Şimdi Ara

Peugeot 508'i nasıl bilirsiniz ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
95.286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Peugeot 508'i nasıl bilirsiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    İnsignia da şanzıman kötü ve yakıtı çok,performansı düşük diyorlar. C5 e 60 binden fazla verilmez mi ? c5 te de şanzıman galiba eat6 yeni nesil değil,performansı törpüleyen tipmiş. C5 nin dolusuna ne kadar verili ? C5 bana peugeot tan bir tık yukarıda geliyor.Tasarımı olsun,kokpit,göstergeler falan.

    Ama manueli yanılmıyorsam 5 ileri vites,oradan kaybediyor.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-automurat-tan-c5-1.6-e-hdi-executive-sanruf-plusnavigasyon-plusderi-385988997/detay

    Şu güzel ama şanzımandan bayağı şikayet okumuştum internette. 508 de koltuk soğutma var mı ?

    Insigniadaki şanzıman EAT6dan daha yavaş doğru. Tüketim olarak 508in de çok az yakacağını zannetmiyorum, karma kullanımda 6.5 litre altı pek gerçekçi olmaz, tabi yaşadığınız şehire de bağlı, Insignia da 7 litre civarı yakar. Performans olarak 0-100leri aynı gibi fakat sonrasında Insignia muhtemelen geçecektir. Ben 105 beygirlik 1.6 TDI octavia ile 120 beygirlik BlueHDi 508i geçmiştim yanlız onlar 2 kişilerdi, tek olsa bir süre aynı giderdik muhtemelen



    C5lerde EAT6 şanzıman yok maalesef, MCP adlı tek kavramalı robotize şanzıman var. Performanslı kullanımda vites atarken 1 snlik bir gecikme oluyor, o sırada manuel araç vitesi atıp kafasını çıkartır rahatlıkla. Bazen de yokuşlarda kararsız kalıyor şanzıman, yarım debriyaj yapıyor, vites atacak gibi oluyor ama atmıyor . Arıza konusunda pek sabıkası yok, manuel moda alınca bu sıkıntıları aşabiliyorsunuz, vites atacağı an da ayağınızı gazdan çekince de sarsıntıyı minimuma indiriyorsunuz.



    Ben de C5in çok eskidiğini düşünüyorum ve 80 bin gibi bir rakam gerçekten az değil, bu araçta değer kaybı çok yüksek oluyor, birkaç hafta önce arkadaşım babası için dizel manuel kmsi 70 bin civarında 2 parça boyalı aracı 50 bin tlye alacaktı model yılını tam hatırlamıyorum 2010 ya da 2011di, sunroof felan vardı araçta fakat sonra almaktan vazgeçtiler.



    Ben de özellikle Peugeotnun makyajlısını tasarım olarak çok daha modern buluyorum, multimedya sistemi daha yeni, donanım özellikleri de daha iyi, motor aynı da olsa Euro 6 normlarını karşılıyor ve daha güçlü, şanzıman da modern tork konvertörlü bir şanzıman.



    508lerde koltuk soğutma yok maalesef. Ama orta paketinde bile ön iki koltuk full elektrikli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    Yanılmıyorsam standart olarak Arkamys müzik sitemi ile geliyor. Opsiyon olarak ise JBL müzik sistemi var.
  • Eat6 şanzımanlı 508 1.6 blue-hdi tam bir f/p arabasıdır. Aracın kötü denilebilecek yönü yok. Motor, şanzıman, iç mekan malzeme kalitesi, donanım, vs. her yönden iyi bir araç.



    Ben eat6 şanzımanlı 308 1.6 hdi kullandım ve motor şanzıman uyumunu çok beğendim.



    İnsignia 1.6cdti'yi de göz önüne alın. 24 saat test sürüşü yapmıştım bu araçla. Motor tabiri caizse at gibi, şanzıman eat6'ya göre bir tık daha kötü ama yine de iyi bir şanzıman. Sürüş zevki ise D segmentinde Mondeo ile birlikte zirveye oynar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 yıldır kullanıyorum, en ufak bir arıza ile karşılaşmadım şimdiye kadar, 2012 model benim aracım 1.6e-hdi. Şanzıman sadece 1. viteste hissediyorsunuz geçişleri ama onun dışında abartılacak bir durum yok, kararsızlık yaşayan bir şanzıman değil, sadece geçişi hissettiriyor.

    Yakıtı zaten muazzam derecede az yakıyor. Bu fiyatlara böyle bir araca binmek inanın büyük bir nimet. Güvenlik ve konfor istiyorsanız tavsiye ederim
  • arkadaşlar,

    2015 model ve üzeri, 508 1.6 Bluehdi ile 508 1.6 e-Hdi arasında dışarıdan baktığımızda birbirinden farkı nedir.

    piyasada 2015 model hem 1.6 e-hdi hem de Bluehdi araçlar var.
    2.el araç alırken, hangisi E-Hdi hangisi BlueHdi olduğunu nasıl anlayabiliriz.
    Bu iki aracın da motorları ve şanzımanları farklı ama kaputu kaldırdığımızda ya da araç içinde şunlar farklıdır, buralara bak diyebileceğiniz bir bölüm var mı?
  • oguzhanc64 kullanıcısına yanıt
    Hocam selamlar, duruyo mu insignia. Bende şu an 2010 model 2.0 tdci mondeo var. değiştirme niyetindeyim. Aklımda artık iki araç kaldı. İnsignia 2.0 cdti ve 508 1.6 ehdi. İnsignia çok hoşuma gitti. Biraz kullandım devir bandı çok güzel aracın. 3000 devirde 180 km hız yapıyor. İki çocuk var arkası biraz dar gibi. 508 daha geniş görünüm güzel. şu an 2.0 tdci kullanıyorum acaba bundan sonra performans zayıf gelir mi? İnsignia nın yakıtı hakkında herkes birşeyler söylüyor. sanırım şehir için 8-8.5 şehir dışı da 7 gibi geziyordur. Sizde durumlar nasıl, araçtan memnun kaldınız mı? Yakıt ne durumda? çok teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayarmc

    arkadaşlar,

    2015 model ve üzeri, 508 1.6 Bluehdi ile 508 1.6 e-Hdi arasında dışarıdan baktığımızda birbirinden farkı nedir.

    piyasada 2015 model hem 1.6 e-hdi hem de Bluehdi araçlar var.
    2.el araç alırken, hangisi E-Hdi hangisi BlueHdi olduğunu nasıl anlayabiliriz.
    Bu iki aracın da motorları ve şanzımanları farklı ama kaputu kaldırdığımızda ya da araç içinde şunlar farklıdır, buralara bak diyebileceğiniz bir bölüm var mı?



    2015 makyajlı kasalarda hem e hdi hemde bluhdi var. aracın ön ızgarasında bluhdi yazısı vardır. ayrıca e hdi 115 beygir , bluhdi 120 beygir olduğu için ruhsattada bakılması gerekir.
  • 3 yıl önce 2.0 ctdi insignia vardı. araç çok şık performanslı. ama bana Ford'dan sonra sert gelmişti. 18 jantların da etkisi var tabiki. arada 508'e bakıyorum. mevcut aracımdan sonra ne almalı araştırması. fakat bir daha 2.0 motor vergisi ödemem :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozkan4506

    Hocam selamlar, duruyo mu insignia. Bende şu an 2010 model 2.0 tdci mondeo var. değiştirme niyetindeyim. Aklımda artık iki araç kaldı. İnsignia 2.0 cdti ve 508 1.6 ehdi. İnsignia çok hoşuma gitti. Biraz kullandım devir bandı çok güzel aracın. 3000 devirde 180 km hız yapıyor. İki çocuk var arkası biraz dar gibi. 508 daha geniş görünüm güzel. şu an 2.0 tdci kullanıyorum acaba bundan sonra performans zayıf gelir mi? İnsignia nın yakıtı hakkında herkes birşeyler söylüyor. sanırım şehir için 8-8.5 şehir dışı da 7 gibi geziyordur. Sizde durumlar nasıl, araçtan memnun kaldınız mı? Yakıt ne durumda? çok teşekkürler.

    Evet hocam Insignia duruyor hala. 22 bin km'dir kullanıyorum.

    İnsignia bildiğiniz gibi heybetli, 500lt bagajı var. Yaşam alanı olarak da ben dar olduğunu düşünmüyorum aslında. Tabi bunda en önemli husus arka şaft tüneli. 508'de bu yok gibi bir şeydi sanırsam. Insignia'da da biraz kabarıktı.

    Şehiriçi tüketimi değişken. Ben sabahları 2-2.5km okula git gel için kullanıyorum. Buz gibi motorla ara sokaklardan 500m tırmanıp eşimi bırakıp aşağı sallanıyorum. Yokuş aşağı pek gaza basmıyorum ama motor soğuk olduğu için cut-off yapmıyor şanzıman. Okuldan sonra da yine buz gibi motlra yaklaşık 2 km tırmanıyorum. Araba 3. vitesi görmüyor. Yavaşlamalı hızlanmalı bir trafik var burada ve ortalama tüketimim kışlık lastiklerle bu güzergah dışına çıkmazsam 10.5-11 litre civarındaydı.

    Sabahları okula varınca dijital hararetim 40 derece oluyor Öğlen eve dönünce eşimi almazsam 50, alırsam 60 civarında oluyor.

    Haftasonu motoru ısıtarak biraz şehiriçinde gezdim. Şu anki güncel ortalamam 8.6 litre. Biraz da sapma ekleyelim kabaca 9 litre/100km tüketimi mevcut.
    Akan trafikli bir şehirde tüketimi 8.5-9 litre arasında olacaktır.

    Mesela soğuk motorla aynı hız aynı devirde 11-13 litre arasında gidip gelirken anlık tüketim, sıcak motorla 7.5 ile 9 litre arasında gidip geliyor. Aradaki fark çok büyük.


    Uzun yoldaki tüketimi ise çok çok iyi. Genellikle 5.5-6.0 arasında geziyor uzun yolda ortalama tüketimim.
    Yılbaşında 5 kişi + bagaj git gel 1350km yola gittik. Bunun 150km'si GaziAntep içiydi. Gidiş dönüş 416 TL yakıt aldım. Yol bilgisayarım da 6.0LT/100km gösteriyordu. Ara ara 160-200 gazlamalı kullanım sonucu böyle çıktı bir de. Diğer kısımlar 120 sabit. Tırmanmada bile hız düşürmedim.

    Biraz kasınca 5.2 litrelik uzun yol tüketimi bile gördüm ben Uşak-Ankara arasında.

    Araçtan çok memnunum. Edition Elegance olduğu için 130pslik gücü var aracımın. Kullanımı zevkli fakat boş ağırlığı 1700kilo. Dur kalklarda tüketimi etkileyen en önemli unsur diyebilirim. Uzun yolda da bu ağırlık avantaj oluyor. 2000 devirde 120 ile giderken 3000 devire çıktığınızı fark etmiyorsunuz ve hızınızın 180 olduğunu ibreden anlıyorsunuz.

    Şanzımanından da çok memnunum. Geçişleri yumuşak. Soğukken biraz hissedilse de ısınınca hiç boşluk yok.

    Siz merak ettiklerinizi sorarsanız daha rahat cevaplandırabilirim ama keyifli kullanım istiyorsanız 2.0 CDTI Biturbo 195hp Cosmo + opsiyonlu bir araç sizi her türlü mutlu eder :)




  • 2011 1.6 VTİ Access model 150 bin km de aracım var 

    1-) LPG de kullandığım halde benzin göstergesi düşüyor 

    2-) şanzımandan kaynaklanan bi kaç sıkıntı var buradaki ustalar Debriyaj volantı Baskı balata filan değiştirmek lazım diyorlar ortalama 6 bin TL masraf biçiyorlar sence dışarda mı yaptırmalıyım yada serviste mi ve yada hiç yaptırmasam mı ilerde daha büyük masraflar çıkartabilir mi (yaptırmassan sadece ses artar diyorlar ) bide kalkışlarda arabada yığılma oluyor yokuş aşağı birinci viteste çok rahatsız edici bi motor freni yapıyor vites geçmekte kararsızlık yaşıyor kimi yerde devir 3 ü geçiyor motor bariyor daha hala atmıyor vitesi araba konforsuzluk çıkartıyor 

    3-) Genelde geri viteste az az gaz veririken veya hızlıca basıp geri çekerken tak tak vuruyor araba ileri viteste de aynı sesi veriyor acaba Arabanın ağır olmasından motorunda küçük olmasından ötürü mü yada o da şanzımanla mı alakalı sende de oluyor mu ?

    4-)Landirenzo marka tüp takılı Sıralı sistem araba çalıştıktan yola çıktıktan 5 dk sonra filan anca LPG ye geçiyor (LPG tam uyumu yok diyorlar ) Ne diyorsun Ne yapmalıyım  

    5-) Aracım egzoz susturucusundan arıza veriyordu katalizörü değiştirdim yaptırdım o sıkıntı halloldu şimdi 2. Oksijen sensöründen veriyor arızayı günlük sildirsem dahi yakıyor lambayı Yakıt kirliliğinden dediler yakıt aldığım yeri değiştirdim gene düzelmesi orijinalleri 700 TL filan sizce alsam sorunum kökten hallolur mu ?Bu sıkıntıları çeken arkadaşlar varsa yardımcı olursanız sevinirim.

    Arabayı seviyorum Lakin bu sıkıntılar beni arabadan soğutuyor.

    Sorularımı cevaplarsanız sevinirim teşekkür ederim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 9 Sene THP kullandım. Şimdide 2016 BlueHDI kullanıyorum. 508 e gelecek olursak rakiplerine göre kaliteli bir araçtır. THP de ufak bazı problemler oldu ama BlueHDI de olmadı yeni aldım zaten. Dizel alacaksanız E-HDI lerden uzak durun çünkü şanzımanları berbattır. Ama BlueHDI olanlar tam otomatik kullanır ve süper şanzımanlardır. Bana kalırsa kesinlikle alınır bir araç ki aldım :) Ekstra bir sorunuz varsa yanıtlayabilirim

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.