Bildirim
==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (622. sayfa)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü, 2 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
-
Bilgi icin teşekkür ederim. Ankara'da oldugum için oraya götürme şansım yok. Bir de su sıcaklığı 90'a geldiginde yag sıcaklığı 90 ve 115 in tam ortasindaki cizgiye geliyor, yani 102 103 dereceye. Yukarıdaki foto klape acilmadigi duruma ait. Su anda yogun trafikte asagidaki gibi oluyor. Su sıcaklığı 90i geçmiyor ve servis uyarısı vermiyor. Ama yine de ibre yerinde sabit durmuyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Su tarafı bendeki gibi, ama yağ tarafı benimkine göre yüksek. Ayrıca öyle inip çıkma evya hareket gözlemlemiyorum..quote:
Orijinalden alıntı: TheTURK
Bilgi icin teşekkür ederim. Ankara'da oldugum için oraya götürme şansım yok. Bir de su sıcaklığı 90'a geldiginde yag sıcaklığı 90 ve 115 in tam ortasindaki cizgiye geliyor, yani 102 103 dereceye. Yukarıdaki foto klape acilmadigi duruma ait. Su anda yogun trafikte asagidaki gibi oluyor. Su sıcaklığı 90i geçmiyor ve servis uyarısı vermiyor. Ama yine de ibre yerinde sabit durmuyor.
Belki de ibrelerde bir sıkıntı vardır.
-
Teşekkürler hocam,yorduysam affola.quote:
Orijinalden alıntı: Necdet_Pek
Arka koltuklar elbette yatıyor.. 2'li ve tekli olarak ayrı ayrı yatma özelliği var..
2015 Active paket aracımın aklıma gelen özelliklerini sıralayayım.
Otomatik far, otomatik silecek, kendiliğinden kararan ayna, otomatik kapanan dış aynalar, 2 bölgeli dijital klima (arka koltuklar için menfezli), katlanan arka koltuklar, ileri geri, yukarı aşağıya hareketli elektrikli ön koltuklar, ayrıca yukarı aşağıya, ileri geri özellikli bel desteği (elektrikli), arka cam perdesi, 17" alaşım jant, 9 hoparlör, navigasyon, head-up display, anahtarsız giriş, çalıştırma, stop&start, elektrikli el freni, ince stepne, ambians aydınlatma,cruise control, hız limitleme, direksiyondan kumanda edilen müzik sistemi, F1 vites kulakçıkları, soğutmalı torpido, soğutmalı kol dayama, içeriden açılan benzin depo kapağı ve bagaj,
Allure olsaydı, 4 bölgeli klima, full led farlar, sun-roof, jbl müzik sistemi, arka kapılarda perde ve 18" jantlar eklenecekti.
Ayrıca yeni 508'den farklı olarak arka tekerler torsiyonlu değil, bağımsız süspansiyonlar bu araçlarda standart.
Geri kalan özellikleri aynı.
Alıntıları Göster
-
şimdi sanayiden geldimquote:
Orijinalden alıntı: Necdet_Pek
Su tarafı bendeki gibi, ama yağ tarafı benimkine göre yüksek. Ayrıca öyle inip çıkma evya hareket gözlemlemiyorum..
Belki de ibrelerde bir sıkıntı vardır.
Alıntıları Göster
hiç sıkıştırmadım trafik de boştu. yağ 90da, su da 83teydi. Balgatta oturuyorum biraz rampalı bir yer. balgata girişten eve geliş arasında su sıcaklığı tekrar 90, yağ sıcaklığı da 102-103 dereceye vurdu bu dediğim 1,5-2 km içinde oluyor bu arada. anlaşılan dik bi dağ yolu olan biyere yolculuk göründü bana. bakalım oralarda ne yapacak? bilgi için tekrar teşekkür ederim.
-
bu arada rica etsem müsait olduğunuzda arabanın gösterge fotosunu atabilir misiniz? sıcaklık falan normal hale geldikten sonra. bi iki tane gösterge görsek en azından normalin ne olduğu hakkında bilgi sahibi oluruz. bakım kitapçığında dereceler hakkında bilgi yok.quote:
Orijinalden alıntı: Necdet_Pek
Su tarafı bendeki gibi, ama yağ tarafı benimkine göre yüksek. Ayrıca öyle inip çıkma evya hareket gözlemlemiyorum..
Belki de ibrelerde bir sıkıntı vardır.
Alıntıları Göster -
İlk fırsatta çeker paylaşırım.quote:
Orijinalden alıntı: TheTURK
bu arada rica etsem müsait olduğunuzda arabanın gösterge fotosunu atabilir misiniz? sıcaklık falan normal hale geldikten sonra. bi iki tane gösterge görsek en azından normalin ne olduğu hakkında bilgi sahibi oluruz. bakım kitapçığında dereceler hakkında bilgi yok.
Alıntıları Göster
Bugünlerde izinliyim, o nedenle araba da dinleniyor. Ama cumartesi işim var, mutlaka çeker paylaşırım. -
Rica ederim, ne yorgunluğu. Paylaştıkça daha iyi oluyor herşey.quote:
Orijinalden alıntı: Silenforce
Teşekkürler hocam,yorduysam affola.
Alıntıları Göster -
Değerler gayet normal. Bende de düz yolda zorlamazsam yag sıcaklıgı 90 da radyatör sıvısı 85 te sabit. Ama yağ icin en verimli sıcaklık 100-120 arasıdır. Dik rampa , klima ve araçta doluysa radyatör sıvısı 90 sabit yağ ise 110 larda oluyor. Araç 2015 model 2.0 hdi tam otomatik.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
-
Göstergeler sıcak günlerde klima açıkken ve yokuş ortamlarında 90-93 arasında seyrediyor. Benim merak ettiğim Radyatör neden 85 derece standart. Tüm araçlar 90 derece de sabitlenen termostat kullanmasına rağmen 508 de 85 derecenin kullanılmasını anlamadım. Hatta itiraf edeyim arabayı ilk aldığımda sürekli 85 civarında görünce bu bozuktur deyip bakıma girmişken Onur’da değiştirdim. Baktım ki yenisinde 85 derecede sabitlemiyor. Neyseki parça ucuz. Eski aracım Mercedes idi ve termostat için yan sanayii yok ve orijinali 1100 tl idi ☺️
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Allure modellerinde alarm iç mekan daki harekete duyarlı. Camlar fazlaca açıkken esen rüzgar alarmı çalıştırıyor. O yüzden camları çok az (1-2 cm civarı) açmak gerekiyor. Açık camdan dolayı bende çok alarm öttürdüm. En kötüsü de gereksiz yere çevreyi rahatsız etmesi.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Merhaba, active damping sistemi ile ilgili deneyimi olan var mı? Her 10000 km de rölantide titreşimi ölçüp ona göre darbeyi emip titreşimi azaltıyormuş. Benim aracımda rölantide hissedilir derecede titreşim var. Acaba bu sistem ile ilgili bir sorun mu oldu acaba diye düşünüyorum. Sensörü orta konsoldaymış. Kendisi ise anladığım kadarıyla motorun altında sürücü tarafındaymış. -
Merhaba. Böyle bir sistemin varlığından haberim yok falat google da peugeot 508 için arattığınızda çıkan görsel motor kaputunu açtığınızda size göre sol amortisör kulesinin altındaki motor kulağını gösteriyor. Bende de ciddi şekilde rolantide ve çalıştırırken, stop ederken sarsıntı vardı. Daha önceki peugeot 407’ümden tecrübeli olduğum için direkt serviste değiştirttiö ve şimdi aracı çalıştırıp orta konsola bir bardak su koyun sıfır titreşim. Aracın çalışıyor olduğunu dahi anlamıyorsunız. Servis parçayı çıkarttıktan sonra gösterdi bana. Kulağın içindeki kauçuk gibi olan malzeme yırtılmış. Aşağı yukarı her 80.000-100.000 km de bir değişmesi gerek bence.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Necdet Bey öncelikle teşekkür ederim ilginiz için.quote:
Orijinalden alıntı: Necdet_Pek
Bugün Beylikdüzü Kartal ardından da oldukça yoğun trafik içinde Kadıköy gidişi sonunda gösterge durumu şöyle oldu.
dün rkadaşımın golfünü kullandım yağ sıcaklığı 110ları gördü sizin gönderdiğiniz resmi de incelediğimde bizim araçlarda normal demekki ibrenin oynaması. arıza lambası falan ykmadığı sürece problem yok sanırım.
-
selamlar, titreşim beni de ilk başlarda çok rahatsız ediyordu. alt ve üst motor kulağını (takozunu) değiştirttikten sonra eskisi gibi titrememeye başladı. klima devredeyken bir miktar hissediliyor sadece.quote:
Orijinalden alıntı: bugatti1907
Merhaba, active damping sistemi ile ilgili deneyimi olan var mı? Her 10000 km de rölantide titreşimi ölçüp ona göre darbeyi emip titreşimi azaltıyormuş. Benim aracımda rölantide hissedilir derecede titreşim var. Acaba bu sistem ile ilgili bir sorun mu oldu acaba diye düşünüyorum. Sensörü orta konsoldaymış. Kendisi ise anladığım kadarıyla motorun altında sürücü tarafındaymış. -
-
-
Dediğim gibi bi iki günlüğüne golf kullandım. ondaki durum şöyle motor sıcaklığı sabit hep 90 dereceyi gösteriyor. ancak yağ sıcaklığı çok değişken 110a çıkıyor 100e iniyor. benim durum gibi değil benimkinde hem su hem de yağ sıcaklığı yükselip düşüyor. sizinkilerde anladığım kadarıyla golf gibi su sıcaklığı değişmiyor yağ sıcaklığı değişiyor. ancak dediğim gibi her yerine bakıldı çare bulunamadı.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X