Şimdi Ara

Peugeot Bitmiştir....Üzgünüm..Okuması uzun ama okuyun lütfen... (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
1
Favori
17.692
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arıza çıkarmasına, sorun olmasına bende çok fazla sesimi çıkarmadım..ama markayı bitirme sebebim..yetkili servisin..ve daha da ötesi merkezdeki müşteri temsilcilerinin yaklaşımıydı..bu zihniyetle olmaz..marka bu yüzden bitti benim için..
  • dönüp dolaşıp olay servise geliyor kaliteli güvenilir işini bilen profesyonel bir servis servir bulup onlarla devam etmek gibi geliyor yoksa çok markadan çook yetkili servis mağduru arkadaşımızı görmek bizleri üzüyor bir sürücü bir tüketici ve bir pejo kullanıcısı olarak ben şahsım adına efe otomotivle çalışıyorum çok ta hassas bir insanım(tabiri caizse kıl) ama yine de tüm beklentilerim karşılanıyor bilemiyorum açıkcası çok araştırmak gerekiyor demekki tekrar geçmiş olsun..
  • geçmiş olsun.
    en kalitelisini de satsan satış sonrası hizmet, güleryüz, ilgi
    önemlidir.
  • 206 look sahibiyim 17 jant var yay var modifiye var var babam var yani anlıycagınız ama tık yok aracımda maşallahı var yani bu iş gerçekten şans işi arkadaşım yanlız 307 ler için böyle bir efsane vardır yani arızalı araçlardır ben 307 nin arka camına bez afiş yaptırıp bu araç bir yılda şu şu şu kadar arıza yapmıştır yazdıranlar bile gördüm üst komşum bu krizde 25 bin lira para verdi 2. el 307 aldı full artı full şu an satışta 3 ayda çıkardığı arızalar saymakla bitmez bu forumda da çok tartışılmıştır 307 lerin çıkardığı kronik arızlar
    yanlız peugeot kullanıcısı olmama ragmen şunu söylemek isterim sevgi başka sağlam lık başka siz hiç honda servisi gördünüzmü ?? görsenizde bir elin parmaklarını geçmez sağlam araba istiyorsanız sağlam araba almalısınız:D geçmiş olsun tekrardan
  • valla arkadaşlar ben aylarca araştırdım 307 leri. 2004 model full 307 sw alacaktım. bu forumda da yazmıştım bol bol. arabaya bayıldım özellikle cam tavanına. uzun bir araştırma, kullanan arkadaşlarınımın söyledikleri ve burda yazılanları okuduktan sonra vazgeçtim ve en büyük hastalığım olan mercedes e200 ümü aldım. aracım 94 model ama 2004 model arabalarda bu sürüş zevkini, konforu, yol tutuşu ve malzeme kalitesini bulamadım. aracıma gerçekten bayılıyorum. benim aracımda da bir iki sorun var 94 model sonuçta, bu da daha önceki kişinin lpg kullanmasından kaynaklanan motor sorunları ama arabada çalışmayan tek şey yok. sunrooftan, klimasına, camlarına, merkezine kilidine vs. her şey çalışıyor.sonuçta otomobilde mercedes ve alman kalitesi tartışılmaz. 2005 307 bakmıştım bir kere cd çaları çalışmıyordu, perdesi bozulmuştu, elektrik tesisatında sorun vardı, ampüller falan yanmıyordu vs. vs. benim söylemek istediğim her araba sorun çıkarabilir normal. ama otomobil deyince bence almanların kaliteli arabaları, japonların sorunsuz araçları. ikisinden birini almak en mantıklısı. tabi bunda şans ve senden önce kullanan kişinin arabayı nasıl kullandığı da önemli.ve bir servis tabiki.




  • 2005 model automatic Triptonic Xt pug 206 sahıbıyım.. Benımde basımdan cok badireler gectı ama tamamına yakını ıc kısımda bulunan kalıtesız on konsol kapılar vs vs ıle ılgılıydı.. Massalhı var arabam 80.00 devırdı motor olarak sanzuman olrak sorun denılebılecek bır problem cıkarmadı basıma.. Servıs olayına gelınce bu tamamıyle bulundugunuz ıldekı Peugeot yetkılı servısının polıtıkası yaklasımı calsıtırıgı elemanları ustaları ıle alakalı bır durum.. Ben aracımı adapazarı özöztürklerden aldım ve bır kere dısında her bakımını bu servıste hallettım..Evet kımı zaman bende cok sıkıntılar yasadım begenmedım benım ıhtıyaclarıma cevap veremedı vs vs vs Ama ankara GÖRAL ki Türkiyedekı En buyuk PEUGEOT servısı ve Showroomudur Oradakı ılgı alaka ozen tıtızlıgı hıcbır servıste gormedım.. Yanı araba almak tamamıyle bır sans ısı benım aracımda servıse 15 kere gıtmesıne ragmen bulunamayan bır on konsolda tıkırtı mevcuttu 2 yıl garantı suresınde tam 15 KERE servıste gıttı gunlerce haftalarca servıste kaldı arac ama bulunamadı sorun.. Bende careyı aracımın Mıchleın olan lastıklerını daha yumusak olan FULDA ecocontrol adlı lastıgı ıle degıstırdım ve ınanamazsınız O on konsoldakı sorunum halloldu :) sadece bozuk ollarda kımı zaman hafıf bı ses yapıyor onun dısında sorun yok..Bırde arac garantı kapsamındayken ozellıkle sorun cıkartan parcaları gunu kurtaraak sekılde ya ayarlayıp eskı parcayı yenınden kullanıyor cok zor durumda kalınırsa parca degısımı yapılıyor..ama arac garantı kapsamından cıktımı en ufak bır cıvata bıle olsa hemen degısıme gıdıyor buda Servıslerın maddı acıdan kaynak saglaması ıcın uygulanan bır uygulma...


    Yanı ısın ozetı bır arkadasımızınde dedıgı gıbı Soguyacaksan markadan degıl Islemını yaptırıgın servısten sogu Bu araba ısı bence bı tutku aşk Peugeot cogu ınsanda boledır kı zaten boyle olmasa DUNYADA sınıfının en cok satan aracı olmazdı Bu buyuk bır tutku SEvda .. Nasıl bırnı sevdıgınde gozun baska hıcbırseyı gormez en buyuk kusurunu bıle görezden gelırsın buda boyle bırsey.. Varsa servıs ıle bır sorunun TURKIYE dısbırotorune yazarsın bı sıkayet dılekcesı Bak bakalım neler oluo !!! aynısnı ben yaptım zaten dılekcemden sonra bır cok sey duzeldı sATIS sonrası hızmetlerde :))

    Sorun yaşayan herkese gecmıs olsun ama sanmayınkı TEK sorun Peugeotta yasanıyor!!! :)) Bıraz forumları dolasında kımler hangı dertlerden veryansın edıyor gorun...


    Her ne kadar sorun yasamıs olsamda kımı zaman arabama kufur etmıs bııle olsamda PEUGEOT'umu sevıyorum ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bycess -- 24 Nisan 2009; 18:21:35 >




  • Zaten beni çileden çıkaran olay Türkiye Distribütörünün servisin arkasında durmasıydı..yoksa müşteriye nasıl davranıldığının servisten servise değiştiğini çok iyi biliyorum..ama şunu da ilave etmek isterim..bir başka elektronik eşyayla ilgili ünlü bir markayla yaşadığım sorunu Kaymakamlık veya Valiliklerde bulunan Tüketici Hakları Masasına bildirdiğimde sorun anında halloldu. Eğer daha önce Peugeot ile yaşadığım sorunlar zamanında bu yöntemi bilseydim eminim ki yine hallederlerdi. Sıkıysa bundan sonra oluşabilecek arızalarda eskisi gibi davransınlar..anında soluğu Tüketici Hakları Masasında alıcam..Şimdi 1 yıl önce orjinaliyle değiştirdiğim katalizatörden ses geliyor..Cuma günü göstericem..eğer varsa bir arızası yandılar :):)

    Herkese arızasız, kazasız, belasız günler dilerim
  • dostum tüketici mahkemesine gidince nasıl bir yaptırımları oldu.
    quote:

    Orjinalden alıntı: marvinn

    Zaten beni çileden çıkaran olay Türkiye Distribütörünün servisin arkasında durmasıydı..yoksa müşteriye nasıl davranıldığının servisten servise değiştiğini çok iyi biliyorum..ama şunu da ilave etmek isterim..bir başka elektronik eşyayla ilgili ünlü bir markayla yaşadığım sorunu Kaymakamlık veya Valiliklerde bulunan Tüketici Hakları Masasına bildirdiğimde sorun anında halloldu. Eğer daha önce Peugeot ile yaşadığım sorunlar zamanında bu yöntemi bilseydim eminim ki yine hallederlerdi. Sıkıysa bundan sonra oluşabilecek arızalarda eskisi gibi davransınlar..anında soluğu Tüketici Hakları Masasında alıcam..Şimdi 1 yıl önce orjinaliyle değiştirdiğim katalizatörden ses geliyor..Cuma günü göstericem..eğer varsa bir arızası yandılar :):)

    Herkese arızasız, kazasız, belasız günler dilerim




  • Ben tüketici mahkemesine arabamla ilgili gitmedim..satın aldığım fritözün giderilemeyen arızası ve yenisinin verilmemesi..hatta aynı model yerine daha düşük bir model in yenisinin verilmesinden şikayetçi olarak gittim..tüketici hakem heyeti artık nereye ne yazdıysa...burnundan kıl aldırmayan müşteri temsilcileri 1 gün sonra tabir-i caiz ise köpeğim oldular :) Unutmayalım..tüketici her zaman haklıdır...
  • şikayet var.com adlı bir site var bilmem hiç ziyaret ettinizmi fakat tüketici ile ilgili yaklaşık 4 adet sorunuma gerçek çözümler ürettiler bakmanızda yarar var diyorum.sırasıyla bosch,yurtiçi kargo,işbankası hepsinide çözdüler kendilerini tebrik ediyorum.
  • arkadaşlar herkese merhaba yaşım 35 ve 1997 senesinden beri peugeot otomobillere biniyorum.206 gti hariç peugeot nun tüm gti larına sahip oldum (citröen deki muadiller dahildir.) şunu belirtmek isterimki peugeot dan başka hiç bir markayı kullanmaktan zevk almıyorum.
    Ancak önemli bir konu varki malesef piyasada peugeot ustasıyım diyen ancak peugeot dan anlamayan çok usta var.hatta bu anlamayan ustaların bir çoğu yetkili servislerdede çalışıyo.Tabiki servis ustaları eğitim alıyolar.Ama teori ile pratik arasındaki fark diğer markalardan daha çok peugeot da hissediliyo.Bi ustanın ben peugeot ustasıyım diyebilmesi için ilk şart 205 1.9 gti ın her parçasını söküp takmış olmasıdır.peugeot asla sorunsuz denilenecek bir otomobil markası değildir,ama kullanması en zevkli olan markadır.En karizmatik markadır.Beni tanımayan arkadaşlar yazdıklarımı ciddiye almayabilirler ancak açıklama olarak 7 adet 1.9 gti,6 adet 106 gti,2 adet 306 gti,2 adet xsara vts,1 adet saxso vts in bizzat ruhsat sahibi ve kullanıcısı olduğumu bunun yanında 306 nın sw nundan tutunda 306 nın 1.8 xr modeline kadar 206 hdi ve 307 triptonik ve 307 xt de dahil yaklaşık olarak psa grubunun yaklaşık 25 aracını zevkle kullandığımı ve kullanmaya devam edeceğimi herkesin bilmesini isterim peugeot kullanmak ayrıcalıktır.Ancak iyi bi peugeot ustanız yoksa malesef işkenceye dönüşebilir.saygılarımla.




  • konuyu açan arkadaşımız ikinci el bir araç almış. alacağınız 2.el arabanın durumunu ve sahibinin kullanımı bilmiyorsanız ve aracı almadan evvel yetkili serviste kontrole sokmadıysanız her türlü sorunla karşılaşma riskini gözönüne almışsınız demektir. servislerin müşterilere bakış açısı ise hep aynı bir servis gözünüze kestirin ve orada birileri ile arkadaş olun o zaman aracınıza biraz daha iyi bakarlar birde mutlaka arabnın başında olun. 2004 yılından beri önce 206 şimdi de 308 kullanıyorum çok memnunum bundan sonra da herhalde çıktığında 408 alırım.
  • Arabamın sahibini tanıyorum..geçmişini biliyorum..yapılan tüm bakımların raporları-evrakları bende var..Arabayı alırken ayrıca yetkili serviste expertiz'e soktum..tüm bunlara rağmen başıma gelenlere de..yani çıkan arızalara da bişey demiyorum..Servisin ve daha da kötüsü Peugeot Müşteri Hizmetlerinin yaklaşımı benim canımı sıkan..derdimi anlatamamışım demek ki..ama şunu anladım..insanın kendi başına gelmeyince anlamıyor..
  • arkadaşlar konunun tamamını okuyamadım. ama şunusöyleyim.. Arkadaş ikinci el aldığından dolayı demişsiniz.. ben 2 aylık ken aracım sıfır aldığım üstelikte yeni sahrada 110 ile giderken pazar günü direksiyonu boşaldığı için bi o bariyer bi bu bariyere vurup ölüm korkusu yaşadığım peugeot marka aracıma karşı savaş açtım.. servise götürdüğümde ise çıkan rot ların kaza esnasında olduğunu söyleyip masrafına karışmamaları ise cabasıydı.. aman uzak durun peugeottan.. allahın cezası bir araba.. bitek mesele bu da değil.. 2 yılda 55 tane parça değişmiş garantiden baktımda..
  • Geçmiş Olsun LahanaSever...Seninki hakkaten büyük kazaymış..verilmiş sadakan varmış...Adamlarda ( Peugeot Servis ve Merkez Distribütör'ü kastediyorum ) öyle bir hava var ki..hani sanki bu arabalar kusursuz, hiç arıza yapmaz, ha varsa bu sorun kesin müşteriden kaynaklıdır şeklinde...pişkin pişkin tavırları yok mu! çileden çıkmamak mümkün değil..

    Ben yeni bir başlık daha açtım forumlarda..ama artık açmıycam..1 yılda 2 katalizatör ister mi bi araç yaa? garanti içi olarak ta değerlendirmiyorlar..1.000 TL masrafı var..sanki kolay kazanıyoruz..

    Buna rağmen geçen hafta katalizatör sorununu çözdüm..şimdi de otomatik şanzımanla volan arasındaki sac parça çatlak çıktı :) artık gülüyorum sinirden..arabayı baştan aşağı yeniden yapıcaz herhalde..sorunun biri bitmeden diğeri başlıyor..

    Ve hep dediğim gibi..Peugeot malının arkasında durmuyo..en kötüsü bu..




  • size garantiden değişenleri söyleyim..
    2 defa turbo
    1 defa baskı balata (2000) km de iken
    debriyaj pedalı ve debriyaj merkezi
    vites kolu ve tertibatı
    1 kez sinyal kolları
    2 defa cam kirkoları
    2 defa far
    2 kapı panzolotu
    1 takım enjektör
    8 defa hararet müşürü
    1 defa salınca
    1 defa flaşör düğmesi
    1 defa şarj dinamosu
    2 defa marş motoru
    fren ve devriyaj ile geri vites müşürleri
    2 defa kızdırma bujileri
    bunlar aklıma gelenler. garanti bittikten sonra değişenleri bi bilseniz.. allahın cezası araba..
  • Yazılanların hemen hemen hepsini okudum.

    Öncelikle geçmiş olsun umarım tüm olaylar tatlıya bağlanır.

    Ben şu kısma takıldım. Bir arkadaşımız başlığı değiştir demiş ki bunu diyen arkadaşıma kesinlikle katılmıyorum.
    Tam tersine mümkünse o başlığı büyüt ki bu konuyla ilgilenmeyen müşteri temsilcisi kimse işinden olsun yok suç onda değilse
    Peugeot genel merkezin tavrı buysa Peugeot alacak arkadaşlar bir kez hatta iki kez daha düşünsün.

    Bu yazdıklarım o marka bu marka değil tüm markalar içinde geçerli inşallah öyle gelişmeler olsunki bir şekilde
    tüm markalar ve markanın hizmetini veren insanlar servisler satıcılar vs.. müşterinin velinimetleri olduğunun ayırdına
    varsınlar.müşterimi nasıl yolarım mantığıyla değil müşterimi nasıl memnun ederim mantığıyla çalıssınlar.

    Bu forumda hemen tüm markalar için kötü şeyler yazıldığını çizildiğini okudum(iyi olan şeyler de var tabi).
    Türkiye 'ye daha kötü araçların gönderildiğinden,x markalarının servislerinden, ötv indirimi vesilesiyle hali hazırda müşterisi olan kişileri ya da potansiyel müşterisini kaale almayan satış temsilcilerine kadar bi çok şey..Bütün bunlara dur demek yine bizlerin elinde.

    Eğer x markası sizi bir şekilde memnun etmiyorsa sorunlarınızla ilgilenmiyorsa bunu mümkün olduğunca çok kişiye duyurmalısınız.
    bunu herkes memnuniyetsizlik yaratan markalar için yaptığında o firmanın satışları bir şekilde düşecektir.O zaman bunun sorumlusunu elbet arayacaklardır.sorumlu servis,müşteri temsilcisi, ya da türkiye distribitörü olabilir ama aklı başında bir firma düşen satışların farkına varıp bunu bir şekilde çözümlemeye çalışacaktır.Zaten bunu yapmadığı takdirde batmaya mahkumdur.

    Kusuruma bakmayın çok konuştum.Herkese kazasız cezasız hayırlı sürüşler hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mosan -- 28 Mayıs 2009; 23:58:55 >




  • Doğru Söze ne Denir MOSAN :) gayet doğru yazmışsın..Gerçektende tüm markalar için geçerli olarak araba sahiplerindeki şu intibayı yıkmalıyız " Araba Şans İşi" !! ne demek şans işi??? şu an konuştuğumuz arabaları alırken en az 30.000-40.000 TL para ödüyoruz. Bunun şansı olur mu??
  • peugeot hakkında hala oyle bır yargı devam edıyormu=?
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.