Şimdi Ara

PEUGEOT 408 GT RENK KARARSIZLIĞI VE GENEL YORUM HK (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
101
Cevap
1
Favori
5.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İnsanların beklentileri de bir garip. Tiggo 8 eleştiriyor, direksiyon hissi zayıf diyor. Kodiaq sürüyor direksiyon hissi yok diyor. Gemi gibi araba. Direksiyonu çevirince onu hissetmen yarım saniye sürüyor. Suv arabada ne direksiyon beklentisi var merak ediyorum. Yerden yüksek leylek gibi araba. Bu aracın önceliği konfor. Sürüş keyfi direksiyon isteyen gokart formula arabası falan baksın. Ne işi suvla, yerden yüksek araçla? Asıl sıkıntı beklentide. Ben bu aracı test ettiğimde süspansiyon konforu ve yalıtım olarak beğenmiştim. İç malzeme, hacim olarak da güzel. Yol tutuşu da başarılı kesinlikle. Küçük direksiyon alışkanlık gerektiriyor. Yüksek araç alışkanlık gerektiriyor. Limitleri korkutuyor, ürkütüyor. Alıştıkça anlıyorsun. Mg hs ye neredeyse bir sene oldu hâlâ alışamadım mesela. Hissiyat sıfır. Ama konusuna girsen herkes yol tutuşunu över.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • goygoy06 kullanıcısına yanıt

    Bende sorun olmadı pek çok kullanmıyorum aracı işimiz nakliye olunca

    Bide sürekli yetkili servis bakımlı benim araç, çıt desin bayide alırım soluğu

    Evet 508 biraz boy da uzunsa dar ama kalıp gibi araba

    Insignia da hem geniş hem çok keyifli


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • individual İ kullanıcısına yanıt

    C4x ikizi değil alt segment. C5x aynı platform ama türkiyeye gelmedi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Ben görmedim ya Kodiaq vs bakıp da direksiyon eleştiren? kimsenin alakası yok hatta zaten bilgisi de yok.. bizim gibi rahatsız adamlar yapar onu anca :)


    Direksiyon meselesi bu konudan bağımsız boş muhabbetti, eski, daha mekanik otomobilleri yad ediyor insan, o kadar. günümüz araçlarından zaten böyle bir beklenti yok ama 408 gibi Lambo gibi gözüken ve bence müthiş duran bir araçta biraz motor gücü, birazcık yol hissiyatı, sürücü geri bildirimi aramak, konuşmak otomobil forumunda normal değil mi.

  • masterap M kullanıcısına yanıt
    İkiside C segment altı falan değil

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Yaris için konuşulur, 208 için konuşulur, astra focus, golf vs kıyaslarken elbette konuşulur hatta konuşulmalı. Önemli bir konu. Ama 100 metre öteden bu konuda iddiası olmadığını belli eden, leyler gibi duran büyük araçlar için bence konuşmaya pek gerek yok. Hadi yine konuşursun da en önemli şeymiş gibi konuşmak doğru değil. Yerden yüksek araç rahatlık, konfor için tercih ediliyor. Yol tutuş ya da sürüş keyfi için değil. Forumda peugeot araçları gereksiz gömülüyor. Ben aracı çok beğendim. Birçok suv araçtan bariz konforlu, dengeli. Bunun direksiyonuna hissiz diyen, yol tutuşu kötü diyen tiggo8, mg hs falan kullansın.

  • Platform farklı kardeşim neyi inat ediyorsun kağıt üstünde c ama aynı klasman değil.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Öyle bilmeye devam edin o zaman


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • goygoy06 kullanıcısına yanıt
    Ben platformdan bahsetmiyorum arkadaş alt segment demiş bende alt segment değil aynı segment olduğunu söyledim kim takar platformu C segmenti ikiside

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayır değil


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt

    C5x D yalnız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha önce felaketine bu kadar heves eden birini görmemiştim. İnsan kendi düşüyor kuyuya itilmesine gerek kalmıyor. 1.2 gazabı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    208, corsa, c4, c4x cmp platformunda b temelli hepsi. 408, 308, c5x, astra vs emp2 platformunda, hepsi c temelli. C5x, 408 den uzun ama dar, ağırlıkları aynı. Fiyatları da aynı zaten avrupada


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt

    Platforma bakacaksanız cok yerde ve modelde patlarsiniz

    Üretici modeli nereye koymuş ona bakmanız gerekir ama siz bilirsiniz:)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Bagajla hacimle segment olacaksa toroslar belki e sınıfını zorlar :) chr mesela ufak olmasına rağmen taş gibi c sınıfı crossover. Segment işlerine çok takılmamak lazım, C4x dediğimiz uydurma bir araç zaten c sınfı hissiyatı alamıyorsunuz. B sınıfı da olmadığı aşikar. Uydurma işte scala gibi egea gibi aynı


    Velhasıl asıl mesaj 408 in ikizi c4x değil c5x, burası net yorumsuz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt

    Yalnız ben hacimden bahsetmedim,o bölümü siz uydurmuşsunuz.

    Ben üretici modeli hangi segmente koymuş ona bakalım dedim

    Siz üretici yalan söylüyor o segment değil bunlar diyorsanız saygi duyarım tabi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 160 ı geçtiğinde göt sallamaya başlayınca araba anlarsın platform neymiş. C4 ün uzun versiyonu olduğu için ağırlık merkezi düzgün değil c4x in

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • goygoy06 kullanıcısına yanıt

    Bu mantığa göre 160i geçince arkasını salan araçlar c segmenti değiller,doğru mu anladım?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 1.2 Puretech motora bulaşmazdım problemlerinden dolayı. Onun harici güzel araç.

  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Hocam bak önceki cevabı aynen yapıştırıyorum

    "Platform farklı kardeşim neyi inat ediyorsun kağıt üstünde c ama aynı klasman değil."

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.