Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (621. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
12.612
Cevap
137
Favori
1.340.686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 619620621622623
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar öncelikle ilginiz için teşekkürler, dün mecburen istanbul izmir otoyolu kullandım aracı iyice deneme fırsatım oldu.
    düz yolda yavaş yavaşta olsa hızlanıyor
    yokuş aşağı 220 yi gördüm
    ama yokuş yukarı 4e kadar düşürüyor vitesi ve hızlanmak imkansız
    aşağıdaki fotoda 121e sabitlemiştim düz yolda 121 ile gidiyor ama yokuşa denk gelince görüldüğü gibi hız 116 ya düşüyor. sonra yol düzelince 121e getiriyor.

    en acısıda 160 ile giderken arkadan tahmini 2005 model yani eski kasa opel combodan sellektör yemem önce hızlanmak için direndim baktım olmuyor sağa geçip gazı kökledim benim araç hemen 5e çekti ama yanımdan combo geçti gitti yetişemedim :(
    durum bu arkadaşlar:(


    2000 devirde 6.vitesteki hızı yarın hemen ölçüp bildiricem.


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==




  • öncelikle merhaba arkadaşlar.

    2016 model 508 allure aracımı yaklaşık 1 ay önce aldım.

    10-15 gün önce camlara yaklaşık 1 karış açık bıraktım araba hava alsın diye 1-2 dk geçmeden aracın alarmı ötmeye başladı.

    sonra 2 gün öncede yine aynı şeyi yaptı.

    bugün aracın tüm camlarını tamamen açıp kitledim ve yarım saat karşısında oturdum. bu sefer alarm çalmadı.

    böyle birşey başına gelen oldu mu?

    ilk olduğundan birgün önce aküsünü değiştirmiştim bir bağlantısı olabilir mi?
  • gibso kullanıcısına yanıt
    Sayın gibso,

    daha önceki aracınız neydi bilmiyorum ama 508 biraz hantal özellikle yokuşlarda maalesef gitmiyor hissi veriyor.
  • melodramm kullanıcısına yanıt
    Hocam tum viteslerde olctum
    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==
    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==
    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==
    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==
    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkertiguan

    öncelikle merhaba arkadaşlar.

    2016 model 508 allure aracımı yaklaşık 1 ay önce aldım.

    10-15 gün önce camlara yaklaşık 1 karış açık bıraktım araba hava alsın diye 1-2 dk geçmeden aracın alarmı ötmeye başladı.

    sonra 2 gün öncede yine aynı şeyi yaptı.

    bugün aracın tüm camlarını tamamen açıp kitledim ve yarım saat karşısında oturdum. bu sefer alarm çalmadı.

    böyle birşey başına gelen oldu mu?

    ilk olduğundan birgün önce aküsünü değiştirmiştim bir bağlantısı olabilir mi?
    Aracınızın muhtemelen alarmı iç mekan harekete duyarlı olandan.
    Camları bir karış açık bıraktığınız için, sanırım rüzgar nedeni ile içeride hareket olarak algılamıştır sistem.

    Bende 508 aracımda bunu böyle tecrübe etmiştim ve böyle bir alarm sistemi olduğunu keşfetmiştim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gibso

    arkadaşlar öncelikle ilginiz için teşekkürler, dün mecburen istanbul izmir otoyolu kullandım aracı iyice deneme fırsatım oldu.
    düz yolda yavaş yavaşta olsa hızlanıyor
    yokuş aşağı 220 yi gördüm
    ama yokuş yukarı 4e kadar düşürüyor vitesi ve hızlanmak imkansız
    aşağıdaki fotoda 121e sabitlemiştim düz yolda 121 ile gidiyor ama yokuşa denk gelince görüldüğü gibi hız 116 ya düşüyor. sonra yol düzelince 121e getiriyor.

    en acısıda 160 ile giderken arkadan tahmini 2005 model yani eski kasa opel combodan sellektör yemem önce hızlanmak için direndim baktım olmuyor sağa geçip gazı kökledim benim araç hemen 5e çekti ama yanımdan combo geçti gitti yetişemedim :(
    durum bu arkadaşlar:(


    2000 devirde 6.vitesteki hızı yarın hemen ölçüp bildiricem.


    Önceki aracım olan 508'de 2 bin devirde 6. viteste hızım 137 km oluyordu. Tabii araç 2.2 dizel gt olan modeldi..
    Şimdiki aracım peugeot rifter 2 bin devirde 8. viteste 121 km hızda gidiyor..

    Yani sizin aracınızda bence bir sorun yok.

    Hocam benden sana tavsiye, böyle sana sellektör yapanları dumura uğratmak için sana benim eski 508 aracımdan lazım..
    O zaman ne passat 2.0 tdi, ne bmw 320d vs kafa tutamaz




  • john mclane kullanıcısına yanıt
    teşekkürler cevabınız için.
  • john mclane kullanıcısına yanıt
    teşekkürler cevabınız için.
  • gibso kullanıcısına yanıt
    Üstad, denedim aracımla. Birebir aynı hızlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gibso kullanıcısına yanıt
    Değerler normal hocam. Bir sıkıntı görünmüyor. 1.6 olunca normal. Bende 2000 devir 124 gibi bir hızda gidiyor. Yalnız gaza kökledim 5 e düştü falan ama gitmedi demişsiniz. Ben gaza sonuna kadar basınca 2 vites birden düşüyor. Benim araç 2.0 hdi 163cv. Sporta alıncada aracın içinden canavar çıkıyor zaten. Bende siz 1.6 motorun 1500kg luk bir aracı daha atik şekilde yürütmesini bekliyorsunuz ama maalesef gideceği o kadar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ilkertiguan İ kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Aracınızın ön direklerde iki tane mikrofon gibi sensör vardır. Camları karsılıklı olarak açık bırakırsanız özellikle çok az bir açıklıkta olsa bir müddet sonra alarm çalacaktır. Süper kilitleme devrede olduğu için kapıların içten açılmasını dahi kilitleyip alarmı çalıştırır. Camlarınızın tam kapalı olması yada süper kilitleme tuşuna 3 saniye kadar basılı tutup devre dışı bırakmanız gerekmektedir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Cevabınız için çok teşekkür ederim. Süper kitlem tuşu ile kastınız ne acaba 😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilkertiguan İ kullanıcısına yanıt
    Kol dayamanızın önündeki gözün sağında ve solunda tuşlar var. Mesela solda otomatik uzun kısa far asistanı , sağda ise süper kilitleme tuşu, sos tuşları yer alır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aracı stop ettikten sonra eğer camları açık bırakacaksam, kol dayamanın önündeki saklama gözünün sağındaki tuşa 3 saniye boyunca basılı tutacağım o zaman süper kilitleme devre dışı kalacak doğru mu anladım

    ve bunu her defasında yapacak mıyım?
  • ilkertiguan İ kullanıcısına yanıt
    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    Kullanım kılavuzu ekran görüntüsü ektedir. İsteyene kullanım kılavuzunun tamamını mail atabilirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam dediğiniz hızlanma olayı bütün tork konvertorlu sanzimanlarda oluyor (en azından benim bindiklerimde sıfır araçlar dahil) tork konvertoru türbin mantığında çalıştığı için manuel sanziman gibi tam mekanik kenetlenme yapmıyor(siyirmadigini varsayarak) . Bu yüzden tekerdeki devir ile motordaki devir oranı her zaman sabit kalmayabilir. Normal yani yaşadığınız şey.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bugatti1907 -- 30 Temmuz 2020; 11:8:40 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 150.000-200.000'de 508 alan var mı aramızda hiç,ne gibi sorunlar çıkabilir?
    Neresine baktırmam lazım,şanzıman veya motorda sıkıntı olur mu km yüksekliğinden?

    Ekleme:Dizel,Otomatik olucak araç,100-110 bin bantlarına olan araçlara bakıyorum,o fiyatlara Clio 4 SW almak varken geniş bir araba olduğu için çok mantıklı geliyor,pişmanlık duyar mıyım,bakımdan şanzımandan yana?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Silenforce -- 12 Ağustos 2020; 22:5:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silenforce

    150.000-200.000'de 508 alan var mı aramızda hiç,ne gibi sorunlar çıkabilir?
    Neresine baktırmam lazım,şanzıman veya motorda sıkıntı olur mu km yüksekliğinden?

    Ekleme:Dizel,Otomatik olucak araç,100-110 bin bantlarına olan araçlara bakıyorum,o fiyatlara Clio 4 SW almak varken geniş bir araba olduğu için çok mantıklı geliyor,pişmanlık duyar mıyım,bakımdan şanzımandan yana?
    Benim 2015 active 508 105 bin Km oldu.

    Şeytan kulağına kurşun sorun yaşatmadı. 1.6 BlueHDI dizel motor ve EAT6 şanzımanla yürüyor. Bu ikiliyi daha önceki aracım olan 308 ile de test etmiş ve 185 bin Km den fazla kullanmıştım. Motor ve şanzıman olarak hiç bir sorun yaşamadım. Periyodik bakımlarını hangi araç olursa olsun zamanında yaptırmaya özen gösteririm.

    Sanayide ki ustalara değil, güvenilir Peugeot uzmanlarının çalıştığı Euro Repar da bakımları yaptırıyorum.

    Bunun dışında 308'i kullanırken 150 bin Km civarında devirdaimden hafif bir su kaçırma başladığı için triger set ve devirdaim değişmişti.

    508 bu konu da ne kadar gidecek bilemiyorum. Şimdilik sıkıntı yok.

    Araç geniş ve ferah, arka koltuklar rahat, bagaj kocaman. Ben ağırlıklı uzun yol gidip geliyorum o nedenle özellikle tercih etmiştim. Değiştirme zamanım geldiğinde kısmet olursa yeni 508 ile devam etmek istiyorum.

    Şehir içi için biraz büyük gelebilir. Ama alışınca da keyif aracı diyebilirim.

    Son söz Clio vs. ile asla karşılaştırılabilecek bir araç değil. Böyle bir haksızlığı her ne şart olursa olsun yapmamak lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Necdet_Pek

    Benim 2015 active 508 105 bin Km oldu.

    Şeytan kulağına kurşun sorun yaşatmadı. 1.6 BlueHDI dizel motor ve EAT6 şanzımanla yürüyor. Bu ikiliyi daha önceki aracım olan 308 ile de test etmiş ve 185 bin Km den fazla kullanmıştım. Motor ve şanzıman olarak hiç bir sorun yaşamadım. Periyodik bakımlarını hangi araç olursa olsun zamanında yaptırmaya özen gösteririm.

    Sanayide ki ustalara değil, güvenilir Peugeot uzmanlarının çalıştığı Euro Repar da bakımları yaptırıyorum.

    Bunun dışında 308'i kullanırken 150 bin Km civarında devirdaimden hafif bir su kaçırma başladığı için triger set ve devirdaim değişmişti.

    508 bu konu da ne kadar gidecek bilemiyorum. Şimdilik sıkıntı yok.

    Araç geniş ve ferah, arka koltuklar rahat, bagaj kocaman. Ben ağırlıklı uzun yol gidip geliyorum o nedenle özellikle tercih etmiştim. Değiştirme zamanım geldiğinde kısmet olursa yeni 508 ile devam etmek istiyorum.

    Şehir içi için biraz büyük gelebilir. Ama alışınca da keyif aracı diyebilirim.

    Son söz Clio vs. ile asla karşılaştırılabilecek bir araç değil. Böyle bir haksızlığı her ne şart olursa olsun yapmamak lazım.

    Alıntıları Göster
    Şehir içinde değil de şehir dışında kullanıcaz biz zaten.En şehir içi hali,caddelere giricek,sokaklara girmeyecek.Madem kullanıcısınız son sorumu da size sorsam,arka koltukları yatabiliyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silenforce

    Şehir içinde değil de şehir dışında kullanıcaz biz zaten.En şehir içi hali,caddelere giricek,sokaklara girmeyecek.Madem kullanıcısınız son sorumu da size sorsam,arka koltukları yatabiliyor mu?

    Alıntıları Göster
    Arka koltuklar elbette yatıyor.. 2'li ve tekli olarak ayrı ayrı yatma özelliği var..

    2015 Active paket aracımın aklıma gelen özelliklerini sıralayayım.

    Otomatik far, otomatik silecek, kendiliğinden kararan ayna, otomatik kapanan dış aynalar, 2 bölgeli dijital klima (arka koltuklar için menfezli), katlanan arka koltuklar, ileri geri, yukarı aşağıya hareketli elektrikli ön koltuklar, ayrıca yukarı aşağıya, ileri geri özellikli bel desteği (elektrikli), arka cam perdesi, 17" alaşım jant, 9 hoparlör, navigasyon, head-up display, anahtarsız giriş, çalıştırma, stop&start, elektrikli el freni, ince stepne, ambians aydınlatma,cruise control, hız limitleme, direksiyondan kumanda edilen müzik sistemi, F1 vites kulakçıkları, soğutmalı torpido, soğutmalı kol dayama, içeriden açılan benzin depo kapağı ve bagaj,


    Allure olsaydı, 4 bölgeli klima, full led farlar, sun-roof, jbl müzik sistemi, arka kapılarda perde ve 18" jantlar eklenecekti.

    Ayrıca yeni 508'den farklı olarak arka tekerler torsiyonlu değil, bağımsız süspansiyonlar bu araçlarda standart.

    Geri kalan özellikleri aynı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Necdet_Pek -- 13 Ağustos 2020; 11:3:49 >




  • 
Sayfa: önceki 619620621622623
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.