Şimdi Ara

Peugeot 106 otomatik hakkında bi kaç sorun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
2.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar
    Ailemin 1998 106 xs 1.6 otomatik aracı var aracı benden satmamı istediler bi kaç gündür araç bende
    Bu bi kaç gün içinde bi kaç sorun farkettim bilgisi olan varsa yardımcı olsun lütfen
    Araç bazen inanılmaz su eksiltiyor bazen hiç eksiltmiyor
    Işıklarda falan beklerken vites D konumunda kendi kendine gaz verip ileri gitmeye çalışıyor
    Vitesi R konumuna alınca vitese geçmesi için 1 2 saniye beklemem gerekiyor
    Motor yağ çubuğu dışında bi çubuk daha var ne olduğunu anlamadım çıkarıp bakmadımda
    Bide bu araçlar 3 vitesmi bileğisin olan varsa lütfen beni aydınlatsın yoksa araca baya para harcamak durumunda kalıcam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Su eksiltme hiç olumlu değil, devir daim borularında kaçak olabilir, başka büyük arızalar da olaibilr. Motor suyunu soğukken açıp içinde yağ da var mı bir bak derim. Yağ varsa masraf çok büyük olacaktır.

    şanzımanda sorun var, reviyon gerekebilir.

    motor yağ çubuğu dışındaki çubuk da şanzıman yağ çubğudur.
  • Önce şanzıman yağ seviyesini kontrol edin. İkinci yağ çubuğu onunla ilgilidir. R'ye geç geçmesi düşük yağ seviyesinden olabilir. otm.lerde yağ seviyesi genelde şanzıman sıcakken, 1 2 3 R N D'nin hepsinde 2, 3'er saniye tutulup P'deyken kontrol edilirler. Diğer türlü, bulunduğu vitese kullanıma göre yağ seviyesi çok farklılık gösterebilir.

    Düzensiz su eksiltmesi iç kaçak yani silindir kapağından olabilir veya devridaim pompası milinden sadece sıcakken kaçırıyor olabilir.

    Şanzıman yağ soğutucusu/ısıtıcısı ile antifiriz karışıyor olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karbon 12 -- 16 Kasım 2019; 1:55:25 >
  • anyhill kullanıcısına yanıt
    Su kaçağını galiba buldum radyatör kapağının yanında bi tahliye deliği gibi bir delik var arabayı çalıştırınca basıçtanmı bilmiyorum oradan suyu atıyor orayı kapattım şimdilik bi sorun yok

    Hava giriş hortumlarını ve gaz kelebeğini söküp temizleyip geri taktım kendi kendine gaz verme olayı baya bi azaldı şu an rölantide sadece bi titreme var
    Şanzımanın yağını o çubukla kontrol ettim gayet normal lakin araçta motor yağı baya azalmış onuda tamamladım şu an pek bi sorun yok gibi
    Bide dikkatimi bi husus daha çekti arabanın sağ ön tekerin çamurluğun üstüne olan mesafe 4 cm kadar sol taraf 6 cm bide ona baktıracam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karbon 12 K kullanıcısına yanıt
    Gaz kelebeği ve hava hortumlarını söküp temizledim hafta sonu su eksiltmeye ilgilide radyatörün üst kısmında bi delik vardı orayı kapattım dün biraz kullandım eksiltmedi ama egzozdan biraz su atmaya başladı motor soğukken bu normalmi
    Tam denemeyi yarın sanayiye giderken yapacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.