309 atlanıp 310'a geçerler belkide..bilemiyorum..ama sevindirici olan şu..307'de ki hataları irdeleyip düzeltme yoluna gitmişler ve büyük ölçüde de başarılı olmuşlar...dizayn konusunda zaten 1 numaraydı..mekanik+elektrik hatalardan da kurtulduysa eğer bu model..308 daha uzun yıllar satılır gibime geliyor..Bir de şu full çalışan RD4'lü modeller türkiyeye gelebilse..bence çok şey katıyo o cihaz arabaya..ama full çalışabilmeli..GPS olmadan anlamı yok gibi..
quote:
Orijinalden alıntı: marvinn
TheEren :
Konuyu kişiselleştirmene anlam veremiyorum...Eleştiri yapmanın da kötü biirşey olduğunu sanmıyorum..308 sayfasında da yazdığım gibi..Bugün 308'in böyle güzel ve sorunsuz bir araç olmasında 307'yi eleştirenlerin payı büyüktür..Keşke bu eleştirileri çok daha fazla ciddiye alsa Peugeot..308 ile ilgili de bir eleştiri hemen yapayım istersen? Mesela hala anlayabilmiş değilim niye 4 nokta bağlantılı arka salıncak kullanmıyor Peugeot bu modelelrde..307'de ki kadar olmasa da bu arabada da çukur ve tümseklerde arka süspansiyondan ses geliyor...
Kusra bakma eleştiri yaparak üzdük seni ama tüm bunlar daha güzel ve sorunsuz bir "309"a binebilmek için..
Hayırlı günler herkese...
309 modeli zaten var fakat artık klasik araç tanımına giriyor..Beni istesende üzemessin, sadece zamanında senle tartışmıştık çok iyi biliyorsun, hayatım boyunca peugeot almam gibisinden şeyler söylüyordun, bunların hepsinin yafta oldugu ortaya çıktı o kadar..Artık uzamasın aracın hayırlı olsun marvinn
eyvallah kardeş sağolasın...
şu iş tatlıya baglandıysa bu başlığı lütfen daha fazla uplamayalım peugeot fanatiği olarak görmek canımı sıkıyor..
son olarak şunu yazayım o zaman
daha geçen ay 307 nin sağ ve sol aynasını arkadaşın biri 565 tl ye aldı. ki bu aynalar ayrıca içeriden katlanabiliniyor. yani ayrıca bir motor daha var içlerinde
2 yıl önce katlanma özelliği olmayan tek aynayı 750 tl ye satan peugeot servisin önünden bile geçmemek gerek bence. hatta ifşaa edilmeli kimse gitmesin.
quote:
Orijinalden alıntı: individual
son olarak şunu yazayım o zaman
daha geçen ay 307 nin sağ ve sol aynasını arkadaşın biri 565 tl ye aldı. ki bu aynalar ayrıca içeriden katlanabiliniyor. yani ayrıca bir motor daha var içlerinde
2 yıl önce katlanma özelliği olmayan tek aynayı 750 tl ye satan peugeot servisin önünden bile geçmemek gerek bence. hatta ifşaa edilmeli kimse gitmesin.
Ergine kesinlikle katılıyorum (msnden gorusuyorduk Tolga ben:)), Ayrıca pejo kotu falan dıyen arkadaslara bır hesabım olacak; Bir makine mühendisi ve kalite yöneticisi olarak ki otomotiv sektorune urun veren bır fırma da çalışıyor olaraktan hesap net.Üretimlerde bir hata payı vardır ve bunu azaltmak için en modern ve kapsamlı sistemlerdin biri olan 6 sigmayı firmalar uygulamaya çalışmaktadır.(Milyonda 3 adet hata hedefi özetle).fakat ortalama genelde mılyonda 1000 ıle 10000 arasında değişmektedir parça yapısına göre.(Motorda bu oran daha dusuk olabılır sadece motor konusunda bılgım yok.).yani size pejo ıyımser yaklasımla benım mılyon aracımdan 500-100 arsı sakattır dıye sağlamdır dıye mal satıyor.Tabıkı yuzde yuz kontrol var fakat bunlar anlık kontroller.Aractakı bağımsız parca sayısını ve bunların dısarıdan da bır hata payı ıle alındıgını dusunursenız (pejonun verdıgım ornek hata adedı montajdakı hataları kapsar.) bu sayı mın 500 olsa *1000 parça deseniz 500000 .yani milyonda 500bin hatalı parcalı arabada cıkabılır bu bır olasılık.butun kusurlu parcaların aynı araca gelmesı lazım.Ama ortalamada baktıgınız zaman sizin arabanız da parca kusurlarıyla beraber hatalı cıkma olasılıgıda var cıkmama olasılıgıda var.Yanı bu ŞANS.!!!.kimse benım arabam arıza yapmadı dıye mukemmel dıyemez kımsede arıza yaptı dıye kotuleyemez.Bu ımalat sektoru gercegıdır.Proses yönetimini ve hata adetlerini ve giriş kalite prosedurlerını bıldıgımden araba alırken cok zorlanıyorum:
Keza benım arbam 307 xt 1.6 otomatık ılk aldıgımda ıyıydı ama suan hıc memnu deılım,bana parcalalrı nıspeten kusurlu bır arac denk gelmıs sınyal lkolu osu busu devamlı arıza verıyor ve bıktım.Ve ne yapacagım daha dusuk hata olasılıgı olan gırıs klaıte kontrol prosedurlerı cok daha sert olan ve bunu da malıyetıne dırekt olarak yansıtan bmw 3.2 d alacağım.Bu iş yapılan iş karşılığı belirli bir para işidir.
BMW pahalı bır arabırı.Pejo alan ezılsın mı ,hayır.Bazı servıslerı Ergının dediği gibi uğranılmaz.Yada gıtceksen sılahla gıdıp 2 sıkıp geleceksın.Burda da tuketıcı haklarını savunma mahkemlerı var ,ama sanayıde özel servıs aynı hızmetı ucuza ve kalıtelı verırken (parçaları yetkılı servısle aynı yerden alırlar) mahkemeye gıtmıyorum ben:).Ve napacağım arabamı yaptırıp ederıne satıp yenı bır araba alacağım buyuk ıhtımalle 1 sene sonra.Burada hataları paylasıyor arkadaslar dğerleri hemn savunmaya gecıyor yok pejoyu lekeleyemzsın genele vurmazsın falan.Kurunun yanında yas da yanar ve bole servıs hızmetı varsa lekelerde .Cunku asıl olan pejonun yaptıgı araba değil herseyı kapsayan hızmetıdır ve bu hızmet kotudur.LUtfen objektıf olalım.Personeli yetersız ve bılgısızdır ve eğitimsizdir. (İstisnalar kaideyi bozmaz.)
Bence şikayeti olan arkadaşları yargılamak yerine öneri verelim,sat veya herkesi genelleme demek bu tarz bır forumda hos değil bence .Forumun genelinde pejo için hep aynı tartışma var,
Anlayışla karşılamanızı umarım,
yaaa millett gerçekten servisede dedim arızadan çıkmayıp ha bire para verek dye mi pejo yapılıyor dye servis gülüyor hala.gerçekten kullanım hatası falan değil varmı 70.000 olupta hidrolik bloğumu değiştirmedim diyen bir pejo sahibi.sanmam. almayı düşünen varsa sakın derim uzak durun..gear fault arızasının bir çok nedeni varmış ama.bended oldu.52.000 de zaten hidrolik blok değiştiği için herkesinki gibi.bu sefer tıkanmadan dolayı dye hidrolik yollarını temizalediler 50 tl gibi çok ucuza kurtulduk gibi.ama heran bişi yazacakmı diye tedirgince araba kullanmakta hiç hoş değil. servisçi gerçekten insaflı olmalı arızada...
quote:
Orijinalden alıntı: merkava33
yaaa millett gerçekten servisede dedim arızadan çıkmayıp ha bire para verek dye mi pejo yapılıyor dye servis gülüyor hala.gerçekten kullanım hatası falan değil varmı 70.000 olupta hidrolik bloğumu değiştirmedim diyen bir pejo sahibi.sanmam. almayı düşünen varsa sakın derim uzak durun..gear fault arızasının bir çok nedeni varmış ama.bended oldu.52.000 de zaten hidrolik blok değiştiği için herkesinki gibi.bu sefer tıkanmadan dolayı dye hidrolik yollarını temizalediler 50 tl gibi çok ucuza kurtulduk gibi.ama heran bişi yazacakmı diye tedirgince araba kullanmakta hiç hoş değil. servisçi gerçekten insaflı olmalı arızada...
Gear fault hatası bende ayda 1 defa mutlaka yapıyor.Yağı bakımıda var,enson 120 ıle gıdıyorum gene ottu bızım duldul gear fault dıye kı,vıtes kutusundakı selenoıd bobınlerı falanda değiştirtmiştm.PArçaları özel serviste duruyordu.750 tl para vermiştim dukkanı 4 kısı bastık gıbı bır durum oldu.Eskı parçaları taktırfım paramıda hesabıma havale yaptırdım.Yani çözemediler.Bende ayda 1 kere yapmasına birşey demiyorum.dediğim gibi stacağım için umurumda bıle değil artık,
arkadaşım anlamıyorum 2005 1.4 hdi 307 kullanıyorum 75000'de. daha araba tık demedi. nasıl iştir bu?
quote:
Orijinalden alıntı: powermoon96
arkadaşım anlamıyorum 2005 1.4 hdi 307 kullanıyorum 75000'de. daha araba tık demedi. nasıl iştir bu?
Aslında "5 Ağustos 2009; 12:29:06" bu başlıkta bu tarih ve saattaki mesajımla açıkladım.Biraz şans işi.Kullanımında etkisi buyuktur ama bende ılkdefa araba kullanmıyorum ve motordan anlarım az cok.
Mesela kardeşim diyebileceğim bir arkadaşımda 407 var 2006 model arabayı bakıma sokmasa daha gider araba dizel 2.0 lıtre o.100000 kılometreyı devırdı araba ,dedıgım gıbı bakımına bıle sokmasa gıdecek araba utanmasa:),oda cok memnun.Allah kaza bela vermesin,güle güle kullan arabanı,
sevemedim gitti peugeot servislerini . birtek 407 sini severim onun da kazalısını gördüm. önden darbeli. kaputun. yarısı yok. sol tarafı. ön camın dibine kadar girmiş. camın alt çerçevesi bile dışarda.sol ön tekerleğin nerede olabileceğini ya da çamurluğun yaklaşık nerede olabileceğini tahmin bile edemiyorsun. ama o şekilde ön cam catlamamış bile. şöför kapısı açılıyor. hiçbir camda çatlak yok. tüm airbagler patlamış, pedallardakilerde patlamış pedallar da sıkışma yok. o motorun yarısı nereye girmiş belli değil. onu görünce "adamlar yapmış " demiştim. ama servisleri yaramaz.
Konuyu açtım ama açmaz mı olaydım? Gerçi çok güzel eleştiriler ve yorumlar var farkettim. Keşke Türkiyedeki Pug. yetkilileri okusa burda yazılanları..Ders alırlar mı dersiniz? Yoksa gözlerini sadece para kazanmak mı bürümüş?
Galiba yeni bir başlık açıp orda "Kötü Peugeot Servisleri"ni afişe etmeli...
Galiba konunun özünü daha iyi yakaladık..Asıl sorun keyifle alıp keyifle kullandığımız Pug. lardan ziyade onlardan hızla soğumamızı sağlayan Yetkili Servisler..
topik başlıgını mail atalım servislere ve peugeot a..tıklasın görsünler
kesinlikle katılıyorum,her araçta arıza çıkabilir.Ama bu işin doktorları bu işi bilmiyorsa asıl amacı kazık atmaksa o noktada sindiremiyorum.Kötü hizmet veren servisler gibi bir topik bence faydalı olur.EN azından parayı hakeden kazanır.
quote:
Orijinalden alıntı: marvinn
Konuyu açtım ama açmaz mı olaydım? Gerçi çok güzel eleştiriler ve yorumlar var farkettim. Keşke Türkiyedeki Pug. yetkilileri okusa burda yazılanları..Ders alırlar mı dersiniz? Yoksa gözlerini sadece para kazanmak mı bürümüş?
Galiba yeni bir başlık açıp orda "Kötü Peugeot Servisleri"ni afişe etmeli...
Galiba konunun özünü daha iyi yakaladık..Asıl sorun keyifle alıp keyifle kullandığımız Pug. lardan ziyade onlardan hızla soğumamızı sağlayan Yetkili Servisler..
o Salak gear fault arızası yne oldu ama araya adam koyunca gayet kolay ve ucuza yapabiliyorlar..50 tl ye yağ giden kanallarda tıkanma var teemizledik dedi ve gitti şimdilik arıza.yani tutturan tutturduğuna tamir ediyor yani..ama 55000 de hidrolik blok değişmiş arbamda ya bıktım bu pejodan lpg yede uyumlu değil sanırım bu 307 ler ha bire anti polition fault arızası saolsun hiç gitmiyor...gittiği yere kadar bakalım.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme