Şimdi Ara

PEUGEOT 208 1,2 VTİ ETG (78. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.667
Cevap
21
Favori
160.168
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • haacar kullanıcısına yanıt
    Dur kalk gibi şanzımanı zorlayan durumlarda veya araç durağan halde beklerken vitesi N konumuna almakta fayda var. Şanzıman daha uzun ömürlü oluyor ve ısınmaların bi nebze önüne geçilmiş oluyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halilowich

    Dur kalk gibi şanzımanı zorlayan durumlarda veya araç durağan halde beklerken vitesi N konumuna almakta fayda var. Şanzıman daha uzun ömürlü oluyor ve ısınmaların bi nebze önüne geçilmiş oluyor.

    DSG olsa şimdiye çoktan kucağımıza oturmuştu şanzıman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vitesi ileriden geriye, geriden ileriye alırlen çok aşırı derecede şak şuk sesi geliyor. 20 30 metreden rahat duyulur. Sanki önceden bu kadar yoktu. Aynı ses sizlerde de var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur
    Arkadaşlar hazır mevzu ETG şanzımandan açılmışken bende yeni farkettiğim birşeyi merak ettim ve sormak istiyorum. Şimdi şöför camını sonuna kadar indirin. Araçla ağır ağır yavaşça ilerleyin, vites otomatikte kalsın hiç dokunmayın, kulağınızı dışarıya verin camdan, tam araç duracakken, ya da durma esnasında frene yüklenince araçtan (ve muhtemelen şanzımandan veya düşük ihtimal kampanadan) yatak gıcırtısı gibi zııırtt/gıırcct diye bir yaylanma sesi geliyor mu deneyebilir misiniz? Vites A konumunda kalmalı zira sanıyorum N konumundayken yani boştayken bu ses yok.

    Bende var ama bu ses bence balatalardan geliyor. 20 ay oldu 25000 km deyim balataları değiştirmedik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egos1907 -- 21 Ağustos 2015; 0:52:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seraaser

    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur
    Arkadaşlar hazır mevzu ETG şanzımandan açılmışken bende yeni farkettiğim birşeyi merak ettim ve sormak istiyorum. Şimdi şöför camını sonuna kadar indirin. Araçla ağır ağır yavaşça ilerleyin, vites otomatikte kalsın hiç dokunmayın, kulağınızı dışarıya verin camdan, tam araç duracakken, ya da durma esnasında frene yüklenince araçtan (ve muhtemelen şanzımandan veya düşük ihtimal kampanadan) yatak gıcırtısı gibi zııırtt/gıırcct diye bir yaylanma sesi geliyor mu deneyebilir misiniz? Vites A konumunda kalmalı zira sanıyorum N konumundayken yani boştayken bu ses yok.

    Bende var ama bu ses bence balatalardan geliyor. 20 ay oldu 25000 km deyim balataları değiştirmedik.

    Benim balatalar 7000 km'de garantiden değişmişti ve şu an 16000 km'de. Zannetmiyorum balatadan mı, lâkin kampanalar çok ısınınca yapabilir belki diye düşünüyorum. Onun dışında şanzımandan geliyor diye tespit ettim ama her zaman değil. Bir süre gözlemleyeceğim.

    Bu arada arka kampana frenlerin yaklaşık ömrü hakkında km olarak bilgisi olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seraaser

    vitesi ileriden geriye, geriden ileriye alırlen çok aşırı derecede şak şuk sesi geliyor. 20 30 metreden rahat duyulur. Sanki önceden bu kadar yoktu. Aynı ses sizlerde de var mı?

    Evet ilk alındığı günden beri 'şak tak' sesi geliyor dediğin geçişlerde. Özellikle düşük hızlarda. 1-2 veya 2-1 de daha çok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: seraaser

    vitesi ileriden geriye, geriden ileriye alırlen çok aşırı derecede şak şuk sesi geliyor. 20 30 metreden rahat duyulur. Sanki önceden bu kadar yoktu. Aynı ses sizlerde de var mı?

    Evet ilk alındığı günden beri 'şak tak' sesi geliyor dediğin geçişlerde. Özellikle düşük hızlarda. 1-2 veya 2-1 de daha çok.

    1-2 vitesler arası değilde R-A geçişleri sirasinda... Bu arada da bu Şak Şuk ses var mıydı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seraaser


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: seraaser

    vitesi ileriden geriye, geriden ileriye alırlen çok aşırı derecede şak şuk sesi geliyor. 20 30 metreden rahat duyulur. Sanki önceden bu kadar yoktu. Aynı ses sizlerde de var mı?

    Evet ilk alındığı günden beri 'şak tak' sesi geliyor dediğin geçişlerde. Özellikle düşük hızlarda. 1-2 veya 2-1 de daha çok.

    1-2 vitesler arası değilde R-A geçişleri sirasinda... Bu arada da bu Şak Şuk ses var mıydı?

    R-A'da elbette var. Şak-şak diye.




  • haacar kullanıcısına yanıt
    Ilk zamanlar kalibrasyon işe yaramış gibiydi ancak bir süre sonra kalkışta ki hafif titreme yine başladı. Tekrar servise başvurdum ve garanti kapsamında baskı balata değişti. Şimdi araç sorunsuz. Sizdeki problem daha farklı gibi sanırım? Şanzumanın sökülmesi vs, baskı balata değişimi dışında sorun olduğunu gösteriyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alkan1905 A kullanıcısına yanıt
    Bu arabaya 9,9,5 yaktırmak imkansız. Yakıyorsa başka bir problem vardır.Tamam istanbul trafiği istisna ama olsun olsun 7 olsun.
    Ben ankaranın işlek yerlerinde şehiriçi 5,8 ortalama ile geziyorum
  • sorrento kullanıcısına yanıt
    Bugun kendi aracımı bakıma götürdüğümde 2015 makyajlı kasaları showroom'da inceleme fırsatım oldu.
    En radikal değişim bütün arabaların mat renkte olması idi ve pastel renkte birçok seçenek gördüm.
    Bence çok tatlı olmuş ve diğer markalar tarafından takip edilebilir bir yenilik!

    Bunun dışında yeni kasalarda stoplarda ufak değişikler var. Aracın içerisinde ise hiçbir fark gözüme çarpmadı.
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Bugun aynı soruyu bakımda ustasına sordum. Bende uzun ışıklarda N konumuna alarak kullandım şuana kadar fakat usta gerekli olmadığını zaten durduğu zaman şanzımanın gerekli ayırma işlemini yaptığını söyledi. Lakin frenden ayağını çektiğiniz zaman hemen fırlamaz öne araba o yüzden benim aklıma yattı. Bilginize
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sorrento

    Bugün nihayet test sürüşü yaptım. Araç active paket 1.2 ETG şanzımanlı versiyon idi. İlave olarak 15 inç alaşım jant, cam tavan ve geri görüş kamerası mevcuttu.


    ARTILARI:
    + Kaliteli ve ferah iç mekan
    + Konforlu oturma pozisyonu
    + 3 silindir olmasına rağmen sessiz sayılabilecek bir motor ve başarılı yalıtım.
    + Dokunmatik multimedya ekranı
    + Üçüncü vitesten sonra başarılı ivmelenme



    EKSİLERİ:
    - Ağır kalkış
    - Cansız ilk iki vites
    - Hill hollder'in devreye girmesi için frene aşırı yüklenme zorunluluğu
    - Ani gaz tepkimelerine etg şanzımanın geç cevap vermesi
    - Orta donanım Paketi'nde (Active) dahi kapak jantla gelmesi

    Yaptığım test sürüşü ve gözlemlerimde dikkatimi çeken bunlardı. 50 bin lira altına alınabilir diye düşünüyorum.



    Aracı araştıran arkadaşlar için uzun km yapmış bir kullanıcı yorumu olması adına yazayım:

    Ben aracı 45000 km kullandım ve bu tespitlere tamamen katılıyorum. Tebrik ediyorum arkadaşımı.

    O bir 1.2 benzinli motor özellikle uzun yollarda beni hala şaşırtmaya devam ediyor, bazen 82 beygirden daha fazlasını hissediyorum c sınıfına kafa tutasım geliyor :) ve maşallah yakmıyor! Şehir için 5,8 (36 km ortalama hız ile) şehir dışı 5.3 (110 sabit hız ile) - ANKARA
    Bu yaz ilk defa full bagaj ve 4 yolcu bu sıcaklarda bütün yol klima ile kaz dağlarına tırmandık. Yola çıkmadan endişe etmiştim açıkçası ama ne konfromuzdan ödün verdik nede hızımızdan. 0,3 litre daha çok yaktı okadar. Tekrar tekrar çok sevdim bu motoru

    ETG şanzıman biraz alışkanlık gerektiriyor sarsılmamak için ama uzun vadede bir hatasını görmedim.

    1,95 boyum var, b segmentte aslında bu arabadan başkasına ya sığamadım ya da tek ben sığdım :)

    İç mekan malzeme kalitesi zamanla belli olur derdim evet gerçkten iyimiş, bir ses, zangırtı, soyulma, dökülme hala yok.

    Bu araç tam bir şehir içi ve bayanların çok seveceği tarzda bir araç. Ancak bütçenize göre küçük aile için her yol koşulunda konfor ve güvenle kullanılıyor.
    Aile arabası ihtiyacını karşılayacak standartlarda olması bence B sınıfı için bir artı. Çünkü aynı sınıfta ibiza,yaris gibi araçlar çok daha yavan kalıyor.




  • marchordie M kullanıcısına yanıt
    o şehir içi tüketim verisini nasıl tutturuyorsun bana da öğretsene..benim ankara şehir içi ortalamam 7 litre



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerbuga -- 24 Ağustos 2015; 14:17:04 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kerbuga K kullanıcısına yanıt
    Benim ilk 1500 kilometrem o civardaydı nasıl olur. Araç yeni mi?
    Acaba kısa mesafemi kullanıyorsun aracı? Aklıma başka birşey gelmedi, trafik desen ulusa girip çıkıyorum, yokuş desen bendede var.
  • marchordie M kullanıcısına yanıt
    5000 km'de şu an..ayda yaklaşık 700 km kullanıyoruz. biraz sert kullanımdan olabilir diye düşünüyorum. 6,8 - 7,3 lt /100 km arasında değişiyor. depoyu doldurduktan sonra 620 km yaptım geçen gün yine fulledim 44 litre aldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marchordie

    quote:

    Orijinalden alıntı: sorrento

    Bugün nihayet test sürüşü yaptım. Araç active paket 1.2 ETG şanzımanlı versiyon idi. İlave olarak 15 inç alaşım jant, cam tavan ve geri görüş kamerası mevcuttu.


    ARTILARI:
    + Kaliteli ve ferah iç mekan
    + Konforlu oturma pozisyonu
    + 3 silindir olmasına rağmen sessiz sayılabilecek bir motor ve başarılı yalıtım.
    + Dokunmatik multimedya ekranı
    + Üçüncü vitesten sonra başarılı ivmelenme



    EKSİLERİ:
    - Ağır kalkış
    - Cansız ilk iki vites
    - Hill hollder'in devreye girmesi için frene aşırı yüklenme zorunluluğu
    - Ani gaz tepkimelerine etg şanzımanın geç cevap vermesi
    - Orta donanım Paketi'nde (Active) dahi kapak jantla gelmesi

    Yaptığım test sürüşü ve gözlemlerimde dikkatimi çeken bunlardı. 50 bin lira altına alınabilir diye düşünüyorum.



    Aracı araştıran arkadaşlar için uzun km yapmış bir kullanıcı yorumu olması adına yazayım:

    Ben aracı 45000 km kullandım ve bu tespitlere tamamen katılıyorum. Tebrik ediyorum arkadaşımı.

    O bir 1.2 benzinli motor özellikle uzun yollarda beni hala şaşırtmaya devam ediyor, bazen 82 beygirden daha fazlasını hissediyorum c sınıfına kafa tutasım geliyor :) ve maşallah yakmıyor! Şehir için 5,8 (36 km ortalama hız ile) şehir dışı 5.3 (110 sabit hız ile) - ANKARA
    Bu yaz ilk defa full bagaj ve 4 yolcu bu sıcaklarda bütün yol klima ile kaz dağlarına tırmandık. Yola çıkmadan endişe etmiştim açıkçası ama ne konfromuzdan ödün verdik nede hızımızdan. 0,3 litre daha çok yaktı okadar. Tekrar tekrar çok sevdim bu motoru

    ETG şanzıman biraz alışkanlık gerektiriyor sarsılmamak için ama uzun vadede bir hatasını görmedim.

    1,95 boyum var, b segmentte aslında bu arabadan başkasına ya sığamadım ya da tek ben sığdım :)

    İç mekan malzeme kalitesi zamanla belli olur derdim evet gerçkten iyimiş, bir ses, zangırtı, soyulma, dökülme hala yok.

    Bu araç tam bir şehir içi ve bayanların çok seveceği tarzda bir araç. Ancak bütçenize göre küçük aile için her yol koşulunda konfor ve güvenle kullanılıyor.
    Aile arabası ihtiyacını karşılayacak standartlarda olması bence B sınıfı için bir artı. Çünkü aynı sınıfta ibiza,yaris gibi araçlar çok daha yavan kalıyor.




    Hocam açıkçası benzinli otomatik ile dizel otomatik arasında kaldım. Sizin tüketim değerleriniz çok iyi. Peki bu değerleri tuttururken yol bilgisayarında ortalama hızınız kaç km gösteriyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sorrento


    quote:

    Orijinalden alıntı: marchordie

    quote:

    Orijinalden alıntı: sorrento

    Bugün nihayet test sürüşü yaptım. Araç active paket 1.2 ETG şanzımanlı versiyon idi. İlave olarak 15 inç alaşım jant, cam tavan ve geri görüş kamerası mevcuttu.


    ARTILARI:
    + Kaliteli ve ferah iç mekan
    + Konforlu oturma pozisyonu
    + 3 silindir olmasına rağmen sessiz sayılabilecek bir motor ve başarılı yalıtım.
    + Dokunmatik multimedya ekranı
    + Üçüncü vitesten sonra başarılı ivmelenme



    EKSİLERİ:
    - Ağır kalkış
    - Cansız ilk iki vites
    - Hill hollder'in devreye girmesi için frene aşırı yüklenme zorunluluğu
    - Ani gaz tepkimelerine etg şanzımanın geç cevap vermesi
    - Orta donanım Paketi'nde (Active) dahi kapak jantla gelmesi

    Yaptığım test sürüşü ve gözlemlerimde dikkatimi çeken bunlardı. 50 bin lira altına alınabilir diye düşünüyorum.



    Aracı araştıran arkadaşlar için uzun km yapmış bir kullanıcı yorumu olması adına yazayım:

    Ben aracı 45000 km kullandım ve bu tespitlere tamamen katılıyorum. Tebrik ediyorum arkadaşımı.

    O bir 1.2 benzinli motor özellikle uzun yollarda beni hala şaşırtmaya devam ediyor, bazen 82 beygirden daha fazlasını hissediyorum c sınıfına kafa tutasım geliyor :) ve maşallah yakmıyor! Şehir için 5,8 (36 km ortalama hız ile) şehir dışı 5.3 (110 sabit hız ile) - ANKARA
    Bu yaz ilk defa full bagaj ve 4 yolcu bu sıcaklarda bütün yol klima ile kaz dağlarına tırmandık. Yola çıkmadan endişe etmiştim açıkçası ama ne konfromuzdan ödün verdik nede hızımızdan. 0,3 litre daha çok yaktı okadar. Tekrar tekrar çok sevdim bu motoru

    ETG şanzıman biraz alışkanlık gerektiriyor sarsılmamak için ama uzun vadede bir hatasını görmedim.

    1,95 boyum var, b segmentte aslında bu arabadan başkasına ya sığamadım ya da tek ben sığdım :)

    İç mekan malzeme kalitesi zamanla belli olur derdim evet gerçkten iyimiş, bir ses, zangırtı, soyulma, dökülme hala yok.

    Bu araç tam bir şehir içi ve bayanların çok seveceği tarzda bir araç. Ancak bütçenize göre küçük aile için her yol koşulunda konfor ve güvenle kullanılıyor.
    Aile arabası ihtiyacını karşılayacak standartlarda olması bence B sınıfı için bir artı. Çünkü aynı sınıfta ibiza,yaris gibi araçlar çok daha yavan kalıyor.




    Hocam açıkçası benzinli otomatik ile dizel otomatik arasında kaldım. Sizin tüketim değerleriniz çok iyi. Peki bu değerleri tuttururken yol bilgisayarında ortalama hızınız kaç km gösteriyor?

    Yukarıda bahsettiğim değerler için şehirdışı ortalama hızım 98 idi (1600 km yi 110 sabit hızla gittik ama şehir içi geçişleri derken 98 oldu)
    Şehiriçi ortalamam ise 36 hatta ankara trafiğini biliyorsanız neredeyse hepsi eskişehir yolu şartları.

    Evet bu arabanın dizeli insana istasyonun yolunu unutturuyor biliyorum hatta kuryeler motora tercih ediyor dizelini fakat şimdi fiyatına baktımda sıfırı için konuşuyorum 59 bin denmiş. Şahsen b segment için bana fazla geliyor bu rakamlar. Ama sizin kullanım amacınız nedir bilemem daha detaylı bilgi isterseniz yardımcı olmaya çalışırım.




  • Herkese selamlar,

    1.2 VTi Access /2013 ancak 2014 ocak çıkışlı, 32bin kmde, boyasız..

    Esp
    Yokuş kalkış desteği
    Metalik lav kırmızı
    Park sensörü

    38500.-TL

    ekleme : ETG şanzuman

    Ne dersiniz...?
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    Herkese selamlar,

    1.2 VTi Access /2013 ancak 2014 ocak çıkışlı, 32bin kmde, boyasız..

    Esp
    Yokuş kalkış desteği
    Metalik lav kırmızı
    Park sensörü

    38500.-TL

    ekleme : ETG şanzuman

    Ne dersiniz...?

    Lav kırmızı ile ilgili üzerindeki vernik kalitesinden şikayetçi olanlar çok.
    Gerçi her arabanın kırmızısı zordur.
    ESP li olması güzel, Fiyat normal.
  • 
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.