Şimdi Ara

peugeot 2008, peugeot 308, seat leon, citroen c4

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • öncelikle iyi günler. aracımı sattım fakat yeni araç hakkında yardıma ihtiyacım var. seçeneklerim

    peugeot 2008 1.6 e-hdi allure otomatik
    peugeot 308 1.6 e-hdi active otomatik
    seat leon 1.6 tdi otomatik
    citroen c4 1.6 e-hdi otomatik

    bu araçlardan birisini almak üzereyim fakat bir türlü karar veremiyorum. sattığım araç megane 3'dü ve en muzdarip olduğum konu trim sesleriydi. sizce bu arabalardan hangisinde az sesle ve konforlu bir sürüş yaşayabilirim. en büyük beklentim 50.000 kmlere geldiğimde arabanın sağından solundan ses gelmemesi. ayrıca 2008'deki otomatiklestirilmiş manuel şanzuman işi de kafama takılıyor. fiat 500l test sürüşlerinde vites geçişlerini iliklerime kadar hissetmiştim etg6 şanzumanda da aynı durumu yaşar mıyım? malumunuz araç fiyatları aldı yürüdü. bu paraları verip pişman olmak istemiyorum. araçlarla ilgili gerçekten bilgisi olanların rehberliğine ihtiyacım var. şimdiden teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kvncbyrz -- 3 Kasım 2015; 9:17:03 >







  • C4
  • hocam size tavsiyem.308 almanız. bende var.trim seslerini duymazsınız.
  • kvncbyrz K kullanıcısına yanıt
    peugeot 308 1.6 e-hdi active otomatik değilde peugeot 308 1.6 eat6 active otomatik alırsanız çok memnun kalacağınızı düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarzi52

    hocam size tavsiyem.308 almanız. bende var.trim seslerini duymazsınız.
    C4'ü geçin, hala eski platform, eski şasi. Artık onun da yeni 308 şasisine (EMP2) geçmesi gerekiyor.

    Leon tasarımını hep sevdiğim, beğendiğim bir araç olmuştur fakat DSG gibi ne zaman ne yapacağı belli olmayan piyango şanzıman nedeni ile elerdim. Trim sesi konusunda da çok parlak olmadığı dile getiriliyor.

    2008 sonuçta B sınıfı bir Crossover, kalitesi bu listedeki araçlara göre bir tık aşağıda. Bence tek artısı en üst donanım seviyesi olması, cam tavan vs. avantajı. Şanzıman ETG değil de EAT olsa belki düşünülebilirdi.

    Bunların içindeki en iyi seçenek ilk bakışta 308 gibi görünüyor, süspansiyon konforu da oldukça iyidir, fakat Active donanım bu aracı biraz basit gösteriyor. Allure-Active arasında iç mekan ambiyansı ve dış estetik olarak çok fark var. Dün servisten yedek araç olarak Active 308 verdiler, bir gün kullandım, böyle bir izlenim bıraktı bende (Allure kullanıcısıyım). Arka koltuk diz mesafesi de dar.

    Benim düşüncelerim böyle, bence işiniz zor Hepsiyle test sürüşü yapın, beğendiğinizi alın gitsin. Sizin içinize sindikten sonra kim ne derse desin boş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 3 Kasım 2015; 9:16:00 >




  • cevaplarınız için çok teşekkür ederim. seat leon'da ekleteceğim paketler sonrası alacağım fiyat, peugeot 2008 test sürüşü bugün vereceğim kararın kilit noktası olacak sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kvncbyrz

    cevaplarınız için çok teşekkür ederim. seat leon'da ekleteceğim paketler sonrası alacağım fiyat, peugeot 2008 test sürüşü bugün vereceğim kararın kilit noktası olacak sanırım.
    Leon gayet iyi ancak trim konusunda sıkıntısı olanlar var. Bir de DSG için uzatılmış garanti şart.
    C4'te de trim sesleri olabiliyor ve şanzıman biraz değişik. Otomatik değil otomatikleştirilmiş manuel. O yüzden vites geçişleri aşırı hissedilir.
    308'de trim konusunda bilgim yok ancak yeni kasası gayet güzel bir araç. Hem otomatiği de güzel diye duydum. Yine de çok bir fikrim yok bu araç hakkında.
    2008 b sınıfı bir araç. Diğerlerinin yanında tercih etmezdim.
  • hepsinden tirim sesi gelebilir veya gelmez onun garantisi yok.
    Gidilen yollara da bağlı biraz.
    Ben olsam hangisi en dolu ve ucuz onu alırdım.
  • Bu seçenekler arasında kalıp C4 almış biri olarak cevaplayayım. Aracım 3 aylık 6200km oldu.

    Trim sesleri leon da oldukça fazlaydı. Burada bir arkadaşımız 16 17 maddelik çözüm hazırlamıştı.

    Citroen ve Peugeot aynı motor olduğu için yakıt ekonomileri benzer ve düşüktür.

    Aracımdaki şuana kadar tek ses göstergelerdeki metal görünümlü çerçeveden geliyor. Onun da çözümü basit.

    B cross mu C mi derseniz de kesinlikle C sınıfı.

    C4 exclusive + cam tavan + navigasyon şeklinde dolu aldım. Benim aracım mcp ama makyajlı hali.

    Kullanıcısı olarak C4 öneririm. Vites geçişleri tam otomatik gibi değildir ama kesinlikle konforsuz da değildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1.Ferik

    Bu seçenekler arasında kalıp C4 almış biri olarak cevaplayayım. Aracım 3 aylık 6200km oldu.

    Trim sesleri leon da oldukça fazlaydı. Burada bir arkadaşımız 16 17 maddelik çözüm hazırlamıştı.

    Citroen ve Peugeot aynı motor olduğu için yakıt ekonomileri benzer ve düşüktür.

    Aracımdaki şuana kadar tek ses göstergelerdeki metal görünümlü çerçeveden geliyor. Onun da çözümü basit.

    B cross mu C mi derseniz de kesinlikle C sınıfı.

    C4 exclusive + cam tavan + navigasyon şeklinde dolu aldım. Benim aracım mcp ama makyajlı hali.

    Kullanıcısı olarak C4 öneririm. Vites geçişleri tam otomatik gibi değildir ama kesinlikle konforsuz da değildir.
    2012 model 1.6 e-hdi c4 confor plus sahibiyim.
    Geçenlerde 308 1.6 blueHDİ Allure test ettim. aracın dışı,içi,tam otomatik vitesi( tork konvertörlü ),her bir şeyini beğendim.
    Aklınızdaki 3 modelide test edin. bizlerin zevki ile sizinki uyuşmayabilir. şimdiden hayırlısı olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1.Ferik

    Bu seçenekler arasında kalıp C4 almış biri olarak cevaplayayım. Aracım 3 aylık 6200km oldu.

    Trim sesleri leon da oldukça fazlaydı. Burada bir arkadaşımız 16 17 maddelik çözüm hazırlamıştı.

    Citroen ve Peugeot aynı motor olduğu için yakıt ekonomileri benzer ve düşüktür.

    Aracımdaki şuana kadar tek ses göstergelerdeki metal görünümlü çerçeveden geliyor. Onun da çözümü basit.

    B cross mu C mi derseniz de kesinlikle C sınıfı.

    C4 exclusive + cam tavan + navigasyon şeklinde dolu aldım. Benim aracım mcp ama makyajlı hali.

    Kullanıcısı olarak C4 öneririm. Vites geçişleri tam otomatik gibi değildir ama kesinlikle konforsuz da değildir.
    Bence listenizdekilerden en iyi araç her yönüyle 308. Aralarındaki en yeni model. Şasi hafif. Motor ve şanzıman en iyilerden. Malzeme ve işçilik kalitesi sınıfının en yüksek modellerinden. Sizin önem verdiğiniz kriterlerin tümünde 308 üstün.(eat6 şanzımanlı versiyon)




  • C4 akar.Tam otm şanzıman geldi sanırımAz da yakar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kvncbyrz

    cevaplarınız için çok teşekkür ederim. seat leon'da ekleteceğim paketler sonrası alacağım fiyat, peugeot 2008 test sürüşü bugün vereceğim kararın kilit noktası olacak sanırım.

    yeni kasa olmasının da etkisiyle 308i düşünmenizi öneririm.c4 eski kasa kalıyor.2008 b segmentinden çıkma bir mpv.
    leonun tdi motorunun ne olacağı belli değil,ayrıca dsg denilen kronik arızalı şanzımanı da var.
  • öncelikle empati kurup bilgi ve tecrübelerini aktaranlara teşekkür ederim. 2008 test sürüşümu yaptım ve otomatik şanzumanı beklediğimden(internetten okuduklarım) daha iyi çıktı. ilk mesajda belirttiğim gibi 500L son derece kötüydü fakat bu şanzumanda o derece bir rahatsızlık hissetmedim. leon konusunda ise led ve park sensörü olan paket artı renk ile birlikte 82 83 bin tl civarında bir fiyat isteniyor ki bunun çok fazla kanısındayım. sonuç olarak seçeneklerimi 2'ye indirip 2008 1.6 otomatik allure + navigasyon paketi ya da 308 1.6 otomatik active + geri görüş kamerası arasındayım. kararımı tamamen donanım farkı ve motor farkını kıyaslayıp vereceğim. çünkü 308'de park far sensörü ya da led lamba tarzı şeyler eksik.farklı tarz olmasına rağmen iki araç da gayet beğendiğim arabalar. tabi 308 allure almaya gücüm yetseydi tercihim kesinlikle o olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kvncbyrz

    öncelikle empati kurup bilgi ve tecrübelerini aktaranlara teşekkür ederim. 2008 test sürüşümu yaptım ve otomatik şanzumanı beklediğimden(internetten okuduklarım) daha iyi çıktı. ilk mesajda belirttiğim gibi 500L son derece kötüydü fakat bu şanzumanda o derece bir rahatsızlık hissetmedim. leon konusunda ise led ve park sensörü olan paket artı renk ile birlikte 82 83 bin tl civarında bir fiyat isteniyor ki bunun çok fazla kanısındayım. sonuç olarak seçeneklerimi 2'ye indirip 2008 1.6 otomatik allure + navigasyon paketi ya da 308 1.6 otomatik active + geri görüş kamerası arasındayım. kararımı tamamen donanım farkı ve motor farkını kıyaslayıp vereceğim. çünkü 308'de park far sensörü ya da led lamba tarzı şeyler eksik.farklı tarz olmasına rağmen iki araç da gayet beğendiğim arabalar. tabi 308 allure almaya gücüm yetseydi tercihim kesinlikle o olurdu.
    308 çok güzel bencede ama o donanımla değil inanın sadece kaporta ve motor almış olursunuz onca paraya.. en baz donanım 308 almaktansa en üst c4 yada 2008 derim..

    yada sıfır gibi 2. el ama dolu bi 308 derim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    308 çok güzel bencede ama o donanımla değil inanın sadece kaporta ve motor almış olursunuz onca paraya.. en baz donanım 308 almaktansa en üst c4 yada 2008 derim..

    yada sıfır gibi 2. el ama dolu bi 308 derim...

    Alıntıları Göster
    Benzer seçenekler arasında ben kalmıştım. Kararımı verdim.
    c4'ü tipinden dolayı ve şaşisinden dolayı eledim.
    seat leon'u dsg arızaları, aracın içini beğenmediğim ve yolda leon ile makas atan apaçiler yüzünden eledim.

    308 ve 2008 arasında kalmıştım ben de.
    yüksek bir araca geçiş yapmak istediğim için. yüksek bir araçta cam tavan kullanmanın keyfini çok merak ettiğim için. donanım olarak daha üstün olduğu için,
    ve yanyana baktığımda 2008'in gözüme daha hoş gelmesi sebebiyle. 2008 alacağım.




  • 1500 yıldır aynı tasarımla gelen Fransız c4 almak ve ona o kadar para vermek ciddi risk.

    Tüm donanımları olan ağzına kadar dolu fp oranı yüksek leon en mantıklısı.

    Adam akıllı özelliklerle arabaya benziyor en azından.
  • kvncbyrz K kullanıcısına yanıt
    Hocam Fransız malı aldığın sürece trim sesinden kurtulamazsın. Bir çok fransıza sahip oldum kendim de kullanıyorum üstüne Peugeot bayisinde çalıştım. Kısaca size yaramaz.

    Trim sesi konusunda Opel, Ford ve Vw Fransız'lardan daha başarılı.
  • C4 derdim ama 2005 te üretilen şasi ile aynı araba.fiyat aralığınızı göremedim,ikinci el tdi golf alabilirsin ama eski kasa.arkalar da bağımsız mis gibi olur.ama dsg soru işareti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Hocam Fransız malı aldığın sürece trim sesinden kurtulamazsın. Bir çok fransıza sahip oldum kendim de kullanıyorum üstüne Peugeot bayisinde çalıştım. Kısaca size yaramaz.

    Trim sesi konusunda Opel, Ford ve Vw Fransız'lardan daha başarılı.
    c4 ucuz olsa al dicem de

    bence 2. el sıfır gibi allure 308 bak.

    2008 ne kadar büyütülmüşse de 308 den 10 cm kısa. sadece yükseklik artısı var. 120 lik motor 92 liğe karşı.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.