Şimdi Ara

PEUGEOT 3008

Bu Konudaki Kullanıcılar:
13 Misafir (2 Mobil) - 11 Masaüstü2 Mobil
5 sn
12.076
Cevap
114
Favori
1.458.500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mayısta Türkiye'deymiş kriz kriz güzel oldu bu çıkış

     PEUGEOT 3008



  • Almancı takıntısı olan güruhun pegouet-citroen gurubunun arabalarını dibe batırıp türkiyede ki bir vw-opel gibi alman yaptıysa iyidir algısı yaratması aşikardı.

    son senelerde 1,4 hdi ve 1,6 hdi motorlar ile psa türkiye de iyice yer edinmeye başladı. özellikle yakıt olarak çok az yakan dizel motorlar ve fiyat avantajları ile milletteki alman hastalığı iyleşmeye başladı. bunun yanında volvo ford gibi markalar da bu motorları kullanmaya başladı. hepimiz biliyoruz ki focus ta ki 1,6 dize motora bi kulp bulamayan vw hastası güruh ise bu sefer psa nın mcp ve auto6r şanzumanlarına poh atıp kaliteli değil sorunlu algısı oturtmaya çalıştılar. ki toyota ve opel gurubunun şanzumanlarının yanında psa nın şanzımanları konfor olarak 10 kat iyi olduğu halde.

    sonradan çıkan dsg nin hergün 10larca şanzuman sorununu bile türk kullanıcısının cahilliğine havale ettiler.

    neyse son 10 yıllık periyotta millete citroen alınır mı yeaaa pegouet de ne o para verilir mi diyen güruh tonla parayı vw nin sorunlu dsg li araçlarına verdiler. son 5 yılda 3 farklı psa gurubu aracı kullanan ben 1 kere bile sıkıntı yaşamadığım bu şanzımana sallantılı vites değişimi yapmasından dolayı poh atan vw sevdalısı güruhun psa nın tam otomatik dizel şanzuman hamlesinden sonra ne kulp bulacaklarını merakla bekliyordum.

    ancak üzülerek gördüm ki kolçakların elinde kalması kalitesizlik hissi gibi basit ve saçma mazeretler bulabilmişler. üzüldüm açıkçası. insan düşünün ki arabanın şanzumanın (dsg) yani ana parçalarından biri patlak matlak kabul ediyor olsun şanzuman ne ki kapı kolları kaliteli olsun diyorsa ben o insanın öncelikle para durumuna sonra ise akıl fikir birliğine bakarım. çünkü bu düşünce de ya sokağa atılacak bi ton parası vardır yada kıyas yeteneğini araştırma yapma yeteneğini kaybettirecek kadar marka takıntısı vardır.

    neyse konuyu uzatmaya gerek yok. elin çinlisinin ömür boyu garanti olmadan ülkesine sokmadığı dsg şanzumanlı vw leri kör olma derecesinde sevip millette ki uynama sebebiyle marka takıntısı yüündan burada can sıkan arkadaşlar inşallah birgün vw ile o arıada bile toz konduramadıkları dsg ile olmadık bir yerde kalmazlar.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Peugeot 3008: Bilmeniz Gerekenler

    Peugeot 3008, 2011 yılında piyasaya sürülen kompakt bir crossover SUV modelidir. Geniş iç mekanı, yükseltilmiş sürüş pozisyonu ve gelişmiş güvenlik özellikleriyle tanınır.

    Kronik Sorunlar

    Peugeot 3008'in bazı erken modellerinde, aşağıdakiler de dahil olmak üzere birkaç kronik sorun bildirilmiştir:

    • 2011 Peugeot 3008 Kronik Sorunları: Triger kayışı arızaları ve turbo sorunları
    • Peugeot 3008 Kronik Sorunlar: Airbag ve emniyet kemeri arızaları

    Triger Değişimi

    Peugeot 3008'in triger kayışının her 10 yılda veya 160.000 km'de bir değiştirilmesi önerilir. Triger kayışını düzenli olarak kontrol ettirmek ve herhangi bir çatlak veya aşınma belirtisi varsa değiştirmek son derece önemlidir.

    Önemli Hususlar

    Peugeot 3008'i düşünürken, aşağıdaki önemli hususları dikkate almanız gerekir:

    • 2010 model 3008'ler, bazı kronik sorunlara daha yatkındır.
    • Airbag ve emniyet kemeri arızaları, zamanında onarılmadığı takdirde önemli güvenlik riskleri oluşturabilir.
    • Triger kayışı arızaları, pahalı motor hasarlarına yol açabilir.
    • Düzenli bakım ve onarım, Peugeot 3008'inizin sorunsuz çalışmasını sağlamaya yardımcı olur.

    Peugeot 3008'in artıları ve eksilerini dikkatlice değerlendirerek, bilinçli bir karar verebilirsiniz. Herhangi bir sorunla karşılaşırsanız, yetkili bir Peugeot bayisine danışmanız şiddetle tavsiye edilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • peugeot 3008 . Citroendeki karşılığı C4 picasso Fazla tutacağını sanmıyorum ama çok kaliteli görüyor

     PEUGEOT 3008


     PEUGEOT 3008



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kickboxmuaythai -- 17 Ocak 2009; 21:21:26 >




  • arkası gerçekten özgün olmuş

     PEUGEOT 3008
  • iç mekan çok güzel olmuş

     PEUGEOT 3008
  • arkadan çok güzel olmuş ama önden beğenmedim bir yerde iç resimleri vardı içi hepsinden güzel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahin2030 -- 16 Ocak 2009; 21:08:24 >


  •  PEUGEOT 3008


  •  PEUGEOT 3008


  •  PEUGEOT 3008


  •  PEUGEOT 3008


  •  PEUGEOT 3008
  • son olarak boyutlar herkese kazasız sürüşler

     PEUGEOT 3008
  • keşke 308 inde direksiyonu bunukinden olsaymış dedim bi an içimden.

    Ayrıca türk tüketicisi tarafından hiç tutulmayacak bir araç olduğunu düşünüyorum...
  • fiyatlar hakkında bilgi varmı
  • bence çok hoş bi araç... c4 picasso ya pug dan cevap olmuş.
    en çokta arka ve iç tasarımı beğendim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: strong84

    fiyatlar hakkında bilgi varmı



    Fiyatlar hakkında bilgi yok ama Citroen C4 picassoyla yakın olur. Picassonun fiyatlarına bakıp aşağı yukarı bi sonuç çıkarılabilir 3008 için
  • quote:

    Orjinalden alıntı: PRND


    quote:

    Orjinalden alıntı: strong84

    fiyatlar hakkında bilgi varmı



    Fiyatlar hakkında bilgi yok ama Citroen C4 picassoyla yakın olur. Picassonun fiyatlarına bakıp aşağı yukarı bi sonuç çıkarılabilir 3008 için

    Teşekkürler
  • 308 Mİ 3008 Mİ TERCİH SEBEBİDİR ACABA.
  • 3008 4*4 olarak imal edilmistir kat kat arac on gorunusu guzel deyil ama ic mekan harika olmus kaliteyi arttirmislar
  • 3008 deki Yeni Teknolojiler
    Head Up Display
    Aktif Hız Kontrol
    Arka Diferansiyel kontrolü
    Aktif Mesafe Kontrolü
  • çok fiyat biçer pejo buna..

    50 binden aşağı satmaz pejo alanda olmaz bölelikle...
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.