Şimdi Ara

Peugeot 307 otm vites sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
1
Favori
4.054
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhabalar
    2004 model 138 000 kmde Peugeot 307 aracımız var
    Otomatik vites

    Aracın hiç bir problemi yoktu taki geçen vites takılana kadar
    Vitesi P konumuna aldım vites ekranında R yanıp sönmeye başladı vites kolu hiç hareket etmiyordu.
    3-5 defa aç kapa denedikten sonra oldu.
    Sonra yine durdum araçla aynı hatayı verdi
    Aracı itince vites direk P konumuna giriyordu.
    Sonra fren müşürü falan değiştirdim sorun aynen devam etti(deneme yanılma)
    Frene basmadan vites değiştirmek için bir parçayı iptal ettik
    Şu an vitesi P alıyorum N veya R yanıp sönüyor.
    Kolu P konumundan çıkarıp geri koyuyorum hemen P oluyor.

    Sorun ne olabilir?
    Yardımlarınız için teşekkürler



  • Up
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BanaMıDediniz

    Up
    Benim P de takılı kalıyor, kapatıp açınca düzeliyordu... Başta böyle başladı sonra sorun büyüdü, sonuç 2740 tl masraf (5 sene önce).
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weycell1905

    Benim P de takılı kalıyor, kapatıp açınca düzeliyordu... Başta böyle başladı sonra sorun büyüdü, sonuç 2740 tl masraf (5 sene önce).

    Pazartesi sanayiye gidecem bakalım şalter diyen var,valf diyen var,kol diyen var kol gibi girecek de bakalım hayırlısı korkar oldum sanayiden
  • Up up
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BanaMıDediniz

    Up up
    Sanayiye gittikten sonra sonucu yazar mısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coderMX

    Sanayiye gittikten sonra sonucu yazar mısınız?
    PEJO=PİŞMANLIK
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coderMX

    Sanayiye gittikten sonra sonucu yazar mısınız?

    Tabii



    Pejo pişmanlık da araç fiyatları malum
    Bizler de el mahkum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BanaMıDediniz


    quote:

    Orijinalden alıntı: coderMX

    Sanayiye gittikten sonra sonucu yazar mısınız?

    Tabii



    Pejo pişmanlık da araç fiyatları malum
    Bizler de el mahkum


    1-selenoid valflerden olabilir.
    2-şanzıman yağsız kalmış olabilir.

    12 yaşında araba sorun vermesi normal.peugeot ile alakası yok bunun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    quote:

    Orijinalden alıntı: BanaMıDediniz


    quote:

    Orijinalden alıntı: coderMX

    Sanayiye gittikten sonra sonucu yazar mısınız?

    Tabii



    Pejo pişmanlık da araç fiyatları malum
    Bizler de el mahkum


    1-selenoid valflerden olabilir.
    2-şanzıman yağsız kalmış olabilir.

    12 yaşında araba sorun vermesi normal.peugeot ile alakası yok bunun.

    Alıntıları Göster
    307 lerin otomatik vites sorunu bitmez. Patronun eşinde vardı oradan biliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozerpeker61

    307 lerin otomatik vites sorunu bitmez. Patronun eşinde vardı oradan biliyorum.

    Eski yaşlı otomatikler hep sıkıntı
  • BanaMıDediniz kullanıcısına yanıt
    2005 model aracım var hala taş gibi çok şükür. Peugeotun 307 modellerinde cikardigi otm. Şanzumanlar sıkıntılı heralde cunku cok konu gördüm bununla ilgili forumlarda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozerpeker61

    2005 model aracım var hala taş gibi çok şükür. Peugeotun 307 modellerinde cikardigi otm. Şanzumanlar sıkıntılı heralde cunku cok konu gördüm bununla ilgili forumlarda.

    Ustalar şalterden kaynaklı sorun var diyorlar
    Bakalım
    Araştırıyorum halen
    Sanayiye gidemedim
    Araç yatıyor
    Kullanımda bir sorun yok gerçi
    Vites geçişleri vs her zamanki gibi
  • weycell1905 W kullanıcısına yanıt
    Hocam , o sorunu bende yaşadım. Bir iki defa nedeni nedir ? Bakımıda yaklaştı aracın. Not : Araç Peugeot 308 1.6 Vti Otm. 55000 km.
  • Benzer problem cruze aracimda oldu fren musuru falan değişti düzelmedi,vites kutusunun yanında bir kapak var onu açıp bastırınca vites P den D ye gelebiliyordu,Sorun Opel servisinde giderildi,tamir olursa 300; onunla ilgili bir parca değişirse 1000 tl idi,Benim parca değişmişti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayzam

    Benzer problem cruze aracimda oldu fren musuru falan değişti düzelmedi,vites kutusunun yanında bir kapak var onu açıp bastırınca vites P den D ye gelebiliyordu,Sorun Opel servisinde giderildi,tamir olursa 300; onunla ilgili bir parca değişirse 1000 tl idi,Benim parca değişmişti

    O parça frene basmadan vites değişimini engeleyen parça.
    Ben o nu şu an etkisiz hale getirdim

    Benim sorun ya selenoid,ya şalter müsait olamadım bir türlü aracı yaptırma amacıyla götürmeyince ustalar net bilgi veremiyor ama geneli şalter dedi

    3-4 kişi

    Ama aracın el frenini çekmiyorum tak diye p ye alıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BanaMıDediniz -- 28 Mart 2016; 21:47:06 >
  • Kavurma verin lan ! kullanıcısına yanıt
    O sorun için hiç gitmedim sanayiye, o yüzden sebebini bilemiyorum, zaten gitmediğim için sorun büyüdü ve baya masraf çıkardı. Size tavsiyem benim yaptığımı yapmayın ve bir an önce halledin :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest_1999

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=105078349&p=1#105078349

    aynı sorun olabilirmi

    Yok hocam
    Fren müşürü ucuz diye herkes deneme yanılma değiştirmeye ondan başlıyor

    Benim ya şalter ya da selenoidler
    Sanayiye gidemedim halen :(
  • 307 lerin at şanzımanlarında ısınma problemi bir dönem söz konusuydu bu problemi daha büyük radyatör ile çözmüşlerdi.şanzuman uzmanı değilim ama aklıma bu geldi birden, acaba böyle bir durum birşeyleri tetiklemiş olabilir mi?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.