Şimdi Ara

PEUGEOT 208 1,2 VTİ ETG

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.667
Cevap
21
Favori
159.504
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fiyat listesinde 1,2 vti etg versiyonunu gördüm.sadece benzinli modellerde.bayiye sorduğumda bunun yarı otomatik tek kavrama sistem olduğunu söylediler.manuel versiyona göre arada 1000 tl fark var.ayrıca 208 modellerinde dizel yarı otomatiklerde standart olan esp-hill-holder benzinlilerdede opsiyonel olarak 1000 tl karşılığında satışa sunulmuş.1,2motora en üst versiyon allure ETG li olarak eklenmiş.
    böylece satışları ülkemizde düşük seyreden 208 in skalası oldukça genişlemiş oldu.1,2 vti nin oldukça ekonomik olduğunu kullanıcılar söyliyorlardı,yarı otomatik şanzuman sayesinde dahada ekonomik olacağa benziyor.araç aralık ayından itibaren bayilerde yerini alacak.
    208 1,2 vti 82 hp Access............34400
    208 1,2 vti 82 hp Access ETG......35400
    208 1,2 vti 82 hp Active.............37400
    208 1,2 vti 82 hp ActiveETG........38400
    208 1,2 vti 82 hp Allure ETG.......41400







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Peugeot 208 1.2 VTi ETG: Şehir İçi Maceralar İçin

    Peugeot 208 1.2 VTi ETG, sportif ve şık tasarımıyla şehir içi sürüşler için tasarlanmış bir otomobildir. 1.2 litrelik VTi motoru sayesinde düşük yakıt tüketimi ve etkileyici performans sunar.

    Peugeot 1.2 VTi Motoru Nasıl?

    Peugeot 1.2 VTi motoru, 82 beygir gücü ve 118 Nm tork üreten üç silindirli bir motordur. VTi teknolojisi, değişken valf zamanlaması ve direkt yakıt enjeksiyonu ile yakıt verimliliğini ve gücü optimize eder.

    Peugeot 208 1.2 VTi Access Yorumları

    Peugeot 208 1.2 VTi Access, modelin giriş seviyesi seçeneğidir. Yorumlar, aracın temel özelliklerini ve uygun fiyatını övmektedir. Şehir içi sürüşler için yeterli performans ve ekonomi sağladığı belirtilmektedir.

    208 1.2 VTi Nasıl?

    208 1.2 VTi, şehir içi sürüşler için çevik ve keyifli bir sürüş deneyimi sunar. Direksiyonu hassastır ve süspansiyonu yol tutuşunu ve konforu iyi bir şekilde dengeler.

    Peugeot 208 1.2 PureTech Otomatik Yorumları

    Peugeot 208 1.2 PureTech Otomatik, ETG şanzıman yerine altı ileri otomatik şanzımanla donatılmıştır. Yorumlar, şanzımanın sorunsuz geçişler ve daha rafine bir sürüş deneyimi sağladığını belirtmektedir.

    Peugeot 208 1.2 VTi Turbo Var mı?

    Peugeot 208 1.2 VTi modelinde turbo beslemeli motor seçeneği bulunmamaktadır. Bunun yerine, daha yüksek performans için 1.2 PureTech Turbo motoru tercih edilebilir.

    Peugeot 208 1.2 PureTech Yorumları

    Peugeot 208 1.2 PureTech, turbo beslemeli motoru sayesinde daha iyi performans ve yakıt verimliliği sunar. Yorumlar, aracın hızlanmasının etkileyici olduğunu ve yakıt tüketiminin düşük olduğunu belirtmektedir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Son zamanlarda takip edemedim ama Avrupa'da kendi sınıfında en çok satanların arasında 208.
    Burada pek tutulmadı,301 daha çok satıyor.
    Hillholder+esp nin opsiyon bile olmaması benzinli modeller için saçmalıktı.
    Ayrıca aerodinamik paket sanırım benzinli modeller için hala opsiyon değil.Basit bir spoiler için 1200 lira istiyorlar serviste.
    Fiyat/performans olarak active+etg sanırım en ideali. Liste fiyatı üzerinden pazarlık da yapılabilir sanırım.
    1.2 vti ankara içi ortalamam 5.9 litre idi son olarak.
  • A segmenti fiyatına B segmenti gayet şık otomobil 208 in satış rakamlarını 2 ye katlayabilir .
  • VTI motorun sorunu Turbosuz olması.

    Keşke Turbo koysaydı Peugeot.
  • Bu motorların LPG uyumu nasıl acaba.

    Mesela 30bin TL'ye 1.0 VTi al, LPG tak, bedavaya gez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARBOSA_

    A segmenti fiyatına B segmenti gayet şık otomobil 208 in satış rakamlarını 2 ye katlayabilir .

    28.490 TL' ye Hyundai İ10 veriyorlar. Nasıl A segmentine fiyatına B segmenti oluyor onu anlamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    VTI motorun sorunu Turbosuz olması.

    Keşke Turbo koysaydı Peugeot.

    Sallamayalım sener bey, vti motor sorunsuzlugunu atmosferik olmasina borclu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Performanstan ziyade ekonomik bir motor hedeflemiş..zaten peugeot motorları genelde düşük yakıt tüketimi üzerine iddialıdır..yarı otomatik şanzumanla birlikte saçma sapan satış politikası izlemezlerse iyi satar diye düşünüyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superstreet


    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    VTI motorun sorunu Turbosuz olması.

    Keşke Turbo koysaydı Peugeot.

    Sallamayalım sener bey, vti motor sorunsuzlugunu atmosferik olmasina borclu.

    Önce okuduğumuzu anlayalım lütfen...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    VTI motorun sorunu Turbosuz olması.

    Keşke Turbo koysaydı Peugeot.

    1,2 thp motor yeni 308 le yeni gelecek.muhtemelen 208 le olmaz gibi.ama 208 1,2 thp 110 hp
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: BARBOSA_

    A segmenti fiyatına B segmenti gayet şık otomobil 208 in satış rakamlarını 2 ye katlayabilir .

    28.490 TL' ye Hyundai İ10 veriyorlar. Nasıl A segmentine fiyatına B segmenti oluyor onu anlamadım.

    ekim ayında 1,0 68 hp versiyonu 29900 tl idi.şimdi 31500 0,60 faiz kampanyasıyla.pazarlıkla 30k ya rahat alınır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superstreet


    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    VTI motorun sorunu Turbosuz olması.

    Keşke Turbo koysaydı Peugeot.

    Sallamayalım sener bey, vti motor sorunsuzlugunu atmosferik olmasina borclu.

    THP de sorunsuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    VTI motorun sorunu Turbosuz olması.

    Keşke Turbo koysaydı Peugeot.

    B sınıfında doğru düzgün turbo benzinli model yok.
    Seat ibiza var, clio 1.2 tce edc var fakat neredeyse polo gti/ibiza cupra parasına.
    Fiesta 1.0 100 hp var 40 bin liraya.
    Başka aklıma gelmedi b sınıfı turbo benzinli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: BARBOSA_

    A segmenti fiyatına B segmenti gayet şık otomobil 208 in satış rakamlarını 2 ye katlayabilir .

    28.490 TL' ye Hyundai İ10 veriyorlar. Nasıl A segmentine fiyatına B segmenti oluyor onu anlamadım.

    ekim ayında 1,0 68 hp versiyonu 29900 tl idi.şimdi 31500 0,60 faiz kampanyasıyla.pazarlıkla 30k ya rahat alınır

    Rakipleri 1.2 motora o parayı istiyor. Bence yine de pahalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    quote:

    Orijinalden alıntı: superstreet


    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    VTI motorun sorunu Turbosuz olması.

    Keşke Turbo koysaydı Peugeot.

    Sallamayalım sener bey, vti motor sorunsuzlugunu atmosferik olmasina borclu.

    THP de sorunsuz

    Geçen THP motorlarla ilgili konu actim ilgi görmedi. Harbiden nedir ne degildir o motor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ahmet abi 208 1,2 vti 82 hp Access ETG......35400+esp paketi o kadar mantıklı bir araç ki 1.000-1.500 tl gibide bir indirim alınsa cidden F/P aracı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rdiesel -- 3 Kasım 2013; 18:31:36 >
  • Rdiesel kullanıcısına yanıt
    Aynen katılıyorum kardeşim.yakıt tüketimi çok çok iyi.bizim 208 forumunda şehirdışında 3,7 leri görenler var.şehiriçi 5,5-6 civarı.vergi avantajıda düşünülürse bu aracı düşünenlerin senelik 20000 km ye kadar dizel alması mantıksız.esp paketi nin gelmesi çok iyi olmuş.access versiyonu keşke biraz daha dolu olsaymış.birkaç kırtasiye donanım iyi olurdu aslında
    Bir ay öncesine kadar dediğin indirimler rahatlıkla alınabiliyordu.aralıkta geldiği zaman fiyat indirimi yapabilirler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi icemy -- 3 Kasım 2013; 19:11:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • superstreet kullanıcısına yanıt
    Bu motor hakkında geniş bilgisi olanlar açıklama yaparsa ne güzel olur.1,6 da yıllardan beri birinciliği kaptırmıyor.yeni gelecek 1,2 yi çok merak ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    Aynen katılıyorum kardeşim.yakıt tüketimi çok çok iyi.bizim 208 forumunda şehirdışında 3,7 leri görenler var.şehiriçi 5,5-6 civarı.vergi avantajıda düşünülürse bu aracı düşünenlerin senelik 20000 km ye kadar dizel alması mantıksız.esp paketi nin gelmesi çok iyi olmuş.access versiyonu keşke biraz daha dolu olsaymış.birkaç kırtasiye donanım iyi olurdu aslında
    Bir ay öncesine kadar dediğin indirimler rahatlıkla alınabiliyordu.aralıkta geldiği zaman fiyat indirimi yapabilirler

    Abi biz bunun LPG uyumunu Şirvan abi ile konuşmuştuk ama cidden bu konuda bilgi sahibi değilim cidden bu aracın LPG uyumu nedir?Eğer LPG ile uyumu varsa bu aracın cidden harikanında ötesinde bir seçenek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: BARBOSA_

    A segmenti fiyatına B segmenti gayet şık otomobil 208 in satış rakamlarını 2 ye katlayabilir .

    28.490 TL' ye Hyundai İ10 veriyorlar. Nasıl A segmentine fiyatına B segmenti oluyor onu anlamadım.

    Ayrice esp standart :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.