Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
15 Misafir (1 Mobil) - 14 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.612
Cevap
137
Favori
1.338.040
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özdemir43


    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05


    quote:

    Orijinalden alıntı: özdemir43


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    acaba fiyatı nasıl olucak ve otomatik vitesi kalitelimidir?....


    peugeot ailesinden bildiğimiz auto 6r olacak bu kesin. yarı otomatik ve debriyajlı olduğu için vites geçişleri hissedilecek.


    Yani otomatik almak dert almak gibimi yoksa astranın easytronic vitesinden daha mı iyi? Tabiki dsg konforu beklemiyorum ama beklentileri karşılarmı?....


    auto6r easytroniği,dualogic i katlar,çarpar,böler,üstüne bir bardak su içer:) hillholder olduğu için yokuşta kaydırma yapmıyor,spor modu taminkar performansta ve oldukça hızlı,yavaş hızlanmalarda vites geçişleri hissedilmiyor.508e, rcz deki tam otomatik 6 ileri viteside koyabilirler belli olmaz.



    peugeot tr nin internet sitesinde 508 in performans bölümünde dizel motorlar için 6 speed semi automatic yazıyor. dolayısıyla tam otomatik bir şanzıman beklemeyin. yarı otomatik 6 vitesli bir şanzıman olacak.


    Yani iyimi kötümü kıyaslasak tam olarak alıcak olan insanlara da yol gösterilmiş olur?




  • Orijinalden alıntı: smg05



    Yani iyimi kötümü kıyaslasak tam olarak alıcak olan insanlara da yol gösterilmiş olur?


    aslında iyi mi kötü mü diye tam karşılaştırma yapmak yanlış olur,her ikisininde iyi ve kötü tarafları var.Artık tam otomatik şanzımanlarında ömrünün sonuna geldiği düşünülürse, yarı otomatik daha güncel bir model,fakat keşke çift debriyajlı dsg gibi olsaydı,pug un bu işe kesin girmesi gerek ,renault bile edc yi çıkardı.

    mesela tam otomatik ile yarı otomatiğin avantaj ve dezavantajlarını yazarsak eğer;

    tam otomatik:
    +şanzımanın gelişmişliğine göre orta hızda yada hızlı vites atar.
    +vites geçişleri hissedilmez
    +kullanımı rahattır,yokuşlarda geriye kaçırmaz.
    +çok konforludur ama modeline göre çok ağır kanlı vites değiştirme tepkisi olabilir

    -yarı otomatiğe göre daha fazla yakıt yakar
    -tork konvertörü mevcut olduğu için motor gücünü yere aktarırken daha büyük güç kaybı yaşanır
    -arıza yapma ihtimali fazla değildir ama eğer arıza oluşursa değiştirmek yada tamiri çok zor ve masraflıdır.
    -geç vites düşer,dip gazda bazen kararsız kalabilir.
    -tiptronik olmayan modelleri tamamen gaza tepkili vites attığı için bazen istemediğiniz viteslere atarak sizi uyuz edebilir:)

    yarı otomatik;
    +güncel yeni teknoloji
    +Mantığı tamamen düz vitestir,sadece debriyaj yerine bir elektronik robot konularak debriyaja sizin yerinize o basar
    +şimdiye kadar ciddi bir arızasını duymadım ama olsa dahi değiştirme maliyeti çok daha azdır.
    +düz vites olduğu için çok daha az yakıt tüketir.
    +çift debriyajlı versiyonları çok hızlı vites atar,auto6r gibi tek debriyajlı versiyonlarıda nispeten yavaş vites atar ama s moduyla çok hızlı vites atıyor.
    +yazılımla her geçen gün geliştirilip kusurların kapanabilme imkanı doğuyor,sürekli üzerinde çalışılan bir sistem.
    +motor gücünden çalmaz,yere daha iyi aktarır.

    -vites geçişleri hissediliyor
    -hillholder olmayan modelleri yokuşta geriye kaydırır
    -düz vites gibi baskı balata masrafı mevcuttur.
    -eski easytronik gibi modellerde yoğun dur kalk trafikte aşırı ısınıp kilitlenme yada saçmalama olayları duymuştum,ama auto6r de yada yeni easytroniklerde bunu duymadım.




  • Orijinalden alıntı: driftspec




    Orijinalden alıntı: smg05



    Yani iyimi kötümü kıyaslasak tam olarak alıcak olan insanlara da yol gösterilmiş olur?


    aslında iyi mi kötü mü diye tam karşılaştırma yapmak yanlış olur,her ikisininde iyi ve kötü tarafları var.Artık tam otomatik şanzımanlarında ömrünün sonuna geldiği düşünülürse, yarı otomatik daha güncel bir model,fakat keşke çift debriyajlı dsg gibi olsaydı,pug un bu işe kesin girmesi gerek ,renault bile edc yi çıkardı.

    mesela tam otomatik ile yarı otomatiğin avantaj ve dezavantajlarını yazarsak eğer;

    tam otomatik:
    +şanzımanın gelişmişliğine göre orta hızda yada hızlı vites atar.
    +vites geçişleri hissedilmez
    +kullanımı rahattır,yokuşlarda geriye kaçırmaz.
    +çok konforludur ama modeline göre çok ağır kanlı vites değiştirme tepkisi olabilir

    -yarı otomatiğe göre daha fazla yakıt yakar
    -tork konvertörü mevcut olduğu için motor gücünü yere aktarırken daha büyük güç kaybı yaşanır
    -arıza yapma ihtimali fazla değildir ama eğer arıza oluşursa değiştirmek yada tamiri çok zor ve masraflıdır.
    -geç vites düşer,dip gazda bazen kararsız kalabilir.
    -tiptronik olmayan modelleri tamamen gaza tepkili vites attığı için bazen istemediğiniz viteslere atarak sizi uyuz edebilir:)

    yarı otomatik;
    +güncel yeni teknoloji
    +Mantığı tamamen düz vitestir,sadece debriyaj yerine bir elektronik robot konularak debriyaja sizin yerinize o basar
    +şimdiye kadar ciddi bir arızasını duymadım ama olsa dahi değiştirme maliyeti çok daha azdır.
    +düz vites olduğu için çok daha az yakıt tüketir.
    +çift debriyajlı versiyonları çok hızlı vites atar,auto6r gibi tek debriyajlı versiyonlarıda nispeten yavaş vites atar ama s moduyla çok hızlı vites atıyor.
    +yazılımla her geçen gün geliştirilip kusurların kapanabilme imkanı doğuyor,sürekli üzerinde çalışılan bir sistem.
    +motor gücünden çalmaz,yere daha iyi aktarır.

    -vites geçişleri hissediliyor
    -hillholder olmayan modelleri yokuşta geriye kaydırır
    -düz vites gibi baskı balata masrafı mevcuttur.
    -eski easytronik gibi modellerde yoğun dur kalk trafikte aşırı ısınıp kilitlenme yada saçmalama olayları duymuştum,ama auto6r de yada yeni easytroniklerde bunu duymadım.




    Çok teşekkür ederim bilgi için....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05


    Çok teşekkür ederim bilgi için....

    önemli değil,umarım faydalı olmuşumdur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05


    Çok teşekkür ederim bilgi için....

    önemli değil,umarım faydalı olmuşumdur.


    Tabiki oldu üstadım.
    Ben bu yazın sonunda aracımı değiştirmek istiyorum ve aklımda insignia ile 508 var ama insignia 2.0 motor olduğunda 2.000 tlye yakın vergisi var. otomatik almak istiyorum yolumun %60 ı trafik olduğundan. Kafamda hep soru işareti kalmıştı bu sanzıman olayı fiyat hemen hemen yakın olur gibime geliyor 60-65 arasıdır kanımca......
  • Şahsen alacak olsaydım; tam otomatik bir şanzımanı tercih ederdim; ancak 1.6 dizel motorda bu olmayacak, ancak 2.0 ile sahip olunabilecek. Ne olursa olsun yarı otomatik bir şanzıman tam otomatik şanzıman kadar konforlu olmaz, özellikle düşük viteslerde vites geçişleri hisssedilir(çift kavramalı DSG ve EDC'yi hariç tutmak lazım)...
    Bu arada 508'de opsiyonel de olsa adaptiv cruise control olacak mı? Bilen var mı? Yeni nesil üst segment araçlarda -opsiyonel de olsa- artık olmazsa olmaz diye düşünüyorum kendi adıma...
  • Güzel bir 508 sw tanıtımı :


    http://www.youtube.com/watch?v=y0h3KpIUi_Q



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yaman06 -- 15 Ocak 2011; 17:26:24 >
  • Hep 6 ileri Auto6r den konuşuyoruz.Bence 4007 de kullanılan DCS 6 ileri çift kavramalı yarı otomatik şanzımanda gelebilir.

    Kaynak:http://www.peugeot.com.tr/kesfet/4007/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 97has

    Hep 6 ileri Auto6r den konuşuyoruz.Bence 4007 de kullanılan DCS 6 ileri çift kavramalı yarı otomatik şanzımanda gelebilir.

    Kaynak:http://www.peugeot.com.tr/kesfet/4007/

    o zaman bu araç tadından binilmez diyorum.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 97has

    Hep 6 ileri Auto6r den konuşuyoruz.Bence 4007 de kullanılan DCS 6 ileri çift kavramalı yarı otomatik şanzımanda gelebilir.

    Kaynak:http://www.peugeot.com.tr/kesfet/4007/


    ancak 4007 deki motor 2.2 cc. bunuda gözönünde bulundurmak lazım. 1.6 508 de bu şanzıman olmaya bilir
  • http://www.youtube.com/watch?v=9OU95OYj

    sonunda arabayı biri satın almış.Yolda da güzel gidiyor.Navigasyonda orta konsolla çok uyumlu olmuş... yakışmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hasan7 -- 18 Ocak 2011; 21:56:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: novecento35

    evet gerçekten üzücü olur. Ama gelicek diyorlar , hiç olmadı ikinci ellere takılıcaz artık..

    aralık ayında 46-47 fiyat veriyorlardı şimdi 48.000 tl aşağı veren yok eski kasaya bu kadar para verilirmi bilmiyorum
  • Peugeot bayisinden bugün aldığım en son bilgi 407 artık gelmeyecek mart ayından itibaren 508 in satışları başlayacak
  • Benim Dcs gelir fikrim yattı. Bugün Citroen C5'in sayfasına girdim.(Zaten aynı banttan çıkıyorlar diye.) MCP diye bir şanzıman ile satışa sunulmuş. Şanzımana baktım 6 ileri yarı otomatik tek kavramalı robotize şanzıman.Kısaca namı diğer adıyla Auto-6r gelecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Performance.

    Peugeot bayisinden bugün aldığım en son bilgi 407 artık gelmeyecek mart ayından itibaren 508 in satışları başlayacak


    evet maalesef artık 407 lere elveda deme vakti geldi. Bende farklı araç bakmaya başlamıştım zaten. Fiatın araçları hakkında bilgisi olan varmı. Linea ile ilgileniyorum motoru beni etkiliyor. 1,6 multijet ve 290 tork üretiyormuş. kampanyada oldukça iyi fiyat veriyorlar ne dersiniz bu araç hakkında. ???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: novecento35


    quote:

    Orijinalden alıntı: Performance.

    Peugeot bayisinden bugün aldığım en son bilgi 407 artık gelmeyecek mart ayından itibaren 508 in satışları başlayacak


    evet maalesef artık 407 lere elveda deme vakti geldi. Bende farklı araç bakmaya başlamıştım zaten. Fiatın araçları hakkında bilgisi olan varmı. Linea ile ilgileniyorum motoru beni etkiliyor. 1,6 multijet ve 290 tork üretiyormuş. kampanyada oldukça iyi fiyat veriyorlar ne dersiniz bu araç hakkında. ???

    Linea mı? Ne yaptın hocam ya?
    B sınıfı araca biniyor hissi verir. Direk Punto'nun sedanı. Tip desen tip de yok.
    407 derim 1milyon kere hem de..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: powermoon


    quote:

    Orijinalden alıntı: novecento35


    quote:

    Orijinalden alıntı: Performance.

    Peugeot bayisinden bugün aldığım en son bilgi 407 artık gelmeyecek mart ayından itibaren 508 in satışları başlayacak


    evet maalesef artık 407 lere elveda deme vakti geldi. Bende farklı araç bakmaya başlamıştım zaten. Fiatın araçları hakkında bilgisi olan varmı. Linea ile ilgileniyorum motoru beni etkiliyor. 1,6 multijet ve 290 tork üretiyormuş. kampanyada oldukça iyi fiyat veriyorlar ne dersiniz bu araç hakkında. ???

    Linea mı? Ne yaptın hocam ya?
    B sınıfı araca biniyor hissi verir. Direk Punto'nun sedanı. Tip desen tip de yok.
    407 derim 1milyon kere hem de..


    malesef insan beğendiği herşeye sahip olamıyor..
    güç toplamam lazım . zaman lazım ..




  • Auto-6r de debriyaj varmı yokmu bi acarmisiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61

    Auto-6r de debriyaj varmı yokmu bi acarmisiniz.


    Tek kavramalı yani var....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61

    Auto-6r de debriyaj varmı yokmu bi acarmisiniz.


    Tek kavramalı yani var....

    Debriyaj varsa eğer bu araçtan otomatik olarak bahsetmek yanlış olmaz mı.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.