selam arkadaşlar, 2012 model 508 kullanıcısıyım. makyajlı kasalara bakıyorum şimdi de. allure araçlarda jbl ses sitemi opsiyonu olan araçlarda, ön konsol ile camın arasında kalan bölümde bir hoparlör parçası bulunuyor. bu çıkıntılı kısım bazı araçlarda olmasına rağmen jbl yok. bir araç gördüm şimdi jbl yazıyor ancak ön konsoldaki çıkıntılı hoparlör kısmı yok. bu nasıl olabilir acaba? |
==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (626. sayfa)
-
-
Her allure de jbl olmayabilir. Jbl varsa sadece yazmasi jbl oldugunu gostermez çünkü bazi uyaniklar jbl yazdiriyor bilerek. Bagajin sag tarafinda sub ve anfi de olmasi gerekiyor. Alirken onuda kontrol edin. Jbl yazilir ama orayi o sekilde yapamazlar.
Jbl olupta cam onunde hoparlor yolsada artik ne icin sokulmusse sokulmustur. Yoksa orada hop olmasi gerekiyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi virtue28 -- 27 Mart 2021; 10:38:34 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: td80iyi akşamlar bugün özel serviste 508 aracımın yıllık bakımını yaptırdım. Eve dönerken yolda motor arıza ışığı yandı. Ustayı aradım yarın gel söndürelim dedi.
Sizce neden ymotor arıza ışığı yanmış olabilir. Usta sıkıntı olmaz o şekilde gezebilirsin dedi.
Araç THP mi?
-
çok teşekkür ederim. aydınladım resmen :)
-
Merhaba arkadaşlar, Bursa'dan aranıza katıldım. Nisan ayı başında 2012 e-hdi 508 active auto6r inci beyazı aracımı aldım.
Araçta ilk alınırken bazı ops. eklenmiş. (Sunroof-4 bölgeli klima-baş üstü gösterge-arka yan camlarda makam perdesi-navigasyon, mercekli far ve 17 jant)
Hyundai i30'dan geçiş yaptım çok memnunum. Malzeme kalitesi, konfor, sessizlik ve donanım her yönü ile çok güzel.
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
-
hayirli olsun, guzel aractir, gule gule kullanin kazasiz belasiz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2012 508 allure bu arabadan ikinci arabam oldu konfor ve herşeyi güzel ancak 150.000km reyi geçince araçlarda hararet sorunu ortaya çıkıyor bunu bulamadım. termostat, radyatör ,yağ soğutucu, devirdayım gibi parçaları değiştirdim hemde boşu boşuna ancak hala bulmadım tek aklıma gelen partükül filitresi kaldı onu temizleteceğim eğer ondanda değilse tek şık kalıyor motor.
Bunun sorununu çözebilen varsa yardımcı olabilirler mi Ankara da ikamet ediyorum.
-
Demirkan otomotiv Murat usta ile görüşün.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: gardiyant2012 508 allure bu arabadan ikinci arabam oldu konfor ve herşeyi güzel ancak 150.000km reyi geçince araçlarda hararet sorunu ortaya çıkıyor bunu bulamadım. termostat, radyatör ,yağ soğutucu, devirdayım gibi parçaları değiştirdim hemde boşu boşuna ancak hala bulmadım tek aklıma gelen partükül filitresi kaldı onu temizleteceğim eğer ondanda değilse tek şık kalıyor motor.
Bunun sorununu çözebilen varsa yardımcı olabilirler mi Ankara da ikamet ediyorum.
Sağlıklı günlerde kullanın.
Benimki Bluehdi 155 bin km yi geçti. Çok şükür şimdiye kadar hiç bir sorun yaşamadım. Hararet ile ilgili bir sıkıntı da olmadı.
Acaba sizde radyatör içi tortu falan mı oldu? Ya da radyatörde bir eziklik, petek aralarında tıkanma gibi nedenler olabilir mi?
İstanbul'daysanız Maslak Oto Sanayi de Euro Repar FP Otomotiv var. Benim sürekli bakımlar için gittiğim yer. Öneririm.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hocam değiştirmediğim parça kalmadı herşey sıfır orjinal ile değişti rayatör-termostat-fan-devirdayım-yağ soğutucusu aklınıza ne gelirse 20 bin tl harcadım yine bulamadım. Euro Repar görüştüm oda aracın gelmesi gerek diyor ben ankaradayım.iki görüntüde benim araca ait.
-
quote:
Orijinalden alıntı: gardiyantHocam değiştirmediğim parça kalmadı herşey sıfır orjinal ile değişti rayatör-termostat-fan-devirdayım-yağ soğutucusu aklınıza ne gelirse 20 bin tl harcadım yine bulamadım. Euro Repar görüştüm oda aracın gelmesi gerek diyor ben ankaradayım.iki görüntüde benim araca ait.
Gerçekten çok üzücü bir durum. Keşke elimden bir şey gelse, yardım edebilseydim.
İstanbul'daki Euro Repar'ın sahibi Ömer Bey işini gerçekten seven ve bilinçli şekilde yapan biri. Ama Ankara'da bu işlerle ilgilenen kim var bilemiyorum.
Telefonla Ankara için bir referans isteseydiniz, belki bir tanıdığı falan vardır.
-
quote:
Orijinalden alıntı: gardiyantHocam değiştirmediğim parça kalmadı herşey sıfır orjinal ile değişti rayatör-termostat-fan-devirdayım-yağ soğutucusu aklınıza ne gelirse 20 bin tl harcadım yine bulamadım. Euro Repar görüştüm oda aracın gelmesi gerek diyor ben ankaradayım.iki görüntüde benim araca ait.
Sizin için ustayla görüştüm.
Tamponun önündeki hava girişini sağlayan kapakların zayıf çalışıyor olabileceğini söyledi.
Bakmakta fayda var bence.
Umarım çözersiniz...
-
O kadar parca degismis ama ayrica tamponda sogutma icin parca bulunur, onun duzgun calisip calismadigi da kontrol edilmistir diye düşünüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Olabilir...
-
Eyvallah Hocam sagolasın onuda not ettim şimdi katalizör var aklımda onuda deneyecegim sorunu bulacagım kafaya taktım valla
-
-
Evet bende de değişti tampon da elektronik bir flap varmış ama gözle gormememistim. Kırılmış demişlerdi.quote:
Orijinalden alıntı: ksk8586Sizin için ustayla görüştüm.
Tamponun önündeki hava girişini sağlayan kapakların zayıf çalışıyor olabileceğini söyledi.
Bakmakta fayda var bence.
Umarım çözersiniz...
Alıntıları Göster
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bugun partikül filitresi temizlettim 1200tl ye Ankara Volkan Eksoz da yaptırdım çok fena dolmuştu Ellerine Sağlık temizlediler. Ancak benim hararet sorunum hala çözülmedi. Neyden olduğunu bulabilirsem yazacağım buraya nasipse
-
Yukarıda ki resim en son gelinen ibre göstergesidir. Bende ki bu araçda ve bir önceki aynı model ve aynı sekment araçda oluşan sorun şehirler arasında 100-130km süratta giderken ve klima açıkken hararetin 90 ve üzerinde seyretmesi dik rampalarda ise hararet 114 derece ye kadar geliyor yağ göstergesi ise malum görselde gözüküyor servis değerleri yağ ısısının 140 derece hararetinde 105 olması gerek ondan sonraki durumlar sıkıntı oluyor 115 derecede araç stop uyarısını veriyor. Ben verdirmedim bu araçda
Sorunun çözümü bulundu ancak bana 22.000tl den sonra vardıgım sonuç aracın silindir kapak contasında oluşan çatlakdan kaynaklanayor.
Araçda bu sonuca varmak için yapılanlar
1- Devirdayım
2- Termastat
3- Fan ve Fan rezidansı
4- Radyatör
5- Yağ Soğutucusu
6- Partikül Filitre Temizliği
Daha bu nedenden dolayı hatırlamadıgım birkaç parça daha var.
2012 508 1.6 e-HDİ Motorlarda partükül filitresi zamanında temizlenmediğinde oluşan sonuç silindir kapak contası çatlatıyor. Euro 5 motorlar rektefe olmuyor olsa bile düzen tutmuyor.
Bana olan inşşalah başkasına olmaz arkadaşlar o yüzden bu durumu servistekiler normal diyor ancak normal bir durum değil dikkat edip önlemini alın arkadaş Türkiye de bir haltı bilmeyipde bilen gibi davranan çok kişi var. O yüzden araçla oynatmayın benim gibide bulmak için uğraşmayın sonuç bu silindir kapak contası.
-
Hocam geçmiş olsun...
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X