Şimdi Ara

PEUGEOT 308 ALLURE 1.2 PURETECH 130HP EAT6

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.023
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi günler,formdan arakadaşların isteği üzerine bugün 308 modelinin analizini yapıyorum.

    Dış tasarımı bir önceki nesline göre tavanın alçaldığını ve genişliğinin artığını görebiliyoruz ayriyet den sade ve teknolojik tasarımıyla daha güzel bir tasarıma büründüğünü görüyoruz.

    İç tasarımın da oldukça yenilikçi ve değişik bir koptik bizleri karşılıyor,sürücü koltuğuna oturduğumuzda koltukların yan destekleyicilerin ve derinlik haznesinin başarılı olduğunu,yanlız elektrikli sürücü koltuğunun bu donanımda standart olmasını beklerdim .

    Üç kollu direksiyonun kumanda tuşlarını rahat bir el yordamıyla ayarlayabiliyorsunuz tabi pejolar dan bilindik direksiyon arkasında sabit olarak yerleştirilmiş hız sabitleyici kollunu kullanmak zaman alacağını düşünüyorum,hız sabitleyicinin konumladırmasının yerini direksiyon üzerinde olmasını hem şürüş esnasında kolaylık sağlaya bilir ve hemen elinizin altında bulunarak daha konforlu bir yolculuk yapmanızı sağlayabilir diye düşünüyorum.

    Gösterge paneli sürücünün göz hizasına yerleştirerek sürüş bilgilerinizi rahat biçimde karşınızda görmenizi sağlıyor,devir saatini dikkat edince ters bir gösterge konumlandırıldığını görüyoruz ilk başlarda garip gelse de sonradan alışıyorsunuz ve genellikle hız saatiyle eşit ilerlemesi görsel anlamda güzel görüntü ortaya çıkarıyor ,bu bölümün bir eksik bulduğum yönü direksiyon orta haznede sabitleyip aracın sürüşüne geçerseniz iki devir göstergesinin arasındaki bilgi ekranı direksiyon kısmının üst oval bölümü sizin bilgileri görmenizi bir nebze engellemesine neden oluyor.

    Araçın genel mahzemesinin kullanımı yumuşak plastiklerden konbine edildiğini ,orta konsol bölümündeki 9''bilgi ekranı araça hoş bir görünümün kattığını görebiliyoruz.Ayriyet den bu bilgi ekranın bir değişik özelliği klima şeçiminizin diğital ortamdaki ekran üzerinden yapılması ve bu sayede alt bölümdeki tuş kalabalığının yok olmasını sağlıyor.

    Bilgi ekran kalitesini ve işlevinin başarılı,hızlı olduğunu görebiliyorum gerçek den aracın bütün ayarlarını bir sistemden ayarlamak hem zevkli hem de pratik bir sistem oluşturuyor.Ekranın altında CD giriş haznesi onun altında kapı açma kapama düğmesi,dörtlü flaşör,cam rezizansı ve yakıt tasaruf tuşları bulunuyor ,bunların dışında ayriyetden cam tavanın olması hem görsel anlamda hemde ferahlık anlamında güzel bir görünüm ortaya koyuyor.
    Vites kısmınında ki bölüme gelirsek ,elinizin altında start-stop tuşu biraz gerisinde elektronik el freni bulunuyor.Aracın yeteri kadar eşya koyma bölümleri bulunuyor .

    Sürüş özelliklerine geçeçek olursak artık çoğu yeni araçlarda gördüğümüz anahtarsız giriş ve çalıştırmayı bu otomobilde de görmek mümkün.Aynalarımızı ve emniyet kemerimizi taktıkdan sonra start tuşuyla motoru çalıştırıyoruz,araç rolantide beklerken kabin içerisinde motor sesinin olmayışı güzel bir his uyandırıyor.Yeni şanzımanı ve motoru gayet uyumlu bir iş çıkardığını gözlemliyorum,vites geçişleri sarsıntısız ve hızlı yanlız F1 vites kolunun böyle bir araç da olmayışı büyük bir eksiklik olarak görüyorum.Araçın ara hızlanması ve hızlanması gayet tatminkar olduğunu söyleyebilirim.

    Süspansiyonları orta sertlik de bir yapıya sahip,iç kabinde 100-110 km hızlar da rüzgar ve yol sesi duymasanız da turbonun hırıltılı sesini bir nebze duyabiliyorsunuz.Fren tepkileri güzel başarılı buldum,aracın direksiyonu hisli yani sizlere geri dönüşüm yapıyor. Bilgi ekranının işlev hızı ve kalitesi gayet güzel ,kullanım sırasında herhangi bir sorunla karşılaşmadım.







  • Bu hafta autoshow da testi var.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.