gelmiş.


    Benim elimde kanıt olsun olmasın, log vs. kaydı vardır muhakkak internet kopması, hızlar veya internetin olmadığı süreç ile alakalı.


    Ayrıca benim thh lik bir durumum yok. Hattımı yarın taşıma işlemine başlıyorum. Bana memnun değilseniz cayma bedeli almayız demişlerdi. Onun ekran kaydı duruyor. Gerçi bunlara güven olmaz.


    Sonuç olarak ben burda kimseden yardım yada çözüm beklemiyorum. Sadece bu firmanın gerçek yüzünü insanlara göstermeye çalışıyorum. Tek cümle yalanım yok bu konuda. Ben bu çöp firmayı seçerken böyle bir konu olsaydı kara listeye alırdım mesela.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 1 Mayıs 2023; 18:24:55 >




  • Pelicell (Rezilcell) Hakkım Haram zıkkım olsun!!! Uzak durun!!!!



    Rezilcell den şu an mesaj geldi. Lakin hala internet yok. Daha ne kanıtı olmalı acabA?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 1 Mayıs 2023; 18:30:57 >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Bunları paylaşman önemli, çünkü en azından ortada bir sorunun var olduğuna inanır artık belki, çünkü ona bile inanmamış yukarıda mesajlarda gördüğümüz üzere..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bella Ciao kullanıcısına yanıt

    Btk ya başvurup mağduriyetinle ilgili menfi veya müspet bir yanıt alamazsan,mahkemeye başvurduğunda mahkeme seni haklı bulacaktır çünkü ilgili denetleyici ve düzenleyici kurum görevini yerine getirmemiş olur. Pelicell (Rezilcell) Hakkım Haram zıkkım olsun!!! Uzak durun!!!! 

    Bunu da kanıtlamak için resmi başvurularınızı dosya eki yapıyorsunuz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 2 Mayıs 2023; 21:56:27 >
  • Bella Ciao kullanıcısına yanıt

    İlgili düzenleyici ve denetleyici kurumdan alınan yanıttan memnun olunmaması halinde başvurulacak kurumları anlattığımız ana konularımız var, arkadaşınıza linklerini gönderebilirsiniz. Pelicell (Rezilcell) Hakkım Haram zıkkım olsun!!! Uzak durun!!!! 

  • Bir diğer mesajımda Cimer üzerinden nasıl BTK ya ulaşacağınızı anlatmıştım, listede çıkmadığını ve yapmanız gerekenleri anlatmıştım.

  • Pelicell bu mesajlardan sonra kendini duzeltmeli yoksa çok müşteri kaybeder, en son netglaksi patladı hala internet veremiyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.