Şimdi Ara

VW CC'yi nasıl bilirsiniz.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
0
Favori
14.605
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Otomobille ilgilenen bir kuzenim İnsignia almayı düşünüyordu, VW CC de incele görünüşü benziyor dedim.
    VW firmasının böyle bir aracı olduğunu hiç duymadığını söyledi. Şaşırdım kendisi özellikle Volkswagen hayranı halbuki.



     VW CC'yi nasıl bilirsiniz.
     VW CC'yi nasıl bilirsiniz.
     VW CC'yi nasıl bilirsiniz.

     VW CC'yi nasıl bilirsiniz.
     VW CC'yi nasıl bilirsiniz.
     VW CC'yi nasıl bilirsiniz.




    Bu iki araç arasında tercih yapılacak olsa hangisini önerirsiniz?

    1) Volkswagen CC 2.0 lt TDI BMT 140 PS Tiptr. DSG 53.300 EUR + 1.627,50 TL
    2) Opel İnsignia 2.0 130 HP - Dizel, "Active Select" Otomatik 101.040,03 TL

    (Fiyatlar markaların Türkiye sitelerinden alınmıştır.)







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    VW CC: Kapsamlı Bir Kılavuz

    Volkswagen CC, lüks ve şık bir dört kapılı coupe olarak bilinen, VW Passat'ın yüksek performanslı bir versiyonudur. Volkswagen CC yorumları, aracın güçlü motoru, şık tasarımı ve geniş iç mekanı gibi yönlerini sıklıkla övmektedir.

    VW CC'nin en çok tutulan modeli, 2008'den 2017'ye kadar üretilen ilk nesildir. Bu model, Passat CC olarak da bilinir ve sportif görünümü ve etkileyici performansıyla dikkat çekmektedir.

    VW CC satın alırken, göz önünde bulundurman gereken birkaç önemli faktör vardır:

    • Motor Seçenekleri: VW CC, 2.0 litre dört silindirli turboşarjlı motordan 3.6 litre VR6 motoruna kadar çeşitli motor seçenekleri sunmaktadır. İhtiyaçlarına ve bütçene en uygun motor seçeneğini seçmen önemlidir.
    • Donanım Seviyeleri: VW CC, Trendline, Comfortline ve Highline gibi çeşitli donanım seviyeleriyle mevcuttur. Her donanım seviyesi farklı özellikler ve teknolojiler sunar, bu nedenle ihtiyaçlarına uygun olanı seçmek gerekir.
    • Bakım Maliyetleri: Volkswagen CC'nin bakım maliyetleri, seçilen motor seçeneği, donanım seviyesi ve sürüş alışkanlıklarına göre değişebilir. Aracın bakım maliyetlerini önceden araştırman ve bütçene uygun olduğundan emin olman önerilir.

    VW CC, lüks ve performansı birleştiren, etkileyici bir otomobildir. Aracın güçlü motor seçenekleri, şık tasarımı ve geniş iç mekanı, onu yollarda öne çıkaran bir seçim haline getirmektedir. Bir VW CC satın almayı düşünüyorsan, yukarıda belirtilen faktörleri göz önünde bulundurmak ve ihtiyaçlarına en uygun aracı seçmek önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • bmw 3.16 alın
  • Kapısı ''sağlamdır''' kaliteli bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 5 Ağustos 2013; 11:16:48 >
  • Bana kalsa Amg serisini tercih ederim ama alıcının gönlü İnsignia dan yana..
  • Ben de cc var benzinli. Son derece memnunum arabamdan. Tabi bu işler biraz da gönül işi. İnsignia da güzel ihtişamlı bir araç. Hayırlısı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sienaumut

    Ben de cc var benzinli. Son derece memnunum arabamdan. Tabi bu işler biraz da gönül işi. İnsignia da güzel ihtişamlı bir araç. Hayırlısı olsun.

    Benzinli modelde yakıt tüketimi nasıldır hocam?
    Biz dizel modeli tercih ediyoruz fakat motor silindir hacmi yükseliyor ister istemez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkebay

    Kapısı ''sağlamdır''' kaliteli bir araç.

    hergün en az bir kez izlenmeli

    http://www.youtube.com/watch?v=rU6a_s4SHZw
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • KOPUK KAPII ..
  • Kaza anında kapısı fırlayıp Yetkililere haber vermeye hava desteği almaya gidiyor .
  • bu small overlap testi her CC konusu açıldığında niye ısıtılıp ısıtılıp servis yapılıyor biri söyleyebilir mi? hayır bu testten dört dörtlük, alnının akıyla herkes geçmiş de bir tek CC mi çuvallamış ki ısrarla ezber yapılıyor?

    mesele kapının menteşelerinden kurtulup araçtan ayrılması mı? yani o kapı yerinde kalsa her şey tamamdı da, koptuğu için mi sorun oldu? pardon da gerçek şartlarda öyle bir kaza sonucu kopmayıp yerinde kalan kapıyı, kazadan sonra ne yapmayı planlıyorsunuz? kaza sonrası kapı ile ilgili planlarınız vardı da bu test o planları mı bozdu acaba?

    benim bildiğim çarpışma test sonuçları, yolcu kabini içindeki robotların aldıkları hasara göre değerlendiriliyor. araçların kapılarına göre çarpışma testi değerlendirmesini da dünyada zaten yapsa yapsa ancak yüce türk milleti yapardı. ne de olsa dünya medeniyetlerine kattığımız en büyük katkı, kendimiz bir halt yapmayıp, bir tarafımızı devrip, yan gelip yatarken, bildiğimiz, bilmediğimiz, fikrimiz olsun olmasın ota b.ka her konuda bir şeyler yapanları eleştirmek... bu konuda üzerimize laf söyleyebilecek başka bir millet bilen varsa söyleyin biz de öğrenelim...




  • Sen dışarda araba kapı sesi duyunca aklına bu video gelen arkadaş değilmisin?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FolloFush

    Sen dışarda araba kapı sesi duyunca aklına bu video gelen arkadaş değilmisin?

    yok

    o ben değilim
  • Geçen seneki kur fiyatlarında göre mantıklı bir arabaydı ama bana kalırsa, güncel fiyatları üzerinden alınacak bir araba değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    bu small overlap testi her CC konusu açıldığında niye ısıtılıp ısıtılıp servis yapılıyor biri söyleyebilir mi? hayır bu testten dört dörtlük, alnının akıyla herkes geçmiş de bir tek CC mi çuvallamış ki ısrarla ezber yapılıyor?

    mesele kapının menteşelerinden kurtulup araçtan ayrılması mı? yani o kapı yerinde kalsa her şey tamamdı da, koptuğu için mi sorun oldu? pardon da gerçek şartlarda öyle bir kaza sonucu kopmayıp yerinde kalan kapıyı, kazadan sonra ne yapmayı planlıyorsunuz? kaza sonrası kapı ile ilgili planlarınız vardı da bu test o planları mı bozdu acaba?

    benim bildiğim çarpışma test sonuçları, yolcu kabini içindeki robotların aldıkları hasara göre değerlendiriliyor. araçların kapılarına göre çarpışma testi değerlendirmesini da dünyada zaten yapsa yapsa ancak yüce türk milleti yapardı. ne de olsa dünya medeniyetlerine kattığımız en büyük katkı, kendimiz bir halt yapmayıp, bir tarafımızı devrip, yan gelip yatarken, bildiğimiz, bilmediğimiz, fikrimiz olsun olmasın ota b.ka her konuda bir şeyler yapanları eleştirmek... bu konuda üzerimize laf söyleyebilecek başka bir millet bilen varsa söyleyin biz de öğrenelim...

    zaten sıkıntı orada içerdeki manken arbag e değil konsola kafa atıyor

    vosvosun savunulucak bir tarafı emin ol yok.

    diğerleri de çuvalladı falan bunlar gereksiz yorumlar

    Volvo s60 ın testini de izlemeni tavsiye ederim




  • Kapısız bir canavar :D
    Not: VW Euro kurunu 2,24 alıyor. Ona göre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burock1997 -- 5 Ağustos 2013; 11:53:20 >
  • Kapı pencere kaporta mevzusuna girecek olursak Volvo dan iyisi yok bildiğim kadarı ile.
    Az fazla yaksın sağlam olsun dersek Volvo derim her daim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    bu small overlap testi her CC konusu açıldığında niye ısıtılıp ısıtılıp servis yapılıyor biri söyleyebilir mi? hayır bu testten dört dörtlük, alnının akıyla herkes geçmiş de bir tek CC mi çuvallamış ki ısrarla ezber yapılıyor?

    mesele kapının menteşelerinden kurtulup araçtan ayrılması mı? yani o kapı yerinde kalsa her şey tamamdı da, koptuğu için mi sorun oldu? pardon da gerçek şartlarda öyle bir kaza sonucu kopmayıp yerinde kalan kapıyı, kazadan sonra ne yapmayı planlıyorsunuz? kaza sonrası kapı ile ilgili planlarınız vardı da bu test o planları mı bozdu acaba?

    benim bildiğim çarpışma test sonuçları, yolcu kabini içindeki robotların aldıkları hasara göre değerlendiriliyor. araçların kapılarına göre çarpışma testi değerlendirmesini da dünyada zaten yapsa yapsa ancak yüce türk milleti yapardı. ne de olsa dünya medeniyetlerine kattığımız en büyük katkı, kendimiz bir halt yapmayıp, bir tarafımızı devrip, yan gelip yatarken, bildiğimiz, bilmediğimiz, fikrimiz olsun olmasın ota b.ka her konuda bir şeyler yapanları eleştirmek... bu konuda üzerimize laf söyleyebilecek başka bir millet bilen varsa söyleyin biz de öğrenelim...

    zaten sıkıntı orada içerdeki manken arbag e değil konsola kafa atıyor

    vosvosun savunulucak bir tarafı emin ol yok.

    diğerleri de çuvalladı falan bunlar gereksiz yorumlar

    Volvo s60 ın testini de izlemeni tavsiye ederim

    diyorsun...



    IIHS'in testlerinde CC'nin genel derecesi nedir acaba, hiç baktınız mı?

    sanırım şu durumda IIHS'e de pek güvenemeyeceğiz. ne de olsa sizin gördüğünüz sakatlıklardan adamlar hiç bahsetmemiş, üstüne bir de en yüksek derece olan G vermişler. referans olarak sizi alacağımıza göre bu adamlar bu işten zerre kadar anlamıyorlar ki konsola kafa atan robota rağmen bu araca geçer not vermişler...



     VW CC'yi nasıl bilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 5 Ağustos 2013; 11:48:28 >




  • Şunla tartışmayın sadece sinir eder birşeyden çaktığı yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 42barış83

    quote:

    Orijinalden alıntı: sienaumut

    Ben de cc var benzinli. Son derece memnunum arabamdan. Tabi bu işler biraz da gönül işi. İnsignia da güzel ihtişamlı bir araç. Hayırlısı olsun.

    Benzinli modelde yakıt tüketimi nasıldır hocam?
    Biz dizel modeli tercih ediyoruz fakat motor silindir hacmi yükseliyor ister istemez.

    Sınıfına göre çok yakmıyor bence. Özellikle uzun yolda 110 -120 arası 5,6-5,7 yakıyorum izmit - ist arası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    bu small overlap testi her CC konusu açıldığında niye ısıtılıp ısıtılıp servis yapılıyor biri söyleyebilir mi? hayır bu testten dört dörtlük, alnının akıyla herkes geçmiş de bir tek CC mi çuvallamış ki ısrarla ezber yapılıyor?

    mesele kapının menteşelerinden kurtulup araçtan ayrılması mı? yani o kapı yerinde kalsa her şey tamamdı da, koptuğu için mi sorun oldu? pardon da gerçek şartlarda öyle bir kaza sonucu kopmayıp yerinde kalan kapıyı, kazadan sonra ne yapmayı planlıyorsunuz? kaza sonrası kapı ile ilgili planlarınız vardı da bu test o planları mı bozdu acaba?

    benim bildiğim çarpışma test sonuçları, yolcu kabini içindeki robotların aldıkları hasara göre değerlendiriliyor. araçların kapılarına göre çarpışma testi değerlendirmesini da dünyada zaten yapsa yapsa ancak yüce türk milleti yapardı. ne de olsa dünya medeniyetlerine kattığımız en büyük katkı, kendimiz bir halt yapmayıp, bir tarafımızı devrip, yan gelip yatarken, bildiğimiz, bilmediğimiz, fikrimiz olsun olmasın ota b.ka her konuda bir şeyler yapanları eleştirmek... bu konuda üzerimize laf söyleyebilecek başka bir millet bilen varsa söyleyin biz de öğrenelim...

    zaten sıkıntı orada içerdeki manken arbag e değil konsola kafa atıyor

    vosvosun savunulucak bir tarafı emin ol yok.

    diğerleri de çuvalladı falan bunlar gereksiz yorumlar

    Volvo s60 ın testini de izlemeni tavsiye ederim

    diyorsun...



    IIHS'in testlerinde CC'nin genel derecesi nedir acaba, hiç baktınız mı?

    sanırım şu durumda IIHS'e de pek güvenemeyeceğiz. ne de olsa sizin gördüğünüz sakatlıklardan adamlar hiç bahsetmemiş, üstüne bir de en yüksek derece olan G vermişler. referans olarak sizi alacağımıza göre bu adamlar bu işten zerre kadar anlamıyorlar ki konsola kafa atan robota rağmen bu araca geçer not vermişler...



     VW CC'yi nasıl bilirsiniz.



    bir de diyosunnnn yazmışşş


    moderate overlap front test için iyi G denilmiş

    kapının koptuğu mankenin konsola kafa attığı test small overlap test

    http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=1674&seriesid=668

    linki aç dikkatli oku

    burada da görüldüğü gibi sonuç kabul görülemezin de altında yani M

    senin karşında cahil insan yok

    geçip buraya vosvosun rezilliğini savunma anladın mı?????




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.