Şimdi Ara

Peugeot 508'i nasıl bilirsiniz ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
97.987
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Passat b7 kasa confortline benzin manual aracmız var. Kafamda 2015 dizel otomatik allure paket 508 var ikinci el alıcam 5 10 binde sıfır gibi arabalar var 110 120 arası. Size sorum bu aracın kronik bir sorunu var mı, eğer kullanan varsa ne öneride bulunur ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MyCoDeR -- 13 Şubat 2017; 22:48:59 >



  • MyCoDeR kullanıcısına yanıt
    MyCoDeR demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: MyCoDeR

    anladım teşekkürler. Yarı otomatiklerinde ne gibi şikayetler vardı sorun mu çıkartmıyomuş ?

    Sorundan ziyade, vites geçişlerinin hissedilmesi, ve yokuşlarda yaşadığı kararsızlıklardan şikayet ediliyordu.

    508 bence alınır, dizel motoru gayet az yakıyor, EAT6 otomatik şanzıman tork konvertörlü sağlam, kararsız bir şanzıman değil, manuel modda tepkileri gayet seri, fakat 6. vitesi seçme konusunda biraz geç kalıyor. Malzeme kalitesi B7 Passat aracınızdan daha yüksek, donanımları oldukça iyi, Allure'da yok yok.

    Alternatif olarak 1.6 CDTi Insignia'lara da bakabilirsiniz.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Peugeot 508: Kapsamlı Bir Kullanıcı Yorumları İncelemesi

    Peugeot 508, Fransız otomotiv devi Peugeot tarafından üretilen bir orta boy sedan otomobildir. İlk olarak 2010 yılında piyasaya sürülen araç, şık tasarımı, gelişmiş teknolojisi ve etkileyici performansıyla otomobil tutkunlarının dikkatini çekmiştir. Bu kapsamlı incelemede, Peugeot 508 hakkında kullanıcı yorumlarını ve görüşlerini derleyerek size bu popüler araç hakkında derinlemesine bir anlayış sunacağız.

    Dış Tasarım

    Peugeot 508'in dış tasarımı, agresif bir ızgara, keskin farlar ve dinamik gövde çizgilerinden oluşmaktadır. Kullanıcılar, aracın sportif ve zarif görünümünü övgüyle karşılamaktadır. 2012'de yapılan makyajla birlikte 508, güncellenmiş ön ve arka tamponlar ve yeni alaşım jantlarla daha da şık bir görünüm kazanmıştır.

    İç Mekan ve Teknoloji

    Peugeot 508'in iç mekanı, yüksek kaliteli malzemeler, geniş bir dokunmatik ekran ve sezgisel bir kullanıcı arayüzünden oluşmaktadır. Kullanıcılar, aracın ferah kabinini ve gelişmiş teknolojik özelliklerini takdir etmektedir. Direksiyona monte edilmiş vites değiştiriciler ve panoramik cam tavan gibi özellikler konforu ve sürüş keyfini artırır.

    Performans ve Verimlilik

    Peugeot 508 çeşitli benzinli ve dizel motor seçenekleriyle sunulmaktadır. Benzinli motorlar 130 HP'den 225 HP'ye kadar güç üretirken, dizel motorlar 110 HP'den 180 HP'ye kadar güç sunar. Kullanıcıların çoğu, motorların güçlü performansını ve yakıt verimliliğini överken, otomatik şanzımanın sorunsuz geçişlerini de memnuniyetle karşılamaktadır.

    Güvenlik ve Dayanıklılık

    Peugeot 508, sürücü ve yolcular için üstün güvenlik özellikleriyle donatılmıştır. Yedi hava yastığı, elektronik stabilite kontrolü ve fren destek sistemi gibi özellikler, güvenli ve emniyetli bir sürüş deneyimi sağlar. Kullanıcı yorumları, aracın sağlam yapısını ve dayanıklılığını vurgulamaktadır.

    Genel Kullanıcı Yorumları

    Genel olarak, Peugeot 508 kullanıcıları araçtan çok memnundur. Şık tasarımı, ferah iç mekanı, gelişmiş teknolojisi, güçlü performansı ve güvenilirliğiyle beğeni toplamaktadır. Ancak, bazı kullanıcılar sert süspansiyonu ve sınırlı bagaj alanından şikayet etmektedir.

    Sonuç olarak, Peugeot 508, stil, performans ve pratiklik arayanlar için etkileyici bir seçenektir. Kullanıcı yorumları ve görüşleri, aracın güçlü yönlerini ve geliştirebilecek alanlarını ortaya koymaktadır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 508 gerçekten parasının karşılığını veren bir araç fakat ülkemizde malesef ikinci el kaygısı ve marka algısıyla arka plana atılmış bir araba. Bende ilk çıkan kasa dizel otomatik 508 var şimdiye kadar memnunum aracımdan. ilk çıkan kasada yarı otomatik olduğu için şikayet edenler vardı fakat sizin düşündüğünüz kasa tam otomatik bir sorun olacağını sanmıyorum.
  • Ayseybi A kullanıcısına yanıt
    anladım teşekkürler. Yarı otomatiklerinde ne gibi şikayetler vardı sorun mu çıkartmıyomuş ?
  • Fazla görmediğimiz için piayasada bilmiyoruz.
  • eat6 alacaksan alinir cillop gibi bir vites.



    ben denemedim hic fakat onceki tip sanzimanda vites geçişlerinin hissedildiğini söyleyen arkadaşlar vardi. test etmende fayda var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 14 Şubat 2017; 18:26:54 >
  • MyCoDeR kullanıcısına yanıt
    Vites geçişleri konforsuzdu. Arıza pek çıkarmaz, çıkarsa da tamiri ucuzdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyCoDeR

    anladım teşekkürler. Yarı otomatiklerinde ne gibi şikayetler vardı sorun mu çıkartmıyomuş ?

    Sorundan ziyade, vites geçişlerinin hissedilmesi, ve yokuşlarda yaşadığı kararsızlıklardan şikayet ediliyordu.

    508 bence alınır, dizel motoru gayet az yakıyor, EAT6 otomatik şanzıman tork konvertörlü sağlam, kararsız bir şanzıman değil, manuel modda tepkileri gayet seri, fakat 6. vitesi seçme konusunda biraz geç kalıyor. Malzeme kalitesi B7 Passat aracınızdan daha yüksek, donanımları oldukça iyi, Allure'da yok yok.

    Alternatif olarak 1.6 CDTi Insignia'lara da bakabilirsiniz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    VW CC'yi nasıl bilirsiniz.
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Anladım teşekkürler

    @Abstraction
    İnsignia'yıda düşünmüştüm ama konforsuz dar ve elekronik sorunlar çıkarttığını duyduğum için ondan vazgeçmiştim.
  • MyCoDeR kullanıcısına yanıt
    Yok sorundan ziyade vites geçişlerinden şikayet ediyorlardı mesela yokuş çıkarken araba bazen bayılıyor düşürmediği için ama zaten arabayı tanıyınca gereken yerlerde manuele alıyorum bir sorun yaşamıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyCoDeR

    Anladım teşekkürler

    @Abstraction
    İnsignia'yıda düşünmüştüm ama konforsuz dar ve elekronik sorunlar çıkarttığını duyduğum için ondan vazgeçmiştim.

    İnsignia 17 jantla mis gibi konforlu 1.6 dizeli de daha performanslı
  • Passat genişliğinde nadir araçlardan ama tasarım beni hiç çekmiyor bir de ikinci el kaygınız varsa satışı Passat kadar kolay olmaz belki çok satmadığındandır kronik bir sorununu duymadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyCoDeR

    Anladım teşekkürler

    @Abstraction
    İnsignia'yıda düşünmüştüm ama konforsuz dar ve elekronik sorunlar çıkarttığını duyduğum için ondan vazgeçmiştim.

    Insignia hakkında kafanıza takılanları cevaplandırabilirim.

    2011 model 2.0 CDTI İnsignia sahibiyim 1 aydır.
  • 508 2015 allure güzeldir, 110 bine piyasada sedan kalmadığı için daha bir alınası belki
  • Direksiyon tasarımı hariç beğendiğim araç.
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Müzik dinlemeyi sevenleri tatmin eder mi ? Ses sistemi nedir ? Bose,harman kardon... vs Fransızların meşhur cabasse ses sistemleri vardı laguna da kullandıkları.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-katlanir-ayna-sunrooflu-full-plusfull-ozel-paket-397616453/detay

    Şu da fiyatına göre bayağı dolu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flyer_mig -- 15 Şubat 2017; 1:28:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Müzik dinlemeyi sevenleri tatmin eder mi ? Ses sistemi nedir ? Bose,harman kardon... vs Fransızların meşhur cabasse ses sistemleri vardı laguna da kullandıkları.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-katlanir-ayna-sunrooflu-full-plusfull-ozel-paket-397616453/detay

    Şu da fiyatına göre bayağı dolu.

    Valla hocam ben geçen sene kullanmıştım 508 BlueHDi Allure fakat ne yalan söyleyeyim ses sistemini hatırlamıyorum hiç.



    C5 güzel fakat çook eskidi 9 sene oldu bu kasanın çıkalı, dizel manuelleri 60 bin civarından gidiyor bu arabaya 80 bin verilmez. Bu kadar dolu olmaz fakat 85e 1.6 cdti otomatik Insignia'lar var. En azından daha yeni, motor performansı ve şanzımanı daha iyi, multimedya sistemi daha yeni, satması da daha kolay olur hem




  • Makyajlısı hoş araba.
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    İnsignia da şanzıman kötü ve yakıtı çok,performansı düşük diyorlar. C5 e 60 binden fazla verilmez mi ? c5 te de şanzıman galiba eat6 yeni nesil değil,performansı törpüleyen tipmiş. C5 nin dolusuna ne kadar verili ? C5 bana peugeot tan bir tık yukarıda geliyor.Tasarımı olsun,kokpit,göstergeler falan.

    Ama manueli yanılmıyorsam 5 ileri vites,oradan kaybediyor.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-automurat-tan-c5-1.6-e-hdi-executive-sanruf-plusnavigasyon-plusderi-385988997/detay

    Şu güzel ama şanzımandan bayağı şikayet okumuştum internette. 508 de koltuk soğutma var mı ?




  • Bence 1.6 bluehdi eat6 allure 508 kendi segmenti olan d sınıfında tam bir f/p aracıdır.malüm d segmenti fiyatları hem otomatik hem en dolusu hem dizel dedin mi d sınıfında fiyatlar 15o 16o ı geçiyor ancak 508 ideal.ikinci eli kötüdür sadece.
  • 508 de Ömürlük tam otomatik aisin yapımı taş gibi şanzıman motor desen hem performans hem de yakıt tasarrufu olan dizel bluehdi motor.perfprmans yetersiz diyorsanız renault talisman icon 160 edc olanına bakabilirsiniz.120 130 arası 160 lık bulabilirsiniz hemde tipte var talismanda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-B0C0D9B26 -- 15 Şubat 2017; 23:40:26 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.