Şimdi Ara

Peugeot 407'nin Hangi Modeli En İyisi?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
15.696
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar 407 almayı düşünüyorum fakat hangi modelini alsam bilemedim? dizel 2011 model almak istiyorum sizce hangisinden almalıyım? en iyi model hangisi ne farkları var onlarıda bilmiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NexT. -- 21 Şubat 2014; 19:37:13 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Peugeot 407'nin En Popüler Modeli

    Peugeot 407, Fransız otomobil üreticisi Peugeot tarafından 2004-2011 yılları arasında üretilen bir orta sınıf otomobildir. Çeşitli donanım paketleri ve motor seçenekleriyle sunulan 407, hem benzinli hem de dizel motor seçenekleri ile hatchback, sedan ve station wagon gövde tiplerinde mevcuttu.

    Peugeot 407 En Çok Tutulan Modeli

    Peugeot 407'nin en çok tutulan modeli, genellikle en üst donanım paketi olan Premium paketidir. Bu paket, deri döşeme, elektrikli koltuklar, panoramik sunroof ve GPS navigasyon sistemi gibi premium özellikleri içerir.

    Peugeot 407 En Full Modeli

    Peugeot 407'nin en full modeli, 2,2 litrelik dizel motora ve Premium donanım paketine sahip 2.2 HDi Premium modelidir. Bu model, üstün performansı ve lüks özellikleriyle bilinir.

    Peugeot 407 Paket Sıralaması

    Peugeot 407 için mevcut paket sıralaması şu şekildedir:

    • Access
    • Active
    • Confort
    • Premium

    Peugeot 407 Tutulan Modeli

    Peugeot 407'nin en tutulan modelleri şunlardır:

    • 2.0 HDi Confort
    • 2.2 HDi Premium
    • 1.6 THP Confort

    Peugeot En Çok Tutulan Modeli

    Peugeot'nun en çok tutulan modeli, genel olarak 308 modelidir. Ancak 407, orta sınıf otomobiller arasında oldukça popüler bir model olarak kabul edilir.

    Sonuç

    Peugeot 407, çeşitli ihtiyaçlara uygun çok yönlü bir otomobildir. En çok tutulan modeli Premium pakettir, en full modeli ise 2.2 HDi Premium'dur. Mevcut paket sıralaması Access, Active, Confort ve Premium'dur. 407, orta sınıf otomobiller arasında popüler bir seçim olmaya devam etmektedir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Arkadaşım bende 2005 model Peugeot 407 2.0 Executive Premium vardı. Arabada yok yok. ıstmalı koltuktan, kapanan aynalar, lastik basınç uyarı sistemi, orjinal cd değiştirisci ve wofer sistemi, hareketli farlara kadar aklına ne gelirse bütün özellikler vardı. Sürüş keyifli iyi özellikle uzun yolda.Fren sistemi, yol tutuşu iyi, müzik sistemi iyi, Ancak öyle bir hale geldim ki artık arabaya binmek dahi istemiyordum.

    Sebebine gelince;

    1. Ön takım devamlı ses yapar,

    2. Servisi aşırı pahalı, özel servis desen oda öyle, parçaları pahalı.

    3. Kronik arıza olarak; Müzik ve yol bilgisayarı ekranı arızalanır. 450 TL'ye aldım takması filan 600 TL verdim. Ekranı arabaya tanıtmak için yetkili servisi dışında dışarıda yaptıramazsın kodlamaları için Online olarak Fransa'ya Peugeot Fabrikasına bağlanıyorlar.Sanayide yetkili satıcılardan alıyorsun ama dışarıda taktıramıyorsun, dışarıdan aldığın parçayı da servis takmıyor.mecburen servise gideceksin.

    4. Manevra yaparken Direksiyon titremesi ve buna bağlı olarak ses yapması.
    Konu ile ilgi olarak yetkili servise gitmekten fiyatlar yüzünden çekindiğim için dışarıda özel servis dahil ustalara sorduğumda, kimisi direksiyon kutusu (2500 TL) kimisi (direksiyon pompası (1500 TL) değişmesi gerekiyor dediler. İçim rahat etmedi yine mecburen yetkili servise gittim. Servisteki usta: Bu titreme ve sesin direksiyon yağ hortumundan(Direksiyon pompasından Direksiyon kutusu arasındaki yağ hortumu) kaynakladığını söyledi. fiyatını sorduğumda 280 TL dediler. Açıkcası sevindim. Ama bu sevincim uzun sürmedi. Usta devamında bu hortumu orjinali ile değiştirsek bile bu sesi yine yapacağını şikayetler nedeni ile Peugeot fabrikasının bu hortumu sonradan " İyileştirilmiş Yağ hortumu " adıyla tekrar ürettiğini, bunun fiyatının ise 1330 Tl olduğunu işçiliği ile birlişkte 1600 TL civarında hesap çıkardılar. Bu durumu Pejoyada ilettim anacak bir cevap alamadım.

    5. Tüple uyumu iyi (Çok yakması dışında) Motor arıza lambasını kafana takmazsan.

    6. Araç uzun yolda giderken 5 vitesten boşa çıkması,(şanzımanın içerisinde beşinci vites civatası gevşemiş) lastik basınç sensörleri ile ilgili yaşadığım sorunlar cabası.

    Sanayide emektar bir ustam, " Özelliği çok olan araba başa bela, sen sen ol alma" der. hakikaten de bir aracın özelliği ne kadar çoksa arıza yapma olasılığı da o kadar fazla.

    Size tavsiyem alabiliyorsanız sıfırını alamıyorsanız 1-2 yaşında Km'si düşük olanını alın derim. Ha bu arada benim aracım 2006 model di ama daha 120,000 Km 'de idi. Belki de bu anlattıklarımı sadece ben yaşadım belki de benim şanssızlığımızdır. Ama hiç sanmıyorum.




  • Siz araçla baya bi sorun yaşamışsınız fakat sizin aracınız 2005 - 2006 modelmiş benim almak istediğim araç 1.6 HDi Millesim 2011 model ve dizel bu araba sanırım iyi ve o yaşadığınız sorunları bunda yaşarmıyım bilemiyorum Yani 2005 model'deki hataları 2011'de düzeltmişlerdir diye düşünüyorum
  • Umarım düzeltmişlerdir.

    Ben bu konuda biraz dertliyim pek iyimser olamayacağım.

    Arabanın sürekli bir yerlerinin arıza yapması belki de benim şanssızlığım. Ama servis ve parça konusu için aynı şeyi söyleyemeyeceğin.

    İkinci el araç alırken vaya sıfır km araç alırken konfor ve teknik donanımın yanısıra diğer faktörlerin de çok önemli olduğunu unutmamak lazım. Örneğin ikinci el piyasası çok önemli. Eğer bir aracın ikinci el piyasası güçlüyse yani satıyorum dediğiniz zaman kolayca elinizden çıkarabiliyorsanız bunun altında yatan sebepler; sağlamlığıdır, parçasının kolay temin ediliyor olmasıdır, kolay kolay arıza yapmıyor olmasıdır vs....

    Siz yine de almayı düşündüğünüz aracın paralarına çok güzel alternatifler var değerlendirmenizi tavsiye ederim. Saygılar.
  • Aslında motorun yüksek modelin düşük olmasından kaynaklanıyor. Bütün sorunların aynısı olmasa da bir kısmı bizim de başımıza geldi. Yalnız bizimki 407 2.0 hdi execituve modeliydi. Aynı senede içerisinde bir tanıdık ta 1.6 modelini aldı 2008 modeldi bizimkisi 2007 idi. Biz çok uğraştık ancak onun aracı 210 bin km de olmasına rağmen bakımlar dışında pek fazla masrafla karşılaşmamıştı. Sana diyeceğim model farketmez 1.6 hdi bakmandır. Bizim 2.0 almamızın sebebi sadece otomatik olmasıydı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.