Şimdi Ara

Peugeot Bitmiştir....Üzgünüm..Okuması uzun ama okuyun lütfen... (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
1
Favori
17.692
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MAS207 sanada geçmiş olsun bende 2 nesil pug kullanıcısıyım 5sene ilk kasa partner kullandım 2 senedirde 2.nesil partnerı kullanıyorum şu ana kadar ikiside başıma pek bi sorun çıkarmadı servise pek fazla gidip gelmedim bir tek önceki arabamda debriyaj teli kopmuştu oda pek önemli bişi değildi genel olarak şu anda pugdan memnunum
  • MAS207 , Peugeot'ların reklamlarındaki slogan geldi aklıma..."Otomobil her zaman böyle keyif vermeli" :) Şimdi bizim gibi kullanıcıların yaşadıklarını düşününce bu slogan otomatik olarak " Otomobil her zaman böyle acı vermeli" şekline dönüşüyor....Maalesef...
  • Bilgi paylaşımı için teşekkürler. Gerçekten talihsiz bir olaylar zinciri yaşamışsın. Geçmiş olsun. Ben de son dönem 206 hdi düşünen biri olarak söylediklerinden etkilenmedim değil. Özellikle zarzor şartlarda o kadar parayı bi alete yatırıp sonra da ilgisizi ve bilgisiz satış sonrası hizmetle karşılaşmak insan araçtan soğutmaya rahatlıkla yeter.

    Yetkililerin markanın arkasından durması, size farklı yollar, çözüm önerileri sunması gerekirdi. Bu tür servislerin veya müşteri hizmetlerinin avrupada olacağını hiç sanmıyorum. Tekrar geçmiş olsun. keyifli sürüşler...

    Bu arada 206 hdi tavsiye eder misiniz arkadaşlar?
  • Türkiyedeki servislerin yurt dışındaki farkı bence işletmecilerinin Mafya kökenli olmalarından geliyor. Hatırlarsanız Deli Yürek dizisinde elemanlarda pug galerisi işletiyorlardı. Benim en azından tahminim bu yönde. Kayserideki servisten bahsetmiş bir arkadaş, onların elinde şuan pug, lada, kia, honda ve opel yetkili servisleride var. Kayseride Piyasanın hakimi konumundalar. Oto galeri işletmecilerini bi düşünün çoğu ( istisnalar hariç ) mafya tipli adamlar. Sıkıyorsa hakınızı arayın. En çok üç kağıdın, fırıldağın döndüğü iş kolu değil midir? 80 lerin sonları 90 yıllarda teşvik furyası döneminde araziye besi çiftliği açacağım deyip 4 duvar çevirip, teşvik alıp İstanbulun yolunu tutan çok oldu oto galeri açamak için. İşte bu insanların arasından çıktı yetkili galeriler. Zaten asıl mesleklerinde daha fazla ( gayri meşru ) kazanç için insanların analarını ağlatmıyor mu bunlar? Benim şahsi görüşüm budur.




  • Çok değişik bir yaklaşım olmuş alpimis :) ama yerden göğe kadar da haklısın..Söylediklerin piyasa şartları ile tamamen örtüşüyor...

    Bu arada Peugeot 206 tavsiye edilebilecek bir araç gibime geliyor..Yine de kullananlar daha iyi bilir..

    Hatta tüm olumsuz söylemlere rağmen hala Peugeot 307 ile ilgili konuşulan arızaların,sorunların bile aracın kendisinden çok servis problemleri yüzünden meydana geldiğini düşünmüyor değilim...Özetle her araçta arıza olabilir..ama asıl önemli olan bunu çözebilecek servislerin olmasıdır...
  • yaklaşık 1 ay önce 206 aldım lakin bu yazıyı okuduktan sonra "acaba" sorusu o kadar bariz bir şekilde beynimde belirdi ki, henüz herhangi bir arızası olmamasına rağmen araçtan soğudum, ve bundan sonra da sanırım hep tetikte olacağım, tam anlamıyla paranoyak bir ruh haline büründüm..
    Forumda aslında benim aramaya çalıştığım konu 206 ya mp3 çalar takılmasıyla ilgiliydi, fakat pug forumuna girdiğimde..Aman Allah'ım!! bu konu güncel diye gözüme çarptı, bir bakayım dedim, özellikle marvinn in ilginç başlığından etkilenip daldım sayfaya..ve topu topu 2 sayfayı okuyabilmek için şu an itibariyle 3 sigara bitirdim, dördüncü kültablasında, yazımı bitirmemi bekliyor :(
    Her neyse ben sorumu burdan bilenlere sorsam, inanıyorum ki yardımcı olabilecek birileri çıkacaktır..

    Pioneer DEH-7000ub aldım, aslında bunu yetkili servise götürüp bağlatmayı düşünmüştüm de sanırım artık onların kapısının önünden geçmem, bu aletin arkasından bir usb kablosu çıkıyor,bir de uzatması var..Acaba bu kabloyu nereden geçirmek daha verimli olur? Şahsen kablonun ucunun torpido gözünde kalması taraftarıyım ancak herhangi bir yeri delinsin istemiyorum

    Bir diger sıkıtntım da( marvinn in sıkıntıları yanında sıkıntı denebilirse tabi) teybi bağladığımda yol bilgisayarı tamamen mi devre dışı kalacak yoksa sadece üstteki rds sistemi mi devre dışı kalacak? Bu sorun aslında usb baglantısından çok çok daha önemli çünkü aracı alırken sunroofu olsun, abs si olsun, yol bilgisayarı olsun, cartı olsun curtu olsun diye düşünüp en full modelini aradım, şimdi direksiyondan kumandadan ve ekrandaki rds den vazgecebileceğimi düşünüyorum , fakat fazlası da olacaksa sanırım orijinal donanımıyla devam etmem gerekecek?

    @marvinn Dostum, konuyla çok ilgili olmayan şeyler yazdığım için üzgünüm, ama marka hakkındaki toz pembe düşüncelerimden uzaklaştırıp beni gerçek dünyayla tanıştırdığın için sana minnetarım.




  • Geçmiş olsun.
    Paylaşımınız için teşekkürler.
  • Gilthanas..Açıkçası ben bu yazıyı kullanıcıları bilgilendirme amacıyla yazmıştım. Okuduktan sonra araçlarınızdan soğumanızı istemem. Araçların da kusurları, arızaları olabilir elbet ama asıl sorun sürekli belirttiğim gibi ülkemizdeki Peugeot Servislerin ilgi, alaka ve yaklaşımları. Tabii her Servisi de aynı kefeye koymamak gerekiyor belki ama bir servisin hatası yüzünden gördüğünüz üzre benim kötü reklamım da eklenince tüm servisler ve hatta markanın kendisi bile olumsuz etkileniyor. Ama sen yine de şimdilik aracından soğuma yok yere çünkü herhangi bir arıza çıkarmadığını söylüyorsun. Ama farkettiğin gibi de Yetkili Servislerden uzak dur. İşin ustası pek çok özel servisler ve bilgi birikimi, deneyim ve teknik olarak inan yetkili servislerden çok daha öndeler.

    Diğer konuya gelince.. Doğrusunu söylemek gerekirse benim müzik sistemleri konusunda bir bilgim yok. Ve seninde söylediğin gibi orjinal dışında başka marka bir ürün müzik sistemi kullanılınca direksiyondan kumanda v.b. bazı özellikler kayboluyor. Hoş bir durum değil tabii ki.. Bence senin araman gereken yine iyi bir müzik sistemleri konusunda usta biri veya birileri.

    Bu başlık dışında forum da yeni bir başlık açıp sorunu burdan sorarsan eminim daha kolay ve net cevaplar alırsın.

    Arızasız ve keyifli sürüşler dileğiyle...




  • evet dediklerine katiliyorum arkadaşim.. servislerin hepsi ayni kefeye konmamali.. kimileri gerçekten didinip bişiyler yapmaya çalişiyolar. ben de yeni aldim 307 xr bva mi, iyiki almişim diyorum.. bu araci almadan önce şunu öğrendim 307 leri mutlaka 2 yada 3 yaş üstünü almali.. neden mi o zamana kadar tüm sorunlari giderilmiş oluyor.. düşünün bana hak vereceksniz.. iyi geceler

     Peugeot Bitmiştir....Üzgünüm..Okuması uzun ama okuyun lütfen...
  • kaprisli alet vesselam
  • Arkadaşlar selam,

    Yeni 2006 model ikinci el peugeot 407 ex. sonrooflu araç aldım.Yaklaşık 10 gündür kullanıyorum. Bundan önce megane 2 aracıma oranla harika geldi. Ancak yazıları okuyunca işin açıkçası biraz korktum. Bu aracın donanımları ve özellikleri hakkında bilgisi olanlar varsa ve anlatırlarsa memnun olurum.

    Selamlar,
  • Bu konuyu 407 platformunda araştırsan sanırım daha çok şey öğrenirsin.

    Saygılarımla
  • valla arkadaşlar bu kadar dert yananları ve şikayetleri duyunca 307 den soğudum valla ya. gidip bi alman arabası alıcam galiba. focus ya da vectra. iyice soğumaya başladım. kime sorsam sakın alma diyorlar. pişman olmak istemiyorum.
  • valla bu yazıyı yazan benim..daha oncede soyledım..bunlar benim başıma geldi diye herkesin başına gelicek anlamı yok..

    ayrıca diğer bahsettiğiniz markaların forum sayfalarına girdiğinizde onların da benzer sorunlar yaşadıklarını görüceksiniz..

    Peugeot'dan soğumayın..ama alırken ve aldıktan sonra ıyı bir servisle çalışın..
  • partner aracımın cd çalarında aynı şekilde sorun oldu zırt pırt servise getir götür yapamıyor değiştirilme talebimiz var ki mecburi bu ama gel gör ki değiştirmiyorlar.Hemen verirsin tükodere bi dilekçe ertesi gün hemen seni ararlar peugeot ana bayiindenn yerel bayiye de bi fırça çekiolar tabi nie böyle yapıyorsunuz müşteriye diye..Yerel bayide sen oraya gidince hemen hazırola geçer tabi..Bunları insana yaptırıolar işte..Sonra bi tabir var .... sölemicemm .... değiştiriolar..Geçmişolsun arkadaşım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BR.YILMAZ -- 22 Mart 2009; 12:49:02 >
  • Herurunde mutlaka arada sırada sanssızlıklar yasıyoruz...

    Ornek vermek gerekirse belki 207 den bi sorun yasamadık ama opel aracımızda inalmaz sorunlar yasadık...

    Hani aracı servisin onune cekip yakmayı bile aklımdan gecirdim... Amabirde etrafıma bakıyorum aynı model aracdan memnun olan cok insan var sansızlıkmı kadermi bilemedim... Sonucda bu aksilikleri markalara yıkmak genelleme yapmak cok dogru degil diye dusunuyorum...

    Ama subi gercekki markası fark etmez ulkemizin butun servisleri bi rezalet... Cogu egitimsiz acemi bencil ve kompleksli calısanlarla dolu... Size hizmet vermekden degil para odetmekden mutlu insanların olmasıda cabası...

    Allah sabır versin hepimize...
  • valla arkadaşım geçmiş olsun baya kötü olaylar yaşamışsın bende 2 yıldan beri 106 peugeot kullanıcısı olarak inan hiç sorun yaşamadım bence kesinlikle kötü denk gelmiş sana bu üzücü olaylar
  • Çok geçmiş olsun arkadaşım. Gerçekten çok üzüldüm yaşadıklarına. Sahsen bu sorunları yaşamak istemem yaşamış olsaydım da senden farklı düşünmezdim. Sonuçta hiçbir marka babamın malı değil. Ki olsa bile varsa bir yamuğu tabii ki eleştiricem. Satın alırken verdiğimiz o paralar kolay kazanılmıyor. Aslında bütün sorun ticaret ahlakının dejenere olmasından daha doğrusu tamamen bitmiş olmasından kaynaklanıyor. Artık; insanlar,şirketler,markalar...vs. ticaret ahlakı ile değil "ticaret ahlaksızlığı" ile iş yürütmeye kalkıyorlar. Haliyle faturasıda biz tüketicilere ağır bir şekilde yansıyor. Tekrar geçmiş olsun arkadaşım.
  • 2001 megané vardı. marş bazen basıyor bazen basmıyordu. servise götürdük sonra yine devam etti. Başka servise götürdük adamlar olayı çözdü birdahada sorun çıkarmadı. Arkadaşların dedikleri gibi SERVİS önemli.
  • arkadaşlar selamlar keyifli forumlar herkese öncelikle arıza çıkarmayan marka ve model yoktur şans kader kısmet biraz beyaz eşya gibi başınıza gelenleri anlıyorum geçmiş olsun..fakat bizim başımıza geldi diye o markayı ve o modelin tümünü karalayamayız golf 4 ü vardı kardeşimin sattıktan sonra motoru yanmış arabanın bizi aradılar bizde ikende 160 ı geçemiyordu ben bu olaydan sonra vw ni bitirmedim bilhassa özellikle tsı motorluları şahane bir teknoloji param olsada alsam..bu durumlar istisnai durumlardır kul yapımı makinalarda olabilir eğer herkes başına gelen ilk olayda o markayı bitirirse etrafta marka kalmaz yinede kararınıza saygı duyuyorum..
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.