Şimdi Ara

VW CC'yi nasıl bilirsiniz. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
94
Cevap
0
Favori
14.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper17


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: viper17


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    İnsignia ile CC arasında tercih sorulmuş; çok bilen DH ahalisi, meşhur, kopan kapı videosunu eklemiş ve sonrasında da bilindik muhabbetler...

    Sorunuza gelecek olursak,

    Olumlu yanları:

    1- 1.4 TSI motorun MTV avantajı ve 160 HP gücü.
    2- Baz donanım CC'nin bile, piyasadaki çoğu D sınıfı arabadan donanımlı olması.
    3- Arabanın spor bir yapıya sahip olması.
    4- Görünüm olarak oldukça heybetli bir yapıya sahip olması.

    Olumsuz yanları:

    1- 7-DSG şikayetleri
    2- Arabanın çok büyük ve uzun olmasına rağmen, içinin son derece dar ve basık bir yapıda olması.
    3- Sunroff donanımın tamamen açılamıyor oluşu.
    4- DH Otomobil Genel profesörlerinin, CC'nin çarpışma sonuçlarını yeterince yeterli bulmuyor oluşları.
    5- Gündelik hayata uygun yapıdaki bir araba olmadığı.

    Bana göre VW'nin alınacak tek arabası CC. İnsignia, gündelik hayata daha uygun bir araba ama CC öyle değil. Bunu da belirtmek lazım.

    100 bin tl ye 1.4 sifir arac alip mtv dusuk diye sevinmek

    Evet, bence de komik ama bu ülkede C180, 3.16 ya da bunun gibi lüks sayabileceğimiz arabalar, 1.6 motoru geçmeyecek şekilde tercih edilebiliyorsa, biraz durup düşünmek lazım. Yeni gelecek olan 5.20'den ve E180'den bahsetmiyorum bile.

    Cc nin neresi luks ?

    Lüks değil ama Türkiye şartlarında lükse giriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: viper17


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: viper17


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    İnsignia ile CC arasında tercih sorulmuş; çok bilen DH ahalisi, meşhur, kopan kapı videosunu eklemiş ve sonrasında da bilindik muhabbetler...

    Sorunuza gelecek olursak,

    Olumlu yanları:

    1- 1.4 TSI motorun MTV avantajı ve 160 HP gücü.
    2- Baz donanım CC'nin bile, piyasadaki çoğu D sınıfı arabadan donanımlı olması.
    3- Arabanın spor bir yapıya sahip olması.
    4- Görünüm olarak oldukça heybetli bir yapıya sahip olması.

    Olumsuz yanları:

    1- 7-DSG şikayetleri
    2- Arabanın çok büyük ve uzun olmasına rağmen, içinin son derece dar ve basık bir yapıda olması.
    3- Sunroff donanımın tamamen açılamıyor oluşu.
    4- DH Otomobil Genel profesörlerinin, CC'nin çarpışma sonuçlarını yeterince yeterli bulmuyor oluşları.
    5- Gündelik hayata uygun yapıdaki bir araba olmadığı.

    Bana göre VW'nin alınacak tek arabası CC. İnsignia, gündelik hayata daha uygun bir araba ama CC öyle değil. Bunu da belirtmek lazım.

    100 bin tl ye 1.4 sifir arac alip mtv dusuk diye sevinmek

    Evet, bence de komik ama bu ülkede C180, 3.16 ya da bunun gibi lüks sayabileceğimiz arabalar, 1.6 motoru geçmeyecek şekilde tercih edilebiliyorsa, biraz durup düşünmek lazım. Yeni gelecek olan 5.20'den ve E180'den bahsetmiyorum bile.

    Cc nin neresi luks ?

    Lüks değil ama Türkiye şartlarında lükse giriyor.

    Cc nin savunulcak bi tarafi yok. Orta direk vw kazigi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >








  • Ne biçim karşılaştırma bu iki aracına arasında nerden baksan 40 bin tl fiyat farkı var
  • süper bir tasarımı var hayvan gibi lastikleri var sanki dersin babalarının ayakkabısını giymiş küçük sıpa ama aldığı parayı hak eder mi
    kesinlikle hayır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Ne anlamaz sig bir adamsin ya

    O arabanin kapisinin kopmasi o kapinin yapisi ile ilgili

    Kapida cerceve yok spor araba

    Bunu sana 50 kere anlattim ya

    Git rav 4'e bak kac parcaya ayrilmis sonra tiguan'a bak anlarsin

    Bana bak sığ sensin düzgün konuş

    kapının kopması değil vahim olan

    mankenin airbag yerine konsola kafa atması ölümcül olan durum

    sen ve senin gibiler sayesinde vosvosun ne kadar rezil araçlar ürettiğini öğrenmiş olduk

    alman arabası demeye bin şahit ister

    sana Meksika usulü kalitesiz jetta arabanla mutluluklar

    bana alıntı falan yapma derdin varsa özelden yaz derdini çözeriz rahat ol

    Benim jettam yok pert oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bence çok berbat bir tasarımı var
  • CC basık ve iç mekanı ferah olmayan normal bir Passat .Daha ileri bir şey söylemenize gerek yok gerçek bu.Sportif çizgileri olan, bana göre şık bir araç.O fiyatlara düşünür müydüm?Hiç sanmıyorum.Birkaç sene sonra 50 binlere falan düşsün alınabilir.
  • İnsigniaya 100 bin .s
    CC alınır ancak kapısını falan bağlayın biyere
    (Tavsiye Accord)
  • Yahu bu araç dışından bakınca bi mercedes CLA gibi görüntü veriyor kaporta kapı konusunda tabiri caizse bir fiat gibi.
    Ben bu iki aracı tip benzerliği sebebi ile yazmıştım illaki fiyat farkı vardır lakin denildiği üzre bu araçlara bu paraları vermek yazık günah gibi.
    Volvo S60 demiş bir arkadaş oda mantıklı geliyor kulağa, yalnız Mercedes CLA benim daha çok hoşuma gitti
    onunda dizel olanı fiyat açısından çok yüksek nerdeyse bu araçların iki katı (90.000€).
    Biz biraz daha araştırma yapalım en iyisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    kapının kopması değil vahim olan

    mankenin airbag yerine konsola kafa atması ölümcül olan durum



    Testlere bakılırsa perde hava yastığı olmayan araçların bir çoğunda araç içindeki sürücü maketi kafayı sol tarafa vuruyor olması gerektiği gibi hava yastığına değil.
    Yani kapı olsada olmasada o kafa o konsola girecek onu engelleyen benim gördüğüm kadar ile perde hava yastığıdır.
  • Diğer araçların da berbat şekilde testten çıkması bir gerçeği değiştirmez. Eğer o kazada teste tabi olan bir çok aracın içinde olsanız sonuç minimum kafa travnması olacaktır. Siz diğer araçlarda böyle şöyle diğerek bu noktayı kaçırıyorsunuz bence. Bu yüzden sınıfının en değerlisi S60 alırdım muhtemelen, tabiki güvenlik açısından.
  • cc yi en iyi Taner Göde abimiz anlatır herhalde passat türkiye forumunda cc konusunda epey uzun bir konusu var, tip olarak hoş ancak ara. 1.4 diye az yakacağını sanmıyorum, 160 hp basarsın gider ama yakarda
  • CC alabilse mutluluktan dört köşe olacak adamların yorumları beni öldürüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    CC alabilse mutluluktan dört köşe olacak adamların yorumları beni öldürüyor.

    İsimle hitap etmek isterdim ama profil gizli. Buna anlam veremiyorum:)
    Herneyse, Gecen gün benim yorumuma ölüyordunuz, bugün de bu konudakilere ölüyorsunuz. Kaç canınız var merak ettim? Ayrıca, yoneticilere söyleyelim de, dolaylı yoldan ima etmiş olduğunuz "CC alamayacak durumdaki forum üyeleri"nin yorum yapma yetkisini "sizi öldürmemek adına" iptal ettirelim. Ne dersiniz? Belki bu sayede aşağılayıcı tutumunuzdan vazgeçersiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cc almayı düşündüğüm araçlardan bir tanesiydi ancak dizel icin 1.6 secenegi olmadıgı icin almamıştım. Dizel meraklisi degilim ancak 4 ayda 15 bin km yol yaptigim icin 1.4 TSI cok mantikli olmayacakti. Tasarım olarak cok farklı, Golf gibi Polo gibi estetiklikten uzak degil.
    edit:noktalama



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kahraman202 -- 6 Ağustos 2013; 10:02:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes CLS yi taklit etmek için piyasaya çıkmış ama bunu becerememiş olan bir model bence VW CC,

    ben olsam onun yerine 2inci el temiz bir CLS bakardım.
    53bin € VW CC için fiyat yazmışsınız,
    o paraya 2inci el dizel bir CLS dahi bulunabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Cc almayı düşündüğüm araçlardan bir tanesiydi ancak dizel icin 1.6 secenegi olmadıgı icin almamıştım. Dizel meraklisi degilim ancak 4 ayda 15 bin km yol yaptigim icin 1.4 TSI cok mantikli olmayacakti. Tasarım olarak cok farklı, Golf gibi Polo gibi estetiklikten uzak degil.
    edit:noktalama

    1.6 dizel olmaması beni de çok şaşırttı motor seçenekleri konusunda bu kadar çok çalışma yapan bir firmanın neden böyle bir model üretmediği merak konusu.
  • güvenlik sıkıntısı var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    CC alabilse mutluluktan dört köşe olacak adamların yorumları beni öldürüyor.

    İsimle hitap etmek isterdim ama profil gizli. Buna anlam veremiyorum:)
    Herneyse, Gecen gün benim yorumuma ölüyordunuz, bugün de bu konudakilere ölüyorsunuz. Kaç canınız var merak ettim? Ayrıca, yoneticilere söyleyelim de, dolaylı yoldan ima etmiş olduğunuz "CC alamayacak durumdaki forum üyeleri"nin yorum yapma yetkisini "sizi öldürmemek adına" iptal ettirelim. Ne dersiniz? Belki bu sayede aşağılayıcı tutumunuzdan vazgeçersiniz?

    Hadi mundarcılar. Adamın altında 30-40 binlik araba var, CC'yi sanki verseler almayacak öyle yorumlar. Sanırsın 5 serisi sürüyor hepsi.

    Şimdi ben çıkıp 5 serisi kötü cart curt desem. Bir önceki kasa dahi 5 serisine çamur atsam ki kendisi çarpışma testinden 4 yıldız almış bir araçtır, olur mu. Bence olmaz.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.