Bildirim
==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (621. sayfa)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
öncelikle merhaba arkadaşlar.
2016 model 508 allure aracımı yaklaşık 1 ay önce aldım.
10-15 gün önce camlara yaklaşık 1 karış açık bıraktım araba hava alsın diye 1-2 dk geçmeden aracın alarmı ötmeye başladı.
sonra 2 gün öncede yine aynı şeyi yaptı.
bugün aracın tüm camlarını tamamen açıp kitledim ve yarım saat karşısında oturdum. bu sefer alarm çalmadı.
böyle birşey başına gelen oldu mu?
ilk olduğundan birgün önce aküsünü değiştirmiştim bir bağlantısı olabilir mi? -
Sayın gibso,
daha önceki aracınız neydi bilmiyorum ama 508 biraz hantal özellikle yokuşlarda maalesef gitmiyor hissi veriyor. -
-
Aracınızın muhtemelen alarmı iç mekan harekete duyarlı olandan.quote:
Orijinalden alıntı: ilkertiguan
öncelikle merhaba arkadaşlar.
2016 model 508 allure aracımı yaklaşık 1 ay önce aldım.
10-15 gün önce camlara yaklaşık 1 karış açık bıraktım araba hava alsın diye 1-2 dk geçmeden aracın alarmı ötmeye başladı.
sonra 2 gün öncede yine aynı şeyi yaptı.
bugün aracın tüm camlarını tamamen açıp kitledim ve yarım saat karşısında oturdum. bu sefer alarm çalmadı.
böyle birşey başına gelen oldu mu?
ilk olduğundan birgün önce aküsünü değiştirmiştim bir bağlantısı olabilir mi?
Camları bir karış açık bıraktığınız için, sanırım rüzgar nedeni ile içeride hareket olarak algılamıştır sistem.
Bende 508 aracımda bunu böyle tecrübe etmiştim ve böyle bir alarm sistemi olduğunu keşfetmiştim..
-
-
teşekkürler cevabınız için. -
teşekkürler cevabınız için. -
Üstad, denedim aracımla. Birebir aynı hızlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Değerler normal hocam. Bir sıkıntı görünmüyor. 1.6 olunca normal. Bende 2000 devir 124 gibi bir hızda gidiyor. Yalnız gaza kökledim 5 e düştü falan ama gitmedi demişsiniz. Ben gaza sonuna kadar basınca 2 vites birden düşüyor. Benim araç 2.0 hdi 163cv. Sporta alıncada aracın içinden canavar çıkıyor zaten. Bende siz 1.6 motorun 1500kg luk bir aracı daha atik şekilde yürütmesini bekliyorsunuz ama maalesef gideceği o kadar.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Merhaba. Aracınızın ön direklerde iki tane mikrofon gibi sensör vardır. Camları karsılıklı olarak açık bırakırsanız özellikle çok az bir açıklıkta olsa bir müddet sonra alarm çalacaktır. Süper kilitleme devrede olduğu için kapıların içten açılmasını dahi kilitleyip alarmı çalıştırır. Camlarınızın tam kapalı olması yada süper kilitleme tuşuna 3 saniye kadar basılı tutup devre dışı bırakmanız gerekmektedir.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Cevabınız için çok teşekkür ederim. Süper kitlem tuşu ile kastınız ne acaba 😊
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kol dayamanızın önündeki gözün sağında ve solunda tuşlar var. Mesela solda otomatik uzun kısa far asistanı , sağda ise süper kilitleme tuşu, sos tuşları yer alır.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
aracı stop ettikten sonra eğer camları açık bırakacaksam, kol dayamanın önündeki saklama gözünün sağındaki tuşa 3 saniye boyunca basılı tutacağım o zaman süper kilitleme devre dışı kalacak doğru mu anladım
ve bunu her defasında yapacak mıyım? -
-
Hocam dediğiniz hızlanma olayı bütün tork konvertorlu sanzimanlarda oluyor (en azından benim bindiklerimde sıfır araçlar dahil) tork konvertoru türbin mantığında çalıştığı için manuel sanziman gibi tam mekanik kenetlenme yapmıyor(siyirmadigini varsayarak) . Bu yüzden tekerdeki devir ile motordaki devir oranı her zaman sabit kalmayabilir. Normal yani yaşadığınız şey.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bugatti1907 -- 30 Temmuz 2020; 11:8:40 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
150.000-200.000'de 508 alan var mı aramızda hiç,ne gibi sorunlar çıkabilir?
Neresine baktırmam lazım,şanzıman veya motorda sıkıntı olur mu km yüksekliğinden?
Ekleme:Dizel,Otomatik olucak araç,100-110 bin bantlarına olan araçlara bakıyorum,o fiyatlara Clio 4 SW almak varken geniş bir araba olduğu için çok mantıklı geliyor,pişmanlık duyar mıyım,bakımdan şanzımandan yana?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Silenforce -- 12 Ağustos 2020; 22:5:16 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim 2015 active 508 105 bin Km oldu.quote:
Orijinalden alıntı: Silenforce
150.000-200.000'de 508 alan var mı aramızda hiç,ne gibi sorunlar çıkabilir?
Neresine baktırmam lazım,şanzıman veya motorda sıkıntı olur mu km yüksekliğinden?
Ekleme:Dizel,Otomatik olucak araç,100-110 bin bantlarına olan araçlara bakıyorum,o fiyatlara Clio 4 SW almak varken geniş bir araba olduğu için çok mantıklı geliyor,pişmanlık duyar mıyım,bakımdan şanzımandan yana?
Şeytan kulağına kurşun sorun yaşatmadı. 1.6 BlueHDI dizel motor ve EAT6 şanzımanla yürüyor. Bu ikiliyi daha önceki aracım olan 308 ile de test etmiş ve 185 bin Km den fazla kullanmıştım. Motor ve şanzıman olarak hiç bir sorun yaşamadım. Periyodik bakımlarını hangi araç olursa olsun zamanında yaptırmaya özen gösteririm.
Sanayide ki ustalara değil, güvenilir Peugeot uzmanlarının çalıştığı Euro Repar da bakımları yaptırıyorum.
Bunun dışında 308'i kullanırken 150 bin Km civarında devirdaimden hafif bir su kaçırma başladığı için triger set ve devirdaim değişmişti.
508 bu konu da ne kadar gidecek bilemiyorum. Şimdilik sıkıntı yok.
Araç geniş ve ferah, arka koltuklar rahat, bagaj kocaman. Ben ağırlıklı uzun yol gidip geliyorum o nedenle özellikle tercih etmiştim. Değiştirme zamanım geldiğinde kısmet olursa yeni 508 ile devam etmek istiyorum.
Şehir içi için biraz büyük gelebilir. Ama alışınca da keyif aracı diyebilirim.
Son söz Clio vs. ile asla karşılaştırılabilecek bir araç değil. Böyle bir haksızlığı her ne şart olursa olsun yapmamak lazım.
-
Şehir içinde değil de şehir dışında kullanıcaz biz zaten.En şehir içi hali,caddelere giricek,sokaklara girmeyecek.Madem kullanıcısınız son sorumu da size sorsam,arka koltukları yatabiliyor mu?quote:
Orijinalden alıntı: Necdet_Pek
Benim 2015 active 508 105 bin Km oldu.
Şeytan kulağına kurşun sorun yaşatmadı. 1.6 BlueHDI dizel motor ve EAT6 şanzımanla yürüyor. Bu ikiliyi daha önceki aracım olan 308 ile de test etmiş ve 185 bin Km den fazla kullanmıştım. Motor ve şanzıman olarak hiç bir sorun yaşamadım. Periyodik bakımlarını hangi araç olursa olsun zamanında yaptırmaya özen gösteririm.
Sanayide ki ustalara değil, güvenilir Peugeot uzmanlarının çalıştığı Euro Repar da bakımları yaptırıyorum.
Bunun dışında 308'i kullanırken 150 bin Km civarında devirdaimden hafif bir su kaçırma başladığı için triger set ve devirdaim değişmişti.
508 bu konu da ne kadar gidecek bilemiyorum. Şimdilik sıkıntı yok.
Araç geniş ve ferah, arka koltuklar rahat, bagaj kocaman. Ben ağırlıklı uzun yol gidip geliyorum o nedenle özellikle tercih etmiştim. Değiştirme zamanım geldiğinde kısmet olursa yeni 508 ile devam etmek istiyorum.
Şehir içi için biraz büyük gelebilir. Ama alışınca da keyif aracı diyebilirim.
Son söz Clio vs. ile asla karşılaştırılabilecek bir araç değil. Böyle bir haksızlığı her ne şart olursa olsun yapmamak lazım.
Alıntıları Göster
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Arka koltuklar elbette yatıyor.. 2'li ve tekli olarak ayrı ayrı yatma özelliği var..quote:
Orijinalden alıntı: Silenforce
Şehir içinde değil de şehir dışında kullanıcaz biz zaten.En şehir içi hali,caddelere giricek,sokaklara girmeyecek.Madem kullanıcısınız son sorumu da size sorsam,arka koltukları yatabiliyor mu?
Alıntıları Göster
2015 Active paket aracımın aklıma gelen özelliklerini sıralayayım.
Otomatik far, otomatik silecek, kendiliğinden kararan ayna, otomatik kapanan dış aynalar, 2 bölgeli dijital klima (arka koltuklar için menfezli), katlanan arka koltuklar, ileri geri, yukarı aşağıya hareketli elektrikli ön koltuklar, ayrıca yukarı aşağıya, ileri geri özellikli bel desteği (elektrikli), arka cam perdesi, 17" alaşım jant, 9 hoparlör, navigasyon, head-up display, anahtarsız giriş, çalıştırma, stop&start, elektrikli el freni, ince stepne, ambians aydınlatma,cruise control, hız limitleme, direksiyondan kumanda edilen müzik sistemi, F1 vites kulakçıkları, soğutmalı torpido, soğutmalı kol dayama, içeriden açılan benzin depo kapağı ve bagaj,
Allure olsaydı, 4 bölgeli klima, full led farlar, sun-roof, jbl müzik sistemi, arka kapılarda perde ve 18" jantlar eklenecekti.
Ayrıca yeni 508'den farklı olarak arka tekerler torsiyonlu değil, bağımsız süspansiyonlar bu araçlarda standart.
Geri kalan özellikleri aynı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Necdet_Pek -- 13 Ağustos 2020; 11:3:49 >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X