Şimdi Ara

Peugeot 5008

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37.638
Cevap
150
Favori
1.683.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj




  • Arkadaşlar selamlar..6 aylık c5A maceram hayal kırıklığı ile sonlandırdıktan sonra yoluma xc40 ile devam etme kararı aldik bakalım hayırlısı ile..fiyatlar abuk subuk yerlere gitti zaten..daha fazla alınamayacak seviyelere çıkmadan alayım dedim..muhtemelen son sıfır ithal arabam olacak..bu arada ilk göz ağrım emektar 5008 ile hala devam ediyorum..kaç kişi almak istedi ama çok alıştım satmaya kıyamıyorum..bakımdan bakıma hariç servis gördüğümüz yok çok şükür..
    arkadaşlar yaşadığım bir sorundan bahsedeyim..aracımın 15-20 gündür start&stop sistemi devreye girince frenden ayağımı çektiğimde sanki kayış boşta dönüyor gibi bir ses çıkıp airbag arızası yazarak araç stop ediyordu...sonra tekrarden çalıştırıp start&stop sistemini iptal edip o şekilde yolculuk yapıyordum...geçen hafta servise gittim..altarnötür kayışı ömrünü tamamlamış..değişmesi gerekiyormuş..gergileri ile beraber set halinde oluyormuş işlem..650 lira gibi bişey tuttu..
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Peugeot 5008: Kapsamlı Bir Kılavuz

    Giriş

    Peugeot 5008, Peugeot'nun geniş aileler ve açık hava meraklıları için tasarlanmış yedi koltuklu bir SUV'dur. Konforu, pratikliği ve teknolojik özellikleriyle öne çıkan bu araç, günümüzün değişen yaşam tarzlarına uyacak şekilde tasarlanmıştır.

    Özellikler ve Teknik Özellikler

    Peugeot 5008, çeşitli motor seçenekleriyle sunulur. Bunlar arasında 130 beygir gücünde 1.5 litrelik BlueHDi dizel motor ve 180 beygir gücünde 2.0 litrelik BlueHDi dizel motor yer alır. Her iki motor da 8 ileri EAT8 otomatik şanzıman ile eşleştirilmiştir.

    5008'in geniş iç mekanı, üç sıra koltuk sunar ve 780 litreye kadar bagaj alanı sağlar. Ayrıca, çok yönlü bir sürüş deneyimi için panoramik cam tavan, eller serbest bagaj kapağı ve sürüş modları gibi özellikler içerir.

    Kronik Sorunlar ve Çözümleri

    Birkaç bilinen kronik sorun Peugeot 5008 ile ilişkilendirilmiştir, bunlar arasında şunlar yer alır:

    • Enerji Tasarruf Modu: Peugeot 5008'in enerji tasarruf modu, araç hareketsizken veya düşük hızda sürerken yakıt tasarrufu yapmak için motoru otomatik olarak kapatır. Ancak bazı durumlarda, bu özellik gecikmeli yanıt verebilir veya iletişim sorunlarına neden olabilir. Bu sorun, yazılım güncellemeleri veya servis merkezi müdahalesi ile çözülebilir.
    • Bluetooth Sorunları: Bazı kullanıcılar, Peugeot 5008'in Bluetooth sisteminde bağlantı veya eşleştirme sorunları yaşadıklarını bildirmiştir. Bu sorunlar, cihazların yeniden başlatılması, firmware güncellemeleri veya servis merkezi müdahalesi ile çözülebilir.

    Kullanıcı Yorumları ve Değerlendirmeleri

    Peugeot 5008, kullanıcılar arasında genel olarak olumlu yorumlar almıştır. Aracın konforu, pratikliği ve yakıt verimliliği en çok övgü alan özellikler arasındadır. Bununla birlikte, bazı kullanıcılar bilgi-eğlence sisteminin karmaşıklığı ve kronik sorunlarla ilgili deneyimlerine ilişkin endişelerini dile getirmiştir.

    Kullanım İpuçları

    Peugeot 5008'inizi en iyi şekilde kullanmanıza yardımcı olacak bazı ipuçları şunlardır:

    • Enerji Tasarruf Modunu Kapatma: Enerji tasarruf modunun gecikmeli yanıt vermesine veya iletişim sorunlarına neden olması durumunda, manuel olarak devre dışı bırakabilirsiniz.
    • Bluetooth Bağlantısı Sorunları: Bluetooth bağlantısı sorunları yaşarsanız, cihazları yeniden başlatmayı veya firmware güncellemelerini kontrol etmeyi deneyin.
    • Bijon Şifresi: Peugeot 5008'inizin bijon şifresi tipik olarak bagaj kapağında veya kullanım kılavuzunda bulunur.

    Sonuç

    Peugeot 5008, konforu, pratikliği ve teknolojik özellikleriyle öne çıkan yedi koltuklu bir SUV'dur. Ancak, enerji tasarruf modu ve Bluetooth bağlantısı gibi bazı kronik sorunlarla ilişkilendirilmiştir. Kullanıcı yorumları genel olarak olumludur ve aracın konforu ve yakıt verimliliği gibi yönlerini övgüyle karşılar. Yukarıda belirtilen ipuçlarını takip ederek Peugeot 5008'inizden en iyi şekilde yararlanabilir ve keyifli bir sürüş deneyimi yaşayabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Ota b.k'a mail gönderen Ankara Tekoto bu maili bana göndermemiş. Demek ki önemsiz müşteri kategorisindeyim.
    Şaka bir yana aracın görüntüsünü beğendim. Alınası bir araç gibi duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rayen

    Ota b.k'a mail gönderen Ankara Tekoto bu maili bana göndermemiş. Demek ki önemsiz müşteri kategorisindeyim.
    Şaka bir yana aracın görüntüsünü beğendim. Alınası bir araç gibi duruyor.


    Mail değil, ev adresime, broşür, birleşince kutu olan bir karton ve bir yazıdan oluşan bir zarf göndermişler.

    Bu arada yakıt tüketimi ile ilgili bir şeyler buldum:



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hatipoglu -- 5 Ocak 2010; 0:38:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hatipoglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: rayen

    Ota b.k'a mail gönderen Ankara Tekoto bu maili bana göndermemiş. Demek ki önemsiz müşteri kategorisindeyim.
    Şaka bir yana aracın görüntüsünü beğendim. Alınası bir araç gibi duruyor.


    Mail değil, ev adresime, broşür, birleşince kutu olan bir karton ve bir yazıdan oluşan bir zarf göndermişler.

    Bu arada yakıt tüketimi ile ilgili bir şeyler buldum:


    Alıntıları Göster
    Citroen C4 Grand Picasso ile aynı platformu paylaşan ön dashboardı kardeşi 3008'den alan 5008 bu sınıf için geç gelen bir araç olduğu düşüncesindeyim.

    308 SW ile MPV sınıfında rekabet etmeye çalişan peugeot 3008 ile azda olsa elini güçlendirmeye çalıştı ama 5008 oldukça geç yapılmış bir hamle olarak değerlendiriyorum.

    Çünkü bu seğmentteki oyuncular pastadaki paylarını çoktan kaptılar.

    Peugeot zaten paylaşılmış olan bu pastadan kendine ne kadar pay çıkaracak onuda göreceğiz.

    Umarım 3008'de yapılan pazarlama hataları (aracın çıplak olarak gelmesi ve her ek donanım için para talep edilmesi) 5008'de tekrarlanmaz ve fiyat olarakta rakiplerine göre daha makul seviyeler olursa belki iş yapar ama her donanıma para derlerse işleri gerçekten zor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: login35

    Citroen C4 Grand Picasso ile aynı platformu paylaşan ön dashboardı kardeşi 3008'den alan 5008 bu sınıf için geç gelen bir araç olduğu düşüncesindeyim.

    308 SW ile MPV sınıfında rekabet etmeye çalişan peugeot 3008 ile azda olsa elini güçlendirmeye çalıştı ama 5008 oldukça geç yapılmış bir hamle olarak değerlendiriyorum.

    Çünkü bu seğmentteki oyuncular pastadaki paylarını çoktan kaptılar.

    Peugeot zaten paylaşılmış olan bu pastadan kendine ne kadar pay çıkaracak onuda göreceğiz.

    Umarım 3008'de yapılan pazarlama hataları (aracın çıplak olarak gelmesi ve her ek donanım için para talep edilmesi) 5008'de tekrarlanmaz ve fiyat olarakta rakiplerine göre daha makul seviyeler olursa belki iş yapar ama her donanıma para derlerse işleri gerçekten zor.

    Alıntıları Göster
    sn hatipoğlu aracın fiyatı hakkında bilgi var mı? bende almayı düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atlas46

    sn hatipoğlu aracın fiyatı hakkında bilgi var mı? bende almayı düşünüyorum


    malesef henüz bir bilgi bulamadım bu konuda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hatipoglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: atlas46

    sn hatipoğlu aracın fiyatı hakkında bilgi var mı? bende almayı düşünüyorum


    malesef henüz bir bilgi bulamadım bu konuda

    Alıntıları Göster
    Bir kaç yere sordum premium pack'in lansman fiyatına 59.600 diyorlar.
    Ama söylediklerine göre pek araç kalmamış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurtson

    Bir kaç yere sordum premium pack'in lansman fiyatına 59.600 diyorlar.
    Ama söylediklerine göre pek araç kalmamış

    Alıntıları Göster
    Bana premiım pack paketi 57500 e verebileceklerini söylediler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atlas46

    Bana premiım pack paketi 57500 e verebileceklerini söylediler

    Alıntıları Göster
    Bu söylediğiniz fiyatlar dizel için mi yoksa benzinli mi ?
    şuan dizel peugeot 3008 bile neredeyse bu fiyata satılıyor.5008 daha pahalı olması gerekmez mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @uiKSilveR

    Bu söylediğiniz fiyatlar dizel için mi yoksa benzinli mi ?
    şuan dizel peugeot 3008 bile neredeyse bu fiyata satılıyor.5008 daha pahalı olması gerekmez mi?


    3008 bir crossover. 5008 ise Grand Picasso'nun direkt rakibi olan bir MPV. Çıkış fiyatı Grand Picasso'dan çok fazla olmaz bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega


    quote:

    Orijinalden alıntı: @uiKSilveR

    Bu söylediğiniz fiyatlar dizel için mi yoksa benzinli mi ?
    şuan dizel peugeot 3008 bile neredeyse bu fiyata satılıyor.5008 daha pahalı olması gerekmez mi?


    3008 bir crossover. 5008 ise Grand Picasso'nun direkt rakibi olan bir MPV. Çıkış fiyatı Grand Picasso'dan çok fazla olmaz bence.

    Bana verilen fiyat dizel otomotik fiyatı, henüz hiç alan olmadı herhalde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega


    quote:

    Orijinalden alıntı: @uiKSilveR

    Bu söylediğiniz fiyatlar dizel için mi yoksa benzinli mi ?
    şuan dizel peugeot 3008 bile neredeyse bu fiyata satılıyor.5008 daha pahalı olması gerekmez mi?


    3008 bir crossover. 5008 ise Grand Picasso'nun direkt rakibi olan bir MPV. Çıkış fiyatı Grand Picasso'dan çok fazla olmaz bence.


    Aracın sadece dizel 1.6 ve otomatik versiyonu varmış telafuz edilen fiyatlar (57.500-59.600) full versiyon olan premium pack fiyatları.
    Bu arada ben aracı galeride gördüm fotograflarında göründüğünden daha heybetli ve daha alımlıydı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atlas46

    Bana premiım pack paketi 57500 e verebileceklerini söylediler



    57.500 fiyatını hangi bayiden aldınız ? bir arkadaşım bu arabadan almayı düşünüyor ama söyledğiniz fiyatı bulamamış. 59.000 den aşağıya inen olmamış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurtson

    quote:

    Orijinalden alıntı: atlas46

    Bana premiım pack paketi 57500 e verebileceklerini söylediler



    57.500 fiyatını hangi bayiden aldınız ? bir arkadaşım bu arabadan almayı düşünüyor ama söyledğiniz fiyatı bulamamış. 59.000 den aşağıya inen olmamış.

    Alıntıları Göster
    k.maraş bayiinde var bu gün aracı inceledim gerçekten çok güzel




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atlas46

    k.maraş bayiinde var bu gün aracı inceledim gerçekten çok güzel

    Alıntıları Göster
    500 araç bitti diyorlar ama daha bir alana rastlamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atlas46

    500 araç bitti diyorlar ama daha bir alana rastlamadım

    Alıntıları Göster
    5008 alan varsa yorumlarını bekliyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atlas46

    5008 alan varsa yorumlarını bekliyoruz

    Alıntıları Göster
    3008 deki gibi konsol elle hafif bastırınca gacur gucur ediyor ise bravo peugeot'a!

    Yalnız konsol tasarımı küçük kardeşi gibi mükemmel; ama işte iş işçiliğe, kaliteye gelince cozutuyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: extremeenvy

    3008 deki gibi konsol elle hafif bastırınca gacur gucur ediyor ise bravo peugeot'a!

    Yalnız konsol tasarımı küçük kardeşi gibi mükemmel; ama işte iş işçiliğe, kaliteye gelince cozutuyor...

    Alıntıları Göster
    Ben aracı gördüm ama test edemedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atlas46

    Ben aracı gördüm ama test edemedim

    Alıntıları Göster
    Bu aracı alan yok mu arkadaşlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atlas46

    Bu aracı alan yok mu arkadaşlar

    Alıntıları Göster
    500 tane satıldıysa alanlar nerde?. Bu fiyatlarla yılda 500 tane ancak satarlar. Ben şahsen 60.000 TL bu araca hayatta vermem. Nerdeyse 4x4 jeep fiyatı.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.