Şimdi Ara

Peugeot 307 içinde uğultu var? (Hidrolik Direksiyon ile ilgili) (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
27.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ben daha kısa olsun dıye arkadaslara link vereyım
    http://www.speedol.com.tr/teknikbilgiler.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    Hidrolik sistemli direksiyona sahip araç kullanıcıları araçlarını park ederken direksiyonu tam sağa kırıp veya tam sola kırıp parkederek bırakmayın direksiyon pompasına zarar veriyor.Ayrıca direksiyonun aşırı şekilde tam sağa kırıp veya tam sola kırıp zorlamakta yine direksiyon pompasını bozuyor biraz dikkat ve titiz kullanım gerekli.

    TEBRIK EDERIM DOSTUM...UMARIM ANLASILIR YAZDIKLARIN.ZİRA BEN ANLATAMADIM..
  • Benim zoruma giden birşey yok ki selim.

    İsterse küfür edin bana.Çoğu zaman umursamam bile.


    Ben sadece hoş olmayan bir durumu söylemekti.Devam ettirmek senin bileceğin iş.

    Kimseye akıl verecek, doğru yola sokacak kişi ben değilim.

    Amacımız bu değil zaten.



    Bak yukarıda ne demişsin


    "hatta dıreksıyonun sertlıgınden bıle anlarsın hıdrolık yagının bozuklugunu"


    Sorunun sahibi arkadaş bize direksiyon sesinden başka, arkadaşının aracı kullanıp, direksiyonun

    daha ağır olduğunu söylediği için bu kanıya vardı herkes.


    Bu yüzden hidrolik yağından şüphe duyduk.

    Oysa ki burada fikir yürüten herkesin direksiyondaki uğultunun sebebinin pompadan geldiğinin, ayrıca sesin giderilme maliyetinin

    yüksek olduğunun, sürüşe etki etmediğinin herkes farkında.

    Hidrolik yağının değişmesini isteyen herkes istisnasız "direksiyonun ağır olmasından" şüphe duyması idi.



    Ayrıca bir üst mesajda anlatamadığın şey nedir bilmiyorum.

    Bu her kullanıcının bilmesi gereken birşey zaten.

    Araca has değil ki.

    Hidrolik direksiyonlu araçların hiçbir zaman direksiyonun tam sağa ya da tam sola kırılmaması önerilir.


    Sözü edilmeyen birşeyi ben anlatamadım demek de hoş olmadı.



    Bir de şu var, bir problemin kesin çözümü a yöntemi olabilir.

    Fakat diğer kullanıcı b yöntemini kullanarak, farkında olmadan a yöntemi ile çözülebilecek sorunu halletmiştir.

    Bu herkesin kullandığı a yönteminin doğru, b yönteminin yanlış olduğunu da göstermez.



    1. 2. viteslerde ciyk ciyk diye ses çıkaran egzoz borusu üzerindeki bağlantı elemanlarına kimi;

    gres yağı süreren geçici,

    kimi bağlantıyı yenileyerek,

    kimi yaylı sistemi sabit olarak değiştirerek,

    kimi ise ara konik bağlantıyı yenileyerek kesiyor.


    Şimdi bunları söyleyen 4 kişiden 1 i doğru diğerleri yanlış diyebilir miyiz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arslan selim

    ben daha kısa olsun dıye arkadaslara link vereyım
    http://www.speedol.com.tr/teknikbilgiler.html





    Şimdi bu linki ben verseydim adama bak çalıştığı şirketin reklamını yapıyor derdin.

    Sayende şirketimin reklamı oldu kısacası internet dedektifliğin bir işe yaradı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: extremeenvy

    Bak yukarıda ne demişsin


    "hatta dıreksıyonun sertlıgınden bıle anlarsın hıdrolık yagının bozuklugunu"


    Bu yüzden hidrolik yağından şüphe duyduk.


    Hidrolik yağının değişmesini isteyen herkes istisnasız "direksiyonun ağır olmasından" şüphe duyması idi.


    Bir de şu var, bir problemin kesin çözümü a yöntemi olabilir.

    Fakat diğer kullanıcı b yöntemini kullanarak, farkında olmadan a yöntemi ile çözülebilecek sorunu halletmiştir.

    Bu herkesin kullandığı a yönteminin doğru, b yönteminin yanlış olduğunu da göstermez.


    1. 2. viteslerde ciyk ciyk diye ses çıkaran egzoz borusu üzerindeki bağlantı elemanlarına kimi;

    gres yağı süreren geçici,

    kimi bağlantıyı yenileyerek,

    kimi yaylı sistemi sabit olarak değiştirerek,

    kimi ise ara konik bağlantıyı yenileyerek kesiyor.


    Şimdi bunları söyleyen 4 kişiden 1 i doğru diğerleri yanlış diyebilir miyiz?

    dıreksıyon sertlıgı derken basıt bı sertlık degıl ıkı elınle cevıremeyecek kadar zor olan bı sertlıkten bahsettım ben salıh...
    a yöntemı b yöntemi demıssın..tamam haklısın ama bızım srunumuz 1. veya 2 vıteslerde degılkı senın cıyk sesın gbi.arac calısınca baslar butun vıteslerde duyulur ama yol sesı ruzgar sesı motor sesı kestıgı ıcn sesı pek hıssedemezsın.egsozdakı baglantılar gbi 1.veya 2. vıteste gelseydı ses a.b.c.veya d gıbı çözümlerı alttan yukarıya ucuzdan pahalıya dogru arar ve gdermeye calısırdın.salıh sorun bellı (a)şıkkı...burda b.c.d.şıkları yanlıştır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: login35


    quote:

    Orijinalden alıntı: arslan selim

    ben daha kısa olsun dıye arkadaslara link vereyım
    http://www.speedol.com.tr/teknikbilgiler.html





    Şimdi bu linki ben verseydim adama bak çalıştığı şirketin reklamını yapıyor derdin.

    Sayende şirketimin reklamı oldu kısacası internet dedektifliğin bir işe yaradı

    ne iş yaptıgını nerden bıleyımki ben bak reklam yapıyor dıyeyım..o lınki vererek benım anlatmaya calıstıgım düşünce (kesin bilinen konular paylasılır)motor sıvıları hakkında bılmedıklerım varsa zaten alıntılardan okumam orjınali varken.belki yuzde doksan dokuzunu okumadan paylasmıssındır.bilgi paylasım formu ya burası sende bılgı paylasmıssın.keske link vereydın okadar yazı ıcın ugrasmazdında..yınede bılmeyenler ıcın yaradı onlar adına ben tesekkür ederım..




  • Yukarıda Burak da (soylukan) senin yöntemini kullanıp soruna cevap verdi işte.

    O da soruna en basit ve ucuz çözüm olan hidrolik yağı değişimi önerisini sundu.



    Bu arada direksiyondaki sertlik olayında sana birşey demedim ben.

    Kimse demedi.

    Sorunun sahibi, aracını kullanan bir arkadaşının kendisine söylediği şeyi,

    direksiyonun nispeten sert olduğunu söyleyince herkes en basit yol olan

    hidrolik yağ değişimini önerdi.


    Herneyse daha fazla uzatmanın manası yok.Ben yanlış olduğunu düşündüğüm şeyi

    söyledim.Konuyla alakalı yanlış birşey söyledin demedim zaten.



    Bir de yukarıda b,c,d şıkları yanlış demişsin.Yanlış değil, sadece birbirinden farklı yöntemler.

    Hepsi de sorunu çözüyor.Ama farklı yollarla.


    Gres yağı işi 10 gün bile dayanmıyor bu arada.

    Ayrıca egzoz borusunun sıcaklığıyla yanıp ilk günlerde kokuya sebep oluyor.

    Sonra da yağlama özelliğini kaybedip eski ses yeniden gelmeye başlıyor.

    Hala aynı şeyle boğuştuğum için iyi biliyorum.

    Gres işi bende yaramıyor.Ama yanlış demiyorum.




  • Arkadaşlar, üstte görüşünü paylaşan her yazar arkadaştan birşey öğrendim. Çok teşekkür ederim. Sizin aranızda tartışmanız beni üzüyor. Ben neden olmuşum gibi hissediyorum.
    Bu başlığı bu foruma açmakla ne kadar iyi birşey yaptığımı net olarak gördüm. Birbirlerini hiç tanımayan insanlar, başkalarının dertleriyle kendilerinin dertleriymiş gibi ilgileniyorlar. Herşey için teşekkür ederim.

    Araayı aldığımdan beri -ki 1 ay kadar oldu alalı- yaklaşık 1.000 TL masraf ettim. Yaklaşık 200-300 daha da yapacağım. Aracı nispeten piyasa fiyatının altında aldığım için yapacğaım bu masrafları makul karşılıyorum, şikayetçi değilim. Ama para da suyunu çekti. Biraz para geçince elime şu pompa değişimini de denemeyi dşünüyorum. Çünkü sadece arabanın içinden değil, arabanın dışından da ses geliyor. Hatta dışından daha yoğun geliyor. Bir şekilde halletmek istiyorum bu problemi. Sonucu buradan bildireceğim inşallah.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: extremeenvy

    Yukarıda Burak da (soylukan) senin yöntemini kullanıp soruna cevap verdi işte.

    O da soruna en basit ve ucuz çözüm olan hidrolik yağı değişimi önerisini sundu.



    Bu arada direksiyondaki sertlik olayında sana birşey demedim ben.

    Kimse demedi.

    Sorunun sahibi, aracını kullanan bir arkadaşının kendisine söylediği şeyi,

    direksiyonun nispeten sert olduğunu söyleyince herkes en basit yol olan

    hidrolik yağ değişimini önerdi.


    Herneyse daha fazla uzatmanın manası yok.Ben yanlış olduğunu düşündüğüm şeyi

    söyledim.Konuyla alakalı yanlış birşey söyledin demedim zaten.



    Bir de yukarıda b,c,d şıkları yanlış demişsin.Yanlış değil, sadece birbirinden farklı yöntemler.

    Hepsi de sorunu çözüyor.Ama farklı yollarla.


    Gres yağı işi 10 gün bile dayanmıyor bu arada.

    Ayrıca egzoz borusunun sıcaklığıyla yanıp ilk günlerde kokuya sebep oluyor.

    Sonra da yağlama özelliğini kaybedip eski ses yeniden gelmeye başlıyor.

    Hala aynı şeyle boğuştuğum için iyi biliyorum.

    Gres işi bende yaramıyor.Ama yanlış demiyorum.

    salıh dostum ben senın probemın ıcın solemedımkı o şıkları..duzelmıcegnı bıldıgım bır pompa için soledım.ne dıyeyım herkesın blecegı bır iş ugrasmak.yagını degıstırsınler ızolasyon yapsınlar.söksünler kırsınlar..sonucta pmpa degısecek illaki sesten şikayetı varsa arkadaşın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bukowski JR

    Arkadaşlar, üstte görüşünü paylaşan her yazar arkadaştan birşey öğrendim. Çok teşekkür ederim. Sizin aranızda tartışmanız beni üzüyor. Ben neden olmuşum gibi hissediyorum.
    Bu başlığı bu foruma açmakla ne kadar iyi birşey yaptığımı net olarak gördüm. Birbirlerini hiç tanımayan insanlar, başkalarının dertleriyle kendilerinin dertleriymiş gibi ilgileniyorlar. Herşey için teşekkür ederim.

    Araayı aldığımdan beri -ki 1 ay kadar oldu alalı- yaklaşık 1.000 TL masraf ettim. Yaklaşık 200-300 daha da yapacağım. Aracı nispeten piyasa fiyatının altında aldığım için yapacğaım bu masrafları makul karşılıyorum, şikayetçi değilim. Ama para da suyunu çekti. Biraz para geçince elime şu pompa değişimini de denemeyi dşünüyorum. Çünkü sadece arabanın içinden değil, arabanın dışından da ses geliyor. Hatta dışından daha yoğun geliyor. Bir şekilde halletmek istiyorum bu problemi. Sonucu buradan bildireceğim inşallah.

    dostum bız salıhle tartısmayız fikir bilgi paylasıyoruz bakma sen bize..ona en guzel paylasımı yaptıgım çalısma bıttıgınde sunucam..




  • Hakaret olmadığı sürece kavga gürültü serbest Bukowski
  • herkesin konuyla ilgili söylediklerine aynen katılıyorum.Hidrolik direksiyonla ilgili sözlenen herşey üç aşağı 5 yukarı doğru.www.hidrolikdireksiyon.com adresinde bu konularla ilgili hem çekirdekten yetişmiş hemde okjulunu bitirmiş ustaların yazıları var bu tarz sitelerdende bilgi alabilirsiniz.
  • 11 yıllık konuyu hortlatalim mi 😀
    Geçen ay 307 CC aldım, marş akabinde 1sn sonra uğultu başlıyor, elektrikciye götürdüm, direksiyon pompası dedi, internetten araştırınca da buraya düştüm 🤗

    Var mı gelisme? Nasıl düzelir?

    Şimdiden tesekkurler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • okavruk kullanıcısına yanıt

    hortlatalim.

    duzelmyor. ugrasmayin, o kadar paraya yakit alin gezin.

  • şuan inatla uğraşıyorum bakalım çözülecekmi ilk denemem olumsuz oldu dün ikinci denemeyi yaptım oda olumsuz oldu bakalım haftaya başka birşey deniyeceğim oda olumsuz olursa yapacak bişey yok motor alıcam.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.