Pelicell (Rezilcell) firmasında talihsizlik sorunu taahhüt verdim ve belamı buldum. Abonesi olduğum 1.5 senedir yaşadığım rezillikleri paylaşayım da ne olduklarını herkes bilsin. Çok fazla ekran görüntüsü, vs. var ama sadece bir kaç tanesini ekliyorum. Hergün internet kesiliyor. Hiç fire vermiyor. Müşteri hizmetlerine ulaşmak mümkün değil. Her söyledikleri yalan, hayatları sahtekarlık üzerine kurulmuş bir firma. Zerre karakter, ahlak etik vs. hiç bir şey yok. İnsan normal konuşma gibi yalan söyleyebilmesi için profesyonel olması gerekir. İşte bunlar profesyonel yalancı. Mesaj atıyorum internet yok diye. Ekran görüntüsünü ekliyorum. Yorum sizin. Bildiğin dalga geçiyorlar insanlarla. Tek sorunu bu zannetmeyin. 250mbs parası alırlar ama hızı asla vermezler. Nasıl mı? Hız testi sonuçlarımın fotoğrafını ekliyorum. Yorum yine sizin. Aylarca düzgün internete giremedik. Utamadan ''paranızı iade ettik ya'' mesajı atmışlar. Bi kontrol edeyim dedim. Buda yalan. Diyorum ya profesyonel yalancılar. Telefon ile tesadüfen 2. kere ulaştığım gündü. Ağzıma geleni saydım. Bunun üzerine bana 20tl iade etmişler . Parasında değilim, aylarca internete düzgün giremedim üzerine bana sadaka verdiler. Ha sorunlar bittimi? Tabiki hayır. Bana ABD üzerinden ip veriyorlar. Bundan dolayı oyun falan oynamak mümkün değil ping 250ms. Netflix bile 480p açılıyor (250mbs internet hızı ile), bazı sitelere hiç giremediğim için türkiye proxy si kullanıyorum. Şaka mı yapıyorum sanıyorsunuz? Hayır. Türkiye proxy si ile internete girmek durumunda kalıyorum. Buyrun ekran görüntüsünü paylaşıyorum. Birazdan düzelir, modemi aç kapa düzelir, bugün gün içerisinde düzelir vs. düzenli kullandıkları yalanlar. 2 akrabamı 1 arkadaşımı bu firmaya sırf 10tl ucuz diye taşıdık. Firmanın sayesinde iyice sıkı fıkı olduk, her gün telefonlaşıp bu çöpcell in dedikodusunu yapıyoruz. BENİM 2 AYIM KALDI. DİŞİMİ SIKIP BU P.....K YUVASINDAN AYRILIYORUM. BU KONUYUDA BEN ETTİM SİZ ETMEYİM DİYE AÇIYORUM. AMAN HA AMAN, KAFAYI YEMEYE RAMAK KALDI. HAYATIN STRESİ FAZLASI İLE VARKEN BİRDE BUNLARLA UĞRAŞMAYIN. SAĞLIĞINIZDAN OLMAYIN. Şu an yine yok internet Allah bunları bildiği gibi yapsın. Zerre hakkım varsa zehir olsun, 7 sülalesinden çıksın inşallah. ------------RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN BU FİRMADAN UZAK DURUN---------------- < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 30 Nisan 2023; 15:50:42 > |
Pelicell (Rezilcell) Hakkım Haram zıkkım olsun!!! Uzak durun!!!!
-
-
1.5 senedir kullaniyorum taahhut geregi cikamadim nerden yaptiysam taahhut artik guvenip bastan beri hep paket kaybi sorunu yasadim 1 aydirda ip sorunu yasiyorum zateb ip sorunu olunca tum sorunlar beraberinde geliyor tavsiye etmiyorum -
TTnet kullanırken dahi ne olur ne olmaz diye taahhüt vermeyen ben gelip te bu firmaya bile bile ladeslendim. Kendime çok kızıyorum. Temmuzda taahhüttüm bitiyor çok şükür. Bunların sitesini direk kara listeye ekleyeceğim.
-
Bende nasil olduysa bosluguma gelip taahhut verdim biter bitmez pelicelle elveda -
2 yıllık taahhütüm var 7 aydır kullanıyorum kesinlikle tavsiye etmem devamlı kesinti yaşıyoruz
-
Ne güzel Texas üzerinden internete çıkıyorsunuz. Adamlar size bedava vpn hizmeti vermişler. Sansür yok bişey yok. Oh ne rahat. Netflixde filan Türkiye'de izlenemeyen içerikleri de izlersiniz böylece. Daha ne istiyonuz :)
NOT: Şakadır.
-
Alıntı
metni:2 akrabamı 1 arkadaşımı bu firmaya sırf 10tl ucuz diye taşıdık. İşte hikaye burada başlıyor esasen. Mesela 10tl daha ucuz diye yan sanayi balata taktırıyorsun arabana, sonra yola fırlayan çocuğa vuruyorsun ve katil oluyorsun. Mesela ustan diyor ki, "kardeşim disklerin değişmesi lazım" sen de diyorsun ki "torna yaptıralım, yan sanayi takalım" ve sonra frenlerin tutmuyor.
Mesela sana diyorlar ki, "kardeşim orjinal yağ 900tl ama yan sanayisi 850tl" sen de diyorsun ki "yan sanayi olsun."
Yani o kaçtığınız 10 tl ler, 50 tl ler aslında size ve çevrenizdekilere mâl oluyor.
Ben burada Pelicell şöyledir böyledir demiyorum. Zaten firma BTK ya bağlı faaliyet gösteriyor. BTK ya tuketici.btk.gov.tr adresinden şikayet edebilirsiniz ilgili firmayı. Mesele bu değil esasen.
Mesela örnek bankası var diyelim. Havale eft ücreti 1tl alıyor diye örnek2 bankasına geçiyorsunuz ya orada havale eft ücretsiz diye. Sonra kapı duvar oluyor en ufak sorunda değil mi? Sonra BDDK ya şikayet edip bekliyorsunuz öylece.
Yani aslında o kaçmaya çalıştığımız tutarlar bir şekilde fazlasıyla bize geri dönüyor, bence bunun farkına varmalıyız.
Mesela sanayide triger zincirini bin tl ye değiştiriyorlardı, ben yetkili serviste 3,4 bin küsüre değiştirmiştim. Herkes alay etmişti benimle o kadar para verilir mi kardeşim hesabı.
Tabi bazen hizmetleri pahalıdan tercih ettiğimiz halde başımıza olmadık işler gelebiliyor. Tabi karşınızda muhatap bulabiliyorsunuz, öyle bir avantajı oluyor. Bazen o bulduğunuz muhatap sorununuza çözüm bulmuyor, bulabildiğiniz de bir işe yaramıyor o ayrı mesele.
Yani ben konuyla alakalı bir şey yazmadım esasen ama daha genel bir yorum yazma gereksinimi duydum nedense.
Not: Mesajım şahıs ve şirketler/kurumlar özelinde değil, genel durum özetidir. Geçmiş olsun.
-
Esasen durum şöyle. TTnet harici tüm kullanıcılar 3-5 kuruş kar için farklı firmaları tercih ediyorlar. Ana sağlayıcı belli. Ben ise şu ana kadar Ttnet, turknet, milenicom, gibir, tbtnet i kullanmış biri olarak bu sağlayıcılar arasında bir fark göremedim. Ufak tefek sorunlar olsa da çok kısa sürede halledildi. Sıkıntı vermedi. Bunun üzerine genel prensibim aynı hizmeti en uyguna veren firmayı tercih etmek üzerine kuruldu.
Bu firma tamamen beceriksizler ve yalancılar ile kurulmuş bir müessese. Bunun herhangi bir şeyle açılabileceğini sanmıyorum. Sanayi örneği bence buraya pek uygun olmadı. Burada asıl hatam bunlara güvenip taahhüt vermekti. TTnet e taahhüt vermeyen ben.. basiretim bağladı heralde. Böyle bir saçmalık yapmamam gerekirdi....
BTK üzerinden şikayet etme şansın yok maalesef. Seçenekler arasında bu firma çıkmıyor. Daha önce denedik.
Bize olan oldu. En azından başkasına olmasın. Ne yapalım.
-
Aklı olan girmesin ucuz telekom alt yapısı sanki ne olacak diye girdiydim girdim gireli en az 2 ayda bir 1 hafta internet yok. Fiyat ucuz gibi fakat kullanamadıktan sonra ucuz bi manasıyok -
Şu an bile internetim yok. Elime gecseler 1 kaşık suda boğarım bunları.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 1 Mayıs 2023; 0:33:1 > -
internet geldi mi modemde bağlantı var gözüküyor fakat erişim yok.
-
Yok gece boyunca da yoktu internet,şu an yine yok,BTK denen kamu çiftliği kurum, lisans parası alıp kenara çekildikçe hiçbir şey yapmadıkça bu tür firmalara, bu kepazelikler mümkünü yok bitmez.. -
Tamamen yanlış bilgileriniz,..bir kere 200 bin altında abonesi olan firmaları, BTK'ya şikayet edemiyorsunuz..çünkü BTK bu tür firmalardan,müşterilere internet hizmeti vermesi için yüklü lisans paralarını alıp, kenara çekiliyor ve bir dahada o firma adına ne şikayet alıyor,ne de denetliyor..bu tür firmalarda bunu bildiklerinden müşteriye her türlü pisliği yapmayı kendilerine mübah görüyorlar....
Yıl olmuş 2023, meydanlarda Ay'a gideceğimiz söyleniyor ,ancak daha standart interneti bile bulamadık..bulanlar da okkalı fiyatlar ödüyorlar bugün en temel standart internet hizmetine bile..yıllarca yalın interneti kendinden başka kimseye sattırmayan, piyasada rekabete izin vermeyen özelleştirilip içi boşaltılıp bırakılan bir kurum ,bugün ne derse piyasada yine onun dediği oluyor ,BTK denen kurumun gözü önünde oluyor hemde tüm bunlar..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bella Ciao -- 1 Mayıs 2023; 8:42:1 > -
quote:
Orijinalden alıntı: mertsutinternet geldi mi modemde bağlantı var gözüküyor fakat erişim yok.
Şu saat oldu ne İnternet var ne telefonu açan.
-
Abonelik sözleşmeleri yönetmeliğine göre 1 ve daha uzun süreli taahhütler de 1 sene dolduktan sonra sözleşmeyi iptal etme hakkı tüketicinin elinde.Eğer size taahhüt bozma gibi saçma sebepler ortaya atarlarsa bu sözleşmeyi söyleyip hakkınızı arayabilirsiniz.Ben bu sözleşme sayesinde pronet alarm gibi illet bir firmadan kurtuldum.Eğer herşeye rağmen gene ceza keserler ise veriyorsunuz tüketici hakem heyetine siz uğraşmadan onlar hallediyor.
www.mevzuat.gov.trMevzuat Bilgi Sistemihttps://www.mevzuat.gov.tr/File/GeneratePdf?mevzuatNo=20480&mevzuatTur=KurumVeKurulusYonetmeligi&mevzuatTertip=5
-
Ve kaldı ki 1 seneniz bile dolmamış olsa size taahhüt ettikleri hızı ve hizmeti kesintisiz sağlayamadıklarını ispat edebiliyorsunuz.Bence hiç uğraşmayın iptal edip verin tüketici hakem heyetine.
-
Bende bu firmada aynı sorunu yaşıyorum yaklaşık 10 gündür internet yok, lakin bizim taahhüt 2 yıllıktı,1 yılı bitti, şimdi sözleşme zaten komedi gibi üzerinde ne verdikleri hizmet,ne de süresi belli değil ,şimdi hizmeti taşısak, bunlar 10 gündür veremedikleri internet hizmetine hiç bakmayıp, cayma indirim cezası yansıtırlar utanmadan..Eğer işletmeci hizmeti düzgün veremiyorsa abonenin sözleşmeyi fesih hakkı var zaten ancak biz 10 gündür, sürekli kesintilerin olduğunu ve hizmet alamadığımızı nasıl kayıt altına alacağız,yani modemden log kayıtları mı almak gerekiyor acaba Thh ye başvuru için..?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi righteous@ -- 1 Mayıs 2023; 13:39:4 > -
Bende merak ediyorum bunu. Bilgilendirebilen olursa çok memnun olurum. Yarın hizmet taşıma için evrak gönderiyorum.
-
Hız testinin ekran görüntülerini alın modemdeki kayıtları da alın e devlet üzerinden başvurun thh ye.İndirim cezası falan alamazlar.Yönetmelikte açıkca söylüyor 1 yıl dolduğunda tüketici sözleşmeyi fesh edebilir.Satıcı da herhangi bir ceza yansıtamaz.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Bella Ciao
Tamamen yanlış bilgileriniz,..bir kere 200 bin altında abonesi olan firmaları, BTK'ya şikayet edemiyorsunuz..çünkü BTK bu tür firmalardan,müşterilere internet hizmeti vermesi için yüklü lisans paralarını alıp, kenara çekiliyor ve bir dahada o firma adına ne şikayet alıyor,ne de denetliyor..bu tür firmalarda bunu bildiklerinden müşteriye her türlü pisliği yapmayı kendilerine mübah görüyorlar....
Yıl olmuş 2023, meydanlarda Ay'a gideceğimiz söyleniyor ,ancak daha standart interneti bile bulamadık..bulanlar da okkalı fiyatlar ödüyorlar bugün en temel standart internet hizmetine bile..yıllarca yalın interneti kendinden başka kimseye sattırmayan, piyasada rekabete izin vermeyen özelleştirilip içi boşaltılıp bırakılan bir kurum ,bugün ne derse piyasada yine onun dediği oluyor ,BTK denen kurumun gözü önünde oluyor hemde tüm bunlar..Benim verdiğim bilgilere yanlış demişsiniz, ben de madem öyle doğru olduğunu resmi verilerle açıklayayım.
- Abone sayısı 200 bin altı işletmecileri tuketici.btk.gov.tr adresinden şikayet edemezsiniz çünkü listede bu firmalar çıkmıyor ancak tuketici.btk.gov.tr adresinde 200 bin abone altı işletmecilerin Cimer üzerinden şikayet edilebileceği belirtilmiş.
2. Tüm işletmeciler, operatörler, sunucu hizmeti veren herkes BTK çatısı ve lisansı altında faaliyet göstermektedir. BTK nın izni ve onayı olmadan, denetimi olmadan bahsi geçen grupta hiçbir firma faaliyet gösteremez.
3. BTK nın denetimi olmadan, izni olmadan, ruhsat vermeden bahsi geçen grupta hiçbir firma faaliyette bulunamaz.
yetkilendirme.btk.gov.trİşletmecilerhttps://yetkilendirme.btk.gov.tr/Yetkilendirme/isletmeci-arama.xhtmlwww.btk.gov.trBirimler ve Görevleri - Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumuhttps://www.btk.gov.tr/birimler-ve-gorevleri(BTK bölge müdürlükleri adres ve telefonları üstteki linkte yer alıyor)
BTK, ruhsatını verdiği, denetimini yaptığı herhangi bir kurumla ilgili " ben ilgilenmem, ben karışmam" diyemez ve ilgili kanunda da denetim ve düzenleme yetkisi olduğu belirtiliyor ruhsat verdiği işletmeciler üzerinde.
Hepsini geçtim, ortada bir mağduriyet varsa bu ülkenin MÜRACAAT SAVCILIĞI diye bir makamı var ve her kurumdan üstündür. BTK nın görevini yaptığını düşünmüyorsanız buyrun sizleri en yakın Adalet Sarayında bulunan Müracaat Savcılığı makamına davet ediyorum elinizdeki tüm belge ve bilgileri kendilerine teslim edin ve süreci de an ve an paylaşın forumumuzda.
Bir kere ayıplı hizmet diye bir durum da var. Konuyu açan arkadaşımız bu kadar geçen sürede her gün internetinin kesildiğini beyan etmiş ama tüketici hakem heyeti, tüketici mahkemesine başvurdum diye bir beyanatını göremiyorum. Hepsini geçtim, BTK ya resmi yollardan yapılmış bir başvurusu veya almış olduğu bir yanıtı da yok. Sadece firma ile muhatap olmuş. Ne bir resmi başvurusu var ne başka bir şey. Yani yumurta kapıya gelince tabiri ile bu konuyu açmış.
Ayrıca biliyor musunuz, bu tarz şeyler "ticari itibarı zedeleme suçu" kapsamına giriyor. Çünkü elinde hiçbir resmi bilgi veya belge olmadan açıyorlar bu tarz konuları. Firmadan alınmış whatsapp ekran görüntüsü bir resmiyet içermiyor, çünkü o firmayı denetleyen ve ruhsatı veren kurum BTK ve ne BTK ya ne de tüketici hakem heyetine ne de tüketici mahkemesine bir başvuru göremiyorum ben ilk mesajda bu bahsi geçen konularla ilgili.
Sizin kadar negatif bakmıyorum çünkü konuda bahsi geçen durum dahil yüzlerce farklı durum için başvurulacak kurum, kuruluş, yüzlerce linki yıllarca forumumuzda paylaştık yıllar içerisinde. Arayan zaten buluyor Google aramaları vasıtasıyla. Yani araştıran, bulan, bakan hiçbir şekilde mağdur olmuyor çünkü bir abonesi olan firmaları dahi şikayet edebileceğiniz yerleri forumumuzda paylaştık, tüm kanun ve hukuksal haklar bağlamında bilgileri de ekledik.
Yani esasen bizim eklediğimiz içeriklere bakarsanız hiçbir kimsenin hiçbir şekilde mağduriyet yaşamayacağı, yaşadı diyelim adım adım neler yapabileceği her şey vaktiyle forumda paylaşıldı ve paylaşılmaya devam ediliyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 1 Mayıs 2023; 16:49:12 >
Benzer içerikler
- iyzico dolandırıcılığı
- temu dolandırıcılığı
- tarihi geçmiş yulaf yenir mi
- dolap dolandiriciliği
- türk telekom hat devir ücreti
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X