Şimdi Ara

Peugeot 307 kucuk arizalar silsilesi. (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
118
Cevap
1
Favori
73.124
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba aracım 2005 model 307 SW 1.6 benzinli triptonik vites.Dün araçla gelirken araçta;Stop Lambası,Airbag Fault,ABS fault,El fren lambaları aynı anda yandı.bunun nedeni ne olabilir.Acil Yardıma ihtiyacım var..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canozkara -- 19 Ekim 2010; 9:48:45 >
  • Büyük ihtimal konjektör arızalıdır. Hemen git elektrikçiye akım ölçtür, sorun varsa konjektörü değiştir beyin zarar görmeden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djkarakan

    Büyük ihtimal konjektör arızalıdır. Hemen git elektrikçiye akım ölçtür, sorun varsa konjektörü değiştir beyin zarar görmeden.


    ARAÇ ŞU ANDA ÇEKİCİ İLE SERVİSE GİDİYOR BAKALIM SORUN NEYMİŞ GÖRECEĞİZ...
  • Keşke ilk önce bir elektrikçiye gitseydiniz, servis şimdi baya bir yüklenir.
    Tekrar geçmiş olsun.
  • YANİİ SADECE YUH DİYORUM ŞARJ DİNAMOSU DEĞİŞECEKMİŞ SADECE VE FİYAT 856 TLGENEL BAKIM İÇİN BİRKAÇ PARÇA DEĞİŞECEK 284 LİRA TOPLAM 1050 TL YAPIYOR BAKALIM NAPACAĞIZ...
  • Servis direkt şarj dinamosunu değiştirir uğraşmaz, al aracı götür normal bir elektrikçiye en fazla 120-130 tl ile yırtarsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djkarakan

    Servis direkt şarj dinamosunu değiştirir uğraşmaz, al aracı götür normal bir elektrikçiye en fazla 120-130 tl ile yırtarsın.


    Allah sabır versin.
    Bende de wardı Peugeot 307 1.6 2008 kasımda aldım, 2010 martda sattım kurtuldum. 1,5 yıl içerisinde normal bakımları hariç;
    Airbag beyni yandı, servis değişim içim 700 artı işçilik istedi, 250 tl'ye istandulda tamir ettirdim.
    Sol öncam açma kapama sistemi arızalandı. tırnak kadar plastik kırıldığı içi 250 tlye komple kriko seti aldım.
    araca alınca lpg taktırmıştım. satmama yakın, zaten bu yüzden sattım motor titreme yapmaya başladı. 50 tl'ye bujileri değiştiridim, fayda etmedi, endüksiyon bobini değişecek dediler 350 tl.
    hemen satılığa çıkardım. 1 ay içinde sattım. satmama bir kaç gün kala sağ ön camdan açılıp kapanırken garip sesler gelmeye başlamıştı. kapattım bidaha dokunmadım . alacak arkadaş motora baktırırken triger kayışının vakti gelmiş ses yapıyo dedi usta. arkadaş o şekilde aldı 700 tl masraf yapmış.

    Sözün kısası hayatta Peugeot ile bir daha işim olmaz !!!




  • merhaba 307 xt premium 2005 model. 2007de aldim triptonic oldugu icin zavoli lpg taktirdim. birtek fren balatalari ile trigger setini degistirttim 50000 de. o aralar marş problemleri basladi. marş dinamosunu 300e serviste degistirdiler. airbag hatasi gosteriyodu beynine lpg kablosunu gecirdikleri yerden su girmiş. beyni degustirdim 900e. trigger setini 5 senesi doldu diye degistirttim 600e. su aralar sorunsuz gidiyodum ama geri viteste park sensorü genellikle calismiyor. ince bi dit sesinden sonra mesafe sesi gelmiyo. sebebini bilmiyorum arac kullanim kilavuzunda sorun vardir diye yaziyor ama belki bilen vardir diye sorayim dedim. cevap veren olursa sevinirim. iyi aksamlar
  • o hata basit bir şey şu anki aracımdada meydana gelmişti bu arıza. geri vitese bağlanan fiş yerinden çıkmış dediler 5 dk.da takıp teslim ettiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayyare1234

    merhaba 307 xt premium 2005 model. 2007de aldim triptonic oldugu icin zavoli lpg taktirdim. birtek fren balatalari ile trigger setini degistirttim 50000 de. o aralar marş problemleri basladi. marş dinamosunu 300e serviste degistirdiler. airbag hatasi gosteriyodu beynine lpg kablosunu gecirdikleri yerden su girmiş. beyni degustirdim 900e. trigger setini 5 senesi doldu diye degistirttim 600e. su aralar sorunsuz gidiyodum ama geri viteste park sensorü genellikle calismiyor. ince bi dit sesinden sonra mesafe sesi gelmiyo. sebebini bilmiyorum arac kullanim kilavuzunda sorun vardir diye yaziyor ama belki bilen vardir diye sorayim dedim. cevap veren olursa sevinirim. iyi aksamlar



    selam bende de 2003 tiptronic var, 600 liraya triger seti çok değilmi nerde değiştirdiler bu seti anlamadım.. bence servisini değiştir derimm.. sensör ü sonradam takılma bi sıkıntı yok şimdilik.. hoşçakal..




  • 307 ve C4 araçlar resmen sayısal loto gibi...

    Bazılarında gram hata kusur yok , sahipleri çook memnun... Bazılarının da neresine elini atsan elinde kalıyor... Şansına nasıl araç geleceği meçhul...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taliban


    quote:

    Orjinalden alıntı: Serbulent_2626

    Valla hocam sen HDI diye yazmışsın ama daha sonra kalan benzini göstermiyor demişşsin.
    Bence sen arabayı tanı daha sonra yorumlarını bekliyorum. Sen 6000-YTL lik masrafı dizel arabaya benzin koyarak neden olmayasın?????
    Ne diyeyim sana geçmiş olsun. Sana tavsiyem arabayı sat ve git bir tane Megane II veya GETZ al sorunları ozaman gör...


    Serbulent_2626 ve newottoman arkadaşa sevgilerle;

    Ağız alışkanlığı ile benzin yazmışım diye bukadar yaygara koparmana gerek yok bence. Servis formunu koyarım susarsınız Kimseye yalan borcum yok, burada dürüstçe başıma gelen olayları yazdım ama gözünüzü öyle bir kapamışsınızki ne dersek diyelim inanmicaksınız. Ha bu arada yok bu bize yetmez derseniz aracıma ne kadar iyi baktığımı kanıtlamak için bakım formlarıda elimde. Çocuk değilim ben kimseyle bir çıkarımda yok. Kendi beğenilerinizi dogma bir şekilde savunacaksınız diye bana bu şekilde hitap etmeniz hiç de hoş değil.

    Not: şimdi bazı arkadaşlar bunada kulp takarlar, resmi editledim nedei kendi kişisel bilgilerimin olması.

     Peugeot 307 kucuk arizalar silsilesi.




    Valla büyük geçmiş olsun , allah kimsenin başına vermesin..

    Böyle bir durumda 6.000 TL lik bakım parası vermektense , eğer ki araç kaskoluysa gidip bi yere vurum kasko ile anlaşıp pert e çıkartmak en iyisi.. Çünkü bu 6.000 Tl lik masrafın sonrasında ilerde aracınızı satmak isteseniz değerinin çoook altında alacaklar... Bi sürü şeyi değişmiş adam olmaz bu araçtan diyip fiyat kıracaklardır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    307 ve C4 araçlar resmen sayısal loto gibi...

    Bazılarında gram hata kusur yok , sahipleri çook memnun... Bazılarının da neresine elini atsan elinde kalıyor... Şansına nasıl araç geleceği meçhul...


    Belkide yaşanan çoğu sorun hor kullanımdan, arabayı tanımamaktan kaynaklanıyordur.. hor kullanıma örnek, mesela bazı çocuklar oyuncaklarını 2 günde kırar, bazıları ise kırık oyuncakları onarır yıllarca adam gibi kullanır.. mesela yaşlı bir insana dokunmatik telefon önerirsiniz, huyunu suyunu bilmez, çalışma mantıgını algılayamaz, her eline aldıgında sinirleri bozulur, çalışmıyor, bozuk der.. sahtekar bir tamirciye götürür, o da Allah'tan korkmaz olmayan arızalar için bir güzel geçirir.. sonra karalamalar başlar, yerden yere vurulur.. arada muhakkak hatalı araçlar vardır ama bugüne kadar gördügüm çoğu durumda hor kullanım ve aracı tanıyamama sezdim.. peugeot servisleride sağolsunlar affetmiyorlar.. ücretsiz kontrol diye çağırırlar, daha 50 bindeki araca triggeri gelmiş, debriyaj bitmiş diye masal okurlar..

    ben küçükken oyuncaklarımı tamir ederdim, kırılmamaları için özen gösterirdim.. şimdide aynı özeni aracıma gösteriyorum.. mümkün oldugu kadar tanımaya çalıştım.. arıza verince hata kodunu nete yazıp forumlarda arıyorum.. Allah'a şükür çok büyük bir arıza ile karşılaşmadım.. yağını değiştirdim, lastiğini yeniledim, mazotunu koydum bindim.. 2005te aldıgım 307imi 1 ay önce satıp yerine 407 aldım.. Çevreme sürekli peugeot tavsiye ediyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail0307

    quote:

    Orijinalden alıntı: tayyare1234

    merhaba 307 xt premium 2005 model. 2007de aldim triptonic oldugu icin zavoli lpg taktirdim. birtek fren balatalari ile trigger setini degistirttim 50000 de. o aralar marş problemleri basladi. marş dinamosunu 300e serviste degistirdiler. airbag hatasi gosteriyodu beynine lpg kablosunu gecirdikleri yerden su girmiş. beyni degustirdim 900e. trigger setini 5 senesi doldu diye degistirttim 600e. su aralar sorunsuz gidiyodum ama geri viteste park sensorü genellikle calismiyor. ince bi dit sesinden sonra mesafe sesi gelmiyo. sebebini bilmiyorum arac kullanim kilavuzunda sorun vardir diye yaziyor ama belki bilen vardir diye sorayim dedim. cevap veren olursa sevinirim. iyi aksamlar



    selam bende de 2003 tiptronic var, 600 liraya triger seti çok değilmi nerde değiştirdiler bu seti anlamadım.. bence servisini değiştir derimm.. sensör ü sonradam takılma bi sıkıntı yok şimdilik.. hoşçakal..


    irde izmirde yaptirdim otomatik oldugu icin yüksek tutuyo dediler trigger setini. sigorta kutusunu actigimda öndekiler biraz gevsek yerine tam oturmamisti. yerine oturttum şu aralar geri viteste park sensoru sorunu yok calisiyo. tesekkurler cevap icin

    edit: bugun 5008 denedim benim araba otomatik vitesmiş triptonik degil. triptonik olan5008mış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tayyare1234 -- 27 Ekim 2010; 17:19:27 >




  • arkadaşlar arabamı bu yakınlarda değiştirecem bu yüzden almak istediğim araçları ve bunların kronik sorunlar varmıdır diye bir araştırma yapmak istedim netten ama bunları okuyunca tüylerim diken diken oldu zira ilk tercihlerim arasında 307 ve megane 2 vardı ikisinide araştırınca inanın arıza yönünden birbirlerinden arta kalan yanlarının olmadığını öğrendim şu an için sahip olduğum araç meğerse ne sorunsuzmuş diye düşünmeye başladım zira 5 seneden beri bakım masrafından başka extra masraf çıkarmadı halada taş gibi sadece 4lastik değiştirdim ayrıca 307 nin dizelimi benzinlisimi daha kullanışlı manuel mi otomatikmi bilgi verecek arkadaşlar varsa teşekkür ederim .....
  • Merhaba arkadaşlar,

    Efe otomotiv işini düzgün yapmayan bir servis olduğu için bu kadar masraf çıkarması normal.
    ben de arabamı motor ikaz lambası yandığı için götürdüm 1400 TL masraf çıkardılar, turbosu ile ilgili 3 parça için.
    ertesi gün arabanın airbag lambası yandı, motordan çiyak çiyak ses gelmeye başladı, servise götüreyim diye yola çıktım, kaputtan tak bises geldi, aküyü şarj eden dinamonun kasnağı fırlamış çıkmış. aradım gelin bakın diye, çünkü araba hareket etmiyordu. gelmediler.
    ben de soylu ustaya haber verdim bir usta geldi aldı arabayı götürdü servise, orada da 1000 tl civarı bi masraf çıktı, sonra egsantirik milleri yatağı gitmiş, 2400 tl ona gitti. tam servisten çıktım, köprüyü geçtim, pof bises motor durdu. mazot pompası ileilgili bir müşür bozulmuş 400 TL.

    şimdi bu araçlara sorunsuz demek ne derece doğrudur acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: romorker


    quote:

    Orjinalden alıntı: taliban


    quote:

    Orjinalden alıntı: Serbulent_2626

    Valla hocam sen HDI diye yazmışsın ama daha sonra kalan benzini göstermiyor demişşsin.
    Bence sen arabayı tanı daha sonra yorumlarını bekliyorum. Sen 6000-YTL lik masrafı dizel arabaya benzin koyarak neden olmayasın?????
    Ne diyeyim sana geçmiş olsun. Sana tavsiyem arabayı sat ve git bir tane Megane II veya GETZ al sorunları ozaman gör...


    Serbulent_2626 ve newottoman arkadaşa sevgilerle;

    Ağız alışkanlığı ile benzin yazmışım diye bukadar yaygara koparmana gerek yok bence. Servis formunu koyarım susarsınız Kimseye yalan borcum yok, burada dürüstçe başıma gelen olayları yazdım ama gözünüzü öyle bir kapamışsınızki ne dersek diyelim inanmicaksınız. Ha bu arada yok bu bize yetmez derseniz aracıma ne kadar iyi baktığımı kanıtlamak için bakım formlarıda elimde. Çocuk değilim ben kimseyle bir çıkarımda yok. Kendi beğenilerinizi dogma bir şekilde savunacaksınız diye bana bu şekilde hitap etmeniz hiç de hoş değil.

    Not: şimdi bazı arkadaşlar bunada kulp takarlar, resmi editledim nedei kendi kişisel bilgilerimin olması.

     Peugeot 307 kucuk arizalar silsilesi.


    ÇÜŞ YA PEJOYA BU NE YA SERV İSLERİ ÇOK KAZIK O YÜZDEN DIŞARDAKİ ÖZLE PEJO SERVİSLERİNİ TAVSİİYE EDERİM EN AZINDAN PAZARLIK YAPARSINIZ.VE PARÇAYI TAMİR ETME İMKANI VARSA TAMİR EDERLER SERVİSLER LEŞ SÜRÜSÜ GİBİ HEMEN PARÇAYI DEĞİŞTİRELİM DER VE ÇOK FAHİŞ RAKAMLARA


    kusura bakmayın ama resmen kazıklamışlar sizi başka yere götürseydiniz 1.500 tlye yaparlardı size.
    aracı önceki sahibi hor kullanmış olmalı yoksa kolay kolay enjektör arızası vermez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tosunpasa


    quote:

    Orijinalden alıntı: cyranoix

    bende 2003 307 hdi xr var. arabada airbag fault yazısı çıktı son zamanlarda. bi de arka kapı kilitlerinde sorun vardı şimdi sol arka kapı hiç açılmıo bilgisi olan var mı acaba.? forumda bahsedilen sinyal arızası bende de var yani sinyal verdiğimde sinyal sönüyo sonra hop tekrar kendisi çalışıyo sanırım bu 307 lerde kronik bi sorun.

    akünüz eski ise bence aküyü değiştirin.. akü eskidikçe ön taraftaki icatlara gücü yetip tam olarak çalışmalarını sağlayabilirken arkada kalan donanımlara uzayan kablo mesafesi yüzünden güç yetiremeyebiliyor..

    Sinyal kollarını peugeot bir ara geri cagırarak ücretsiz değiştirmişti.. eger değiştirtmediyseniz bu tip hatalarla karşılaşmanız dogal.. ben 2003 model aracımda bahsettiginiz problemi hiç yaşamadım..

    yawabicim cvp biraz geç oldu ama yardımın için teşekkürler
    airbag arızasına 100tl
    arka kapılara 200tl verdim
    1000tl turbo değiştirdim.
    sattım arabayı çektim kredi sıfır aldım
    en iyisi böyle.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cyranoix -- 14 Kasım 2011; 21:04:43 >




  • Yazılanları okudum, arızalarla boğuşanlar genelde hep 2003-2004 modeller gibi geldi bana.

    Bende de 2006 model HDi var (110HP). Premium donanımlı + bir iki ekstrası var, 2006 mart ayında sıfır almıştım. Türkiye'de neredeyse gezmedik yer bırakmadım, araç şu an 180.000km'ye yaklaşıyor. Yaklaşık 5,5 yıl ve 180.000km ardından arabada bu güne kadar yaşadığım problemler ve değişenler :

    Sağ rot kolu : Araba 40.000km civarındayken önden sürtmeye benzer acayip bir ses gelmeye başlamıştı, bir kere değişti. Değiştikten sonra şimdiye kadar (üzerinden geçen ~140.000km boyunca) bir daha da tekrarlamadı. Arabadan ziyade belki de benim suçumdu, farketmeden biryere mi vurdum noldu anlamadım.

    Debriyaj Kiti : Periyodik bakım kapsamında değiştirildi.

    Triger Seti : Periyodik bakım kapsamında değiştirildi.

    Arka koltukların katlama kilidi : O da kasislerde tıkırtı gıcırtı yapmaya başlamıştı, değişti, bir daha da tekrarlamadı.

    Sunroof : Geçen yıl kışın yağmurda bir iki defa su damlattı içeriye. Servise götürdüm, lastikleri, keçeleri aşınmış, motor, cam vs. komple sunroof aksamının değişmesi lazım, bunlar tek parça, tamir olmuyor dediler, 1200TL fiyat çektiler, bana pek inandırıcı gelmedi. Dışarıda bir sunroof'çuya götürdüm, lastikler, keçeler sağlam, tozdan kirden su tahliye boruları tıkanmış, onları değiştirelim dedi. 150TL'ye yaptırdım, sorun kalmadı. Servisin her dediğine inanmamanız şiddetle tavsiye edilir. (Zira yukarıda bir arkadaşa da serviste 6000TL'ye yakın masraf çıkarmışlar, bu konuda çok başarılılılar.)

    Lastik basınç sensörleri : Bir iki kere lastik havaları tam olmasına rağmen düşük hava basıncı uyarısı verip duruyordu, beynini resetledik, sorunsuz çalışıyor. Bir kere de sağ arka lastiğin havası tam olmasına rağmen sürekli aynı lastikte düşük hava basıncı uyarısı verip duruyordu, sensör arızalanmış, değişti, sorun kalmadı. 170 küsür TL masrafı oldu.

    ESP : Bir kere "ESP/ASR system faulty" uyarısı verdi, beyni resetledik, çalışıyor, bir daha tekrarlamadı.

    Bagaj açma düğmesi : Bir kez arızalandı, bagaj açılmıyordu. Kontaktörde arıza var, su kaçmış ondan bozulmuş dediler. Ciddi bir masrafı olmadan değişti, bir daha tekrarlamadı.

    Enjektörler : Körfezde Otobanda dilovası'ndan Ankara istikametinde yukarı 120-130 tırmanırken araba bir anda yığıldı, ekranda "depollution system faulty" uyarısı verdi. Hemen kenara çektim. Kendini korumaya aldı motor, boş viteste bile gazı köklediğinde 3000rpm'i geçmiyordu. Stop ettim, tekrar maşa bastım, sorunsuz çalıştı. Peugeot assist'i aradım, durumu anlattım, eğer araba şu an sorunsuz çalışıyorsa çok önemli değil, ama gittiğiniz yerde mutlaka kontrole sokun dediler. Gideceğim yere kadar problemsiz gittim, yolda bırakmadı :) Safranbolu'da sanayide iyi bir Peugeot'cu ustaya gösterdim, bayağı bir inceledi motorun sağını solunu, sonra enjektörlerden bir tanesine montaj yaparken zarar vermişler, ondan olabilir dedi, bana da gösterdi hasarlı kısmını. Sanki anahtar sıyırmış gibi iz vardı üzerinde. Arabayı bir gün öncesinde 120.000 bakımına sokmuştum serviste. Güya enjektörleri temizlemişlerdi. İstanbul'a geri döndüğümde servise gittim, durumu anlattım. Bayağı bir uğraştım ama doğal olarak kusurlarını kabul etmediler, değiştirelim dediler. Değişti, tam rakamı hatırlamıyorum 800TL'ye yakın bir masrafı oldu. Bir daha da sorun yaşamadım. Her servise güvenmemeniz de şiddetle tavsiye edilir, kaş yaparken göz çıkarabiliyorlar.

    Yaşadığım sorunların hepsi bu kadar. 180.000km yapmış bir araba için bence gayet makul. Şükür öyle ciddi bir problem yaşamadım, yolda kalmadım. İşim gereği çalıştığım şirkette bu zamana kadar bir çok markanın (Fiat, Renault, Ford, Mazda, Mitsubishi) bir çok farklı modeli arabalar kullandım, açık söyleyeyim, konfor, yol tutuş, sürüş keyfi olarak hiçbiri 307'min yanına bile yaklaşamadı. Bir tek yaklaşabilen HB Focus olmuştu, o da performans olarak diyebilirim :) O da dizeldi, gerçekten çekişi çok güzel bir araçtı ama onda da lastik uğultusu insanın kafasını şişiriyor. Gerçi bir de Ford Ranger 4x4 o da sürüşü oldukça keyifli bir araçtı ama alakasız bir segmentte, elma ile armut karşılaştırmayayım

    Yazan bir çok insan gibi benim için de en büyük problem, arka süspansiyondan gelen sesler. O da yolların kabahati, asfalt köstebek yuvası gibi olursa araba napsın.

    Ne olursa olsun ben arabamı sevdim.

    Gerçi artık veda zamanı da yaklaşıyor, kilometre şişti bayağı. Yeni arabam da çok büyük bir ihtimalle yine Pug olacak, bunu kesin söyleyebilirim (belki 3008 olabilir, o araçtaki kokpit hiç bir araçta yok, hastası oldum resmen ). Diğer markaların aynı segmentte yer alan modellerinin ne tasarımları (iç/dış), ne donanımları, ne de fiyatları beni hiç Pug kadar cezbetmiyor açıkçası.

    Ne bileyim bir genç olarak (ya da kendimi genç farzeden biri olarak ) ~56.000TL civarında full+full, cam tavanlı, 17" jantları ile seksi mi seksi duran, 156HP THP motorlu 308 varken gidip de +/- 100HP, tork, performans yoksunu, aksesuar olarak bomboş arabalara sırf marka adı var diye bu paraları verenler bana çoook garip geliyor. Belki de ben mi yanlış düşünüyorum, bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 1 Aralık 2011; 16:25:32 >




  • [font="Times New Roman"]2007 peugeot 307 HDI Designtech kullanıyorum. '007 haziranda sıfır aldım henuz 78000 km de aile arabası olarak kullanılıyor. Aracın ilk sahibi oldugum için hemen hemen herseyi bende oldu en büyük sorun;
    ---ÖN FAR özelliklede SOL farın kesmesi yalan olmasın ama son zamanlarda 15 gunde bir degistirmek zorunda kalıyorum yoksa tek gözlü canavar gibi dolasıyor :D
    ---SUNROOF tan kaynaklandı. sunroof un su tahliye kanlaları sol ve sag arka kapıların uzerinden cıkıs yapıyor bu kanallar tıkanmıs ve içeriye su damlamaya baslamıstı hemen yenilendi ve bir daha böyle bir sorun yasanmadı. Sunroof acılıp kapanırken biraz surtme sesi yapıyor oda rahatsız edici degil.

    Diger sorunlar klasik olarak;
    --ARKA YAY lardan ses gelmesi özelliklede arkası kalabalık olunca bide yolların durumu malum :))
    --dizel arac oldugu için ilk calıstıgında egzosdan MAVİ DUMAN atıyor sorusturdum genelde oluyormus pek önemsemedim
    --arac elektronik oldugu için KONTAK cevirdikten sonra ışıkların sönmesini beklemek gerekiyor bazen sistem hata veriyor ve tarih saat dil vs. resetleniyor

    benden bu kadar bunlar genelde aracların sorunları keske olmasa ama illaki olacaktır Allah yapımı degil kul yapımı. biraz bakımlarını zamanında yapın fazla üzmeyip uzerine düşün onlarıda yapmaz.......:))))




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.