Şimdi Ara

PEUGEOT 208 1,2 VTİ ETG (84. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.667
Cevap
21
Favori
159.158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8081828384
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Şu konunun ilk mesajındaki fiyatları görünce dumur oldum.
    1.2 vti access 2012 70bin km aracı 37 bin tl'ye aldım dün...
  • hadi bi hort yapayım.
    2013 model 1.2 vti active etg5 aldım, araç biraz hesaplı idi,
    o yüzden aldım.
    güzel bir araç fiyata göre güzel donanımı var. 3 silindir olayına epey bir kasıyor peugeot.
    yakıt gerçekten güzel, haddini bilerek aracı kullanırsan güzel değerler yakalıyorsun.
    ama gel gelelim bu nasıl bir şanzuman. düşük vites te sorun. park rolan ile gitmeyecek bir ivme varsa sorun, vites geçişi sorun, kalkış sorun, yavaşlama sorun.
    kararsız kalma durumları çok çok fazla, belki de bu yüzden direksiyon üzerinde Manuel kulakçıklık lar var.
    ve 2013 model araçta yokuş kalkış desteği yok!!!
    2. el çok hızlı değil gördüğüm kadarı ile, dediğim gibi bana hesaplı gelmişti.
    şanzuman ciddi sıkıntı, gerisi f/p açısından tatminkar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ecthelion_tt -- 17 Haziran 2019; 14:2:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 vti aracımın motor ışığı katalizör hatası veriyor katalizörü yaptırdım ışık söndürüyorum 2 gün içinde tekrar yanıyor çözümü bilen varmı ? katalizörü çıkma taktırdım buna uyan uygun sıfır katalizör nerede satılır nasıl alırız çözüm olur mu ?
  • Hadi yeniden bir hort yapayım, 2013 vti active modeli düşüncem var hanım için. Segment araçlarına nazaran bi tık daha uygun gibi günümüzde fiyatları. ama şanzıman kararsızlığı konusunda okuduklarım korkutuyor. Haliyle 8-9 yaşında araba. Nasıldır en direk kullanıcılardan yorum alayım en azından. Üzme ihtimali var mıdır?

    Şimdiden teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suhagunduz S kullanıcısına yanıt

    merhaba 3 aylık bir mesaja ilk defa yanıt veriyorum ama olaki günün ekonomik koşulları beklemeye zorlamış olabilir sizi.


    2013 model 1.2 active etg5, araç hala bende,


    şimdiye kadar rutin bakım dışında masrafım olmadı. bu segmentte beklenmeyecek konfor özellikleri var, f1 vites var düşünün. smeg ekran, 4 cam tek tuş otomatiği, hız sabitleme, sınırlama filan güzel.


    ama vites yarı otomatik ve tam otomatikten inip buna bindiğinizde sinir ediyor, yüksek vites geçişlerinde selam veriyorsunuz, kalkış ta gazı ayarlayamazsanız titriyor, geri geri gitmek işkence, geçişler çok yavaş. bu şanzumanı yapanı meslekten atmak lazım.

  • ecthelion_tt kullanıcısına yanıt
    Bu arabayı kullanma istediğini insanın içinden söküp atan yegane unsur Etg5 adlı robotize ve özellikle kalkışlarda titrek ve sarsıntılı çalışan leş şanzımanıdır. Kesin katılıyorum. Mühendisine çok selam gönderdim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de 2017 puretech active 1.2 modeli var. Araba konfor olarak güzel. İç tasarımındaki malzeme kullanımları hoşuma gidiyor. Ama şanzumanı cidden satmama sebep olacak. Borcu biter bitmez elden çıkaracağım. yokuş aşağı inerken arabada çok kişi varsa araba vites değiştiremeyip boğuluyor. Trafiği tehlikye atacak cinsten. Kalkışlarda sarsılıyor. Ben araba arızalı zannediyordum. Meğerse herkeste aynı problem varmış ve etg5'in olayı buymuş. Almayın aldırmayın.

  • 
Sayfa: önceki 8081828384
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.